کدام جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان که به لایحه زیرساخت‌های بایدن رای دادند، می‌توانند با چالش‌های اولیه جدی مواجه شوند؟

[ad_1] در فضای سیاسی فراحزبی امروزی، اعضای کنگره با انحراف از موضع حزب خود در مورد آرای مهم، در خطر ا

توسط NEWSSALAM در 9 آذر 1400
[ad_1]

در فضای سیاسی فراحزبی امروزی، اعضای کنگره با انحراف از موضع حزب خود در مورد آرای مهم، در خطر از دست دادن حمایت هستند. در واقع، ما در سال گذشته دو بار این نمایش را برای جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان دیده ایم.

ابتدا، 10 جمهوری خواه در مجلس نمایندگان با رای دادن به استیضاح رئیس جمهور مستعفی ترامپ پس از تحریک وی به قیام 6 ژانویه، خشم همکاران و پایگاه حزبی خود را برانگیختند. سپس در اوایل نوامبر، 13 جمهوری خواه در مجلس نمایندگان به لایحه زیرساختی 1.2 تریلیون دلاری پیشنهاد شده توسط دموکرات ها رأی مثبت دادند. آنها با محکومیت های آتشین حزب جمهوری خواه به دلیل حمایت از آن مواجه می شوند و بسیاری از جمهوری خواهان نمایندگان را متهم به کمک به رئیس جمهور بایدن و دموکرات ها برای حرکت به جلو می کنند.

عواقب عبور از خطوط حزبی سریع است. در مورد 10 جمهوری خواه که به استیضاح رأی دادند، همه آنها حداقل یک نامزد درون حزبی را جذب کردند - ترامپ از پنج نفر از آن نامزدها حمایت کرد - و دو نفر حتی با علم به اینکه برای پیروزی مجدد در انتخابات مبارزه خواهند کرد، کنار رفتند. عواقب برای 13 جمهوری خواه که از لایحه زیرساخت حمایت کردند چندان بزرگ نیست، اما در حال حاضر دو نفر از 9 نفری که فقط به لایحه زیرساخت رای داده اند، مخالفان اولیه قابل توجهی را به خود جلب کرده اند. و احتمالاً در هفته‌های آتی اپوزیسیون اصلی‌تر ظاهر خواهد شد، زیرا بسیاری از جناح راست خواستار حذف جمهوری‌خواهان طرفدار زیرساخت از مجلس نمایندگان، از جمله شخص ترامپ، شده‌اند.

با این حال، در این مرحله، اکثراً چهار جمهوری‌خواه که به استیضاح ترامپ نیز رأی داده‌اند، با چالش‌های اولیه جدی روبرو هستند. البته پنج جمهوری‌خواه که فقط به لایحه زیرساخت رای داده‌اند با یک رقیب بزرگ روبرو هستند، اما طبق سرشماری‌های ما فقط دو نفر از آنها جدی هستند.

جمهوریخواهان طرفدار زیرساخت ممکن است با مشکلات بزرگی روبرو شوند

13 جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان که به لایحه زیرساخت‌های دو حزبی رأی مثبت دادند، از جمله اینکه آیا به استیضاح رئیس‌جمهور سابق ترامپ رأی مثبت داده‌اند یا خیر، رقیب بزرگی را جذب کرده‌اند و اگر چنین است، آیا ترامپ از آن حمایت کرده است یا خیر.

وضعیت از سال 2022
نماینده منطقه فعلی آنها به استیضاح ترامپ رای دادند حریف اصلی ترامپ - مخالفت اولیه را تایید کرد.
آنتونی گونزالس * OH-16
جان کاتکو NY-24
آدام کینسینگر * IL-16
فرد آپتون MI-06
برایان فیتزپاتریک PA-01
دیوید مک کینلی † WV-01
کریس اسمیت NJ-04
جف ون درو NJ-02
دان یانگ AK-AL
دان بیکن NE-02
اندرو گاربارینو NY-02
نیکول مالیوتاکیس NY-11
تام رید * NY-23

* اعلام کردند که بازنشسته می شوند. مخالفان اصلی و/یا مخالفان اولیه مورد تایید ترامپ برای بازنشستگی اعضا بر این اساس است که قبل از اعلام بازنشستگی خود، مدعی داشته اند یا خیر.

† مک کینلی با الکس مونی همتای جمهوری خواه خود در انتخابات مقدماتی در برابر اعضا روبرو می شود، پس از اینکه این دو به همان منطقه در نقشه جدید کنگره ویرجینیای غربی کشیده شدند.

منابع: کمیسیون انتخابات فدرال، گزارش های اخبار

بسیاری از مخالفان چهار نفر، که از استیضاح حمایت کردند، نیز مدت ها قبل از رای گیری زیرساخت ها. رقبای اصلی آنتونی گونزالس از اوهایو و آدام کینزینگر از ایلینوی مبارزات انتخاباتی خود را در فوریه 2021 اعلام کردند و گونزالس و کینزینگر به ترتیب در اواسط سپتامبر و اواخر اکتبر بازنشستگی خود را قبل از رای گیری زیرساخت اعلام کردند. در همین حال، نمایندگان فرد آپتون از میشیگان و جان کاتکو از نیویورک همچنان به دنبال انتخاب مجدد هستند، اما رقبای اصلی آنها در بهار و تابستان اعلام کردند.

از میان 9 جمهوری‌خواه که به لایحه زیرساخت‌ها رای دادند اما به استیضاح رای ندادند، اکثر آنها از رقبای بلندپایه داخلی دوری کردند. یکی از آنها - سخنگوی نیویورک تام رید - در واقع تصمیم گرفت اوایل سال جاری پس از اتهامات سوء رفتار جنسی بازنشسته شود و از هشت نفر دیگر، تنها دو نفر در حال حاضر بیشتر از مخالفان اولیه اسمی دارند.

اما دیوید مک‌کینلی، سخنگوی ویرجینیای غربی، شاید بیشترین تهدید را داشته باشد، زیرا این زوج اکنون با همتای جمهوری‌خواه الکس مونی درگیر نبردی بزرگ هستند. ویرجینیای غربی در فرآیند توزیع مجدد، که هر دهه یک بار اتفاق می‌افتد، یک منطقه کنگره را از دست داد، به این معنی که مک‌کینلی و مونی اکنون در ناحیه‌ای که اکثر مناطق سابقشان را ادغام می‌کند، با یکدیگر روبرو خواهند شد و نگران مک‌کینلی در ایالتی هستند که توسط ترامپ به ترامپ رای داده است. مونی با 39 درصد حمایت ترامپ را به دست آورد.

احتمالا رای زیرساخت نیز در زمان تایید ترامپ نقش داشته است. رئیس جمهور پیشین گفت که تنها دو روز پس از انتشار بیانیه ای از مونی که در آن از "اولین جمهوری خواهان" آمریکا خواسته بود با جمهوری خواهانی که به توافق زیرساختی رای داده اند بجنگند، از او حمایت خواهد کرد. رای مک‌کینلی ممکن است آخرین نیش برای رئیس‌جمهور سابق باشد که در تایید خود از رای مونی علیه لایحه زیرساخت تمجید کرد.

هنوز مشخص نیست که رای آلاسکا در مورد زیرساخت ها چقدر برای او مشکل ساز خواهد بود، زیرا برجسته ترین رقیب او قبل از رای گیری زیرساخت ها کمپین خود را راه اندازی کرد، اما یانگ، با سابقه ترین عضو فعلی مجلس، ممکن است بالاخره یک عضو جدی داشته باشد. رقیب در نیک بیگیک III.

بگیک نوه مردی است که یانگ در سال 1973 جایگزین او شد، نیک بگیک دموکرات، که در طی یک مبارزات انتخاباتی درست قبل از انتخابات 1972 در هواپیما ناپدید شد. او تاکنون کمپین خود علیه یانگ 88 ساله را بر پیام تغییر نسل متمرکز کرده است.

همچنین لازم به ذکر است که بیگیک یکی از همکاران بنیاد باشگاه رشد است. این ممکن است مهم باشد زیرا باشگاه رشد دولت محدود هرگز یانگ را ستوده است و قبلاً حداقل یکی از رقبای اصلی سابق خود را حمایت کرده است. کمپین باشگاه اغلب مبالغ هنگفتی را به نمایندگی از نامزدهای تایید شده خود خرج می کند، اگرچه هنوز تاییدیه ای را برای آلاسکا در سال 2022 پیشنهاد نکرده است. اما حتی اگر باشگاه رشد بگیک را تایید نکند، چهار انتخابات اولیه اولیه غیرحزبی جدید آلاسکا به این معنی است که بگیگ می تواند همچنان پیشرفت می کند، زیرا چالش او در انتخابات اولیه سنتی حزب اتفاق نخواهد افتاد. در عوض، آنها در انتخابات مقدماتی شرکت خواهند کرد، جایی که نامزدهای همه احزاب با هم در یک برگه رای ظاهر می شوند، بنابراین هر دو جوان و بگیک در صورتی که در جمع چهار تیم برتر قرار گیرند، می توانند به انتخابات عمومی راه پیدا کنند.

در مورد شش جمهوری‌خواه دیگر مجلس نمایندگان، که فقط از لایحه زیرساخت حمایت کردند و در سال 2022 دوباره نامزد خواهند شد، ممکن است مخالفان اولیه جدی را جذب نکنند. از این گذشته، رای دادن به تامین مالی زیرساخت ها به اندازه رای دادن به استیضاح رئیس جمهور از حزب خود از نظر سیاسی خطرناک نیست. علاوه بر این، تمام 13 جمهوری‌خواه که از لایحه زیرساخت حمایت کردند به‌عنوان نسبتاً معتدل طبقه‌بندی شدند، بنابراین رای زیرساخت انحراف واضحی از رفتار رأی‌گیری گذشته آنها نبود، به‌ویژه که اکثر آنها نماینده مناطقی در کلان‌شهرهای بزرگ یا اطراف آن هستند که به دلارهای زیرساختی نیاز دارند. .

آرای زیرساخت جمهوری خواهان ممکن است برخی از جمهوری خواهان را عصبانی کند، اما ممکن است یک ویژگی باشد، نه یک اشتباه، زیرا بسیاری از این اعضا همچنین منطقه رقابتی (بالقوه) را نشان می دهند که در آن برنده شدن رای دهندگان مختلف به تضمین پیروزی کمک می کند. همانطور که دان بیکن سخنگوی نبراسکا به Axios گفت: "شما یک طرفه رای می دهید، ممکن است در انتخابات مقدماتی صدمه ببیند. شما جور دیگری رای می دهید... در منطقه من، در کل به درد من می خورد.

علاوه بر این، جف ون درو از نیوجرسی، نیکول مالیوتاکیس از نیویورک و برایان فیتزپاتریک از پنسیلوانیا می‌توانند از یک چالش بزرگ اجتناب کنند، زیرا ترامپ آنها را مانند سایر جمهوری‌خواهان طرفدار زیرساخت در مجلس نمایندگان هدف قرار نداد. در بیانیه 13 نوامبر خود او گفت که با برشمردن جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان، باید لغو شودترامپ به ویژه نام آنها را رها کرد. ترامپ همچنین اخیراً گفت که علیرغم رای او، او همچنان از مالیوتاکیس حمایت می کند، منطقه ای که استانن آیلند را در بر می گیرد، جایی که ترامپ هنوز هم جذابیت زیادی دارد. و ون درو در دسامبر 2019 پس از مخالفت با استیضاح ترامپ، احزاب خود را تغییر داد و شاید به همین دلیل بود که ترامپ به آن اشاره نکرد.

از سوی دیگر، خشم معطوف به این جمهوری خواهان نسبتا میانه رو و طرفدار فروسرخ ممکن است همچنان به چندین چالش جدی ترامپ محور در جناح راست منجر شود. در نهایت، دانشمندان علوم سیاسی در سال‌های اخیر شاهد افزایش چالش‌های اولیه مبتنی بر ایدئولوژیک بوده‌اند. برای روشن بودن، این تلاش ها تا حد زیادی ناموفق بوده اند - تعداد کمی از دارندگان اتاق نامزدهای مجدد را از دست می دهند - اما رای زیرساخت می تواند یک مخالف اصلی را تقویت کند. همچنین کمتر از یک ماه از رای گیری در مورد زیرساخت ها گذشته است، بنابراین نامزدهای احتمالی که می خواهند به فراخوان متقاضیان اولیه پاسخ دهند، همچنان می توانند کمپین های خود را افزایش دهند. مهلت ارسال متقاضیان در هیچ ایالتی که یک جمهوری خواه از لایحه زیرساخت حمایت کرده باشد به پایان نرسیده است. اکثر آنها حداقل تا مارس 2022 نیستند. علاوه بر این، ایالت هایی مانند نیوجرسی، نیویورک و پنسیلوانیا هنوز استقرار مجدد را تکمیل نکرده اند، بنابراین ممکن است هنوز تغییرات عمده ای برای آن دسته از موقعیت ها وجود داشته باشد که آنها را در مرحله اولیه آسیب پذیرتر کند.

با این حال، در حال حاضر، جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان که به زیرساخت‌ها رای دادند اما به استیضاح رای ندادند، به نظر نمی‌رسد با همان درجه مخالفت اولیه با کسانی که به استیضاح ترامپ رای دادند، مواجه باشند. با این حال، این بدان معنا نیست که ما شاهد ظهور چندین مدعی اصلی جدی تری نخواهیم بود که رأی به زیرساخت ها را به عنوان انگیزه اصلی برای شرکت در رقابت ذکر می کنند. خواهیم دید که آیا رأی گیری در مورد زیرساخت ها به استیضاح به عنوان یک عامل کلیدی در تعیین اینکه کدام حاکمان با تاریک ترین چشم انداز اولیه در سال 2022 مواجه خواهند شد یا خیر.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب