کاربرد ورق ST52 در ساخت سازه های ساختمانی مهزیار فولاد صنعت

ورق‌های فولادی گالوانیزه مهم کیفیت‌هایی هستند که به جهت رفع همین نیازها از بهترین محصولات فولادی به‌شمار می‌رو

توسط NEWSSALAM در 29 آبان 1401
ورق‌های فولادی گالوانیزه مهم کیفیت‌هایی هستند که به جهت رفع همین نیازها از بهترین محصولات فولادی به‌شمار می‌روند. ورق‌های فولادی گالوانیزه قبل از پوشش‌دهی مهم روی مذاب، رنگ‌آمیزی، اسپری و آبکاری در ابتدا حساس محلول چربی‌گیر به طور تام تمیز می‌شوند. پس از این مرحله، فولاد را در محلول روی مذاب غوطه‌ور کرده و در ظرفی حاوی اسیدسولفوریک رقیق داغ قرار می‌دهند.
  • ورق آهنی، یک ورق مسطح هست که از ادغام آهن اهمیت آلومینیوم، استیل، و ...
  • از روش پیش کالیبراسیون (از پیش سنجیدن)، ضخامت را چک کردن کرده و مطمئن می شوند که میزان گیری اصلی به عبارتی استاندارد ورق فلزی رخ گرفته است.
  • سخت کننده عمودی خویش به دو بخش انتهایی و میانی تقسیم می گردد.
  • سطح خارج این جور ورق به برهان عملیاتی که بر روی آن انجام میشود براق وجود ندارد و به رنگ مات است.
  • در مقابل، ورق پانچ نورد سرد، در برابر رطوبت و فرسایش دارای مقاومت کمتری است.
  • برش‌های دستگاه نواربری این شرکت به شکل یک‌نواخت انجام شده و در انتهای روند برش، نوارها مجددا به رخ کویل جمع‌آوری می‌شوند.
بلکه در ابتدا به علت آن‌که ورق‌ها فضای کمتری اشغال کنند و حمل و نقل آن‌ها آسان گردد، به شکل کویل ورق آهن درآورده می‌شوند. همین امر منجر به آن می‌گردد که مصرف ور‌ق‌ها صرفه اقتصادی داشته باشد. بسته به آن‌که گزینه مصرف ورق در چه زمینه‌ای باشد، کویل‌های آهنی را در بعد ها و جنس‌های گوناگون مهم دستگاه ورق‌بری (اسلیتر) برش می‌‌دهند و به ورق برش خورده تبدیل می‌‌کنند. جهت کسب دیتاها بیشتر، استعلام بها به روز و خرید کردن محصول می‌توانید کلیدی کارشناسان ما در واحد فروش کمپانی اهن نجومی ارتباط بگیرید.

علت شوره زدن ورق گالوانیزه و نحوه هایی برای رفع آن

ورق هایی که حیاتی ضخامت ۱٫۵ کمتر باشد به صورت رول عرضه میشود،به عامل ضخامت قلیل فرم گیری راحتی دارد. قیمت آن‌ها کلیدی اعتنا به میزان مرغوب بودن و زیبایی که دارند کاملا مطلوب است. در ادامه حساس ما همپا باشید تا اطلاعاتی در گزینه ویژگی‌های ورق گالوانیزه به شما بدهیم. تفاوت همین سه شکل کانال در اقتدار عملکرد آنها در انتقال هواست. استفاده از تیرآهن در ساخت اسکلت ساختمان مزایای بخش اعظمی به یار دارد. در سکو اولیه تیرآهن‌ها در کارگاه ساخته شده و در محل احداث ساختمان صرفا فعالیت مونتاژ آن‌ها انجام می‌شوند. از سویی استعمال از تیرآهن در اسکلت ساختمان، موجب می گردد تا قابلیت و امکان توسعه و گسترش ساختمان در آینده، بدون تخریب بخش‌های قبلی وجود داشته باشد. طبیعتا هرچه قطر همین فرآورده بیشتر باشد؛ وزن آن نیز فراتر رفته و در نهایت ارزش میلگرد انتخابی اکثر خواهد بود. علاوه بر کلیه همین ها، فرآیند ساخت ورق روغنی همواره پرسرعت تر و مناسب تر میباشد. دسته‌بندی نشده ورود به دعوا سیستم های تهویه مطبوع و سیستم های گرمایشی و سرمایشی و همینطور عایق سازی ساختمان، یک فرآیند زیاد پیچیده و زمانه بر است. استفاده از مصالح عایق سازی مثل فوم برگه ای، برای او‌لین توشه در سال ۱۸۳۹ توسط شخصی به اسم ادوارد سیمون معرفی شد. فولاد st37وst52 دو استاندارد اساسی به جهت ایجاد ورق سیاه محسوب می شوند.

ورق گالوانیزه:

پس طی همین تراز اهمیت آب شسته شو داده و مهم هوای گرم خشک می کنند و آنگاه به سطح ی رنگ آمیزی می رسد در اینجا خبری از قلمو و رنگ مایع نیست، رنگ ها به صفحه ها پاشیده می شود و آن گاه از آن به مرحله پخت می رسد. ورق های رنگی در سقف های آلاچیق، کارخانه و شیروانی ها آیتم استعمال قرار می گیرند. هر یک از ورق های فولادی کاربرد و مزایای خاصی در صنعت دارند و از همین رو بایستی بهترین ورق فولادی را حیاتی توجه به نیاز خویش انتخاب کنید. از مهم‌ترین استدلال گزینش آن وجود ضایعات قلیل آن و ارزش تحت ورق گالوانیزه کیلویی در بازار کشور‌ایران میباشد بنابر همین باعث خرید زیاد همین کالا می‌شود. ورق گالوانیزه را می اقتدار تقریبا جزیی با از عمده بنا های پیش ساخته دانست. همین ورق به برهان خاصیت ضد زنگ بودن آیتم استفاده در کانکس ها و ساندویچ پانل ها می باشد. به همین دلیل، مقاومت به خوردگی و تخریب آن‌ها دوچندان بوده و در برابر زنگ زدگی هم از خود محافظت می‌کنند. جالب است که این حالت باعث کاربرد دوچندان زیاد گالوانیزه در ساختمان‌سازی هم شده است. اهمیت سالها کار در زمینه تهیه انواع ورق های فولادی مهیا ارائه مشاوره در زمینه تنظیم انواع ورق های سیاه و تیر آهن و سایر ادوات لازم برای تیر ورق به شما دوستان است.

اطلاعات کاربردی از انواع ورق آهنی

در ویدیوی پایین مراحل تولید و تولید همین ورق پایین مراحل نورد گرم تفسیر داده شده است. آبادانی مرزوبوم دوست داشتنی مان به امکانات عمرانی و تجهیزات روزآمد صنعتی نیاز دارد. همین امتیاز ویژه، به‌موازات اعتماد و خوش‌نامی شرکت، مقام به نقل از « تجارت فولاد فراز » را در ذهن و ضمیر مشتریان خاص خود تثبیت کرده است. می توانید همین ورق ها را در بعدها و ضخامت های دلخواه خود پیشنهاد دهید. نمای لوورآلومینیومی در درحال حاضر حاضر یک مصالح ساختمانی مقرون به صرفه است.

انواع ورق های پلکسی گلاس

این پانل های سقف اکثر وقت ها حساس لایه های محافظ فیلم برای فیلتر کردن اشعه های مضر UV خورشید هستند. همین مسئله سرزمین جمهوری اسلامی ایران را به یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات فولادی در خاورمیانه تبدیل کرده می باشد که عمدتا ورق های فولادی را اهمیت طریق های نورد گرم و نورد سرد ایجاد می کنند. ورق قلع اندود که به اصطلاح به آن ورق حلبی ورق فولادی نیز می‌گویند، ورق فولادی باریک اهمیت پوشش قلع است. همین ورق از نحوه غوطه‌ور شدن در فلز مذاب یا این که با شیوه رسوب الکترولیتی که توسط الکترودها رخ می‌گیرد، تولید می‌شود. این ورق‌ها حساس ضخامت ۰.۱۶ میلیمتر تا ۰.۴۵ میلیمتر دربازار موجود میباشد که بیشتر جهت قوطی های چای ، کنسرو ، مواد غذایی و روغن های نباتی به کار گیری میشود.

دسترسی سرعت بالا به قیمت

از سایر خصوصیت های مثبت ورق های گالوانیزه ذوزنقه رنگی می توانیم به موردها پایین اشاره کنیم. ناودانی را می‌توان پروفیلی دانست که در ساخت قاب‌ها و فونداسیون های بنا کاربرد فراوانی دارد. در ارتفاع نبرد جهانی دوم، ناودانی مهمترین بخش فولادی در ساخت و ساز بود. پس از جنگ جهانی دوم، کارخانه‌های فولاد بسط یافتند و در سرانجام تولید فولاد، نبشی و ناودانی ارتقاء یافت. اهمیت ارتقاء روزافزون کابرد بنا های فولادی در ساختمان‌ها، درخواست‌کردن برای مقاطع فولادی بالا رفت و به این ادله سازندگان به ایجاد ناودان ساختمان پرداختند. یک عدد از گونه بندی های اصلی در این شاخه ورق ها هستندکه به دو طرز نورد سرد و نورد گرم ساخت می شوند.

کاربرد ورق گالوانیزه در صنعت لوله سازی

به علت ترازو ریز تر و استحکام بخش اعظم در مقایسه دارای نورد گرم، نصیب بخش اعظم نورد سرد اساسی غلتک های 4 طبقه و خوشه ای یا اقماری تهیه و تنظیم می شود. بدین ترتیب ورق سرد به ورق هایی اطلاق می شود که بوسیله نورد سرد ساخت شده باشد. به این خاطر برای اطلاع از قیمتهای بروز ورق سیاه، ورق گالوانیزه و بقیه مصالح ساختمانی همچون ساندویچ پانل از طریق شماره موجود در وبسایت اهمیت کارشناسان پانل آنلاین تماس حاصل فرمایید. ورق های فولادی را برای خودداری از زنگ زدگی و خوردگی از طرز هم اندک هزینه ی گالوانیزه کردن استعمال می کنند. نمای فلزی طرح دار قابل اجرا درطیف وسیعی از پوشش های سطحی به جهت ارائه جلوه بصری چشمگیر میباشند. می اقتدار از آنها به جهت عبور هوا و نور طبیعی و یا این که ساخت نمای بصری برای نما ساختمان به کار گیری کرد. ورق های شیروانی ورق های رنگی هستند که در کاربردهای عمرانی و به طور اکثر در ایجاد ورق آیتم به کارگیری قرار می گیرند.

بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های ورق گالوانیزه

ورق رول گالوانیزه با ضخامت گوناگون میباشد که از ضخامت 0/18 میل الی 6 میل اصلی دو عرض 100 سانتی متر و 125 سانتی متر در بازار موجود می باشد. همانطور که در همین مقاله اشاره کردیم، ناودانی ساختمان یکی از از مهمترین تجهیزاتی می باشد که در ساخت و ساز به کار گیری می‌شود. ما در همین مطلب کارایی کردیم در مورد تمامی مورد ها ضروری اطلاعاتی را اهمیت شما به اشتراک بگذاریم. قیمت ناودانی مثل بقیه مقاطع فولادی بر اساس قیمت روز بازار تغییر و تحول می‌کند. چون پروسه تولید این کالا، سوراخ‌هایی را بر روی ورق گالوانیزه تولید می‌نمایند تا مهم به کارگیری از سوراخ‌ها بتوان پیچ و مهره‌ها را گشوده و بسته کرد. فولادهای ضدزنگ مثل فولادهای کربنی بدلیل کارایی عالی شان در بازار در دسترس هستند. همین ورق ها را می قدرت به رخ سفارشی هم طراحی و رنگ آمیزی کرد. در اشکال متمایز در کارخانجات اهل ایران در سراسر سرزمین تولید می شوند. هر چقدر که ورق ضخیم باشد به همان میزان مقاوم و محکم خواهد بود. شرکت کارگاه سازی معتبری را گزینش کنید که از ورق های ضخیمی جهت سوله سازی به کار گیری می کند. همگی ورق ها باهم یکسان نمی باشند و متناسب حساس وضعیت پروژه های مختلفی ساخته می شوند. واجب میباشد که متناسب با نیاز خود ورق های رنگی را خریداری کنید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن