چرا نمی توانید مهم ترین نقاط مهم Omicron در ایالات متحده را روی نقشه ببینید؟

[ad_1] هنگامی که نوع دلتا در تابستان 2021 از جنوب ایالات متحده عبور کرد، نقاط داغ به اندازه کافی آسان

توسط NEWSSALAM در 24 دی 1400
[ad_1]

هنگامی که نوع دلتا در تابستان 2021 از جنوب ایالات متحده عبور کرد، نقاط داغ به اندازه کافی آسان بودند. تکه‌های عظیم قرمز در فلوریدا، لوئیزیانا و آلاباما بر روی نقشه‌های ردیابی کووید-۱۹ متورم شد و چراغ‌های توقف به مسافران هشدار می‌داد که از منطقه اجتناب کنند.

مقصر نیز واضح به نظر می رسید: نرخ پایین واکسیناسیون در جوامع محافظه کار. دولت بایدن به این دیدگاه دامن زد و کووید-19 را "همه گیری افراد واکسینه نشده" نامید و بحران را - به اشتباه، برخی کارشناسان می گویند - به عنوان یک مشکل محلی که اگر جمهوری خواهان کافی وارد عمل شوند، قابل حل است.

مفهوم سازی این دوران در مقایسه با باتلاق فعلی ما آسان بود. اکنون، به لطف گزینه omicron، هات اسپات ها همه جا هستند. اولین ایالت هایی که شاهد افزایش موارد ابتلا بودند نیز ایالت هایی بودند که میزان واکسیناسیون بالایی داشتند، از جمله ورمونت، ماساچوست و نیویورک. به سختی می‌توان آن را همه‌گیری افراد واکسینه نشده نامید، زمانی که از هر 30 نیویورکی، یک نفر در طول یک هفته در اوج جهش میکرورون شهر به کووید-19 مبتلا می‌شود و بیش از 80 درصد بزرگسالان شهر کاملاً واکسینه شده‌اند.

چشم‌انداز جدید آغشته به Omicron به این معنی است که دیگر نمی‌توانیم تنها با نگاه کردن به نقشه نقاط داغ را پیدا کنیم. در واقع، مهم‌ترین کانون‌ها کمتر قابل مشاهده هستند: آن‌ها از جمله افرادی هستند که در برابر بیماری‌های جدی آسیب‌پذیر هستند و در شرایطی هستند که می‌توانند با افزایش شیوع بیماری، جامعه را ببندند. وقتی COVID-19 همه جا هست، تجسم داده ها فقط می تواند چیزهای زیادی به شما بگوید.

به عنوان مثال، نقشه COVID-19 که کل شهرستان ها یا ایالت ها را به تصویر می کشد، گروه های آسیب پذیر را در داخل پوشش می دهد. انریکه نبلت، استاد رفتار بهداشتی در دانشگاه میشیگان، گفت که نرخ واکسیناسیون برای این مناطق بزرگتر می تواند گمراه کننده باشد. کشورهایی که به شدت واکسینه شده اند هنوز هم تعداد زیادی از افراد واکسینه نشده دارند که بسیار کمتر از علائم شدید کووید-19 محافظت می شوند.

به جای اینکه به این فکر کنید که کدام کشورها بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرند، به این فکر کنید که چه کسی آسیب پذیرتر است. به عبارت دیگر از افراد مسن شروع کنید. وقتی صحبت از خطر ابتلا به کووید-19 شدید می شود، خانه های سالمندان و سایر مراکز مراقبت طولانی مدت از خطرناک ترین مکان ها هستند. ساکنان خانه های سالمندان جزو اولین کسانی بودند که در زمستان گذشته واکسن دریافت کردند، اما اکنون مصونیت برای افراد مسن آسیب پذیر کاهش یافته است. واکسن های تقویت کننده نیز کند و ناهموار هستند: به گفته AARP، تا اواسط دسامبر، نسبت ساکنان خانه سالمندان که به طور کامل واکسینه شده و افزایش یافته اند، از 70 درصد در ورمونت تا تنها 17 درصد در آریزونا متغیر است.

در حالی که مطالعات اولیه نشان می دهد که نوع omicron ممکن است کمتر کشنده باشد، بیشتر این مطالعه بر اساس بستری شدن در بیمارستان در میان افراد جوان است. نحوه رفتار گزینه در میان بزرگسالان کمتر روشن است. طبق داده‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، تاکنون در طول موج Omicron، میزان بستری شدن در بیمارستان در میان بزرگسالان بالای 60 سال بسیار بیشتر از گروه‌های سنی جوان‌تر بوده است.

زندان ها و زندان ها وضعیتی مشابه خانه های سالمندان دارند. بر اساس پروژه مارشال، عفونت ها در ماه دسامبر در مراکز نیویورک و شیکاگو بیش از ده برابر افزایش یافت. این تسهیلات همچنین در ارائه واکسن‌ها و تقویت‌کننده‌ها کند بوده و زندانیان سالخورده و کسانی را که مشکلات سلامتی همزمان دارند آسیب‌پذیر می‌کنند.

و سپس افرادی هستند که واکسن را دریافت نکرده اند - و نه همیشه به این دلیل که آن را نمی خواهند. جولیا رایفمن، استاد قانون، سیاست و مدیریت بهداشت در دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه بوستون، گفت: "اکثر موارد همچنان در میان کارگران کم درآمد متمرکز است." و در واقع، متأسفانه، کمترین احتمال واکسینه شدن را دارند.»

طبق یک مطالعه در نوامبر 2021 توسط بنیاد خانواده کایزر، آمریکایی‌های زیر 65 سال بیمه نشده کمترین جمعیت واکسینه را در این کشور دارند. این مطالعه نشان داد که تنها 56 درصد از آمریکایی های زیر 65 سال فاقد بیمه نامه حداقل یک دوز از واکسن را دریافت کرده اند. در میان جمهوریخواهان این درصد 59 درصد است. نرخ واکسیناسیون برای آمریکایی های روستایی و کسانی که تحصیلات عالی ندارند نیز پایین است.

آمریکایی های کم درآمد اغلب کارگران اصلی هستند و آنها را در خطر ابتلا به ویروس کرونا قرار می دهند. کیتلین جتلینا، استاد اپیدمیولوژی در مرکز بهداشت دانشگاه تگزاس در هیوستون و نویسنده خبرنامه اپیدمیولوژیست محلی شما، گفت که موانع آزمایش نیز کمکی نمی کند. او گفت: «کسانی که مشاغل واقعاً دولتی دارند، همچنین کسانی هستند که نمی توانند ساعت ها در صف آزمون در نیویورک بایستند.»

"زیرا [these workers] آنها نمی توانند به آزمایش دسترسی پیدا کنند، آنها نمی دانند که آیا این یک مورد است یا خیر. «آنها دیرتر از آنچه باید در بیمارستان هستند. و سپس با سرعت بیشتری می میرند."

کارمندانی که به تعداد زیادی به کووید-19 مبتلا می شوند، تأثیر زیادی بر جوامع خود می گذارند، حتی اگر موارد آنها به علائم شدید منجر نشود. چنین تأثیراتی می تواند از لغو پروازها برای کریسمس، بسته شدن مترو تا کاهش خدمات رستوران ها باشد. Omicron همچنین به شدت به بیمارستان‌ها در سراسر کشور ضربه می‌زند به طوری که برخی از موسسات از کارکنان COVID-19 می‌خواهند که به کار خود بازگردند - که توسط دستورالعمل‌های اخیر CDC تشویق شده است.

موارد در میان کودکان نیز تأثیر موجی عظیمی دارند. از نوامبر، همه کودکان پنج ساله و بالاتر واجد شرایط واکسیناسیون هستند. اما کمتر از یک سوم کودکان 5 تا 11 ساله حداقل یک دوز از واکسن را از 12 ژانویه دریافت کرده اند. اگرچه خطر علائم شدید COVID-19 در کودکان بسیار کمتر از سایر گروه های سنی است، یک بیماری دانش آموز می تواند منجر به از دست دادن یادگیری، از دست دادن کار برای مراقبان و پیامدهای اضافی برای صدها نفر از اعضای کودک دیگر شود. .

به گفته یکی از پیروان افتتاحیه مدارس Burbio، حدود 5400 مدرسه در هفته 3 ژانویه به دلیل همه گیری همه گیر، از آموزش شخصی به آموزش از راه دور تغییر کرده یا به طور کامل تعطیل شده اند. این 90 درصد بیشتر از رکورد قبلی تعداد تعطیلات مدرسه است که در نوامبر 2021 ثبت شده بود.

یکی از راه‌هایی که می‌توانیم نقاط داغ پنهان را ببینیم، نگاه کردن به داده‌های مربوط به موارد COVID-19 بر اساس حرفه است - که دولت ایالات متحده آنها را جمع‌آوری نمی‌کند. به عنوان مثال، دولت فدرال هرگز آمار جامعی از موارد COVID-19 در مدارس گزارش نکرده است. این امر باعث می شود تا پروژه های تحقیقاتی و مستقل برای پر کردن شکاف های اطلاعاتی.

رایفمن گفت، با این حال، ابزارهای مقابله با نقاط داغ omicron همان است که در طول همه گیری همه گیر بود. الزامات جدید فدرال برای واکسیناسیون، ماسک، آزمایش و تهویه به محافظت از افرادی که در برابر علائم شدید آسیب پذیر هستند کمک می کند، در حالی که تعداد موارد در شرایطی که می تواند جامعه را بسته باشد کاهش می دهد.

رایفمن گفت: «دستورالعمل‌های فدرال در مورد ماسک‌سازی احتمالاً فردا ده‌ها هزار مرگ را کاهش می‌دهد. «آرمان نباید دشمن خوبی باشد، لازم نیست هر کشوری از آن عبور کند. اما می‌توانید در زمان اوج ماسک سیاست ماسک را اعمال کنید و این باعث کاهش انتقال و کاهش آسیب به متخصصان مراقبت‌های بهداشتی و مشاغل می‌شود.

به عبارت دیگر، وقتی نمی‌توانید نقاط حساس خاصی را شناسایی کنید، به اقدامات گسترده‌ای نیاز دارید که می‌تواند همه را تحت تأثیر قرار دهد. این استراتژی روز پنجشنبه پیچیده بود زیرا طبق قانون اداره ایمنی و بهداشت شغلی، که حدود 80 میلیون کارگر را ملزم به واکسینه شدن یا انجام آزمایشات منظم می کرد، توسط دادگاه عالی مسدود شد. بدون این قانون، کارگران کم درآمد همچنان با افزایش خطر ابتلا به عفونت COVID-19 مواجه خواهند شد - و موارد آنها همچنان رو به افزایش خواهد بود.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب