نمایندگی های فروش دستگاه لیزر مو در ایران

به همین دلیل سیستم خنک کننده برای همچنین دستگاهی حیاتی می باشد. هندپیس ها جز مهمترین و حیاتی ترین قطعات دستگاه

توسط NEWSSALAM در 16 تیر 1401

به همین دلیل سیستم خنک کننده برای همچنین دستگاهی حیاتی می باشد. هندپیس ها جز مهمترین و حیاتی ترین قطعات دستگاه های لیزر می باشند. دستگاه لیزر دایود از ده عدد میله لیزری ساخته شده است که توان آن ها حدود 2500 وات می باشند. دقت ، درستی : لیزرها می توانند موهای تیره و درشت را به طور انتخابی هدف قرار دهند در حالی که پوست اطراف خود را آسیب نزنند. لیزرها با طول موج 755 از این نوع برای پوستهایی با رنگ روشن بسیار مناسب هستند. مهمترین اصل لیزر فتوترمولیز انتخابی است ، به این معنی که انواع لیزرها با طول موج خاص و با پالس دیوریشن درست می توانند تارگت خاص در پوست را هدف قرار دهد بدون این که به بافت های اطراف آسیب بزند. یعنی برای حذف موهای زائد پشت لب یا ابرو از طول موج الکس استفاده میشود و برای قسمتهای دیگر بدن، بنا به نیاز از طول موجهایی مانند دایود و ان دی یاگ بهره گرفته میشود. از ویژگیهای اصلی استفاده از این لیزر میتوان به مصرف کم، عملکرد بسیار مناسب، دمای خوب در زمان انجام کار، تناسب دستگاهها از لحاظ مکانیک و مکانیزم و بهبود نسبت به لیزرهای Ruby اشاره کرد. در هنگام لیزر با دستگاه لیزر دایود، مدت زمان جلسه ها به صورت کاملا چشم گیری کاهش پیدا می کند.

 

رشد مو شامل 3 فاز می باشد ( آناژن ، تلوژن ، کاتاژن ) و لیزر فقط روی فاز اولیه آناژن (مرحله رشد) فولیکول مو موثر است در این زمان فولیکول مو بیشترین رنگدانه خود را دارد، در نتیجه جلسات متعدد لازم است تا موها همه تخریب شود و از یک موی ضخیم به یک موی نازک و کوچک و بدون رنگ تبدیل شود. همانطور که می دانید، این هزینه ها برای همه افراد یکسان نیست و بسته به شرایط اولیه شما، می توان رقم های متفاوتی را برای آن در نظر گرفت. در نظر داشته باشید که استفادهی طولانی مدت از دستگاههای لیزر یکی از خواستههای بحق مراکز پوست و مو است. در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم که دستگاههای لیزر مو مانند تیتانیوم که از دو هندپیس برای رفع موهای زائد بهره میبرند طول عمر بیشتری خواهند داشت و همچنین تا سالها میتوانند کیفیت عملکرد خود را حفظ کنند. برای خرید دستگاه الکس دایود با طول موج 755 - 808 نانومتر یکی از شیوههای نوین و تاثیرگذار در رفع دائم موهای زائد بدن به صورت دائمی برای هر نوع پوست و مو معرفی شده است.

 

بدین ترتیب نتیجه کار بسیار بهتر است و حس خواهد شد که عمل رفع موهای زائد به خوبی انجام شده است. بدین ترتیب این شیوه برای لیزر کردن پوستهایی با رنگ تاریک و پوستهای بسیار خاص مثل نوع 5 و 6 بسیار مناسب است. تعداد جلسات لازم انجام لیزر برای بدست آوردن پاسخ مناسب چه میزان است؟ خیر FDA تعریفی از لیزر موی زائد دارد به این صورت که بعد از اتمام جلسات لیزر تعداد موها کم و نازک می شود و بعد از اتمام دوره لیزر جلسات یادآور به صورت 6 ماه 1 بار برای کنترل رشد موهای لیزر شده لازم است. جلسات بسته به نوع و ضخامت موها ، رنگ پوست ، ناحیه ای از بدن که لیزر انجام می شود ، وجود یا عدم وجود مشکل هورمونی متفاوت می باشد. لیزر موهای زائد باعث از بین رفتن کامل موها نمی شود و انجام جلسات کامل لیزر باعث کم شدن و نازک شدن موها در ناحیه به میزان 60 تا 80 درصد می شود و بعد از اتمام جلسات لیزر ممکن است جلسات یادآور به صورت هر 6 ماه یک بار نیاز باشد.

 

قرار گرفتن در معرض آفتاب باعث می شود که لیزر موهای زائد کمتر موثر باشد و عوارض بعد از درمان را بیشتر کند. همچنین باید شش هفته قبل و بعد از درمان از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید. لیزر روی موی سفید و قرمز و بور تأثیری ندارد، معمولاً ریختن موهای لیزر شده بعد از اتمام جلسه لیزر 2 تا 3 هفته طول می کشد که از دستکاری کردن موها در این مدت باید جلوگیری شود. اگر قصد انجام لیزر موی زائد را دارید ، باید شش هفته قبل از درمان ، چیدن ، اپیلاسیون و الکترولیز را محدود کنید. بسیاری از کلینیکها از این لیزر برای درمان به صورت وسیع استفاده میکنند. در کلینیک های غیرمجاز به جای پزشک متخصص، از افرادی برای لیزر استفاده می شود که فاقد تخصص و تجربه کافی هستند. از آنجایی که کیفیت و سلامت پوست هر فرد از اهمیت زیادی برایش برخوردار است، میتوان گفت که پیشرفت اینگونه از دستگاهها کاملاً مطابق با سلایق افراد پیش میرود. اما با پیشرفت فناوری و تکنولوژی این عوارض به حداقل رسیده است.

اما با پیشرفت فناوری و تکنولوژی این مشکل توسط دستگاه های لیزر حل شده است. برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد یکی از حالتهای سخت لیزر، ND YAG Laser است که میتواند پرتو فرو سرخ با طول موج پایین تولید کند. این طول موجهای متفاوت توسط ملانین جذب شده و حرارت به وجود آمده میتواند به راحتی پوست آسیب دیده را ترمیم کند البته این نوع لیزر برای مصارف مختلف پزشکی و تحقیقاتی نیز به کار میرود. رهایی از موهای زائد روشهای مختلف دارد که دو روش الکترولیز و لیزر وجود دارد. طول موج بعدی دایود می باشد که دستگاه نیز با آن نامگذاری شده است. این طول موج می تواند از لایه اپیدرم پوست عبور کرده و فولیکول های موجود در لایه های زیرین را مورد هدف قرار دهد. اگر لیزر بتواند از این لایه عبور کند می تواند ملانین های خیلی کمتری را جذب خود کند. این انتخاب در جلسه ویزیت لیزر مو های زائد مشخص خواهد شد.

در ویزیت لیزر مو های زائد، هزینه های انجام این فعالیت نیز برای شما برآورد خواهد شد. در این کلینیک از پزشک متخصص و مجرب برای ویزیت شما استفاده می شود تا پاسخ هایی که دریافت می کنید کاملا بر مبنای اصول و واقعیت های علمی باشد. استفاده از پماد های توصیه شده توسط پزشک موردنظر می تواند به کاهش این علائم کمک کند. این ویژگی به متخصصان کمک خواهد کرد تا بافتهای مختلف پوست را با هر یک از این طول موجها مورد هدف قرار داده تا کیفیت کار بهبود یابد. یکی از ویژگیهایی که در خرید دستگاه پلاتینیوم قرار داده شده است، سیستم خنک کنندگی آن است که با نام TEC شناخته میشود. یکی دیگر از ویژگیهای فوق العاده لیزر پلاتینیوم این است که در قسمت هندپیس آن، سه طول موج قرار داده شده است که دست متخصصان را برای استفاده از هر یک از آنها به صورت مجزا و یا حتی ترکیبی باز نگه داشته است. همچنین از این طول موج برای لیزر موهای صورت استفاده می شود. دستگاه لیزر دایود از فناوری نیمه هادی استفاده می کند به همین دلیل نسبت به دستگاه های دیگر بسیار مقاوم تر می باشد. این دستگاه علاوه بر حذف موهای زائد می تواند برخی از ضایعه های پوستی را هم درمان کند.

طول درمان نیز بسیار سریع و البته بدون درد است. به همین خاطر نیز بسیاری از ویژگیهای این پلتفرم در Alex - Diode در آن قابل مشاهده است. قرمزی و خارش و تورم ناحیه لیزر شده طبیعی است که معمولاً 2 تا 3 روز طول می کشد و سپس بهبود می یابد ، درجاتی از درد در هنگام انجام لیزر نرمال است که با استفاده از کرم های بی حس کننده موضعی بهبود می یابد نکته مهم که باید به خاطر داشته باشیم جداً از استفاده زیاد و وسیع کرم های بی حسی خودداری شود زیرا می تواند باعث ایجاد مسمومیت با ماده بی حسی شود. در مورد لیزر موهای زائد هدف رنگدانه (سیاه) فولیکول مو است که اشعه لیزر توسط رنگدانه سیاه (ملانین) موجود در فولیکول مو جذب شده و تولید گرما می کند و این گرمای تولید شده باعث تخریب سلولهای بنیادی ایجاد کننده موها در لیزر موهای زائد می شود. لیزر به محض رسیدن به پوست، به انرژی حرارتی تبدیل شده و فولیکول های مو را مورد هدف قرار می دهد و آن ها را تضعیف می کند. این امر به این دلیل است که لیزر ریشه های مو را هدف قرار می دهد ، که به طور موقت با اپیلاسیون و یا زدن آنها از بین می رود.

رزناتور در واقع حفرهای است که لیزر با گذر از آن تقویت میشود. شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که چه فرقی میان دستگاههای لیزر تک هندپیس با دو هندپیس وجود دارد. ممکن است بعد از لیزر با اشعه دایود کمی کبودی به وجود بیاید. همچنین سیستم خنک کننده دستگاه مانع از سوزش، سوختگی، قرمزی و کبودی پوست می شود. عمل حذف موهای زائد توسط دستگاه لیزر دایود به صورت تدریجی اتفاق می افتد و در نهایت رشد فولیکول مو کند و تا حدودی متوقف می شود. این هندپیسها با بکارگیری طول موجهای قوی به ریشه مو حمله میکنند و سبب از بین رفتن دائمی موهای زائد میشوند. حتماً میدانید که در حین انجام لیزر، اشعه یا نور به پوست برخورد خواهد کرد و احتمال افزایش گرما که میتواند منجر به سوزاندن پوست شود، وجود دارد که با بکارگیری از این سیستم خنک کننده، نگرانی از این بابت بسیار کاهش یافته است. این سری از لیزر میتواند برای طیف وسیعی از رنگ پوست و البته انواع مو مورد استفاده قرار گیرد.

با تولید طول پالس مختلف و با اندازه مورد نیاز، این دستگاه لیزر ND YAG Laser میتواند گرمای بسیار زیادی را به پوست و بافتهای آن مثل عروق خونی و ضایعات عروقی وارد کند.در خرید دستگاه لیزر مو در حالی که این شیوه فولیکولهای مو را گرم میکند و اصلا صدمهای به پوست و بافتهای آن وارد نمیشود. لیزر می تواند هر ثانیه تقریباً اندازه یک چهارم را درمان کند. سرعت : هر پالس لیزر کسری از ثانیه طول می کشد و می تواند موهای زیادی را همزمان انجام دهد. تا به این لحظه دستگاههای لیزر زیادی تولید شدهاند که هیچکدام از آنها چه از لحاظ کیفیت ساخت و چه از لحاظ کارآیی به گرد پای لیزر تیتانیوم نمیرسند. همانطور که عرض کردیم این دستگاه با ویژگیهای تازهای منتشر شده است که هر کدام از آنها موفقیت علم پزشکی را نشان میدهد. TEC در واقع نوعی بسیار قدرتمند از سیستم خنک سازی پوست است که به این لیزر اجازه می دهد با اعمال قدرت بسیار زیاد هیچگونه حس درد و سوختگی ایجاد نکند. دستگاه لیزر دایود الکس در واقع به نوعی زیر مجموعه پلتفرم Soprano ICE Platform هستند.

طول عمر هندپیس های دستگاه دایود می تواند بالغ بر سی میلیون شات باشد. در واقع هر یک از این طول موجها برای قسمتهای بخصوصی از بدن کاربرد دارند. در واقع هر یک از هندپیسهای موجود در دستگاه تیتانیوم وظایف بخصوصی دارند که البته با مدیریت پزشک معالج میتوانند به صورت ترکیبی نیز مورد استفاده قرار بگیرند. در کلینیک لیزر موهای زائد رز از نوین ترین تجهیزات روز دنیا برای از بین بردن مو های زائد بدن شما استفاده می شود. تجربه و تبحر پزشک متخصص، در زمینه لیزر مو های زائد بسیار راهگشا خواهد بود. دستگاه لیزر دایود می تواند برای رنگ پوست اکثر ایرانی ها عالی عمل کند. در فرآیند لیزر، انتخاب دستگاه یک مرحله بسیار اساسی محسوب می شود. مناطق کوچک مانند لب فوقانی در کمتر از یک دقیقه قابل درمان هستند و مناطق بزرگ مانند پشت یا پاها ممکن است تا یک ساعت طول بکشد. بخوانید: درمان شوره سر ! بخوانید: روشهای مراقبت از پوست ! پوست ایرانی ها اکثرا از نوع سه و چهار می باشد.

هر دستگاهی که برای ارائه خدمات پزشکی ساخته شود، بسته به نوع خود می تواند عوارضی داشته باشد. این نوع لیزر معمولا از دو طول موج مختلف 1064 نانومتر و 532 نانومتر استفاده میکند. به همین دلیل این دستگاه لیزر بسیار قدرتمند و طول موج بسیار بالایی را تولید می کند. همچنین دستگاه لیزر دایود کمتر دچار خرابی می شود به همین دلیل هزینه های ناشی از تعمیرات و نگهداری آن بسیار کم است. به دلیل قدرتمند بودن اشعه این دستگاه ممکن است سوختگی های خیلی خفیف و جزئی روی سطح پوست به وجود بیایند. به همین دلیل است که در اکثر کلینیک های مربوط به زیبایی پوست و مو این دستگاه مشاهده می شود. لیزر از سال 1996 توسط FDA تایید شده و هم اکنون به طور گسترده در کل کلینیک های زیبایی دنیا انجام می شود. مکانیسم انجام لیزر موهای زائد چیست؟ آیا لیزر موهای زائد می تواند باعث انتقال ویروس زگیل شود؟ این ویژگی ها و مزیت ها باعث شده اند که کلینیک ها به صورت گسترده از این دستگاه استفاده کنند.

نمایندهای زیادی در ایران وجود دارد که انواه مدل لیزر چینی، آلمانی ، کره ای و غیره... رو ارائه میکنند و نمایندگان آموزش دستگاه لیزر رو به تمامی متقاضیان خواهد داد

در طول درمان، انرژی لیزر تبدیل به انرژی حرارتی شده که در واقع باعث از بین رفتن فولیکول مو میشود اما در عین حال هیچ آسیبی به بافت پوست نمیرساند. ناگفته نماند که در دستگاه تیتانیوم از طول موجهای قدرتمندی نیز استفاده میشود. از عوارض لیزر می توان به تغییر رنگ در محل انجام لیزر به صورت کم رنگ شدن یا پر رنگ شدن در موارد شدید سوختگی ، عفونت ، ایجاد آکنه و تورم شدید نام برد که استفاده از دستگاه درست با پارامترهای صحیح می تواند از ایجاد این عوارض جلوگیری کند. برای افزایش قدرت این کریستال از یک رزوناتور یا تشدید کننده استفاده میشود. YAG Nano Electro در در واقع یک کریستال است که به وسیله یک لامپ با شدت بالا پمپ میشود. پزشک متخصص با بررسی ناحیه ای که شما برای لیزر در نظر گرفته اید و همچنین با لحاظ کردن میزان ضخامت تار های مو، بهترین تصمیم را در این خصوص برای شما مد نظر قرار می دهد. حقیقت آن است که لیزر، موثر ترین و بهترین راه برای از بین بردن مو های زائد در بدن به شمار می رود. چطور بهترین قیمت را برای ورود به رمزارزها پیدا کنیم؟ هندپیس دستگاه تاثیر زیادی در عمر دستگاه و قیمت آن دارد.

خرید دستگاه دایود الکس مجهز به TEC است. از ابتدائیترین ویژگیهای خرید دستگاه تیتانیوم وجود هندپیسهای بسیار قدرتمند در آن است که به خوبی میتوانند کار موزدائی را انجام دهند. ملانین یا رنگیزه های موجود در پوست های سبزه در لایه اپیدرم وجود دارند. بعد از انجام جلسه لیزر وجود چه علائمی طبیعی است؟ چرا که پس از انجام این فرآیند، دیگر ناچار نیستید فعالیت هایی مثل اصلاح مداوم مو های زائد بدن خود را پشت سر بگذارید. مواردی از انتقال این ویروس گزارش شده که بهتر است لیزر در مراکزی انجام شود که تحت نظارت متخصص پوست با حداکثر رعایت اصول بهداشتی انجام شود. برخی از افراد پوستی حساس دارند و با اصلاح کردن موها، در بسیاری از مواقع به اگزمای پوستی و خارش و سوزش شدید مواجه می شوند. این دستگاه نیز مانند بسیاری از دستگاه های لیزر دیگر دارای سیستم خنک کننده برای جلوگیری از سوختگی، سوزش، التهاب و درد می باشد.

 
آخرین مطالب