ما دستور العمل عالی برای هرج و مرج در فوتبال دانشگاهی پیدا کردیم

[ad_1] هرج و مرج فوتبال کالج در هوا است. آخر هفته گذشته چیزهای زیادی برای ما به ارمغان آورد، با شمار

توسط NEWSSALAM در 11 آذر 1400
[ad_1]

هرج و مرج فوتبال کالج در هوا است. آخر هفته گذشته چیزهای زیادی برای ما به ارمغان آورد، با شماره آن زمان. 5 میشیگان بر دومین اوهایو غلبه کرد، اوکلاهما هفتم در اواخر به اوکلاهما 10 حمله کرد و سومین آلاباما در تریلر دنباله‌ای کاسه آهنین از آبورن پیشی گرفت. اما مسابقات قهرمانی کنفرانس می‌تواند حتی پرآشوب‌تر باشد - و دردسرهای زیادی برای کمیته انتخاب برای پلی‌آف فوتبال کالج ایجاد کند، زمانی که آنها باید رتبه‌بندی نهایی خود را جمع کنند.

ما را سادیست خطاب کنید، اما ما دوست داریم سناریوهایی را ارائه کنیم که پرورش دهندگان را بیشتر گیج کند. و با کمک مدل پیش‌بینی پلی‌آف فوتبال کالج‌مان، می‌توانیم اعداد و ارقام را به هم بزنیم. آنچه در زیر می آید نتایج مسابقات قهرمانی در آخر هفته است که بیشترین عدم اطمینان را در مورد تصویر نهایی پلی آف ایجاد می کند - یعنی. بسیاری از تیم‌ها با شانس پلی آف در جایی بالاتر از صفر و زیر 100 درصد شناور هستند - بر اساس اینکه مدل ما چگونه فکر می‌کند کمیته می‌تواند به آنها واکنش نشان دهد، با این شرط که کمیته مرتباً موارد غیرقابل پیش‌بینی را انجام می‌دهد. در مجموع، برخی از این نتایج کاملاً بعید هستند ... اما برخی به طرز شگفت آوری امکان پذیر هستند.

جزء شماره 1 آخرین داوری: آیووا میشیگان را شکست داد (27 درصد شانس)

تقریباً در همه پر هرج و مرج ترین سناریوهای هفته قهرمانی، ولورینز می چرخد ​​و پیروزی بزرگ خود بر باکی ها را با صدای بلند در بازی برای عنوان Big Ten دنبال می کند. به این دلیل که برنده شدن در میشیگان در اینجا بسیار کسل کننده است. به احتمال زیاد او فقط در پلی آف خود را در جای آنها حبس می کند. با این حال، پیروزی در آیووا نمی تواند میشیگان را به طور کامل حذف کند (آنها از 79 درصد برای صعود به پلی آف به 20 درصد سقوط می کنند)، و به هیچ وجه جایگاه هاوکیز را قطع نمی کند (آنها از 7 درصد به 26 درصد می رسند). و جلوه‌های موجی به همه احتمالات سایر مدعیان بزرگ، به‌ویژه سینسیناتی و نوتردام سرایت خواهد کرد.

جزء شماره 2 آخرین داوری: بیلور اوکلاهما ایالت را شکست داد (38 درصد شانس)

این یکی دیگر از موضوعات مشترک در میان بزرگترین رایگان برای تمام پلی آف است. در حالی که کابوی ها در اینجا پیروز شدند، اما به طور تضمینی برای حضور در پلی آف (شانس آنها از 61 درصد به 98 درصد افزایش می یابد)، پیروزی بیلور تنها شانس خرس ها را برای حضور در پلی آف از 21 درصد به 56 درصد افزایش داد. همراه با پیروزی در آیووا، پیروزی Baylor OSU باعث می شود که هشت تیم حداقل 15 درصد شانس حضور در پلی آف و هفت تیم با حداقل 25 درصد شانس داشته باشند - یک آشفتگی واقعی که کمیته می تواند آن را حل کند. اما کار ما با ایجاد هرج و مرج تمام نشده است ...

جزء شماره 3 آخرین داوری: هیوستون سینسیناتی را شکست داد (22 درصد شانس)

به‌عنوان طرفدار این که چگونه تیم‌های کنفرانس غیرقدرت شانس کسب عنوان ملی پیدا می‌کنند (حتی اگر بازی مقابل آن‌ها برگزار شود)، از سینسیناتی و پیشنهاد پلی‌آف آن حمایت می‌کنم، که این فصل موانع را از بین می‌برد. و معمولاً این انگیزه نیز با هرج و مرج فزاینده در پلی آف همراه است: بله، Bearcats کمیته را مجبور کردند تا آنها را بررسی کند، اما هنوز در مورد وضعیت آنها تردید وجود دارد، که اگر آنها مدرسه Power Five بودند وجود نداشت. (حتی اگر او یک فصل عالی را 13-0 به پایان برساند، سینسیناتی 13 درصد شانس حذف از پلی آف را خواهد داشت.)

اما در این مورد، مدل ما در واقع به سینسی فکر می کند ضرر - زیان در مسابقه عنوان قهرمانی AAC مقابل هیوستون، حتی بیشتر از یک پیروزی، به تغییر تصویر پلی آف کمک خواهد کرد. اگر این نتیجه را با پیروزی های آیووا و بیلور ترکیب کنیم، تنها قفل واقعی در پلی آف برنده مسابقات قهرمانی SEC بین جورجیا و آلاباما خواهد بود. بیلور در مرحله بعدی با 78 درصد نسبتا سالم ثبت نام خواهد کرد، اما عدم اطمینان جدی در مورد اینکه چه کسی دو جایگاه دیگر را بین نایب قهرمانان SEC، نوتردام، آیووا یا حتی اورگان یا میشیگان با دو باخت، خواهد گرفت.

جزء شماره 4 آخرین داوری: اورگان یوتا را شکست داد (46 درصد شانس)

حتی در اوج خود، اورگان هرگز آنقدر قوی به نظر نمی‌رسید که رکوردش نشان می‌داد - یا جایگاه بالایی در پلی آف. با این حال، اردک ها همچنان می توانند با پیروزی در بازی قهرمانی Pac-12 در جمعه شب مقابل یوتا، به ایجاد عدم اطمینان واقعی در تصویر نهایی پلی آف کمک کنند. در خلا، این مدل می‌گوید که شانس اورگان از ۸ درصد ناچیز به ۱۷ درصد با پیروزی افزایش می‌یابد، اما اگر سایر اجزای روز رستاخیز ما نیز اجرا شوند، این شانس به ۴۸ درصد خواهد رسید. (زمان این فیلمنامه بسیار عجیب است، زیرا ما سرنوشت اورگان را قبل از هر یک از بازی های دیگر در بالا می دانیم.) بین اورگان، بیلور، آیووا، میشیگان، ایالت اوکلاهما، برنده عنوان بازی The ACC، و شاید حتی آلاباما (به پایین مراجعه کنید)، تعداد نامعقولی از 11-2 تیم کنفرانس قوی خواهد داشت که باید برای تعیین چند جایگاه آخر پلی آف صف آرایی کنند.

جزء شماره 5 آخرین داوری: آلاباما گرجستان را شکست داد (38 درصد شانس)

از آنجایی که نتیجه مسابقات قهرمانی ACC بین پیتسبورگ و ویک فارست تقریباً بی ربط است - هیچ یک از تیم ها حتی 1٪ شانس ورود به پلی آف را ندارند (اگرچه پیروزی برای Demon Deacons به عدم اطمینان در مدل بسیار بیشتر می شود) - تنها تیم باقی مانده قطعه پازلی که باید در جای خود قرار گیرد شامل مسابقات قهرمانی SEC است. چه جورجیا باشد و چه آلاباما، با خیال راحت می توانیم فرض کنیم که تیم برنده بدون توجه به هر اتفاقی وارد مرحله پلی آف خواهد شد. اما آیا او بازنده خواهد شد؟ اگر بولداگ ها از کریمسون تاید مراقبت کنند، مدل ما معتقد است که تنها 29 درصد احتمال دو باخت از آلاباما وجود دارد که همچنان به پلی آف راه پیدا کند. اما اگر باما UGA را حذف کند، داگز بدون توجه به شکست، همچنان 56 درصد شانس انتخاب شدن توسط کمیته را خواهد داشت.

جالب است که این شانس‌ها زمانی که هر یک از این دو نتیجه را در دیگر سناریوهای روز قیامت در بالا لحاظ کنیم، تغییر چندانی نمی‌کنند. (در اصل، مدل ما بر این باور است که بازنده در SEC، مهم نیست که چه اتفاقی بیفتد، به نوعی مورد پلی آف خواهد بود.) اما جزئیات هرج و مرج ایجاد شده توسط هر نتیجه SEC هنوز جالب است که منفجر شود. در اینجا سناریویی وجود دارد که در آن عنصر № 1-4 Doomsday اتفاق می‌افتد، ویک برنده ACC و جورجیا برنده بازی عنوان SEC (که در 26 مورد از 10000 شبیه‌سازی اتفاق افتاد - یا 0.26 درصد مواقع):

اگر جورجیا آلاباما را شکست دهد چه؟

احتمالات پیش بینی شده برای پلی آف فوتبال دانشگاهی (طبق مدل FiveThirtyEight) اگر نتایج زیر در هفته 14 ظاهر شود

هفته 14
تیم نتیجه احتمال اتفاق افتادن رکورد * مشکل پلی آف
گرجستان У 62% 13-0 > 99%
بیلور У 38 11-2 73
بانوی ما - - 11-1 65
اورگان У 46 11-2 62
آیووا У 27 11-2 50
آلاباما L. 62 11-2 19
میشیگان L. 27 11-2 15
سینسیناتی L. 22 12-1 4
خیابان اوکلاهما L. 38 11-2 4
اوهایو - - 10-2 4
می سی سی پی - - 10-2 4
جنگل ویک У 42 11-2 <1
پیتسبورگ L. 42 10-3 <1

* شامل نتایج فهرست شده برای هفته چهاردهم است.

منبع: ESPN

در این مورد، UGA یک بلوک کامل خواهد بود، اما عدم قطعیت زیادی در مورد اینکه چه کسی دیگر در پلی آف حضور دارد وجود خواهد داشت. هفت تیم بین 15 تا 75 درصد شانس پلی آف خواهند داشت و نوتردام، اورگان و آیووا احتمالاً برای دو بازی آخر پلی آف خواهند رفت. با این حال، اگر همه موارد بالا را در نظر بگیریم، می‌توانیم شرایط را حتی نامطمئن‌تر کنیم، اما نتیجه SEC را به ضرر جورجیا تغییر دهیم (که در 0.26 درصد شبیه‌سازی‌ها نیز اتفاق افتاد):

اگر آلاباما جورجیا را شکست دهد چه؟

احتمالات پیش بینی شده برای پلی آف فوتبال دانشگاهی (طبق مدل FiveThirtyEight) اگر نتایج زیر در هفته 14 ظاهر شود

هفته 14
تیم نتیجه احتمال اتفاق افتادن رکورد * مشکل پلی آف
آلاباما У 38% 12-1 > 99%
بیلور У 38 11-2 69
گرجستان L. 38 12-1 62
بانوی ما - - 11-1 50
میشیگان L. 27 11-2 38
اورگان У 46 11-2 38
آیووا У 27 11-2 31
خیابان اوکلاهما L. 38 11-2 4
می سی سی پی - - 10-2 4
جنگل ویک У 42 11-2 4
سینسیناتی L. 22 12-1 <1
اوهایو - - 10-2 <1
پیتسبورگ L. 42 10-3 <1

* شامل نتایج فهرست شده برای هفته چهاردهم است.

منبع: ESPN

اکنون این سناریوی قیامت واقعی است. به غیر از آلاباما، که کلید پلی آف خواهد بود، ما ایده بسیار کمی (بر اساس سوابق و روندهای قبلی) در مورد نحوه واکنش کمیته به این مجموعه از نتایج خواهیم داشت. شش تیم بین 30 تا 70 درصد به احتمال زیاد در پلی آف بازی خواهند کرد و برای سه مکان در پلی آف رقابت خواهند کرد. سه تا از این تیم ها برد، دو باخت و یک تیم حتی در این آخر هفته بازی نکرده اند. کمیسیون همچنین باید تیم 12-1 را در مقابل تیم 11-1 و چهار تیم 11-2 را وزن کند. و این حتی سطح بعدی ایالت اوکلاهما، می سی سی پی و ویک فارست را نیز شامل نمی شود، که 12 درصد احتمال دارد حداقل یک تیم را به پلی آف بفرستند.

باز هم، احتمال آشکار شدن کل سناریو بسیار کم است. و ما احتمالاً حتی بدون آن هم جنجال‌های زیادی خواهیم داشت: بیایید بگوییم که تمام پنج برد برتر فعلی CFP به جز UGA - کمیسیون را مجبور می‌کند بین یک باخت به جورجیا، یک باخت به نوتردام، یک باخت به ایالت اوکلاهاما و شکست ناپذیر یکی را انتخاب کند. سینسیناتی برای دو بازی آخرش. این نیز کاملا آشفته است! با این حال، اجزای ما در بالا عدم اطمینان را به حداکثر می‌رسانند - و این پایان وحشیانه‌ای است که این فصل فوتبال کالج گسترده سزاوار آن است.

جدیدترین ما را بررسی کنید پیش بینی فوتبال دانشگاهی.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن