10 Pensacola کارآفرینان در آزمایشی برنامه مشاوره کار برای غلبه بر چالش همه گیر

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا در 25 مه سال 2020د لونا قهوه بین الملل

توسط NEWSSALAM در 5 خرداد 1399

د لونا قهوه بین المللی در پنساکولا شده است ضربه سخت با این بیماری همه گیر کوروناویروس — فروش پایین حدود 70 درصد از سال گذشته — اما متوقف نشده خانواده شرکت می خواستم به رشد است.

به جای افسر ارشد عامل برت Lemox گفت: این زمان خوبی برای سرمایه گذاری در بازاریابی به خصوص از مردم به ماندن در خانه و به دنبال در تلفن های خود را اغلب.

او امیدوار به دریافت کمک بیشتر با که پس از شرکت خود را به تازگی انتخاب شده برای یک مشاوره برنامه آزمایشی با هماهنگی بهار کارآفرین Hub یک بخش جدید از Studer جامعه موسسه.

"من می دانم که ما به خوبی شناخته شده در سراسر جامعه, اما من فکر می کنم وجود دارد می تواند برخی از چیزهایی که بهینه سازی و به همین دلیل من می خواهم کنجکاو به شنیدن از خارج و چه از نظر De Luna است و آنچه ما می توانیم برای بهتر ما را بهبود بخشد آگاهی نام تجاری" Lemox گفت. "همه بر روی تلفن خود و یا در رسانه های اجتماعی بنابراین در حال حاضر در نوع خود از زمان ... واقعا نوع شروع به سعی کنید خودتان را از وجود دارد."

Lemox کار کرده است به رشد De Luna قهوه پس او شروع به کار وجود دارد در سال 2016 دو سال پس از پدرش اد راه اندازی شرکت با چند حساب های عمده فروشی. امروز سرخ هنوز هم به فروش می رساند به طور عمده عمده فروشی به فروشگاه های مواد غذایی, کافی شاپ ها و رستوران های محلی هر چند Lemox گفت: خانواده در حال کار به سمت باز کردن یک آجر و ملات کافی شاپ.

د لونا قهوه یکی از 10 شرکت انتخاب شده برای این بهار جدید مشاوره خدمات برنامه آزمایشی به نام سرمایه گذاری مشاوره خدمات از MIT. حرفه ای از مدرسه برنامه ریزی شده بود برای سفر به پنساکولا در ماه آوریل به آموزش 24 مربیان انتخاب شده برای برنامه اما برنامه های در انتظار هستند تا محدودیت های مسافرتی با توجه به همه گیر شد.

بهار شروع می شود: Studer, جامعه, موسسه راه اندازی بخش جدید برای حمایت از کارآفرینان

کمک برای صاحبان: از مرخصی استعلاجی به کار از راه دور, Pensacola کارشناسان پاسخ سوالات از کسب و کارهای کوچک

برنامه شروع می شود: Pensacola کارآفرینان به دریافت افزایش از MIT-آموزش مربیان

DC ریوز رئیس کارآفرین افسر با SCI گفت: بهار همسان تا 10 شرکت با مربیان غیررسمی برای کمک به در طول آهسته اقتصادی تا زمانی که خلبان واقعی برنامه می توانید شروع به.

"آنچه که ما نمی خواهید برای انجام شده است نشستن در اطراف و باید 24 مربیان و ... 10 شرکت و کمک به یکدیگر در حال حاضر زمانی که آنها احتمالا به آن نیاز به بسیاری از" ریوز گفت. "ما فقط می خواستم به خارج در ترافیک در این. ما نمی خواهم به عقب نگه دارید و هنگامی که ما احساس می کنیم می تواند کمک به شرکت ها در جامعه ما است."

ریوز گفت: او می خواست کسب و کار بدانید که حتی اگر آنها نبودند انتخاب شده برای برنامه نظارت است که هنوز هم می تواند رسیدن به بهار برای کمک به در طول coronavirus بیماری همه گیر.

در حال حاضر در حال رشد شرکت ها در مواجهه با چالش های مانند هدایت نیروی انسانی و وام و کمک مالی به برنامه های موجود برای کسب و کارهای کوچک و همچنین pivoting به موفق تر از مدل های کسب و کار مانند e-commerce.

"این یک چیز بد است, اما آن را فقط نشان می دهد شما بسیاری از سوالات باید گردش در اطراف 'سلام من متوجه این تغییر منفی در کسب و کار من بر اساس COVID-19. نگاهی به این تغییر مثبت است. هنگامی که ما از این, چگونه می توانم جهش این کسب و کار و تغییر آن و محوری می شود و به عنوان موفق به عنوان من می توانید؟" ریوز گفت.

انتخاب کسب و کار و کارآفرینان در پشت آنها متنوع ریوز گفت. این شرکت طیف وسیعی از سایبر و نجاری به تامین ناخن و یک بار تلفن همراه.

ضربه محکم و ناگهانی, فوتبال یک ورزش جوانان شرکت آغاز شده است که به عنوان یک خرده فروش تجارت الکترونیکی در سال 2010 یکی دیگر از شرکت های انتخاب شده است. آن را در آخر هفته و همچنین بازاریابی آنلاین برای جوانان فوتبال باشگاه های.

در حال حاضر بزرگترین چالش در میان coronavirus برای ضربه محکم و ناگهانی فوتبال در حال برنامه ریزی برای توسعه اشتغال در وقتی که آن زمان به رشد است. فراتر از آنچه که آن را "نه فقط دانستن آنچه که ما نمی دانیم" گفت: بنیانگذار جان Guidroz.

"در حال حاضر پس از COVID, (برنامه) است که در واقع رفتن به بیشتر مفید برای کمک به ما در حرکت آبهای جدید" Guidroz گفت. "به ما کمک میکند تا مطمئن شوید که ما در حال پیدا کردن حق مردم را به مطمئن شوید که اگر ما به گسترش است که Pensacola جای مناسب برای رشد کسب و کار است."

یکی دیگر از کارآفرین انتخاب شده برای این برنامه گفت: او احساس او در یک موقعیت منحصر به فرد برای رشد طول coronavirus بیماری همه گیر. Warfighter تناسب اندام دیجیتال پلت فرم برای کمک به کسانی که می خواهند به کمک طلب کردن در قطار نظامی برای دیدار با الزامات فیزیکی.

مدیر عامل مت Jeffries دارای جلسات آنلاین با مشتریان به آنها کمک کند به دست آوردن یا از دست دادن وزن و ساخت عضله. از آنجا که او نیست از دست داد تداوم با مشتریان در طول coronavirus خاموش شدن ناگهانی.

کسب و کار است که حدود دو و نیم سال است. در حال حاضر آن را متمرکز در ارتش, استخدام, اما Jeffries امید به رشد آن و آوردن خدمات خود را به شهروندان هست.

"بخش عظیمی از آنچه که من انجام دهید این است که من برای نگه داشتن مردم پاسخگو مناسب است ؟ من فقط دیده می شود چه مقدار از یک تغییر چشمگیر در زندگی مردم که در حال پاسخگو و حرکت رو به جلو در یک هدف برای آنها انجام می شود," Jeffries گفت. "این است که راه را برای من به خودم پاسخگو در طول این (مشاوره) روند."

شرکت در بهار برنامه مشاوره

  • آرگو سیستم های اینترنتی
  • د لونا قهوه بین المللی
  • Eastburn نجاری
  • شدید, تاکتیکی, Inc.
  • ناخن شرکت عمده فروشی عرضه Inc.
  • Rainey گنجه
  • ضربه محکم و ناگهانی فوتبال
  • چیزی قدیمی نجات
  • شیر ساحل
  • Warfighter تناسب اندام

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن