چگونه Omicron ورزش را تغییر داده است

[ad_1] درست زمانی که دنیای ورزش سنگ تمام گذاشتن سالی بود که نسبت به سال 2020 عادی تر بود، همه گیری کو

توسط NEWSSALAM در 17 دی 1400
[ad_1]

درست زمانی که دنیای ورزش سنگ تمام گذاشتن سالی بود که نسبت به سال 2020 عادی تر بود، همه گیری کووید-19 با انتقام برگشت. از دسامبر تنها در 13، NHL 93 بازی را به تعویق انداخته است (و تعداد زیادی بازی) را به دلیل ویروس، در حالی که NBA 11 بازی را به تعویق انداخته و NFL سه بازی را تغییر داده است. پنج کاسه فوتبال کالج لغو شد و تعداد زیادی بازی بسکتبال کالج نیز به حالت تعلیق درآمد. تنها در عرض چند هفته، نوع omicron بسیار قابل انتقال، پروتکل‌هایی را که لیگ‌های ورزشی برای عبور از همه‌گیری از آن استفاده می‌کردند، کاملاً تغییر داده است.

خوشبختانه، به دلیل ترکیبی از نرخ بالای واکسیناسیون، بازیکنان جوانی که در فرم عالی هستند و شدت ذاتی بالقوه کمتر Omicron، اکثر موارد تاکنون در بین ورزشکاران خفیف یا بدون علامت بوده است. اما سیاست طولانی مدت همه گیر آزمایش مکرر بازیکنان برای جلوگیری از گسترش کنترل نشده ویروسی منجر به یک بحران لجستیکی شده است که برای سایر بخش های اقتصاد ناآشنا نیست: قرنطینه های اجباری باعث کمبود شدید کارگران می شود.

این کمبودها به روش‌های بی‌شماری بر یکپارچگی رقابتی بازی‌ها تأثیر گذاشته است، از خالی کردن فهرست‌ها گرفته تا مجبور کردن تیم‌ها به پر شدن از کارآموز. و افکت‌های ریپل فراتر از ترکیب تیم‌ها به محصولات درون‌بازی و نحوه انجام بازی‌ها گسترش یافته است. در اینجا فقط چند روش برای تغییر شکل لیگ ها با افزایش موارد در چند هفته اخیر آورده شده است:

بدون برنامه نمی توان به بازیکنان گفت

به عنوان پاسخی به بحران رو به رشد، بسیاری از لیگ‌ها قوانین خود را تغییر داده‌اند تا به تیم‌ها انعطاف‌پذیری بیشتری در تکمیل فهرست‌ها بدهند. NHL سیستم "گروه تاکسی" فصل گذشته را مجدداً معرفی کرد - که به شش بازیکن اضافی اجازه می دهد تا با تیم لیگ برتر سفر کنند و در مواقع اضطراری برای فراخوان در دسترس است - و محدودیت های سقف حقوق در مورد اضافه کردن بازیکنان به فهرست فعال را کاهش داد. از انجام بازی‌های کوتاه‌نویسی توسط تیم‌ها جلوگیری می‌کند. در NBA، محدودیت‌ها بر روی بازیکنان دو طرفه برداشته شد و به تیم‌ها این امکان داده شد که جایگزین‌های سختی را برای کسانی که آزمایش کووید مثبت داده بودند امضا کنند، که منجر به موقعیت‌هایی مانند جو جانسون ستاره سابق 40 ساله شد. از سال 2018 بازی نکرده بود) برای مدت کوتاهی با بوستون سلتیکس قرارداد امضا کرد.

در کنار افزایش سرسام آور موارد در بین ورزشکاران، اعمال این تغییرات منجر به تغییرات قابل توجهی در ترکیب شده است. در یک مقطع، آتلانتا هاکس بازیکنانی به ارزش کامل در پروتکل‌های ویروس داشت. تورنتو رپتورز برای اولین بار 74 دقیقه قبل از اعلام خبر با برخی از هم تیمی های جدید خود در مسیر جایگزینی برای کووید ملاقات کرد، در مسیر شکست دو یکشنبه پیش مقابل کلیولند کاوالیرز. زمانی که گرگ مونرو به تیم مینه‌سوتا تیمبرولوز پیوست و اولین فصل خود را در دسامبر انجام داد. در 27، او به 541 امین بازیکنی تبدیل شد که در این فصل NBA مناسب است - رکورد تمام دوران NBA (که بین 2020-21 و 2017-18 مساوی بود) برای اکثر بازیکنان در یک فصل. حتی دو هفته بعد، این آمار به رکورد شکننده 580 رسید - و برنامه هنوز حتی به نیمه تمام نشده است.

لیگ‌های دیگر کاملاً افراطی نبوده‌اند، اما تنها در پنج فصل، QB‌های متفاوت‌تری نسبت به 61 تماس گیرنده سیگنالی که تیم‌های NFL تا کنون از آن استفاده کرده‌اند، شاهد بازی‌های شروع بازی‌ها بوده‌اند - و تنها در چهار فصل NHL بیشتر از 988 استفاده شده است. بازیکنانی که در این فصل اسکیت های خود را بسته اند. (با حدود 60 درصد از برنامه باقیمانده، NHL باید فقط 23 بازیکن دیگر را فراخوانی کند یا در غیر این صورت فقط 23 بازیکن دیگر را اضافه کند تا رکورد سال گذشته 1011 بازیکن مورد استفاده را با سوخت پاندمی به تساوی بکشاند.)

قابل پیش بینی غیر قابل پیش بینی

در حالی که فرصت هایی را برای بازیکنان ناشناس ارائه می دهند که در غیر این صورت در لیگ نبودند، این فهرست های به هم ریخته بیش از حد مربیان و هوادارانی را که انتظار داشتند قدرت ستاره ای را در ترکیب ببینند، ناامید کرده است. مایکل گرانج از اسپورت نت درباره شکست تورنتو در کلیولند نوشت: «اینها واقعاً رپتورز نبودند، نتیجه یک کیفیت Ship of-Theseus برای تیم‌های سراسر لیگ در چند هفته گذشته بود. و این فقط از نظر فنی یک بازی NBA بود.

این واقعاً نشان می دهد که اخیراً لیگ چقدر آشفته بوده است. معمولاً معتبرترین لیگ حرفه‌ای بزرگ از نظر قابلیت پیش‌بینی، NBA قبلاً در مدل کلاسیک Elo ما با درصد برد 63.4 درصدی برنده شده بود - عددی نسبتاً کم از نظر استانداردهای تاریخی - قبل از اینکه omicron واقعاً به دست بیاورد. از دسامبر در 15، این میزان موفقیت برای افراد مورد علاقه به 59.6 درصد کاهش یافته است که در استانداردهای بسکتبال عددی غیرقابل تصور پایین است. اگر به ادغام ABA در سال 1976 برگردیم، هیچ فصلی در تاریخ NBA دیده نشده است که Elo کمتر از 60 درصد از بازی های خود را برده باشد. قبل از همه‌گیری، تنها یک فصل (2006-2007) تا به حال شاهد پیروزی افراد مورد علاقه در یک کلیپ کمتر از 64 درصد بود. غیر واقعی بودن فهرست‌های NBA پس از Omicron، ورزش را به صورت شبانه وارونه کرده است.

NBA از قبل آشفته بود. سپس omicron زد.

کمترین درصد برد برای افراد مورد علاقه در رتبه بندی کلاسیک FiveThirtyEight NBA Elo بر اساس فصل، 1976-2022

فصل بازی ها برد مورد علاقه درصد
2021-22 (پس از Omicron) 151 59.6٪

-

2020-21 1080 امین رایج ترین 60.8

-

2021-22 (قبل از میکرون) 415 63.4

-

2006-07 1230 امین رایج ترین 63.9

-

2019-20 1059 امین رایج ترین 63.9

-

2001-02 1189 امین رایج ترین 64.1

-

2016-17 1230 امین رایج ترین 64.9

-

2003-04 1189 امین رایج ترین 65.2

-

2013-14 1230 امین رایج ترین 65.7

-

2018-19 1230 امین رایج ترین 65.7

-

Pre-omicron شامل همه بازی‌های قبل از دسامبر می‌شود. 15.

منبع: basketball-reference.com

اما شاید تعجب آورتر این باشد که سایر ورزش ها از این روند پیروی نکرده اند. در واقع، NHL و NFL قابل توجه بوده اند دریا قابل پیش بینی از زمانی که omicron شروع به تصاحب خود کرد. قبل از دسامبر 15، بازیکنان مورد علاقه هاکی الو در این فصل 59.8 درصد از مواقع برنده بودند، نرخ موفقیتی که از قبل از 2004-2005 lockout 2004-2005، 57.2 درصد از امتیاز کلی لیگ بالاتر بود. پس از اینکه omicron شروع به تغییر دادن بازی ها کرد، این تعداد به 72.7 درصد افزایش یافته است. به طور مشابه، افراد مورد علاقه NFL از 56.0 درصد برنده شدن قبل از افزایش omicron به 72.9 درصد پس از آن رسیدند - البته باید اشاره کرد که فوتبال حرفه ای نسبت به پسرعموهای ورزشی خود اختلالات COVID بسیار کمتری داشته است، و اینکه قسمت اولیه فصل NFL به این نتیجه رسیده است. برای شروع غیرمعمول آشفته است.

دفاع در پروتکل های بهداشتی و ایمنی قرار گرفت

اگرچه NHL و NBA در غیرقابل پیش بینی بودن مربوط به omcron با هم تفاوت داشته اند، یک رشته مشترک بین چوب سخت و یخ از اواسط ماه گذشته افزایش زیادی در امتیازدهی داشته است.

قبل از دسامبر در 15، تیم‌های NBA در فصل 2021-2022 به‌طور میانگین 215.4 امتیاز در هر بازی داشتند که پایین‌ترین امتیاز لیگ در هر بازی از فصل 2017-2018 بود. (در ماه نوامبر، همکارم بن داوست دلایلی را ارائه کرد که چرا تخلفات فصل اولیه با مشکل مواجه شده بودند.) اما از آن زمان تاکنون، مجموع امتیازات به 220.2 امتیاز در هر مسابقه رسیده است که - در حالی که هنوز از میانگین 224.2 امتیاز در هر بازی در فصل گذشته کمتر است - از نظر آماری افزایش معنی داری دارد. گلزنی اخیر NHL حتی بیشتر قابل توجه است. لیگ از 5.9 گل نسبتاً معمولی در هر بازی قبل از رسیدن موج Omicron به 6.8 رسید، سرعتی که (اگر در طول یک فصل ادامه یابد) بالاترین میزان لیگ از فصل هالسیون 1992-1993 خواهد بود.

اگرچه بزرگترین جهش امتیازدهی NBA قبل از omicron اتفاق افتاد، در اواخر نوامبر و اوایل دسامبر، به نظر می رسد نسبتاً محتمل است که جهش های تهاجمی اخیر هر دو لیگ حداقل تا حدودی با اختلالات ویروس مرتبط باشد. زمانی که امتیازات NFL در فصل گذشته منفجر شد، تونی دانگی، مربی تالار مشاهیر، بخشی از تقصیرها را برعهده برنامه‌های مختصر خارج از فصل و به طور کلی مربیگری تدافعی در طول بیماری همه‌گیر قرار داد. دانگی در آن زمان گفت: «معمولاً وقتی فصل شروع می‌شود، دفاع از حمله جلوتر است، سپس حمله به عقب می‌افتد. اما اکنون حملات از ابتدا پیش‌رو بوده‌اند و دفاع‌ها فرصتی برای جبران ندارند زیرا نمی‌توانید به اندازه‌ای که نیاز دارند زمان تمرین ایجاد کنید.»

داستان مشابهی را می‌توان برای دفاع‌هایی گفت که مجبور شده‌اند با کامیون‌های بازیکنان جدیدی که امسال به‌عنوان جایگزین‌های فهرست لحظه آخری وارد می‌شوند، سازگار شوند. "ما ملاقات کردیم [the four new guys] یوتا واتانابه مهاجم رپتورز در اتوبوسی که در راه رسیدن به میدان بود، درباره استراتژی موقت تیمش در آن شب دسامبر مقابل کلیولند گفت. و بنابراین وقتی به اینجا رسیدیم، چند نمایشنامه را پشت سر گذاشتیم. معمولاً در جلسه درست قبل از بازی، کلیپ های تیم مقابل را تماشا می کنیم، اما مربی کلیپ های ما را به ما نشان می دهد.

اگر بازیکنان جایگزین یک ساعت فرصت دارند تا با تماشای کلیپ های ویدیویی برنامه بازی تیم جدید خود را یاد بگیرند، احتمالاً نباید شوکه کننده باشد که خرابی های دفاعی در NBA و NHL رخ داده است. شاید تنها شگفتی این باشد که NFL افزایش مشابهی را در امتیازات مشاهده نکرده است - مجموع امتیازات هر بازی در واقع از 46.1 قبل از میکرون به 43.6 از آن زمان تاکنون کاهش یافته است - اگرچه امتیازات در اواخر فصل در NFL معمولاً با بهبود آب و هوا کاهش می یابد. سردتر و بادتر

همه این عوامل به درستی یکپارچگی رقابتی نتایج بازی را که از زمان ظهور omicron رخ داده است، زیر سوال برده است. آیا این عادلانه است که برخی از تیم ها مجبور به بازی با فهرست های خالی و بازیکنان جایگزین شوند در حالی که برخی دیگر به دلیل شیوع ویروسی بازی هایشان به عقب کشیده می شود؟ طرفداران تا چه زمانی دیگر تماشای پوسته‌های توخالی و بدون دفاع از فهرست‌هایی را که به دیدن آنها عادت کرده‌اند، تحمل خواهند کرد؟

هیچ پاسخ آسانی وجود ندارد، اما تغییر در سیاست‌های انزوا، مدت زمان قبل از واکسینه شدن را کوتاه کرده است، بازیکنان بدون علامت می‌توانند به بازی بازگردند، و تعداد بازیکنان در پروتکل‌ها اخیراً در NBA کاهش یافته است. با نشانه هایی که موارد COVID-19 در اوج یا نزدیک به اوج خود هستند در سراسر ایالات متحده، لیگ های ورزشی امیدوارند که از این بحران اخیر عبور کرده و به زودی به تجارت عادی بازگردند. اما نوع omicron فقط آخرین درس ما است که در یک بیماری همه گیر، اختلال بزرگ بعدی همیشه در گوشه و کنار است.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن