چگونه بایدن دادگاه ها را تغییر می دهد

[ad_1] تصویربرداری عکس توسط امیلی شرر / گتی ایمیجزمانی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در ژان

توسط NEWSSALAM در 16 آذر 1400
[ad_1]
تصویری از جو بایدن در مقابل دادگاه عالی

تصویربرداری عکس توسط امیلی شرر / گتی ایمیج

زمانی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در ژانویه، قدرت را ترک کرد، یکی از ترسناک ترین جنبه های میراث او رد پای او در دادگاه های فدرال بود. در طول چهار سال حضور ترامپ در کاخ سفید، او سه قاضی دیوان عالی، 54 قاضی استیناف و 174 قاضی دادگاه منطقه ای را منصوب کرد و قوه قضاییه را پر از محافظه کاران کرد که اکثراً مردان سفیدپوست بودند.

ایجاد توازن مجدد در دادگاه ها همیشه چالشی برای رئیس جمهور بایدن خواهد بود. زمانی که او به قدرت رسید، 30 درصد از قضات فعلی فدرال توسط ترامپ منصوب شدند. او همچنین تنها 49 جای خالی در دادگاه فدرال داشت که باید در آن زمان پر می‌کرد - کمتر از نیمی از تعداد پست‌هایی که ترامپ شروع کرد. اما بایدن برای جبران مطبوعات محافظه‌کار ترامپ با نامزد کردن قضات با پیشینه‌های مختلف کارزار انتخاباتی می‌کند و او در اولین دوره ریاست‌جمهوری خود در دهه‌های اخیر بیش از هر رئیس‌جمهوری در آن زمان، نامزدهای مورد تایید سنا را دریافت کرده است. تقریباً نیمی از 61 قاضی که او در دادگاه‌های پایین‌تر نامزد کرده بود تأیید شدند - سهمی بیشتر از ترامپ یا باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق - اگرچه در سنا اجماع بسیار کمتری در مورد انتخاب بایدن وجود داشت.

اما شاید مهمتر از آن، بایدن تا حد زیادی به وعده خود مبنی بر تنوع عمل کرده است. بر اساس تحلیل ما، اکثر قضاتی که به ریاست وی منصوب شده اند، زنان یا رنگین پوستان هستند. و قضاتی که در دادگاه ها نام برده است نیز دارای تجربه حرفه ای نامتعارف هستند. قضات سابق بیشتر از حوزه هایی مانند وکالت و دانشگاه می آیند و بیشتر به عنوان مدافع عمومی کار کرده اند تا دادستان.

با این حال، منصوبین بایدن از هر نظر متفاوت نیستند. ما دریافتیم که قضات او بیشتر از قضات منصوب شده توسط روسای جمهور گذشته در معتبرترین دانشگاه ها و دانشکده های حقوق کشور تحصیل کرده اند. این چرخش به سمت نخبگان به ویژه قابل توجه است، با توجه به اینکه بلیت بایدن اولین بلیت دموکرات‌ها از سال 1984 بود که دو نامزد غیر عضو لیگ آیوی در آن حضور داشتند.

ارزیابی تأثیر همه این انتصابات بر قوه قضاییه نیز دشوار است، زیرا اکثر منصوبان بایدن در ایالت های آبی هستند و بنابراین تا حد زیادی جایگزین سایر دموکرات ها می شوند. با این حال، این بدان معنا نیست که آنها بر دادگاه ها تأثیر نخواهند گذاشت - حضور بیشتر قضات که زنان، رنگین پوستان و مدافعان عمومی سابق هستند احتمالاً تفاوت بزرگی در نتیجه پرونده آنها به ویژه در پرونده ها و مسائل جنایی ایجاد می کند. مانند تبعیض و قانون.با صدای بلند.

قضات بایدن در حال شکستن رکوردهای تنوع هستند

وقتی نوبت به نامزدی دادگاه ها می رسد، بایدن و دموکرات های سنا زمان را تلف نمی کنند. شاید به دلیل احتمال بسیار واقعی که دموکرات‌ها کنترل سنا را در سال 2022 از دست بدهند، بایدن قبلاً 61 قاضی را در دادگاه‌های پایین‌تر معرفی کرده است و 28 قاضی از این تعداد تایید شده‌اند. بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط راسل ویلر، همکار موسسه بروکینگز، این نامزد در این مقطع در دوره او بیش از هر رئیس‌جمهوری از زمان جورج دبلیو بوش، بالاترین سهم از نامزدی تایید شده توسط هر رئیس‌جمهوری از زمان بیل کلینتون و بیشترین انتصاب پس از رونالد ریگان است.

«برخی مترقی‌ها بودند که در سال‌های ترامپ نگران بودند که بایدن بخوابد [judicial appointments]مارین کی لوی، استاد حقوق دانشگاه دوک که در دادگاه های فدرال مطالعه می کند، می گوید: «اما دولت بایدن روشن کرده است که این یک اولویت است. به طور کلی، آنها در نامزدی داوران با سرعت بالایی در حال حرکت هستند.

قضات بایدن نیز بسیار متنوع تر از همه قضات منصوب شده در روسای جمهور قبلی هستند. اکثر (71 درصد) قضاتی که او با موفقیت به سمت نیمکت فدرال منصوب کرده است، غیر سفیدپوست هستند و اکثریت قاطع (75 درصد) نیز زن هستند - از هر دو جنبه بسیار جلوتر از روسای جمهور قبلی، از جمله اسلاف دموکرات خود.

قضات بایدن همچنین از سوابق حرفه ای مختلفی از کسانی که به روسای جمهور قبلی منصوب شده اند، می آیند. به عنوان مثال، حدود نیمی از قضات بایدن تا به حال مناصب مربوط به دفاع عمومی یا وکالت را بر عهده داشته اند و تنها یک چهارم آنها تاکنون به عنوان دادستان خدمت کرده اند. همان‌طور که نمودار زیر نشان می‌دهد، اوباما و ترامپ به احتمال زیاد دادستان‌ها را منصوب می‌کنند و احتمال کمتری دارد که قضات با تجربه در دفاع عمومی و وکالت را منصوب کنند.

این روندها همچنین مطابق با وعده هایی است که بایدن در طول مبارزات انتخاباتی و در دوران گذار ریاست جمهوری خود داده بود. وی در پاسخ به فشارهای ناشی از نیات مترقی برای اصلاحات قضایی، بر تعهد خود به انتصاب قضات و قضات با تجربیات زندگی متفاوت تاکید کرد تا بتواند قوه قضائیه را نسبت به افرادی که هر روز در دادگاه‌های قضات حاضر می‌شوند بازتاب دهد. مطالعات زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد وجود تعداد بیشتری از زنان و افراد رنگین پوست برای خدمت به عنوان قاضی می‌تواند نتیجه پرونده‌های تبعیض جنسیتی، اقدام مثبت، حق رأی و موارد دیگر را تغییر دهد.

گبمند جانسون، استاد علوم سیاسی در کالج همیلتون که در زمینه سیاست های قضایی مطالعه می کند، گفت: «توجه به انتصابات قضایی تنها با گذشت زمان تشدید می شود. "بنابراین بخشی از آنچه در اینجا اتفاق می افتد این است که بسیاری از مردم بایدن را از نزدیک تماشا می کنند تا مطمئن شوند که او به این وعده ها عمل می کند.

قضات بیشتری از نهادهای نخبه می آیند

قضات بایدن از یک جهت مهم، تنوع کمتری نسبت به روسای جمهور قبلی دارند: احتمال حضور آنها در موسسات آموزشی نخبگان بیشتر است. بر اساس تحلیل ما، 29 درصد از کارکنان بایدن دارای مدرک لیسانس از یکی از هشت کالج و دانشگاه آیوی لیگ هستند و 61 درصد نیز در دانشکده حقوق شرکت کرده اند.

این رقم بالاتر از انتصاب‌های سایر روسای جمهور است - همانطور که جدول زیر نشان می‌دهد، تنها 11 درصد از منصوب‌شدگان ترامپ در مقطع لیسانس در مدرسه آیوی لیگ شرکت کرده‌اند و کمی بیش از یک سوم (34 درصد) مدرک حقوق را از مدرسه‌ای با بالاترین کلاس دریافت کرده‌اند. . احتمال انتصاب اوباما به قضات با قدرت نخبه بیشتر از ترامپ است، اما کمتر از بایدن تا کنون.

بسیاری از کارمندان دادگاه بایدن در مدارس نخبگان تحصیل کرده اند

سهم قضات استیناف و ناحیه ای که از موسسه Ivy League یا یکی از 14 بهترین دانشکده حقوق فارغ التحصیل شده اند، توسط رئیس جمهور

فارغ التحصیل Ivy League
رئيس جمهور تعداد داوران مجموع داوران عنوان
جیمی کارتر 29 261 11.1%

-

رونالد ریگان 56 355 15.8

-

جورج دبلیو بوش 28 187 15.0

-

بیل کلینتون 48 365 13.2

-

جورج دبلیو بوش 29 321 9.0

-

باراک اوباما 64 318 20.1

-

دونالد ترامپ 24 224 10.7

-

جوزف بایدن 8 28 28.6

-

او از 14 بهترین دانشکده حقوق فارغ التحصیل شد
رئيس جمهور تعداد داوران مجموع داوران عنوان
جیمی کارتر 91 261 34.9٪

-

رونالد ریگان 123 355 34.6

-

جورج دبلیو بوش 56 187 29.9

-

بیل کلینتون 135 365 37.0

-

جورج دبلیو بوش 84 321 26.2

-

باراک اوباما 131 318 41.2

-

دونالد ترامپ 76 224 33.9

-

جوزف بایدن 17 28 60.7

-

در دهه 1970 دانشکده های حقوق نام مدرک کارشناسی خود را تغییر دادند. به JD ما مدارک لیسانس را که قبل از سال 1970 اعطا شده بودند در تحلیل خود معادل مدارک JD می دانیم.

اگر قاضی دوباره توسط رئیس جمهور منصوب می شد، فقط یک بار آنها را حساب می کردیم.

منبع: مرکز قضایی فدرال

این روند به ویژه در میان قضات منصوب در دادگاه های تجدیدنظر در سال گذشته مشهود است. بایدن جای خالی زیادی نداشته است، اما قضاتی که با موفقیت تایید شده اند بسیار مورد اعتماد هستند. بیش از نیمی از نامزدهای استیناف او در مدرسه لیسانس Ivy League و 78 درصد در یک دانشکده حقوق درجه یک شرکت کردند.

وقتی با کارشناسان در مورد این روند صحبت کردیم، آنها به چند دلیل احتمالی اشاره کردند. چاد وسترلند، استاد علوم سیاسی در دانشگاه آریزونا که در زمینه سیاست‌های قضایی مطالعه می‌کند، گفت بوروکراسی برای قضات گامی متداول به سمت قاضی شدن است. و زمانی که در دانشکده حقوق شرکت می کنید به دست آوردن این موقعیت ها راحت تر است، که به نوبه خود در صورت حضور در یک موسسه معتبر لیسانس، ورود به آن آسان تر است.

جانسون همچنین خاطرنشان کرد که در حالی که بعید است مدرک حقوق لوکس دیدگاه سناتورها را نسبت به یک نامزد قضایی تغییر دهد، مدارک تحصیلی قوی می تواند به عنوان یک امتیاز برای نامزدهایی تلقی شود که به طور سنتی نماینده کمتری داشته اند. این واقعاً به شما این فرصت را می‌دهد که حتی اگر مخالفت‌هایی وجود داشت، بگویید چرا با این مرد مخالفت می‌کنید؟ آنها در حال بررسی هر جعبه هستند، "او گفت.

به گفته کریستینا بوید، استاد علوم سیاسی در دانشگاه جورجیا که در دادگاه ها مطالعه می کند، استخدام هر چه بیشتر قضات برای حضور در همان تعداد انگشت شماری از موسسات آموزشی لزوماً چیز خوبی نیست. او به ما گفت که وجود قضاتی نیز مهم است که در مدارسی حضور داشته باشند که ردپای منطقه ای داشته باشند، زیرا این امر بر شبکه ها و ارتباطات قضات و نحوه تفکر آنها در مورد قانون به طور گسترده تری تأثیر می گذارد. او گفت: "شما می توانید تصور کنید که مردم در مناطقی که مردم معمولاً به مدارس آیوی لیگ نمی روند، بگویند: "این ما نیستیم، ما قضاتی می خواهیم که شبیه ما باشند."

بایدن در حال تغییر شکل دادگاه ها در ایالت های آبی است، نه ایالت های قرمز

هر قاضی جدید گام مهمی در تلاش بایدن برای به جا گذاشتن اثر خود در دادگاه است، اما به یک معنا نفوذ او کاملاً محدود است. به‌ویژه، به گفته ویلر، تقریباً همه نامزدهای وی تاکنون از ایالت‌های آبی هستند، که منطقی است، زیرا او اکثراً جایگزین قضات منصوب شده توسط سایر روسای جمهور دموکرات می‌شود که تصمیم به بازنشستگی می‌گیرند.

او چندین سمت مهم را تغییر داد، از جمله جایگزینی قاضی منصوب شده توسط جمهوری خواهان در دادگاه استیناف ناحیه هفتم جناح راست با Candice Jackson-Aqivumi، وکیل مدافع سابق فدرال سیاه پوست. اما در بیشتر موارد، مناطقی از کشور را که قبلاً تحت تسلط قضات لیبرال بوده اند، حتی لیبرال تر می کند.

به دادگاه استیناف ناحیه 2 مراجعه کنید، یک دادگاه منطقه ای قدرتمند و سنتی لیبرال در منطقه نیویورک. به لطف انتصاب های ترامپ، قضات منصوب شده توسط جمهوری خواهان در واقع با خروج ترامپ از قدرت، از برتری اندکی در دادگاه برخوردار بودند، اما بایدن قبلاً موفق شده است سه قاضی از 13 قاضی فعال در حلقه را منصوب کند و توازن قوا را به قضات دادگاه های لیبرال برگرداند. ناحیه دوم در حال حاضر دارای شش قاضی منصوب شده توسط جمهوری خواهان و هفت قاضی منصوب شده توسط دموکرات ها است، که به این معنی است که شانس تشکیل هیئتی متشکل از دو یا سه قاضی منصوب شده توسط دموکرات ها برای نظارت بر یک پرونده بیشتر از زمان روی کار آمدن بایدن است.

احتمالاً کار بایدن در آینده دشوارتر خواهد شد. از یک سو، بعید است که قضات منصوب شده توسط جمهوری خواهان به طور داوطلبانه تحت نظارت بایدن بازنشسته شوند، بنابراین همیشه جای خالی کمتری در ایالات سرخ برای پر کردن وجود خواهد داشت. چندین کارشناس نیز به ما گفته اند که نامزدی یک قاضی به طور فزاینده ای دو قطبی شده و مورد مناقشه قرار می گیرد.

تا همین اواخر، تایید اکثر قضات به اتفاق آرا، اغلب بدون رأی رسمی، رایج بود. موضوع دیگه این نیست. وسترلند گفت: «اطمینان دارم که بایدن اولین رئیس‌جمهوری خواهد بود که هرگز یک نامزد به اتفاق آرا در دادگاه‌های استینافی یا منطقه‌ای تایید نشده است.» او معتقد است که بایدن هنوز به احتمال زیاد نامزدهای خود را، حتی از بخش‌های محافظه‌کارتر کشور، ادامه دهد، زیرا دموکرات‌ها تاکنون به قضات او رای داده‌اند. اما بوید گفت که بایدن برای معرفی قضات میانه‌روتر احساس فشار کند، زیرا جمهوری‌خواهان اعتراضات شدیدتری را از سوی ایالات سرخ به انتخاب او وارد کردند. و با توجه به اولویت های دیگر او می تواند یک چالش باشد.

با این حال، در حال حاضر، بایدن هنوز جای زیادی برای پر کردن دارد، بنابراین تأیید تعدادی از قضات لیبرال مختلف احتمالاً اولویت دولت او و دموکرات‌های سنا خواهد بود. در حالی که دستورات موقت - و از دست دادن احتمالی سنا - در افق ظاهر می شود، دشمن اصلی آن زمان است. جانسون گفت: «اگر دموکرات‌ها سنا را از دست بدهند، شکل دادن به نیمکت واقعاً دشوار خواهد بود، و احتمالاً این یکی از دلایلی است که اکنون آنها با سرعت زیاد حرکت می‌کنند.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب