مرکز فروش پرده زبرا

برای دکور کردن فضای اتاقتان نیاز به یک عنصری خاص و شکیل دارید که این عنصر می تواند خرید پرده زبرا یی باشد که ب

توسط NEWSSALAM در 2 آذر 1401

برای دکور کردن فضای اتاقتان نیاز به یک عنصری خاص و شکیل دارید که این عنصر می تواند خرید پرده زبرا یی باشد که با چاپ تصویر دلخواه روی آن می توانید به طور تمام و کمال سلیقه خود را در جای جای فضای خانه اجرا کنید. با کشید زنجیر در جهت باز شدن، وقتی پرده به حداکثر بازشدگی خود رسید برای جمع کردن باید زنجیر را درجهت عکس کشید ، حال اگر همان جهت را هم ادامه دهیم پرده جمع میشود اما جالب اینجاست که پرده اینبار از جلوی لوله جمع میشود و در واقع اینکار باعث می شود پشت پرده به اندازه لوله ( حدود ۵-۷ سانتیمتر) فضا آزاد شود مانند اینکه شما پرده را ۵-۷ سانتیمتر جلوتر از پنجره نصب کردید.

پرده زبرا

 اما در واقع شما اصلا جای اتصال را تغییر نداده اید. در این مدل به جای استفاده از خط کش از قیف برای خط کش کردن استفاده میشود، در واقع فضای داخلی را شبیه به قیف میکند و باعث میشود که فضای آشپزخانه از یکنواختی خارج شود. از آن جا که پرده زبرا رنگ و نقش های مختلفی دارد با هر سبک از رنگ آمیزی و دکوراسیون داخلی قابل ست کردن می باشد.

 

نوع دیگری از پرده زبرا وجود دارد که می توانید آن را در دسته ی پرده برقی قرار دهید. که آن هم دارای رده بندی هایی اعم از با کیفیت بالا و کیفیت نسبتاً پایین تر در بازار با قیمت های متفاوتی ارائه می شود. در این میان قیمت پردهای اشپزخانه زبرا اگر دارای گلدوزی هایی که بر روی آن دوخته شده است و یا از نمونه های ترک آن باشد، قطعا قیمت بالاتری نیز خواهد داشت؛ اما در خرید این گونه محصولات بهتر است که یک بار هزینه ی بیشتری را پرداخت نمود اما از کیفیت محصول مطمئن شد. این مدل پرده دارای ۷ گزینه فیلتر نور یا چهار گزینه خاموشی ارائه می شوند که میتوانند گزینه هایی عالی برای پرده اداری ، بیمارستانی، هتلی و پرده آشپزخانه باشند. در برابر اشعه ماوراءبنفش مقاوم هستند و میتوانند تا 90٪ نور را فیلتر کنند. با نصب پرده زبرا در آشپزخانه می توانید از آسیب رنگ کابینت، پارکت و دیگر لوازم آشپزخانه توسط اشعه آفتاب جلوگیری کنید. این تکنولوژی امکان سایه و روشن شدن پرده را فراهم میکند؛ به عبارت دیگر موازی بودن دولایه در این نوع پردهها، سبب می شود تا میزان ورود نور به محیط از 10 تا 90 درجه قابل تنظیم باشد.

 

خوشبختانه امروز با پیشرفت تکنولوژی های طراحی و ساخت در کشورهای مختلف، از جمله ایران، پرده های با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه ی زیادی در بازار موجود است. پرده زبرا از جمله پرده های بسیار پرطرفدار و پرکاربرد در منازل و محیط های کاری می باشد که از دو لایه پارچه ای تشکیل شده است.پرده برقی زبرا شب و روز نوع خاصی از این پرده ها می باشد که دو لایه ضخیم و آستر توری از هم جدا بوده و برای هر یک نوار جداگانه برای حرکت در نظر گرفته میشود.در نهایت می توان با توجه به نور مورد نیاز در محیط هر یک از لایه ها در اندازه و درجه دلخواه باز و بسته کرد.برخی از پرده های زبرا دارای طرح های چاپی بر روی بدنه سولیت می باشند که در آشپزخانه، اتاق خواب و سرویس بهداشتی و حتی سالن های پذیرایی نیز می توان از آنها استفاده نمود. نصب انواع مدل پرده منزل بخشی از سرویس های پر تقاضا در هوم سرویز است که برای شهروندان تهرانی در نظر گرفته شده است. بخشی از دکوراسیون داخلی مدرن هستند. نکته آخر قبل از خرید پرده زبرا، تطابق سبک دکوراسیون داخلی با ظاهر پرده میباشد. آشنایی با انواع پرده کرکره | مهم ترین نکات انتخاب پرده کرکره کدامند؟

 

باید پرده ای برای این مکان ها انتخاب شود که قابلیت تنظیم دلخواه نور را داشته باشد. بنابراین در انتخاب قطر و سایز پرده کرکره باید به ابعاد قاب ها و تقسیم بندی عرضی و ارتفاع سقف دقت کنید. لازم به ذکر است که این دسته بندی ها ممکن است در برند های مختلف متفاوت و با نام های دیگری معرفی شود. پس از این که این لوازم ذکر شده را به طور کامل تهیه کردید، باید در نظر داشته باشید که قرار است پایه پرده را به دیوار وصل کنید یا به سقف. پرده اتاق کودک باید مرتبا تمیز و پاکیزه نگه داشته شود. یکی از راحت ترین راهها استفاده از بخارشوی است که به صورت ایستاده می توانید پرده زبرا را تمیز کنید. بیشتر بخوانید: پرده زبرا پذیرایی این نوع از پرده ها با زبرا کمی تفاوت دارد؛ در پرده شید قابلیت تنظیم نور وجود ندارد اما در انواع پرده های زبرا قابلیت تنظیم نور را می توان به خوبی مشاهده نمود و بسیار این مزیت آن قابل توجه خریدان قرار گرفته است. می توان گفت یکی از جدید ترین مدل های پرده دراین صنعت، پرده زبرا آشپزخانه می باشد که علاوه بر زیبایی خاص خود، طرحی مطابق با تمام سلایق داشته و دکور های آشپزخانه را می توان در انواع آن تهیه نمود که از تنوع بسیاری برخوردار است.

بنابراین هنگام پارگی گسترش یافته، انرژی مکانیکی را عبور داده و جذب میکنند. با توجه به گسترش آپارتمان نشینی و کوچک تر شدن فضاها، افراد به دنبال پرده هایی هستند که فضای کمتری را اشغال کنند. قیمت پرده زبرا شب و روز با برندهای ایرانی بسیار ارزان تر از برندهای خارجی می باشد. این کار سبب می شود تا بتوانید گاهی از رنگ روشن و گاهی از رنگ تیره استفاده نمایید و به این صورت، در دکوراسیون خود اندکی تغییرات و تنوع ایجاد نمایید. این تنوع نه تنها از نظر طرح و رنگ می باشد، بلکه پارچه های به کار رفته در آنها نیز متنوع می باشند. البته برای برخی از انواع پرده های زبرا، همچون پرده های روزنه ای (سلولی) زبرا، استفاده از یک اسفنج و مقداری مایع ظرفشویی نیز می تواند راهکار خوبی برای تمیز کردن آن واقع گردد. برای تمیز کردن پرده سان اسکرین کافی است دستمال میکروفایبر را با آب یا شویندهای ملایم آغشته کنید و به آرامی روی پرده بکشید تا تمام آلودگی و گردوغبار آن از بین برود. تمام پارچههای سان اسکرین تضمین ضد آتش دارند.

 

پارچه سان اسکرین جلوی اشعههای مضر نور خورشید را میگیرد. پرده زبرا زیو علاوهبر قابلیت تنظیم در چند مدل، به طور کامل نیز جمع میشود و همانند پردههای کرکرهای قرار میگیرد. پارچه سان اسکرین جلوی این اشعه را میگیرد و از پوست شما در خانه و محل کار محافظت میکند. اما در حال حاضر وجود تنوع گسترده در مدلهای ارائه شده و جنسهای مختلفی که در تولید و دوخت پرده به کار میگیرند، تا حد زیادی این نیازهای چندگانه را تامین میکند.پرده زبرا را میتوان نوعی پرده تلفیقی از جنس پارچه و تور به حساب آورد. مدتها از زمانی که پردههای سنگین و گرانقیمت گزینه اول خریداران بودهاند گذشته و حالا سلیقه بیشتر افراد به سمت پرده ساده و شیک سوق پیدا کرده است. همچنین استفاده از آن در ادارات باعث میشود وسایل الکترونیکی مانند کامپیوتر در امان بماند. همچنین رنگ وسایلی مانند فرش و مبلمان را میبرد و مخرب وسایل الکترونیکی مانند کامپیوتر و تلویزیون است. پارچه سان اسکرین مانع از خرابی وسایل منزل میشود؛ برای مثال مانع از کمرنگ شدن رنگ فرشها، قالیچهها، مبلمان منزل و خراب شدن وسایلی مانند تلویزیون میشود. در ابتدا هدف اصلی از نصب والان پوششدادن کامل میله بوده که توسط نصاب پرده در محل مورد نظر قرار داده می شد.

 

چون نمایندگی ها این پرده ها را از تولیدکنندگان اصلی به صورت عمده خریداری می کنند. پردهی زبرای طرح گل برای استفاده در اتاق خواب نیز یکی از همین عناصر است. در ساخت پرده زبرا، از دو لایه پارچه استفاده شده است، که معمولا از جنس پلی استر و پارچه های کتان می باشد. پرده شید و زبرا دو سبک جدید از پرده هستند که جایگزین پرده های سنتی و سبک قدیم شده اند. با پرده زبرا به سادگی می توان میزان نور را تنظیم کرد. پردههای زبرا برای همهی محیطها مناسب و شکیل هستند. از پرفروش ترین پردههای فانتزی آشپزخانه می توان به مدلهای گلدار آن اشاره کرد که هم شامل نقش گلهای طبیعی و هم شامل نقشهایی فانتزی از گل و گیاهان روی پرده زبرا هستند. این مدل از پرده دارای کیفیت بسیار بالایی است. همچنین این نمایندگی پرده زبرا در تهران دارای همکارانی بسیار با تجربه برای مشاوره خرید انواع پرده و نیز نصابهای حرفهای است که در سریعترین زمان و با کیفیتی بسیار مطلوب پردههای خریداری شدهی شما را نصب میکنند. پرده سان اسکرین انواع مختلفی دارد که بعضی از آنها نور را کاملاً مسدود میکنند، برخی دیگر نور را تا حدی عبور میدهند که فضای داخل روشن شود، اما فضای بیرون دیده نشود و برخی دیگر این امکان را به شما میدهند که هم نور داشته باشید و هم بیرون را ببینید.

 

نکته قابل توجه دیگری که در مورد پارچه سان اسکرین وجود دارد این است که این پرده علاوه بر حذف اشعه UV، مانع از گرمای ناشی از آفتاب میشود. علاوه براین، به این نکته نیز توجه داشته باشید که در نمایندگی ها تنوع در محصولات بسیار زیاد است. ما اغلب گیج می شویم که آیا رنگ پرده زبرا باید با کاغذ دیواری ها همخوانی داشته باشد یا با مبلمان اتاق نشیمن. اقدامات باید توسط نصاب پرده حرفه ای انجامشود. خیابان شهید شریف واقفی یکی از از مکان های عرضه انواع مدل های پرده، پارچه پرده ای و لوازم جانبی نصب پرده می باشد. در غیر این صورت حتماً از قفل زنجیر پرده استفاده نمایید. به این منظور یک موتور الکتریکی ظریف و کوچک به سیستم ریموت کنترل وصل میشود که با کمک آن میتوان از فاصله دور هم سایه روشن کردن پرده و بالا پایین کردن آن را به صورت اتوماتیک انجام داد. این پرده ها همانطور که از نامشان پیداست طرح های ساده و مینیمالی دارند و مناسب فضاهای اداری ، اتاق خواب ها و همینطور آشپزخانه هستند. و لازم است که طول پرده پانچی به علت وجود این چین ها بیشتر از اندازه واقعی باشد. استفاده از پرده شید بسیار آسان است.

 

پرده اتاق خواب کودک و نوجوان باید شادابی و نشاط را به کودک منتقل کند. بنابراین استفاده از آن باعث میشود هزینههایی که بابت انرژی در خانه و محل کسبوکار خود میپردازید، کاهش چشمگیری پیدا کند. پرده گل گلی یکی از محبوبترین طرحها در کشورهای اروپایی مانند انگلستان است. به راحتی می توانید پرده پانچی را باز و بسته کنید. این کاری بسیار آسان می باشد و حتی می توانید بدون جدا کردن پرده این کار رو انجام دهید. از ویژگی مهم پرده های زبرا می توان به تنظیم کردن آن و قابل کنترل بودن بدون نیاز به جمع کردن پرده ها نیز اشاره کرد . از جمله تنوع هاي پرده زبرا ،پرده زبرا تصويري يا پرده زبرا سفارشی است كه با توجه به درخواست شركتها براي چاپ لوگو روي پرده و يا افراد مختلف با سليقه هاي مختلف چاپ شده و بصورت پرده زبرا در مكانهاي مختلف نصب مي شود. پرده زبرا تصویری را میتوان بسته به نیاز شما برای مکانهای مختلف شخصی سازی نمود تا در طرحهای مختلفی آماده شده و مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد. یکی از مزایای بارز خرید پرده زبرا طرح کودک مناسب بودن قیمت شید اتاق کودک و تخفیفات ویژه ای است که به هنگام خرید این نوع پرده برای کودکان در نظر گرفته شده است.

 

یکی از بهترین راهکارها برای اینکه بتوانید خریدی فوق العاده ارزان را تجربه کنید، جستجوی برای پیدا کردن نمایندگی پرده زبرا در تهران می باشد. توجه داشته باشید که در این مرحله نیازی به کم کردن یک سانتی متر بادخور نداریم. همچنین تعداد محصولاتی که در فروشگاههای آنلاین عرضه میگردد معمولاً بسیار زیادتر از فروشگاه هایی است که در سطح شهر وجود دارند. چون وقتی این چنین طرح ها روی پرده زبرا چاپ می شوند، پس از چاپ وضوح کافی را نخواهند داشت. از خصوصیات این نوع پارچه باید به تعداد بالای الیاف در سطح مقطع نخ و مقاومت زیاد آن در برابر سایش، لطیف و براق بودن، لخت و سبک بودن برای دوخت پرده و خوشفرم نگهداشتن پرده پس از نصب اشاره کرد. بسیاری از افراد هم به عنوان پرده پس زمینه در عکاسی از چاپ پرده شید استفاده می کنند. بنابراین نور از پرده عبور میکند و فضای داخل را روشن مینماید، اما امکان تماشای مناظر بیرون از داخل وجود ندارد. در اتاق خواب معمولا از پرده هایی استفاده می کنند که فضای کمتری در اختیار ما قرار می دهند، اما میتوان با پرده های جدید فضای خواب و استراحت را تکمیل کرد. پرده زبرا مدل تصویری با طرحهای چاپی با کیفیت و رزولوشن بالا به صورت پرده زبرا سه بعدی با بیش از 6000 طرح مختلف قابلیت سفارش دارد.

 

پرده زبرا دارای مدل های بسیار متنوعی می باشد، که میتوان با دقت به کاربرد و سلیقه و محل استفاده این نوع پرده، آنها را برای نصب در مکان های مختلف انتخاب کرد. اما بهتر است برای چاپ پرده زبرا از طرح هایی که دارای نوشته های ریز است یا نقش و نگار های ریزی دارند استفاده نکنید. باید بدانید که پرده زبرا شب و روز طرح دار از قبیل انواع پرده زبرا کلاسیک، پرده زبرا گلدوزی ، پرده زبرا سرمه دوزی، پرده زبرا پلیسه می باشد. بنابراین دیگر نگران اینکه با بستن پردهها در طول روز محیط کسلکنندهای داخل منزل یا محل کار به وجود میآورید، نخواهید بود. در این مدل پرده مشتری تنها با یک کلیک بر روی ریموت میتواند پرده و نور ورودی به منزل خود را تنظیم کند. این پرده که در بیش از ۲۰ رنگ در بازار وجود دارد توانسته توجه خریداران بسیاری را به خود جلب کند و حدود ۱۰۰۰ نفر از مشتریان خرید پرده ساده و شیک مدل H01 را پیشنهاد کردهاند.

 

نکته مهمی که در مدل خرید از طریق واتس آپ بهتره بیان شود، این است که جهت مشاوره بهتر و کاربردی تر توصیه میشود عکس پنجره خود را برای ما ارسال کنید. فروش این پرده برقی ها به دلیل بدنه سولیت یا بنری که دارند ممکن است از پارچه ارزان تر باشد، اما سفارشی بودن طرح چاپی ممکن است منجر به گران تر شدن آنها شود. بسیاری از مراکز عمومی با توجه به نوع دکوراسیون داخلی و نوع تبلیغات مد نظر از پرده زبرا سه بعدی می توانند استفاده کنند. از نظر عملکرد، پرده زبرا مشابه کرکره های غلتکی استاندارد عمل می کنند. برای حالت دستی کنار هر پرده به صورت جداگانه زنجیری معمولا از جنس پلاستیک نصب می شود که به قرقره متصل است که شما با جا به جا کردن این زنجیر قرقره را به راه می اندازید و پرده را بالا و پایین می برید تا نور دلخواه را تنظیم کنید. البته جنس پانچها از پلاستیک بادوام است که بهمرور زمان دچار زنگزدگی نمیشود. از جمله طرح های پرده زبرا می توان مدل طرح دار را نام برد که به صورت طرح های آماده و حاضری و هم به صورت سفارشی موجود است.

 

3. پرده زبرا طرح دار: پرده های طرح دار زبرا برخلاف پرده های ساده، دارای طرح هایی بافته شده یا چاپی بر روی پارچه و توری هستند. در همین حال، نمونه های معمولی دارای الگوهایی مانند چاپ هندسی ، نقطه یا شورون هستند. شما میتوانید تمام مزایای فوق را در حالی دریافت کنید که با وجود بسته بودن پرده، بازتابی از نور خورشید همچنان در داخل محیط وجود داشته باشد و مجبور نباشید لامپها را در طول روز روشن نگه دارید. علاوه بر فروش پارچه، لوازم جانبی و انواع تزئینات پرده نیز ارائه می شوند تا مشتریان بتوانند تمام مراحل خرید، دوخت و نصب پرده را به کمک فروشندگان محترم و نصابان انجام دهند. بنابراین بسیار دیرتر از انواع دیگر پرده آلوده و کثیف میشود و برای آشپزخانه بسیار مطلوب است. قابلیت چاپ دورو در پرده شید برای فروشگاه ها و مغازه هایی که ویترین دارند و پرده از دو طرف دید دارد، مزیت بزرگی است. پرده های زبرا انواع مختلفی دارند که این تنوع جدا از طرح و رنگ آن ها شامل کیفیت پارچه، تسمه و لوازم جانبی و دو یا چند لایه بودن آن نیز می شود. زیرا هدف در استفاده از این نوع پرده ها افزایش زیبایی و تاثیر دوچندان محیط می باشد که اگر به درستی انجام نشود ، دارای ماحصل مناسبی نخواهد بود .

 

این پارچه همانطور که گفته شد، دارای الیاف شیشه و پیویسی است و تکنولوژی ساخت آن باعث میشود مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب داشته باشد. علاوه بر آن پردههای زبرا سفارشی دارای طرحهای آماده مختلفی به خصوص برای اتاق کودک میباشند که در صفحه پرده زبرا طرح کودک میتوانید نمونه های آن را مشاهده کنید. شما میتوانید انواع پردههای مدرن، شامل پرده شید، پرده دابل شید، پرده سان اسکرین، پرده زبرا و پرده ورتیلاین را از فروشگاه اینترنتی پرده بازار خریداری کنید و تمام محصولات را در کمترین زمان ممکن و با ضمانت 18 ماهه دریافت نمایید. برای شروع، تمام ابزار و تجهیزاتی را که برای نصب میله پرده و براکت ها نیاز دارید جمع آوری کنید. علاوه بر این اگر تعداد پرده ها و یا زحمت آنها زیاد باشد و مدت زمان انجام کار را طولانی تر کند، به طوری که نصاب مجبور به رفت و آمد چند باره شود، قیمت نصب پرده نیز به مراتب بالاتر خواهد رفت. قیمت برخی از پارچه ها گران تر از سایر پارچه ها بوده و کیفیت آن ها نیز به طبع بالاتر می باشد. در صورت بزرگ بودن ابعاد پنجره نیاز به پرده های بزرگ تر و در نتیجه هزنیه بیشتر دارید.

 

کارکرد و جنس پرده زبرا توری علاوه بر طرح ورنگ مثال زدنی و پیشتاز در زیبایی از دو لایه پارچه ی مخصوص تشکیل شده که با تار و پودی از پارچه و توری ساخته می شود. این پرده ساده و شیک از خریداران ۴,۳ امتیاز دریافت کرده است. پرده ساده و شیک مدل H01 از ۵ امتیاز، ۴,۱ امتیاز از خریداران قبلی دریافت کرده است. ایمنی پرده یکی از مهمترین نکاتی است که هنگام خرید پرده باید در نظر بگیرید. بهترین رنگهایی که میتوانید برای پارچه سان اسکرین در نظر بگیرید، رنگهای خنثی، مانند بژ، خاکستری، کرم، شیری، طوسی، سفید و قهوهای هستند. قابلیت دیگر پرده تولید شده از پارچه سان اسکرین این است که میتوانید آن را در فضاهای باز استفاده کنید و نگران خراب شدن این پرده به دلیل باد و باران یا تابش مستقیم نور خورشید نباشید. این نوع پرده که از دو بافت تور و پارچه که با فاصله های منظم بافته شده است به صورت دو لایه موازی روی هم قرار گرفته اند. هیچ پردهای مانند پرده سان اسکرین در راستای توسعه پایدار و ذخیره انرژی حرکت نمیکند. پارچه سان اسکرین به شما اجازه میدهد از منظره یک روز آفتابی بدون نگرانی بابت آثار زیانباری که اشعه مضر UV خورشید بر چشم و پوست شما دارد، لذت ببرید.

 

در ادامه برخی از ویژگی های برجسته پرده زبرا را بررسی خواهیم کرد تا بیشتر با دلیل محبوبیت این پرده ها آشنا شوید. از طریق نصب این نوع از پرده ها ، حفظ حریم خصوصی به بهترین شکل میسر می باشد . همچنین بایستی پرده ای انتخاب گردد که علاوه بر حفظ حریم خصوصی، نور مناسب در فضای آشپزخانه تابیده شود. شما میتوانید این پردهها را به راحتی در فضای خارجی استفاده کنید. شما میتوانید پرده سان اسکرین را با پرده پارچهای ترکیب کنید تا هم امکان دیدن فضای بیرون را داشته باشید و هم هر زمان که خواستید ورود نور را به اتاق قطع کنید. سفارش چاپ پرده و خرید اینترنتی پرده برای اتاق خواب و یا اتاق کار خود یا هر فضای دیگری که نیاز به چاپ پرده دارد، در سریعترین زمان امکان پذیر است. پرده اول یکی از بهترین مراکز تولید، فروش دوخت انواع پرده در تهران می باشد. 2. در عرض پرده : جهت جلوگیری از عبور نور از کنار پرده در چپ یا راست به عرض پرده حداقل ۷.۵سانتیمتر ( بطور معمول ۱۰ سانتمتر ) یعنی در مجموع ۱۵سانتیمتر ( ۲۰ سانتیمتر ) اضافه کنید.

 

این پرده صرفهجویی زیادی در مصرف انرژی میکند. چاپ پرده پانچی سفارشی: پرده پانچی بیشترین مصرف را در فضاهای مسکونی دارد. این مدل پرده برای آشپزخانه هایی که پنجره کوچکی دارند و نیاز به نورگیری بیشتری هستند، عالی است. این مدل پرده به دلیل اینکه امکان انتخاب طرح دلخواه شما را برای چاپ دارد، با دکوراسیون های متفاوت و با رنگبندی های متنوع بسیار خوب هماهنگ میشود. وقتی چاپ پرده پانچی انجام می دهیم، در بالای پرده پانچی یک ردیف پانچ با حلقه های فلزی قرار می دهیم. کافی است لولهای را که بالای پرده قرار دارد، توسط زنجیر (در انواع مکانیکی) و ریموت کنترل (در انواع برقی) بچرخانید. و برای اینکه همیشه تصویر وضوح کافی را داشته باشد، باید همیشه پرده باز باشد. برخی از خریداران میگویند برای پرچین کردن این پرده میتوانید دو مجموعه دوتایی از این پرده بخرید. در صورتی که کودک خردسالی در منزل دارید، بهتر است از پرده برقی استفاده کنید.

 

توجه داشته باشید حتی اگر بهترین نوع پرده موجود در بازار را خریداری کنید، اندازه این پرده مناسب منزل شما نباشد بازهم نمی توانید زیبایی پرده خود را به نمایش بگذارید. در واقع شما در صورت خرید اینترنتی می توانید دامنه انتخاب گستردهتری را داشته باشید و به محصولاتی با طرح و اندازه های بسیار زیاد دسترسی پیدا کنید . نوع اندازه گیری ارتباط مستقیمی با نوع نصب پرده دارد. پرده زبرا هم ویژگی پرده های شید رول را دارد و هم ویژگی پرده های کرکره ای را دارد. سفید در کنار رنگ های شاد و جذاب نتیجه ای بی نظیر را به همراه دارد. پرده زبرا مدل تصویری یک مدل زیبا و جذاب است که میتوانید از آن در پذیرایی ، اتاق خواب و آشپزخانه استفاده نمایید. دوخت این پرده از نوع پانچ است و میتوانید بدون دردسر آن را نصب کنید. به همین دلیل میتوانید آن را به راحتی با یک دستمال مرطوب تمیز کنید.

 

 

آخرین مطالب