چرا جمهوری خواهان 6 ژانویه را کمتر از سایر آمریکایی ها جدی می گیرند؟

[ad_1] به Pollapalooza، نظرسنجی هفتگی ما خوش آمدید. از نظر تاریخی، آمریکایی‌ها در مورد جدی بو

توسط NEWSSALAM در 17 دی 1400
[ad_1]

به Pollapalooza، نظرسنجی هفتگی ما خوش آمدید.

از نظر تاریخی، آمریکایی‌ها در مورد جدی بودن تراژدی‌های ملی اختلاف نظر نداشته‌اند - به 11 سپتامبر 2001 فکر کنید. اما این مورد در مورد حمله به ساختمان کنگره ایالات متحده در 6 ژانویه 2021 صادق نیست.

بله، یک سال بعد، بیش از 70 درصد آمریکایی ها هنوز 6 ژانویه را روز بد یا غم انگیز برای آمریکا می دانند، از جمله 60 درصد جمهوری خواهان، اما هنوز یک شکاف چریکی شدید بر سر جنبه های خاص تر حمله 6 ژانویه وجود دارد. که بسیاری از جمهوری خواهان هنوز اهمیت آن را به حداقل می رسانند.

به عنوان مثال، در حالی که به طور متوسط ​​63 درصد از آمریکایی ها در چهار نظرسنجی اخیر از تحقیقات کنگره در آن روز حمایت کردند، به طور متوسط ​​59 درصد از جمهوری خواهان با آن مخالفت کردند. در همین راستا، 56 درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی 14 تا 20 دسامبر توسط YouGov / دانشگاه ماساچوست گفتند که کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در 6 ژانویه اتفاق افتاد مهم است، اما 75 درصد از جمهوری خواهان گفتند که زمان آن فرا رسیده است.

جمهوری خواهان همچنین تمایل دارند از زبان مهربان تری برای توصیف رویدادهای 6 ژانویه و شرکت کنندگان در آن استفاده کنند. به عنوان مثال، YouGov/دانشگاه ماساچوست دریافته است که 62 درصد از جمهوری‌خواهان از کلمه «معترضین» برای توصیف افرادی استفاده می‌کنند که به کاپیتول یورش برده‌اند، در حالی که تنها 31 درصد آنها را «شورشیان» و 10 درصد آنها را «شورشیان» می‌خوانند. بالاتر از میانگین، 26 درصد حتی آنها را «وطن پرست» خطاب کردند.

به طور مشابه، نظرسنجی 27 تا 30 دسامبر توسط YouGov / CBS News نشان داد که اکثریت آمریکایی ها به طور کلی 6 ژانویه را به عنوان یک "قیام" و "تلاش برای سرنگونی دولت ایالات متحده" توصیف کردند، اما حدود چهار پنجم جمهوری خواهان به آن پاسخ منفی دادند. از این اصطلاحات استفاده کنید با این حال، نزدیک به نیمی (47 درصد) از جمهوری خواهان اقدامات شورشیان را «وطن پرستی» توصیف کردند و 56 درصد گفتند که این اقدام «حفاظت از آزادی» است. هنگامی که جامعه شناس از این پاسخ دهندگان پرسید که چرا آنها چنین احساسی دارند، اکثر آنها گفتند که به این دلیل است که شورشیان "از حق خود برای اعتراض استفاده می کنند" (82 درصد) و توجه را به این موضوع جلب می کنند. [perceived] تقلب در انتخابات 2020» (79 درصد). تنها 35 درصد گفتند که دلیل آن "تلاش برای متوقف کردن شمارش آرا" یا "هدف قرار دادن دموکرات‌ها و کسانی است که به دونالد ترامپ وفادار نیستند."

این یک دلیل بزرگ را نشان می دهد که چرا جمهوری خواهان به نظر می رسد 6 ژانویه را کمتر از سایر آمریکایی ها جدی می گیرند: آنها فقط در حال اشتراک واقعیتی متفاوت از آنچه در آن روز رخ داده است. به عنوان مثال، نظرسنجی دسامبر توسط آسوشیتدپرس / مرکز مطالعات روابط عمومی NORC نشان داد که در حالی که 64 درصد از بزرگسالان عموماً رویدادهای 6 ژانویه را بسیار یا بسیار خشن می دانند، تنها 39 درصد از جمهوری خواهان چنین فکر می کنند. و بر اساس نظرسنجی 18 تا 22 دسامبر توسط YouGov / Yahoo News، 50 درصد از جمهوری خواهان معتقدند که شورشیان عمدتاً صلح طلب و قانونمند هستند، در حالی که تنها 33 درصد معتقدند که آنها عمدتاً خشن و غیرقانونی هستند. در نهایت، YouGov / دانشگاه ماساچوست دریافتند که در حالی که آمریکایی ها به طور کلی معتقدند که زندگی سیاستمداران در 6 ژانویه (58 درصد تا 43 درصد) در خطر است، جمهوری خواهان معتقدند که احتمالاً یا قطعاً در خطر بوده اند. نه (72% تا 28%).

بخش قابل توجهی از جمهوری خواهان حتی این نظریه توطئه را می پذیرند که 6 ژانویه عملیاتی تحت پرچم دروغین است که توسط لیبرال ها انجام شده است. YouGov / CBS News دریافت که 41 درصد از جمهوری خواهان معتقدند که "بیشتر کسانی که به اجبار به کنگره نفوذ می کنند، گروه های چپ هستند که وانمود می کنند حامیان ترامپ هستند." و بر اساس نظرسنجی 2 تا 4 ژانویه توسط YouGov / The Economist، جمهوری خواهان 51 تا 26 درصد معتقدند که ترامپ مخالفان در این شورش شرکت داشتند، 59 درصد تا 14 درصد آنتیفا درگیر بودند و 52 درصد تا 23 درصد که جان سیاهان مهم است درگیر بودند. در مقابل، آمریکایی‌ها عموماً معتقدند که این گروه‌ها درگیر نبوده‌اند و در عوض تا حد زیادی 6 ژانویه را به گردن خود ترامپ می‌اندازند. در میانگین چهار نظرسنجی، 55 درصد از آمریکایی‌ها گفتند که ترامپ حداقل سزاوار مسئولیت این حمله است، در حالی که 38 درصد گفته‌اند که او لیاقت کم یا هیچ چیز را ندارد.

شکاف عمیق چریکی در افکار عمومی - و در مورد حقایق اصلی - برای 6 ژانویه آمریکایی ها را نسبت به خشونت های سیاسی بیشتر در آینده بدبین می کند. YouGov / Yahoo News دریافت که 60 درصد از آمریکایی ها معتقدند حمله ای مانند 6 ژانویه می تواند دوباره اتفاق بیفتد، و Momentive / Axios دریافت که 57 درصد از آمریکایی ها فکر می کنند که 6 ژانویه تا حدودی یا بسیار محتمل است که در چند سال آینده دوباره تکرار شود. به گزارش YouGov / CBS News، 62 درصد از آمریکایی ها نیز انتظار خشونت در انتخابات ریاست جمهوری آینده را دارند.

علاوه بر این، نظرسنجی های اخیر به طرز شگفت انگیزی بالا را نشان داده است پشتیبانی می کند برای خشونت سیاسی بر اساس نظرسنجی 17 تا 19 دسامبر توسط واشنگتن پست / دانشگاه مریلند، 34 درصد از بزرگسالان می گویند خشونت علیه دولت گاهی موجه است، در حالی که در نظرسنجی واشنگتن پست / ABC News در مه 1995 فقط 9 درصد بود. سی‌بی‌اس نیوز، 28 درصد از آمریکایی‌ها می‌گویند نتایج انتخابات آنقدر مهم است که گاهی اوقات می‌توان خشونت را برای اجبار آنها توجیه کرد.

با این حال، آزمایش‌های دانشمندان علوم سیاسی که رهبری دیده‌بان خط روشن را بر عهده دارند نشان داده‌اند که برخی از مطالعات ممکن است حمایت از خشونت سیاسی را اغراق آمیز نشان دهند. پس از بررسی عبارات سؤالات و اینکه آیا پاسخ دهندگان به نظرسنجی توجه کرده اند یا خیر، دریافتند که تنها 4 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که از استفاده از خشونت برای جلوگیری از راستی آزمایی آرای انتخاباتی در 6 ژانویه حمایت می کنند. این پاسخ به برخی از سؤالات کمتر انتزاعی را که YouGov / CBS News نیز پرسیده است، به سخره می گیرد. به عنوان مثال، تنها 4 درصد از آمریکایی ها به آنها گفته اند که ترامپ برای به دست آوردن مجدد ریاست جمهوری باید از زور استفاده کند و تنها 2 درصد از کسانی که انتظار خشونت در انتخابات آینده را دارند، گفته اند در صورت شکست کشورشان از خشونت حمایت می کنند. با این حال، 4 درصد از جمعیت بزرگسال در ایالات متحده بیش از 10 میلیون نفر هستند - مطمئناً برای هشدار دادن کافی است.

نیش های دیگر پرسشنامه

  • بر اساس مطالعه جدید دانشگاه سافولک / یو اس ای تودی، هیچ عشق گمشده ای بین آمریکایی ها و سال 2021 وجود ندارد. هنگامی که از آنها خواسته شد تا سال را در یک کلمه توصیف کنند، بیش از دو سوم از یک اصطلاح منفی مانند "وحشتناک"، "وحشتناک"، "آشوب"، "چالش"، "فاجعه" یا "فاجعه" استفاده کردند. با این حال، آنها نسبت به سال جدید خوش بین هستند: 53٪ می گویند که امیدوار یا مشتاق سال 2022 هستند، اگرچه 44٪ می گویند که نگران، خسته یا ترسیده اند.
  • موارد ابتلا به ویروس کرونا به بالاترین سطح در تمام دوران رسیده است و نوع با درجه بالایی از انتقال omicron در حال حاضر باعث اختلال در زندگی روزمره شده است. با این حال، یک مطالعه جدید هریس نشان داد که آمریکایی‌ها بین 51 تا 49 درصد در مورد بدتر شدن یا بهبود همه‌گیری در سال 2022 اختلاف نظر دارند.
  • بر اساس نظرسنجی انجام شده در اواخر دسامبر توسط Change Research برای CNBC، تعدادی از رای دهندگان ثبت نام شده (38 درصد) بایدن را بیش از همه به دلیل افزایش قیمت کالاها مقصر می دانند و 11 درصد دیگر نیز هزینه های دولت را مقصر می دانند. با این حال، 26 درصد همه گیری را مقصر و 23 درصد شرکت ها را مقصر می دانند. با این حال، شکاف حزبی زیادی در مورد این موضوع وجود دارد، به طوری که رأی دهندگان ترامپ تقریباً بایدن یا هزینه های دولت را به طور انحصاری مقصر می دانند و رأی دهندگان بایدن تقریباً به طور انحصاری همه گیری یا شرکت ها را مقصر می دانند. با این حال، با توجه به اینکه چگونه موضوعاتی مانند تورم می توانند تا این حد مغرضانه باشند، این به سختی تعجب آور است.

تایید بایدن

با توجه به ابزار پیگیری تایید رئیس جمهور FiveThirtyEight، 42.9٪ از آمریکایی ها کار بایدن را به عنوان رئیس جمهور تایید می کنند، در حالی که 51.7٪ مخالف هستند (میزان تایید خالص 8.8 امتیاز). در آن زمان در هفته گذشته، 43.4٪ تایید و 51.6٪ مخالفت کردند (امتیاز تایید خالص -8.3 امتیاز). یک ماه پیش، بایدن دارای رتبه محبوبیت 42.7 درصدی و رتبه عدم تایید 50.9 درصد بود که با رتبه خالص تایید 8.2- امتیاز.

بولتن عمومی

در میانگین نظرسنجی های ما در انتخابات عمومی کنگره، جمهوری خواهان در حال حاضر با 0.5 درصد (42.4 درصد به 41.9 درصد) پیشتاز هستند. یک هفته پیش، جمهوری خواهان با 0.8 امتیاز (42.8 درصد در مقابل 42.0 درصد) از دموکرات ها پیشی گرفتند. در آن زمان ماه گذشته، رای دهندگان جمهوری خواهان را با 0.6 امتیاز (43.1 درصد در مقابل 42.5 درصد) ترجیح دادند.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن