چرا دموکرات ها به حق رای خود ادامه می دهند؟

[ad_1] در سال 2021، دموکرات‌ها چندین بار تلاش کردند تا قوانین فدرال در مورد حق رای را تصویب کنند، و چ

توسط NEWSSALAM در 20 دی 1400
[ad_1]

در سال 2021، دموکرات‌ها چندین بار تلاش کردند تا قوانین فدرال در مورد حق رای را تصویب کنند، و چیزی شبیه به این اتفاق افتاد: لوایح مجلس نمایندگان را فقط برای پاسخگویی به مرگ خود در سنا تصویب کردند، زمانی که جمهوری‌خواهان از همکاری امتناع کردند و برخی از دموکرات‌ها تغییرات پیشنهادی در قوانین را رد کردند. فیلیباستر، که اجازه رای دادن به حزب را می دهد.

اما هفته گذشته، دموکرات ها اعلام کردند که بار دیگر حق رای را به منصه ظهور خواهند رساند. چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، که در اولین سالگرد قیام 6 ژانویه در ساختمان کنگره ایالات متحده، زمانی که حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا تلاش کردند تا از تایید نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 جلوگیری کنند، به ظاهر پرانرژی بود. به زودی به امداد رای دهید فیلیباستر قوانینی را رعایت می کند تا قانون حق رای در نهایت - در نهایت - به خط پایان برسد.

ما می دانیم که جمهوری خواهان علیه اقدامات مربوط به رای دموکرات ها متحد هستند، بنابراین برای اینکه طرح سومر به نتیجه برسد، دو سناتور از باشگاه 50 نفره او، جو مانچین از ویرجینیای غربی و کرستن سینما از آریزونا، باید تسلیم شوند. عدم تمایل طولانی مدت - یا مخالفت آشکار - با تغییر رویه سنا. اما ممکن است راه درازی باشد. سینما نیز به نوبه خود، گزارش شده که به همکاران گفته است که او مخالف بود انواع پیشنهادی برای تغییر آستانه 60 رای، در حالی که مانچین نشان داد که فقط به تغییرات جزئی در قوانین باز است. بنابراین، با فرض اینکه هیچ یک از سناتورها حرکت نکنند، چرا دموکرات ها دوباره این کار را انجام می دهند؟

پاسخ واضح این است که حزب، حامیان و فعالان حقوق رای می خواهند شاهد حرکتی در این زمینه باشند. و اگر حتی یک شانس کوچک وجود داشته باشد که مانچین و سینما به طور معجزه آسایی موقعیت خود را به سمت فیلیباستر برگردانند، طرف می خواهد از این فرصت استفاده کند. با این حال، چندین دانشمند علوم سیاسی که با آنها صحبت کردم هشدار دادند که تلاش برای انتقال این لایحه به رای گیری در حال حاضر می تواند تا حد زیادی نمادین باشد.

احتمالاً یک طرفه نیز خواهد بود. در نظر بگیرید که در اواسط تا اواخر قرن 19، به ویژه زمانی که حقوق سیاسی سیاهپوستان آمریکایی در معرض تهدید قرار گرفت، تعداد انگشت شماری از قوانین رای گیری و حقوق مدنی که از طریق کنگره تصویب شد، با رأی حزبی تصویب شد. همچنین این احتمال وجود دارد که اگر قوانین حقوق رای امروز موفق شوند، وضعیت فرقی نخواهد کرد. دانیل زیبلات، استاد دولت در دانشگاه هاروارد گفت: «ما به زمانی بازگشته‌ایم که تنها یک حزب مدافع حق رأی است. به طوری که متأسفانه ما را در شرایطی قرار می دهد که یک کشور مجبور است به تنهایی اقدام کند.»

اما حتی اگر دموکرات‌ها نتوانند قوانین مربوط به حق رای را تصویب کنند، حداقل می‌توانند خود را به عنوان یک حزب طرفدار دموکراسی و حق رای معرفی کنند. سوال این است که آیا این برای پایگاه آنها کافی خواهد بود؟ حداقل یک کارشناس به من گفت که حزب اگر نتواند این کار را انجام دهد، اگر بی فایده نباشد، ممکن است درمانده به نظر برسد.

"شما امتیاز تجربه نمی گیرید. شما برای موفقیت امتیاز کسب می کنید.» "بنابراین پایگاه حزبی که به حق رای به عنوان یک موضوع علاقه مند است، اهمیتی نخواهد داد که دموکرات ها تلاش کردند و شکست خوردند. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، اگر این لایحه دارای نقاط عطف زیادی باشد و هنوز تصویب نشده باشد، آزرده خاطر و ناامید خواهند شد.»

از سوی دیگر، کارشناسان دیگری که با آنها صحبت کردم گفتند که دموکرات ها با تلاش چیزی برای از دست دادن ندارند. به خصوص اکنون، پس از اولین سالگرد 6 ژانویه، دریچه ای واقعی برای دموکرات ها وجود دارد تا بر تعهد خود به حفظ حق رأی آمریکایی ها تأکید کنند. همچنین می‌تواند پیامی برنده برای حزب و راهی برای مخالفت با جمهوری‌خواهان باشد که اخیراً تعدادی از قوانین در سطح ایالتی با هدف محدود کردن دسترسی به صندوق‌های رای تصویب کرده‌اند.

اسپنسر اورتون، استاد حقوق در دانشگاه جورج واشنگتن گفت: «ما در زمان‌های نامشخصی زندگی می‌کنیم و دموکرات‌ها در کنگره نمی‌توانند اجازه دهند این قوانین رویه مانع تحکیم دموکراسی شود، به‌ویژه وقتی صحبت از حق رای به میان می‌آید». دانشکده حقوق و رئیس مرکز مشترک تحقیقات سیاسی و اقتصادی. «اگر ما به بشقاب نزدیک نشویم و مردم برای حفظ دموکراسی تلاش نکنند، در شرایطی قرار خواهیم گرفت که شما اقلیتی از مردم دارید که کشور را کنترل می کنند و این اقلیت نشان دهنده تنوع ملت ما نخواهد بود. "

یکی از لایحه هایی که سومر امیدوار است از طریق سنا تصویب شود - قانون آزادی رأی - نسخه کاهش یافته ای از قانون بشری است. این لایحه اخیر با حمایت هر دموکرات در سنا، سیاست هایی را برای ایجاد ثبت نام خودکار رأی دهندگان، محافظت در برابر خرابکاری انتخاباتی و جلوگیری از تقلب چریکی، از جمله موارد دیگر معرفی می کند. (برای مطالعه بیشتر در مورد این لایحه و سایر لایحه های مورد بررسی توسط دموکرات ها، به این مقاله توسط همکارم ناتانیل راکیچ مراجعه کنید.) با این حال، در ماه اکتبر، آخرین باری که این لایحه توسط کنگره تصویب شد، جمهوری خواهان سنا از بررسی این اقدام قبل از بحث در مورد آن غفلت کردند. از آن زمان، حزب جمهوری خواه تمایل چندانی به مذاکره نشان نداده است، به این معنی که دموکرات ها باید خودشان این اقدام را اتخاذ کنند.

یکی از مواردی که اکنون به نفع دموکرات ها عمل می کند این است که این لایحه - و به طور کلی اتخاذ تدابیری برای اصلاح رأی - همچنان در بین مردم محبوبیت دارد. بر اساس یک نظرسنجی در سپتامبر، زمانی که رای دهندگان احتمالی شرح مختصری از قانون آزادی رأی دریافت کردند، 85 درصد از دموکرات ها و 54 درصد از جمهوری خواهان گفتند که به شدت یا تا حدودی از آن حمایت می کنند. علاوه بر این، زمانی که همه پاسخ دهندگان در مورد مفاد مختلف لایحه اطلاعات بیشتری کسب کردند، حمایت بسیار بالا باقی ماند. و به طرز شگفت انگیزی، طبق نظرسنجی انجام شده توسط دانشگاه ماساچوست آمهرست در ماه دسامبر، اکثر آمریکایی ها می گویند که در برابر مداخله چریک ها در انتخابات: 61 تا 19 درصد مخالف آسان کردن مجالس ایالتی برای تغییر نتایج انتخابات در صورت احساس مشکل بودند.

احتمالاً آب و هوا دلیل دیگری برای شنیدن دوباره حق رای است. اعلام سومر مصادف با دو تاریخ مهم بود که به خوبی با اولویت های طرفدار دموکراسی مطابقت داشت: اولین سالگرد حمله 6 ژانویه و روز مارتین لوتر کینگ جونیور. خانواده پادشاه حتی از مردم خواستند که این تعطیلات را جشن نگیرند مگر اینکه کنگره قانونی در مورد حق رای تصویب کند. همچنین با توجه به شکست اخیر در تصویب قانون بازسازی ساختمان بهتر توسط رئیس جمهور بایدن و انتخابات میان دوره ای آتی، دموکرات ها به سادگی فرصتی برای پیگیری فعالانه نداشته باشند.

به گفته چارلز استوارت سوم، استاد علوم سیاسی در مؤسسه فناوری ماساچوست، دموکرات ها با ادعای مداوم حق رای خود چیز زیادی برای از دست دادن ندارند. او گفت: "به هر حال احتمال کمی وجود دارد که این لایحه تصویب شود، اما اگر تلاش نکنید بعید است." استوارت به تحقیقات گذشته اشاره کرد که نشان می‌دهد اکثر رأی‌دهندگان درباره روند قانون‌گذاری نمی‌دانند - یا برایشان اهمیتی ندارد، بنابراین هر اقدامی که دموکرات‌ها در حال حاضر انجام می‌دهند "نشانی می‌دهد که آنها جدی هستند و راهی را برای دموکرات‌ها فراهم می‌کند تا با خودشان مخالفت کنند. جمهوری‌خواهان. استوارت افزود: «حتی اگر دموکرات ها شکست بخورند، استوارت افزود، محبوبیت بایدن در حال کاهش است، بنابراین ایفای نقش درود مری در مورد این موضوع می تواند بهترین گزینه برای حزب باشد.» اگر شکست بخورد، مقالاتی نوشته می شود «اینجا یک ابتکار دیگر بایدن است که می سوزد. شعله‌های آتش.» اما فکر نمی‌کنم که آسیبی به آن وارد شود همه چیز بسیار زیاد زیرا قبلاً بسیاری از این داستان ها وجود داشته است. و این هنوز بهتر از آلترناتیو است، یعنی اینکه دموکرات‌ها فقط از مبارزه خارج شوند.»

و برای روشن شدن این موضوع، این اولین بار نیست که یک حزب سیاسی سعی می کند بدون اکثریت واضح قانون تصویب کند. در واقع، تلاش‌های امروز دموکرات‌ها را می‌توان با تلاش‌های مکرر جمهوری‌خواهان - و شکست‌ها - برای شکستن قانون مراقبت مقرون به صرفه مقایسه کرد. اما در حالی که اصلاح نظام سلامت و برخی اقدامات بیمه درمانی معمولاً از حمایت دو حزبی برخوردار هستند، برخی از قوانین رأی گیری و حقوق شهروندی از نظر تاریخی یک طرفه بوده است. این موضوع چالش‌های بیشتری را برای دموکرات‌ها در سال جاری ایجاد می‌کند، زیرا آنها تنها اکثریت ساده در سنا دارند و برای تصویب این قانون باید هر یک از اعضای گروه را امضا کنند.

در اصل، این بدان معناست که دموکرات ها اگر بخواهند از حق رای محروم شوند، نمی توانند فراریان را در کنار خود داشته باشند. اما در حالی که به نظر می رسد حزب بر سر حق رای موافق است، هیچ اتفاق نظری در مورد بمباران هسته ای فیلیباستر برای تصویب قانونی وجود ندارد.

یکی از ایده هایی که علاوه بر تصویب یک لایحه عظیم در مورد حق رای ارائه شد، اصلاح قانون انتخابات 1887 بود که خلاءها و ابهامات آن به ترامپ و حامیانش اجازه داد تا شمارش آرا را متوقف کنند تا از پذیرش بایدن جلوگیری شود. ریاست جمهوری به درستی سارا بایندر، استاد علوم سیاسی در دانشگاه، گفت: "من می توانم جهانی را تصور کنم که در آن این کمترین وجه مشترک توافق بین دو کشور باشد - که آنها بدیهی است در غیاب هرگونه برش فیلیباستر به آن نیاز دارند." این مکان به عنوان یک مکان بالقوه شیرین است که هر دو طرف ممکن است علاقه مند به رفتن به میز باشند.» اما این از کاخ سفید واضح است. بیانیه اخیر در این مورد که مذاکرات احتمالی ECA دموکرات ها را از جاه طلبی های بزرگ ترشان برای دستیابی به اصلاحات رای دهی منصرف نخواهد کرد.

این ما را به قانون آزادی رأی بازمی گرداند، که به نظر می رسد همان چیزی است که دموکرات ها اکنون به آن اولویت می دهند. البته، حتی در جهانی که در آن تصویب شده است، مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد این کشور به تنهایی به اندازه کافی برای مخالفت با لوایح مختلف تحت سلطه جمهوری خواهان که در سال گذشته تصویب شد و رأی گیری را در عمل دشوار می کند، پیش نمی رود. اما این کاستی ها به تنهایی تمرکز دموکرات ها را از تلاش برای نشان دادن خود به عنوان طرفدار دموکراسی منحرف نمی کند تا بتوانند با تمایل آنها برای مبارزه با افراط گرایی جمهوری خواه و قطبی شدن رأی دهندگان مخالفت کنند. و به گفته اورتون از مرکز مشترک تحقیقات سیاسی و اقتصادی، ممکن است این کافی باشد. او گفت: "افرادی که حق رای اقلیت ها را تضعیف می کنند از ظاهرشان نمی ترسند، پس چرا مردم سعی نمی کنند از آزادی رای دفاع کنند. [to] بشقاب و در مورد آن شجاع باشید؟"


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب