چرا 28 دموکرات در مجلس نمایندگان دوباره نامزد نمی شوند؟

[ad_1] از آخرین باری که بررسی کردیم کدام یک از اعضای مجلس نمایندگان ایالات متحده بازنشسته می شوند، تن

توسط NEWSSALAM در 29 دی 1400
[ad_1]

از آخرین باری که بررسی کردیم کدام یک از اعضای مجلس نمایندگان ایالات متحده بازنشسته می شوند، تنها حدود یک ماه می گذرد، اما 10 نفر دیگر قبلاً تمایل خود را برای استعفا اعلام کرده اند. هشت نفر از این اعضای خروجی نیز دموکرات هستند، که ممکن است نشان دهنده عدم اعتماد به موقعیت حزب در آستانه انتخابات میان دوره ای 2022 باشد.

همانطور که قبلاً نوشتم، اعضای حزب ریاست جمهوری اغلب در طول دوره موقت کنگره را ترک می کنند زیرا انتظار دارند انتخابات بعدی بد پیش برود. حزب رئیس جمهور تقریباً همیشه در انتخابات میان دوره ای کرسی های مجلس نمایندگان را از دست می دهد و هر چه روسای جمهور محبوبیت کمتری داشته باشند، حزب آنها موقعیت بیشتری را در مجلس از دست می دهد. با توجه به اینکه محبوبیت رئیس جمهور بایدن در کمتر از 10 ماه قبل از انتخابات در پایین ترین سطح 40 قرار دارد، سال 2022 می تواند به خصوص برای دموکرات ها بد باشد.

بنابراین جای تعجب نیست که بیش از دو برابر تعداد جمهوری خواهان دموکرات، بین سنین 28 تا 13 سال، تصمیم به بازنشستگی یا نامزدی در این زمان گرفته اند.

دموکرات های بیشتری خواستار عقب نشینی هستند

اعضای مجلس نمایندگان آمریکا در حال بازنشستگی هستند یا به دنبال دفتر دیگری هستید قبل از انتخابات 2022

شهرستان نماینده کوپن چرا می روند لاغر چریکی
CA-37 کارن باس ه کاندیدای شهرداری D + 68.5
MI-14 برندا لارنس ه بازنشستگی D + 57.1
CA-40 لوسیل رویبال آلارد ه بازنشستگی D + 57.0
TX-30 ادی برنیس جانسون ه بازنشستگی D + 55.8
MD-04 آنتونی براون ه adv ژنرال اجرا کن D + 54.2
CA-14 جکی اسپایر ه بازنشستگی D + 53.8
IL-01 بابی راش ه بازنشستگی D + 47.4
NJ-08 آلبیو سیرز ه بازنشستگی D + 46.3
NC-04 دیوید پرایس ه بازنشستگی D + 31.5
VT-AL پیتر ولش ه مجلس سنا در حال اجراست D + 27.5
PA-18 مایک دویل ه بازنشستگی D + 26.0
CA-47 آلن لوونتال ه بازنشستگی D + 24.8
FL-10 وال دمینگز ه مجلس سنا در حال اجراست D + 20.8
KY-03 جان یارموث ه بازنشستگی D + 19.9
RI-02 جیم لانگوین ه بازنشستگی D + 16.5
CO-07 اد پرلموث ه بازنشستگی D + 15.1
CA-09 جری مک‌نارنی ه بازنشستگی D + 14.3
NC-01 جی کی باترفیلد ه بازنشستگی D + 7.0
NY-03 تام سوتزی ه فرماندار اجرا شود D + 6.2
TX-34 شمع فایلمون ه بازنشستگی D + 4.8
FL-07 استفانی مورفی ه بازنشستگی D + 4.6
NY-24 جان گربه آر بازنشستگی D + 4.5
AZ-02 آن کرک پاتریک ه بازنشستگی D + 2.3
OH-13 تیم رایان ه مجلس سنا در حال اجراست D + 0.3
OR-04 پیتر دیفازیو ه بازنشستگی R + 1.0
FL-13 چارلی کریست ه فرماندار اجرا شود R + 1.0
PA-17 کانر لمب ه مجلس سنا در حال اجراست R + 2.3
IL-17 گیلاس بوستوس ه بازنشستگی R + 4.7
WI-03 ران کیند ه بازنشستگی R + 8.7
NY-01 لی زلدین آر فرماندار اجرا شود R + 9.6
NY-23 تام رید آر بازنشستگی R + 15.2
OH-16 آنتونی گونزالس آر بازنشستگی R + 19.2
IL-16 آدام کینزینگر آر بازنشستگی R + 19.8
IN-09 تری هولینگسورث آر بازنشستگی R + 27.4
GA-10 جودی انجام داد آر بخش دولت R + 27.8
AL-05 مو بروکس آر مجلس سنا در حال اجراست R + 32.4
NC-13 تد باد آر مجلس سنا در حال اجراست R + 38.2
MO-04 ویکی هارتزلر آر مجلس سنا در حال اجراست R + 39.3
MO-07 بیلی لانگ آر مجلس سنا در حال اجراست R + 47.7
TX-08 کوین بردی آر بازنشستگی R + 49.7
TX-01 لویی هومر آر adv ژنرال اجرا کن R + 50.3

از ساعت 17:00 شرق در 18 ژانویه 2022.

شیب چریکی بر اساس نقشه‌های ناحیه مورد استفاده در انتخابات 2020 است. ناب حزبی میانگین تفاوت بین نحوه رأی‌دهی یک ایالت یا ناحیه و نحوه رأی‌گیری کل کشور است. این نسخه از گرایش های چریکی که برای استفاده در انتخابات کنگره و فرمانداری در نظر گرفته شده است، به عنوان انحراف 50 درصدی ایالت یا شهرستان از ملت در انتخابات ریاست جمهوری گذشته، 25 درصد انحراف نسبی در انتخابات ریاست جمهوری گذشته برآورد شده است. یک انتخابات عادی ایالتی 25 درصد، سوگیری قانونگذاری بر اساس رأی سراسری در چهار انتخابات اخیر مجلس نمایندگان ایالتی.

جمهوری‌خواهان نیز می‌توانند از این خروج‌ها سود ببرند، زیرا بسیاری از رهبران دموکرات مناطق رقابتی بیشتری را رها کرده‌اند، که می‌تواند کنترل این مناطق را برای جمهوری‌خواهان آسان‌تر کند. با این حال، مشخص نیست که این روزنه ها چند نوسان باز گذاشته اند، زیرا جهت گیری مجدد هنوز ادامه دارد. با این وجود، 26 نفر از 41 عضو خروجی از ایالت‌هایی هستند که فرآیند استقرار مجدد را تکمیل کرده‌اند، و این خروج‌ها تاکنون هفت موقعیت رقابتی بالقوه باز گذاشته است - همه در حوزه‌هایی که در حال حاضر توسط دموکرات‌ها نمایندگی می‌شوند.

همچنین اغراق نیست که جمهوری خواهان می توانند هر هفت کرسی را در یک محیط میان مدت جمهوری خواه به دست آورند. در واقع، اگر اوضاع برای جمهوری‌خواهان واقعاً خوب پیش برود، ممکن است چند کرسی بیشتر از دموکرات‌ها روی میز وجود داشته باشد. (به یاد داشته باشید که حزب جمهوریخواه برای به دست آوردن مجدد اکثریت در مجلس مجبور نیست تعداد زیادی کرسی بگیرد؛ آنها فقط باید پنج کرسی دیگر را کسب کنند.)

در مورد هفت کرسی آزاد در اختیار دموکرات‌ها که می‌تواند برای جمهوری‌خواهان امیدوارکننده باشد، ناحیه هفتم کلرادو، که توسط نماینده دموکرات، اد پرلموث، در اختیار دارد، شاید برجسته‌ترین ورود اخیر به این مقوله باشد. بازنشستگی پرلموث به ویژه سیگنال منفی از شانس میان مدت دموکرات ها است، زیرا می تواند جایگاهی با محوریت دموکرات ها ایجاد کند که به لطف جهت گیری مجدد، پذیرای حزب جمهوری خواه نیز باشد. طبق شاخص حزبی FiveThirtyEight - از D + 15 در نقشه فعلی، نقشه جدید کلرادو این مکان را حدود 6 نقطه دموکراتیک تر از کل کشور می کند.

فراتر از مقر پرلموث، شش شهرستان دیگر شامل دو مکان بسیار رقابتی در ایلینویز و کارولینای شمالی (به ترتیب Cherry Bustos و GK Butterfield)، یک مکان دموکراتیک اما بالقوه رقابتی در اورگان (که توسط نماینده پیتر دیفاسیو برگزار می شود) و آنچه در حال حاضر است. یک کرسی جمهوری خواهان در آریزونا (که توسط نماینده آن کرک پاتریک برگزار می شود). بازنشستگی نماینده تگزاس، فیلمون ولا نیز در این دسته قرار می گیرد، هرچند که جای او در روند جابجایی بسیار آبی تر شده است. این به این دلیل است که نماینده همسایه حزب دموکرات، ویسنته گونزالس، اکنون در منطقه دموکراتیک‌تر ولا نامزد می‌شود و صندلی کناری خود را بدون یک دموکرات قوی ترک می‌کند. به همین ترتیب، بازنشستگی جری مک‌نرنی کالیفرنیا باعث شد، جاش هاردر، دموکرات همکارش من به جای McNerney's D + 8 اجرا می کنم به جای یک صندلی D + 7 در کنار در، یک صندلی با شیب های آبی به طور بالقوه آسیب پذیر در سالی مطلوب برای حزب جمهوری خواه باقی می ماند.

ممکن است این کارت ها هنوز در ایالت های 15 عضو خروجی دیگر هر دو حزب نهایی نشده باشند، اما در حال حاضر به نظر می رسد که اخبار بدی برای دموکرات ها در اینجا نیز وجود داشته باشد. مشخص نیست که آیا نقشه‌برداران جمهوری‌خواه در فلوریدا جمهوری دموکراتیک استفانی مورفی در منطقه اورلاندو را به‌عنوان منطقه‌ای پرتاب می‌کنند یا منطقه‌ای که متمایل به جمهوری‌خواهان است، اما حداقل این مکان برای دموکرات‌ها کمتر مهمان‌نواز خواهد بود. نه چندان دور، در سن پترزبورگ، همچنین به نظر می رسد که جایگاه جانشین ناحیه فعلی جمهوری دموکراتیک، چارلی کریست، نیز احتمالاً بسیار رقابتی خواهد بود. و در خارج از فلوریدا، حداقل چند کرسی ناشناخته دیگر در بهترین حالت ممکن برای دموکرات ها پرتاب شود، مانند منطقه کانر لمب پنسیلوانیا در پنسیلوانیا غربی و جایگاه نماینده ویسکانسین، ران کیند در غرب ویسکانسین.

برای جمهوری‌خواهان، تنها یک خروجی که اخیراً اعلام شده می‌تواند برای آنها هزینه داشته باشد: در 14 ژانویه، جان کاتکو، جمهوری‌خواه نیویورک، خروج خود از کنگره را اعلام کرد. این خبر بدی برای حزب جمهوری خواه است، زیرا منطقه مرکزی کنگره کاتکو در نیویورک به سمت دموکرات ها طراحی شده است (D + 4 بر اساس رتبه های فعلی). و از آنجایی که دموکرات ها برای ترسیم خط در نیویورک موقعیت دارند، دیگر لازم نیست نگران کاتکو باشند توانایی فراتر رفتن شدید از خط پایه GOP در منطقه، یعنی آنها آنها ممکن است احساس اجبار نکنند تا این مکان بسیار آبی تر شود تا به حزب شما شانس بیشتری برای برنده شدن در آن بدهد.

این واقعیت که نقشه نگاران دموکرات ممکن است جای سخت تری برای کاتکو پیدا کرده باشند، ممکن است در تصمیم بازنشستگی او نقش داشته باشد، اما این امکان نیز وجود دارد که ضدیتی که او نسبت به حزب خود احساس می کرد، او را از خانه بیرون کند. از 10 جمهوری خواه مجلس نمایندگان که به استیضاح رئیس جمهور سابق ترامپ رای دادند، کاتکو اکنون سومین نفری است که بازنشسته شده است. (ترامپ بازنشستگی کاتکو را جشن گرفت و گفت: "خبر عالی است، یکی دیگر گرد و غبار را گاز می گیرد.") اما رای استیضاح رئیس جمهور سابق تنها خطای حزبی کاتکو نبود. او همچنین در حمایت از طرح زیرساخت و قانون دو حزبی برای تشکیل کمیسیونی برای تحقیق در مورد حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره ایالات متحده، خصومت محافظه کارانه را به دست آورد. به همین دلیل است که خروج کاتکو فراتر از پیامدهای انتخاباتی او مهم است. این آخرین سیگنال حزب جمهوری خواه به ویژه در مجلس نمایندگان است که حتا به ترامپ نزدیک تر خواهد شد.

با این حال، توزیع مجدد احتمالاً حداقل نقشی در چندین بازنشستگی اخیر بازی کرده است. مهمتر از همه، نقشه جدید میشیگان، جمهوری دموکراتیک کنونی برندا لارنس را بین سه کرسی تقسیم کرد و او به جای انتخاب مجدد، بازنشستگی را انتخاب کرد، که با وجود سیاهپوستان قابل توجه در کنگره بعدی، هیچ عضوی از کاخ سیاه را در میشیگان باز نکرد. منطقه در دیترویت - تا سال 2017 بود که میشیگان دو عضو سیاهپوست از منطقه داشت. در همین حال، نقشه جدید کالیفرنیا دو رهبر فعلی، آلن لونتال و لوسیل رویبال آلارد، دموکرات‌ها را در همان نقطه آبی عمیق در منطقه لس آنجلس قرار داد و هیچ کدام تصمیم به ماندن نداشتند. از سوی دیگر، با توجه به اینکه دموکرات ها به راحتی آن کرسی را حفظ خواهند کرد، بازنشستگی آنها ممکن است به سن نامزدها - هر دو 80 سال - کاهش یابد و این واقعیت که دموکرات ها شانس کمی برای حفظ کنترل مجلس دارند. این عوامل همچنین می تواند به توضیح تصمیمات بازنشستگی دموکرات های قدیمی کمک کند. بابی راش از ایلینویز، آلبیو سیرس از نیوجرسی و جیم لانگوین از رود آیلند علیرغم داشتن پیشینه بسیار دموکراتیک در حال ترک هستند.

بازنشستگی نتیجه انتخابات میان دوره ای 2022 مجلس نمایندگان را تعیین نمی کند، اما نشان می دهد که دموکرات ها معتقدند در موقعیت بد انتخاباتی قرار دارند. اگرچه سیاستمداران لزوماً کارشناسان خوبی نیستند، اما با توجه به میزان محبوبیت بایدن و مسیر رأی گیری با رأی گیری، نگرش آنها قابل درک است. و ممکن است بازنشستگی بیشتری وجود داشته باشد، زیرا تنها یک ایالت - تگزاس - منقضی شده است، بنابراین مراقب ما باشید.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن