هایما S7 توربو ماشین هایما S7 توربو : مشخصات هایما S7 توربو

اما ناگفته نماند هایما S7 اهمیت موتور 1.8 لیتری توربو و قدرتی بالاتر (188 اسب بخار اقتدار و 230 نیوتن متر گشتا

توسط NEWSSALAM در 13 آذر 1401
اما ناگفته نماند هایما S7 اهمیت موتور 1.8 لیتری توربو و قدرتی بالاتر (188 اسب بخار اقتدار و 230 نیوتن متر گشتاور) هم ارائه شده که امیدواریم همین پیشرانه ی جدید هرچه زودتر به ایران نیز برسد. ولی سال 2006 شرکت مدنی FAW Group، که FAW Car یک عدد از سه زیرمجموعه اصلی آن است، چیره به خریداری کل سهام مزدا در هایما شد. از آن سال تا امروز، Haima در کنار برند Besturn دو زیرمجموعه اهمیت فاو در بازار چین هستند و جالب‌تر اینکه بیشتر ماشین های هردو این برندها از پلتفرم‌های مزدا بهره می‌برند. دسته‌بندی نشده با همین حال، فضای کافی به جهت چهار سرنشین وجود دارااست و اهمیت اعتنا به عرض اندک خودرو، نفر پنجم در صندلی عقب، راحتی قابل قبولی نخواهد داشت. صندوق توشه هایما S5، صرفا ۳۲۰ لیتر است که در مقایسه کلیدی فضای ۴۰۰ لیتری ۲۰۶ صندوقدار و ۵۰۰ لیتر حجم موثر در تندر ۹۰، ناکافی به لحاظ می‌رسد، البته می‌توان از قابلیت و امکان جمع‌شدن صندلی‌های عقب به کار گیری کرد و فضای توشه هایما S5 را ارتقاء داد. نسبتاً نیمی از سپر جلوی S5 را پلاستیک سیاه‌رنگ تشکیل می دهد که اما در کراس‌اورهای اقتصادی دنیا، امری طبیعی است، البته تعدد چراغ‌ها در این قسمت، عجیب به نظر می‌رسد و به نوعی سردرگمی طراح هایما را نشان می‌دهد. مشخص و معلوم نیست، چرا حساس وجود چراغ‌های پهناور اصلی، دو مدل روشنایی مربوط به روشنایی روز و مه‌شکن به رخ جداگانه و اهمیت حالتی نبستا بی‌ربط حیاتی یکدیگر، در طرفین سپر قرار داده شده‌اند. خطوط حجم‌دهنده‌ی بر روی سپر و کاپوت جلو هم، اگر چه افزایش‌دهنده‌ی حساس اسپرت هایما S5 هستند، مقداری نا مرتب و ناهنماهنگ مهم دیگر اجزا به دیده می‌خورند.

حضور فعال کمپانی فولاد بوتیای ایرانیان در نمایشگاه ایران‌متافو ۱۴۰۱

این مورد از مزایای هایما S7 توربو در بازاری که مشتریان کراس‌اوورها را به جهت استفاده خانوادگی خریداری می‌کنند، به‌شدت اصلی و تاثیرگذار است. Haima s7 توربو مثل هر ماشین دیگری، مزایا و معایبی داراست و خرید کردن آن برای خرید کننده کلیدی مجموعه‌ای از ارزش‌های مثبت و منفی ملازم است. در همین مطلب، به تحلیل مزایای هایما S7 توربو خوا‌هیم پرداخت و مشوق‌های خرید کردن همین اتومبیل را برای شما بازگو خوا‌هیم کرد. اگر به دنبال خرید کردن یک کراس‌اوور چینی مونتاژ درون هستید یا فقط به ارتقاء اطلاعات عمومی خویش عشق و علاقه دارید، در ادامه متن دارای ما همپا باشید تا مزایای هایما S7 توربو را موردبررسی قرار دهیم. یک عدد از ویژگی‌های مثبتی که در بخش فنی تیگو ۵ مطرح می‌شود، مصرف سوخت قلیل آن است، همین تفاوت زمانی هست که هایما S7 نسبتا مصرف سوخت بیشتری دارد، از طرف دیگر می‌توان به‌ فرمان پذیری ظریف تیگو ۵ اشاره داشت.
  • با این هم اکنون در بقیه موردها و پارامتر های فنی کاملا یکسان بوده و هیچ تفاوتی با نیز ندارند.
  • هایما 6P هیبریدی در حوزه طراحی تفاوت چندانی حیاتی اخوی خود به این معنی که هایما S۵ ندارد.
  • اسب بخار کار خویش را از سال ۱۳۹۴ با محور تست و باز‌نگری ویدیویی خودروها آغاز کرد.
  • همچنین میتونید برای اطمینان خاطر باتری خودرو را متوقف کنید تا مشاهده کنید باتری که خریداری کردید سالم بوده یا نه.
  • ستون C هایما 8 اس مطابق اصلی اصول کراس‌اوورهای اسپرت، یک پله به سمت بالا حرکت کرده و بافت مشکی‌رنگ داراست تا کلیدی قاب درها هماهنگ باشد.
البته در کنار این معایب هایما S5 ، یکی از مزایای طراحی داخلی همین خودرو نیز غربلیک فرمان خوش دست و خوش سایز آن است که روکش آن نیز از چرم مصنوعی می‌باشد. هنگام خرید کردن یا فروش ماشین فعالیت کرده چون فراوان از پیشینه سالم فنی اتومبیل اطلاعاتی در دست نداریم می بایست در آیتم آن توجه داشته باشید . اولی جور هایما اس ۷ در سال ۲۰۱۰ طراحی شد و پس از آن سه ورژن از آن منتشر شده است.

ام وی ام X55 PRO اکسلنت اسپرت

از بیشتر مشکلات اتومبیلهای کوپه در کشور‌ایران سرویس ها پس از فروش ضعیف آنها می باشد که برای چینی‌های مستهلک ضعف بزرگی محسوب می‌شود. اگر‌چه این اتومبیل در بخش فنی موقعیت نسبتا بهتری در درمقابل هم‌وطنان خود دارد و امکانات رفاهی بیشتری هم در اختیار سرنشینان و راننده قرار میدهد ولی از کیفیت ایجاد و مونتاژ مناسب در مرحله ارزش بالای ۹۰۰ میلیون تومان بهره نمی‌برد. بازار اتومبیل از شروع بازگشایی بازارهای تجاری و مالی مرزو بوم در نصفه دوم فروردین ۹۹، کلیدی شوک شروع دوباره مذاکرات هستی مواجه شد. شوکی که فرایند نزولی بها ماشینهای خارجی و مونتاژی را به دنبال دارد و باعث شده می باشد بخش اعظمی اتومبیلهای بالای قریه سال قیمت خویش را از دست بدهند. در درحال حاضر حاضر ریسک خرید خودروهایی مثل هیوندای آزرا ۲۰۰۸ یا کیا موهاوی ۲۰۱۰ بالاست. در بخش امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی نیز فقط شاهد مقداری بزرگ‌تر شدن نمایش‌گر مرکزی و ارتقا سیستم صوتی هستیم. این تغییرات هایما را از شبکه ۶۰۰ میلیون تومان به شبکه ۷۰۰ میلیون کشیده است. درحال حاضر این که از حیث اکثری کارشناسان هایما توربو خویش بها پرداخت ۶۰۰ میلیون تومان ندارد. این ماشین با یک موتور ۱.۸ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ و یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک عرضه شده است.

تصاویر | اتفاق تعجب آور در استخر خانه مارادونا هم‌زمان اهمیت صعود آرژانتین | روح دیگو شاد شد!

هایما S7 توربو در مقایسه دارای امکاناتی که دارد، ارزش مضاعف قابل قبولی را به جهت خرید سفارش می دهد، می توانید دارای دقت به بودجه ی خود، این جور از مارک هایما را در حق تقدم قرار دهید. به جهت اطلاع از بها روز هر یک از مدل های هایما اساسی ما در تماس باشید. هایما اس 7 پلاس، به دلیل مجهز بودن به امکانات مختلف توانسته است در مقایسه اساسی دسته های توربو کارایی بهتری داشته باشد. مشکل اهمیت همین محصول در پیشرانه ضعیفش خلاصه می شد که آن هم در ورژن توربو تا حد مطلوبی رفع شده و اکنون میتوان از عجله و گیرایی ماشین ابراز رضایت کرد. همیشه اتومبیلهای چینی در این بخش فراتر از حد انتظار مخصوصاً ایرانی‌ها ظاهر می‌شوند. به همین دلیل، از هایما اس ۷ چینی، نیز نمی‌توان غیر از همین انتظار داشت. خودرویی که اساسی دقت به جایگاه قیمتی خود، تقریباً می‌توان گفت تراز خوبی از آپشن ها و امکانات را برای شما به ارمغان می‌آورد. هایما S7 در واقع اولین همکاری کشور ایران ماشین اساسی همین کمپانی چینی بود که در نخست نسخه های تنفس طبیعی همین ماشین وارد بازار شد و مقداری سپس نسخه های توربو این دسته نیز روانه بازار شد. هایما S5 فرآورده جدیدتر این کمپانی است که به رخ توربوشارژ و اصلی همکاری سهیم های این کمپانی به این معنی که فاو و یاری مزدا طراحی شده میباشد و توانسته در کنار برادر بزرگتر خود فروش مهربانی را در بازار جمهوری اسلامی ایران تجربه کند. توصیه می شود برای رفع همین ایراد به یک متخصص و یا این که کارشناس مراجعه نمائید. افت ولتاژ در روزگار روشن بودن ماشین به هر دلیلی مربوط به فساد یا این که فرسودگی دینام است. سپس از باتری به باتری باید اتومبیل دو ساعت پر‌نور باشد تا باتری را مجدد فول شارژ کند. درود خلل برق نیومدن پشت امپر ما چی هستش ؟اگر از باتری هستش خوبی نمایید راهنمایی کنید. سفارش ما به شما در ابتدا شارژ باتری می باشد و در صورتی که دسترسی نداشتید استارت زدن به وسیله جابه جایی باتری و در غایت باتری به باتری می باشد. ولی چنانچه مطمئن می باشید که همین صدا مربوط به دینام می باشد حتما به یک کارشناس مراجعه نموده تا خودروی شما را بررسی و عیب یابی نمائید. به همین مراد پای خویش را بر روی پدال کلاچ فشار داده و فعالیت بده بستان دنده را انجام میدهد. ضمناً سانروف بالای سرمان به قدری پهناور هست که پس از گشودن، حتی سرنشینان عقبی را نیز از وجود خود اثاثیه یدکی هایما بهره مند میسازد. اما کلیدی همگی این تعریف و تمجید ها زیبایی و میزان مرغوب بودن محفظه داخلی همین خودرو بی رقیب هم نیست و همین حساس راضی بودن نسبی را ناچیز و بیش در برخی از هموطنانش نیز تجربه کرده بودیم.

بررسی قیمت انواع مدل های دنا در بازار - مرداد 1400

سال‌ها گذشت و کلیدی رئیس عالی چینی‌ها، امروزه بیش از ۴۰ برند خودروساز در این مرزوبوم عمل می‌کنند، درحالیکه بیش از ۲۰ کمپانی از همین گروه، تیراژ تولیدی فراتر از سایپا و جمهوری اسلامی ایران ماشین دارند. آنطور که برخی منابع گزارش میدهند هایما اس ۸ جمهوری اسلامی ایران اتومبیل ( ۸ اس) قرار است دارای یک موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ تزریق مستقیم به قدرت مجله حوادث خبری ۱۹۵ اسب بخار و ۲۹۳ نیوتن متر گشتاور به بازار جمهوری اسلامی ایران خط مش پیدا کند. همچنین یک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک هم متصدی انتقال اقتدار موتور به سوی چرخ‌های جلو خواهد بود. بها اتومبیل صفر همواره برای خریداران و فروشندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چه به جهت مشتریان خودروی صفر و چه برای خریداران و فروشندگان خودروی کارکرده.

فروش فوق‌العاده هایما S۷ / بها کارخانه چه میزان است؟

رفع اختلال در هم اکنون حاضر در همین برنامه فروش ظرفیتی موجود نمی باشد،لطفا مجددا همت نمایید. رفع خلل در هم اکنون حاضر مجاز به التماس نيستيد لطفا از طريق اين لينك مجددا مبادرت نماييد. لطفا یک سری ثانیه تحمل نموده و مجددا سوییچ پرداخت الکترونیک را کلیک نمایید. برای رابطه کلیدی ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس نشانی اینترنتی infocarbalad.com ارسال نمایید.

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 28 فروردین 1401/ تارا 13 میلیون ...

اولین مدل در سال ۲۰۱۳، جور فیس لیفت در سال ۲۰۱۴ و دسته جدید و توربو آن در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضع گردید. بها های درج شده برای طرح های فروش فوری آذرماه اعمال شده و برای کسانی که همین خودروها را از قبل در طرح های پیش فروش خریداری کرده بودند کلیدی همان ارزش پیشین تحلیل خواهد شد. قیمت ارزش کارگاه به جهت گیربکس دستی همین ماشین 71 میلیون و900 هزار تومان و به جهت جنس اتوماتیک 78 میلیون و 900 هزار تومان است. ترمز ها هم عملکرد متوسطی دارا هستند و خیلی نیز تحت میگیرند که اما به گفته نمایندگی و تائید بعضی از دارندگان همین مشکلات پس از مدتی استفاده، خویش به خویش صحیح خواهند شد! اما کلیدی همین هم اکنون لانگ رنج الیت ارزان‌تر از لانگ لایف لاکچری است و در آن سو امکانات رفاهی تیپ لاکچری بیشتر است. در مورد مصرف سوخت هم هایما مدعی میباشد که 6P هیبریدی در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱.۳۸ لیتر بنزین مصرف می‌کند. البته کارشناسان اتومبیل معتقدند که همین عدد در آزمایشگاه به دست آمده و حساس کارایی خودرو فروش اسباب یدکی هایما در شهر و جاده انطباق ندارد. سیستم تهویه هایما S5 هم نظیر خودروهای سابق کلیدی دکمه‌های چرخان و نمایشگری ریز عمل می‌کند که نمای زیبایی را در کابین این اتومبیل ایجاد نکرده است. نظیر ترک محل ورود CD بر روی کنسول میانی، که متاسفانه طراحی آن نیز در به عبارتی نگاه نخستین توی ذوق بیننده خواهد زد.

دستگیری مهاجمان به تأسیسات الکتریسیته شهرستان جم

متأسفانه، پیدایش خوردگی در قطب های باتری هایما S7 و سر باتری های آن مرسوم است. خوردگی روی قطب ها و سر باتری های باتری هایما S7 می تواند انتقال و دریافت جریان الکتریسیته در باتری هایما S7 را مختل کند، بدین ترتیب برای اطمینان از ارتفاع قدمت و کارایی مطلوب باتری هایما S7 ، پاکسازی خوردگی ها و سولفاته ها دوچندان با است. به جهت پاکسازی می توانید از آب جوش به کار گیری نمایید و آنگاه از اتمام کار می توانید از گریس بر روی قطب های باتری هایما S7 استعمال کنید تا از ساخت مجدد سولفاته خودداری کنید. جهت تصویب پیشنهاد باتری صبا مناسب اتومبیل ی خویش دارای کارشناسان ما تماس بگیرید . معرفی ۴ بازیکن مهم کی طرز در استکان جهانی ۲۰۲۲ قطر طراحی کابین چندان دلچسب به نظر نمی‌رسد، ولی باید قبول کرد که امکانات بسیاری در اختیار راننده و سرنشین‌ها قرار داده شده است. یکی از مواردی که ممکن هست زمان رانندگی اساسی هایما اس 7 اهمیت آن خلل پیدا کنید، عدم دید کافی به اطراف خودرو میباشد که از ضعف طراحی بدنه همین ماشین ناشی می‌شود. مشتریان گرامی کار کشته خواهند بود اصلی مراجعه به وب سایتمبین خودرو، از اشکال خودروها، بها روز و همچنین شرایط فروش اقساطی جمهوری اسلامی ایران اتومبیل اطلاع پیدا کنند.

دی اس 7 کراس بک اپرا

جدیدترین ارزش هایما S7 توربو جهت تسویه حساب مشتریان از سوی ایران اتومبیل اعلام گردید. گفته می شود بها اعلام شده جهت تسویه حساب مشتریان بوده و دارای قیمت فروش فوری متفاوت است. در واقع بها تسویه حساب تصویب اسم های قبلی توسط جمهوری اسلامی ایران ماشین 156 میلیون تومان اعلام شده میباشد که از ارتقاء ارزش 52 میلیونی نسبت به قبل حکایت می کند، ولی بها فروش نقدی هایما s7 توربو در محدوده 200 میلیون تومان خواهد بود. در قلب هایما s7 توربو یک پیشرانه توربوشارژ 2 لیتری در حالا تپیدن است. موتور 4 سیلندر این خودرو قدرتی برابر اهمیت 148 اسب بخار و گشتاور 180 نیوتن متری را تولید می‌کند. به امداد سیستم انتقال توان دیفرانسیل جلو و گیربکس پنج دنده اتوماتیک، تجربه شتاب‌گیری 13 ثانیه‌ای و حداکثر شتاب 165 km بر ساعت را برای شما رقم خواهد زد.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن