چگونه بهترین صافکاری PDR و صافکاری بدون رنگ را انتخاب کنیم؟

انتخاب مغازه صافکاری، انتخاب بسیار مهمی است که باید برای ماشین خود انجام دهید. متأسفانه، فرورفتگی ها می توانند

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1401

انتخاب مغازه صافکاری، انتخاب بسیار مهمی است که باید برای ماشین خود انجام دهید. متأسفانه، فرورفتگی ها می توانند از همه جا ظاهر شوند. هنگامی که این اتفاق می افتد، هنگام تصمیم گیری در انتخاب یک فروشگاه صافکاری، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید.

 

تاریخچه صافکاری pdr و صافکاری بدون رنگ

صافکاری pdr و صافکاری بدون رنگ برای 1700 سال پیش است. در قرن سوم میلادی از این روش مصریان برای بازسازی و تعمیر استفاده میکردند. فرانک در سال 1931 برای اصلاح فرورفتگی های خودرو این روش را ثبت کرد.  20 سال بعد شرکت مرسدس بنز این کار را انجام داد و به آن "صافکار طلایی" گفتند.

 

صافکاری PDR چیست؟

صافکاری PDR، فرورفتگی های کوچک را از سطوح فلزی بدون استفاده از رنگ پاک می کند. این فرآیند معمولاً روی بدنه خودروها استفاده می‌شود، اما می‌توان آن را تقریباً برای هر نوع سطح دیگری که دارای فرورفتگی است نیز اعمال کرد! از خود بپرسید که صافکاری pdr چگونه انجام می‌شود؟ صافکاری PDR از ابزارها و تکنیک های ویژه طراحی شده برای رفع این عیوب ریز استفاده می کند و در عین حال رنگ کارخانه اصلی خودروی شما را دست نخورده نگه می دارد!

 صافکاری بدون رنگ ماشین قرمز

صافکاری بدون رنگ چیست؟

صافکاری  بدون رنگ  یک روش سازگار با محیط زیست و اقتصادی برای رفع آسیب های تگرگ، کوبیدن درب ها و چین و چروک های روی سطح ماشین شما است. به همین دلیل است که روش ترجیحی برای ترمیم خراش‌های کوچک روی خودرو است. صافکاری بدون رنگ با دستگاه در صافکاری سعید نیز سریع و موثر است. پس از تکمیل فرآیند، آسیب به وسیله نقلیه شما نامرئی می شود!

 

در اینجا چند عامل مهم وجود دارد که می تواند به شما در تصمیم گیری عاقلانه کمک کند.

 

آیا صافکاری  دارای مجوز و بیمه است؟

قبل از هر چیز باید مطمئن شوید که صافکاری که انتخاب می کنید دارای مجوز و بیمه باشد. این برای اطمینان از پوشاندن کامل وسیله نقلیه شما مناسب است.

صافکاری PDR ماشین در کارگاه صافکاری 

 

آیا فروشگاه صافکاری خدمات عالی به مشتریان ارائه می دهد؟

خدمات مشتری چیزی است که شما نباید آن را به خطر بیاندازید. همیشه یک مغازه صافکاری بدون رنگ جدید انتخاب کنید که رضایت مشتری را تضمین می کند. خدمات عالی به مشتریان شامل ارائه تخمین های رایگان و همچنین ارائه قیمت های مقرون به صرفه و خدمات قابل اعتماد است. بیشتر از همه، آنها باید بتوانند نیازهای مشتریان خود را برآورده کنند. علاوه بر این، بررسی کنید که آیا آنها برای تعمیرات خود گارانتی ارائه می دهند یا خیر.

 

آیا صافکاری جدید دارای تکنسین صافکاری pdr و صافکاری بدون رنگ معتبر است؟

بسیار مهم است که شما باید تخصص فنی آنها را بررسی کنید. برخی از صافکاریها،  تکنسین های بی تجربه استخدام می کنند. بنابراین، باید عاقل باشید و مغازه ای را انتخاب کنید که فقط تکنسین های خبره و با تجربه را استخدام کند.

 

صافکاریهای زیادی وجود دارد، با این حال، تنها تعداد کمی وجود دارند که دارای تخصص و تجربه هستند. بنابراین، قبل از تصمیم گیری، ابتدا باید تحقیقات کاملی انجام دهید. در تصمیم گیری عجله نکنید. وقت بگذارید، از دوستان و اقوام خود توصیه بپرسید، نظرات را بخوانید و مهمتر از همه یاد بگیرید که چگونه سؤالات درست بپرسید. به خاطر داشته باشید که همیشه بهتر است یک مغازه تعمیر فرورفتگی بدون رنگ محلی را امتحان کنید.

 

صافکاری PDR  و صافکاری بدون رنگ در مقابل صافکاری سنتی چیست؟

تعمیر فرورفتگی بدون رنگ دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: بازگرداندن مواد فرورفته به شکل اولیه خود با حفظ شرایط رنگ کارخانه. در این فرآیند سنباده کاری و رنگ آمیزی وجود ندارد.

 

مزایای صافکاری pdr و صافکاری بدون رنگ

-          صرفه جویی در پول

-          صرفه جویی در زمان

-          کیفیت خدمات

-          ارزش افزوده به ماشین شما

 

ابزارهای صافکاری PDR و صافکاری بدون رنگ

1.      کشنده چکشی

2.      کشنده دقیق دارای دسته فنری

3.      کشنده مشتی (تی شکل)

4.      کشنده دو پایه

5.      تفنگ ذوب کننده چسب مخصوص

6.      سری های پلاستیکی

7.      چسب مخصوص صنعتی

8.      آئینه صافکاری (جهت تشخیص موج بدنه)

9.      اسپری مخصوص الکل

10.  سمبه های بادگیری

11.  چکش سمبه ای و چکش معمولی

12.  کارتگ پلاستیکی

 

جدول قیمت صافکاری بدون رنگ و صافکاری pdr

مکان / آسیب        خیلی سبک           سبک      در حد متوسط        شدید      

کاپوت ماشین        ۵۰۰-۱.۰۰۰        ۲.۵۰۰-۴.۷۵۰     ۳.۷۵۰-۱۰.۰۰۰   ۸.۷۵۰-۱۳.۷۵۰

درب خودرو         ۱.۲۵۰-۲.۵۰۰     ۲.۵۰۰-۳.۷۵۰     ۳.۱۲۵-۷.۵۰۰     ۷.۵۰۰-۱۲.۵۰۰

گلگیر     ۱.۲۵۰-۲.۵۰۰     ۲.۵۰۰-۳.۷۵۰     ۳.۱۲۵-۷.۵۰۰     ۷.۵۰۰-۱۲.

 

 

 

صافکاری سعید دارای مجرب ترین تکنسین ها و خدمات صافکاری pdr و صافکاری بدون رنگ می باشد. اگر در مورد تعمیر فرورفتگی سؤالی دارید، می توانید با سایت www.safkarisaeed.com در ارتباط باشید.

آخرین مطالب