ماکروفر روشن می‌شود ولی گرم نمی‌کند علت گرم نکردن ماکروویو چیست؟ ابتکار سرویس

گاهی ممکن است که روشن نشدن مایکروفر بخاطر یک دلیل ساده، یعنی برق نداشتن پریز اتفاق افتاده باشد. بنابراین بهتر

توسط NEWSSALAM در 29 شهریور 1401
گاهی ممکن است که روشن نشدن مایکروفر بخاطر یک دلیل ساده، یعنی برق نداشتن پریز اتفاق افتاده باشد. بنابراین بهتر است که با یک وسیله ی برقی دیگری، مثل سشوار از برق داشتن پریز مطمئن شوید. همچنین ممکن است که پریز سالم باشد، اما برق منزل قطع شده باشد، بنابراین باید از قطع نبودن برق منزل نیز مطمئن شوید.
  • لامپ مایکروویو داخل دستگاه قرار دارد و وقتی درب را باز می کنید و یا روند گرم کردن شروع می شود، روشن می گردد.
  • شاید عجیب و باورنکردنی به نظر برسد اما همه چیز به یک آب نبات باز میگردد!
  • مایکروویو غذا را با رطوبت خودش می‌پزد بنابراین لازم نیست چربی اضافی یعنی کره یا روغن به آن افزوده شود.
  • خدمات تعمیرات این دستگاهها در تهران با ارسال پیک از طرف آچارباز انجام می شود.
  • علت نچرخیدن سینی مایکروفر و مایکروویو را در این بخش برای شما توضیح می‌دهیم.
این دستگاه که از تعداد زیادی خازن و سیم‌‌پیچ‌های متعدد تشکیل شده با تولید انرژی ولتاژ بالا در مایکروویو به لامپ اشعه در کمک می‌کند تا وظیفه خود را به خوبی انجام دهد. واضح است که خرابی ترانس به دلیل فرسودگی یا آسیب فیزیکی می‌تواند در تولید ولتاژ به مقدار مناسب اختلال ایجاد کند و باعث گرم نکردن مایکروفر شود. در زمان نیاز کافی است با ما تماس بگیرید تا ما ضمن مراجعه حضوری در مدت زمان کوتاه نسبت به عیب‌یابی اقدام نماییم.

پیروی نکردن از دستورالعمل برای استفاده از مایکروفر

در صورت خرابی دستگاه ، حساسیت برای آسیب‌های بعدی افزایش خواهد داشت. بر اساس شرایط شما تصمیم‌گیری برای تعمیر دستگاه اتخاذ خواهد شد و کار تعمیر شروع می‌شود. تامین قطعات به بهترین شکل و با گارانتی معتبر تامین خواهد شد. قفل درب های ماکروویو دارای یک قلاب بوده که با بسته شدن درب به میکروسویچ متصل می شود. در صورت وجود اشکال باید نسبت به تعویض فیوز حرارتی معیوب اقدام کنید. در صورتی که ترمینال ها به مدار متصل باشند، مولتی متر اهمی را نشان می دهد. خرابی در مجوعه قفل درب میتواند باعث روشن نشدن ماکروفر شود. در صورتیکه با مشاوره تلفنی رفع عیب صورت نگرفت ، ظرف مدت کمتر از یک ساعت تکنسینتعمیرکار مایکروفربه محل شما اعزام میگردد. با هرگونه خرابی یا مشکلی در دستگاه تعمیر ماکروفر در اصفهان ای پی سرویس خود مواجه شدید سریعا اقدام بهتعمیر ماکروفرنمایید. وظیفه ی فن خنک کننده، خنک نگه داشتن مگنترون و دیگر اجزای الکتریکی داخل ماکروویو می باشد. اگر دستگاه روشن شود و فن کار نکند، دستگاه به طور خودکار خاموش می شود.

در عیب‌یابی و تعمیر ماکروفر (مایکروویو) بسته به نوع

دستگاه مایکروویو ال جی شما مشکل پیدا کرده است؟ از کارشناسان گلدیران کمک بگیرید. یکی از علت های روشن نشدن ماکروفر می توانند مربوط به میکروسوئیچ درب باشد. برای این آزمایش نیز لازم است که دستگاه را خاموش و از برق بکشید. محل قرار گیری کلیدهای درب را چک کنید که آیا شکستگی دارد یا خیر.

خرید ژل تمیز کننده مایکروویو بوش

تمامی حقوق وب سایت متعلق به شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو می باشد. همچنین توجه داشته باشید اگر ترموستات به دلیل گرم شدن دستگاه فعال شده باشد، باید دستگاه را برای مدت نیم ساعت از برق بکشید و اجازه دهید که دستگاه کاملا خنک شود. بعد از سرد شدن مگنترون، برق داخل دستگاه جریان پیدا می کند و شما می توانید دستگاه را روشن کنید. ما در ایران سرویس شاپ به عنوان مرکز خدمات پس از فروش بوش، تعمیرات لوازم خانگی بوش را به شرح زیر برای مشتریت خود انجام می دهیم. در صورت نیاز به تعمیرات میتوانید مطالب مربوطه را مطالعه فرمائید. مواد غذایی با بسته بندی فویل داخل ماکروفر قرار داده شده و مایکروویو بوش جرقه میزند.

تاثیر یکنواخت بودن سطح غذا درون ظرف و خشک نشدن آن در مایکروفر

برای تمیز نگاه داشتن ماکروفر دفترچه راهنما را مطالعه کنید و از درپوش پلاستیکی مخصوص مایکروفر استفاده کنید. همانند هر وسیله دیگری ماکروفر نیز احتیاج به سرویس دارد و از آن مهم تر این است که داخل آن همیشه تمیز باشد. در صورتی که بدنه ماکروفر برق داشت ابتدا دوشاخه را دراورده و برعکس به پریز بزنید ممکن است ایراد برطرف شود. در منازل جدید ساخت به این دلیل که شهرداری اگر ساختمان چاه ارت نداشته باشد پایان کار نمی دهد این مشکل کمتر مشاهده می شود. زمانی که دستگاه ماکروفر شما روشن نشد موارد زیر را چک کنید. در صورتی که برای استفاده دستگاه را استارت کرده و بلافاصله فیوز واحد پرید موارد زیر را چک کنید.

چگونگی ارائه گارانتی تعمیرات؟

به این ترتیب مشتریان می توانند در جریان ریز خدمات و هزینه هر کدام از آنها باشند. همچنین، در هنگام خرید ماکروویو دست دوم مشکلات زیادی وجود دارد که باید از آن ها آگاه باشید. شما باید نسبت به فروشنده محتاط باشید، repair microwave near me ماکروویو را بررسی کرده و سوالات زیادی را بپرسید. چند دلیل وجود دارد که ممکن است خرید ماکروویو دست دوم عجیب به نظر برسد. اول، این که ماکروویو داخل خانه افراد بوده است و آن ها غذا های مختلفی را با آن پخته اند. حتما مقدار سیب زمینی و تخم مرغ اندازه نبود و آب پیاز را نگرفتید اگر احساس کردید مایه کتلت شل می توانید برای انسنجام بیشتر آرد اضافه کنید. برای این منظور می توانید پنیر را میان مایه کوکو یا مانند پیتزا روی آن قرار دهید که به سلیقه خودتان بستگی دارد. نیمی از مایه کوکو را در قالب فر قرار دهید میان آنرا با پنیر پیتزا پر کنید و باقیمانده مایه کوکو را اضافه کنید و قالب را در فر قرار دهید تا کوکو آماده شود. پس از اینکه یک سمت کوکوها سرخ شد آنها را برگردانید تا سمت دیگرشان نیز سرخ شود. پس از اینکه کوکوها آماده شد آنها را به همراه گوجه فرنگی ، خیارشور و نان سرو کنید. که در این بخش به این مشکلات به صورت مختصر اشاره خواهد شد. اگر مایکروویو شما دکمه ای برای باز کردن در دارد، آن را در حین بررسی سوئیچ های درب فشار دهید. دیود در مایکروویو از یک طرف به خازن و از طرف دیگر به بدنه متصل می شود. اگر ترانس بوی سوختگی داشته باشد یا علامت سوختگی روی آن باشد، شما را از خرابی مطلع می کند. یک خبر خوب این است که در صورت سوختن دیود، به راحتی می‌توان آن را مشاهده کرد. اما در این صورت تنها راه حل ممکن تعویض دیود ماکروویو می‌باشد که باید حتما توسط تکنسین متخصص و ماهر انجام شود.

علت داغ شدن جاروبرقی چیست؟

این فیوز در داخل محفظه مایکروویو و در کنار سیم ها قرار دارد. در واقع سویچ ها راه انداز یا اتصال اولیه برای شروع به کار سایر اجزای مایکروویو می باشند. سویچ های درب مایکروویو برای اطمینان از باز و بسته شدن درب ماکروویو طراحی شده اند. مایکروفر دارای المنت می باشد و بسیار کار آمد است زیرا می توانید انواع مدل های پخت را داشته باشید. مایکروفر طوری طراحی شده است که با کلید های آن می توانید پخت غذا را به هر روشی که می خواهید انتخاب کنید، شما می توانید انتخاب کنید که غذا با اشعه یا المنت و یا با هر دور پخته شود.

دادن غیر استاندارد (غیر طبیعی) در ماکروفر می شود. خرابی این فن به چندین علت می باشد:

تعمیرگاه مجاز مرکزی و تخصصی تعمیر مایکروفر سامسونگ در تهران، با داشتن سال ها تجربه بهترین خدمات تعمیر را ارائه می دهد. اگر ماکروفر خود یا دیگر لوازم خانه شما نیاز به سرویس داشت می توانید با خدمات پس از فروش سامسونگ در تماس باشید. خراب شدن ترموسوئیچ ای پی سرویس اصفهان مایکروفر یکی از دلایل گرم نکردن آن است. یکی دیگر از دلایل باز نشدن درب ماکروفر، می تواند مربوط به چسبیدن کثیفی مرتبط با پخت مواد غذایی مختلف در مایکروفر از درون دستگاه باشد. لازم است پس از هر بار استفاده برای تمیز کردن ماکروفر اقدام کنید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن