1941 Pensacola خانه مدرسه میله میله برای نسخه ی نمایشی به نام در میان فلوریدا اولویت برای حفظ

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 31, 2020جنگ جهانی دوم-دوران مدرسه

توسط NEWSSALAM در 13 مرداد 1399

جنگ جهانی دوم-دوران مدرسه خانه در مرکز شهر Pensacola فرود آمده است یک لیست از ترین تهدید خواص تاریخی در دولت است.

روز چهارشنبه Pensacola مدرسه فنی و حرفه ای در 215 W. باغ سنت نامگذاری شد به فلوریدا اعتماد برای حفظ تاریخی را "سال 2020 فلوریدا 11 را نجات دهد." سالانه لیست نام های تاریخی منابع در سراسر کشور هستند که در خطر نابودی است.

در حال حاضر توسعه محلی گروه 200 غرب باغ Inc., برنامه ای برای پاک کردن اموال به اتاق را برای یک 280 واحد مسکونی و خرده فروشی توسعه است.

در آن اطلاعیه چهارشنبه فلوریدا اعتماد گفت: اموال گنجاندن در لیست در نظر گرفته شده است به عنوان یک نقطه شروع برای حمایت و همکاری در راه برای ایجاد راه حل های سفارشی برای صرفه جویی در هر یک از اموال.

"هر سال ما دریافت بیشتر و بیشتر نامزد از مردم در سراسر کشور برای 11 به صرفه جویی در برنامه" فلوریدا اعتماد برای حفظ تاریخی رئیس جمهور هیئت مدیره Friederike Mittner در بیانیه ای گفت. "این سال را لیست می کند یک کار خوب در خدمت هدف ما به لیست منعکس اماکن تاریخی است که طنین انداز با مردم فلوریدا از یادگیری و به اشتراک گذاری داستان از این مکان های خاص و کار با جوامع را به مطمئن شوید که آنها هنوز هم در اینجا در سال به آمده است."

آپارتمان جدید: جدید مرکز شهر Pensacola آپارتمان لولا در تخریب مدرسه قدیمی منطقه سایت

'11 برای نجات': فلوریدا اعتماد لیست '11 برای صرفه جویی در' اعلام کرد

نسخه ی نمایشی آغاز می شود: تخریب آغاز می شود در تاریخی USO ساختمان در مرکز شهر Pensacola

ساخته شده در سال 1941 و خالی از 2010 Pensacola مدرسه فنی و حرفه ای ساخته شده بود که در آغاز جنگ جهانی دوم برای آموزش هر دو دانشجويان نظامی و غیر نظامی — از جمله Pensacola خود "رزی پرچ کن" زنان آموزش دیده برای انجام مشاغل قبلا اشغال شده توسط مردان — و یک بخش حیاتی از پنساکولا کمک به تلاش های جنگی.

بعد ساختمان میزبانی بزرگسالان دبیرستان, کلاس های قبل از تبدیل شدن به مقر اداری از Escambia County School District. در سال 2000 این ساختمان تغییر نام به افتخار دکتر ورنون, McDaniel, Escambia County, سیاه, عضو هیئت مدیره مدرسه.

در 2019 در یکشنبه جان جامعه قرار می گیرد که در ساختمان شماره 2 خود را در آن محلی هفت به صرفه جویی در لیست. شماره 1 ملک در فهرست نزدیکی Pensacola USO ساختمان تخریب شد در اوایل سال جاری به عنوان بخشی از همان 200 غرب باغ توسعه پروژه است.

"فلوریدا اعتماد گنجاندن این ساختمان در فهرست سالانه تأکید چقدر مهم آن این است که این ساختمان بود را نجات داد" Teniadé Broughton, رئيس جمهور از جان جمعه در جامعه گفت: از مدرسه به خانه. "این ساختمان مرکزی به داستان Pensacola نقش در جنگ جهانی دوم و به داستان از هزاران نفر از مردان و زنانی که تحصیل کرده بودند وجود دارد. و متاسفانه با از دست دادن اخیر بسیاری از تاریخی USO ساختمان درب بعدی آن است که یکی از چند ساختمان ها باقی مانده از آن دوران است که ما را ترک کرده اند."

1925 جی schoolhouse زمین در '11 برای صرفه جویی در' فلوریدا حفظ تاریخی لیست

T. T. Wentworth شد KKK رهبر در 1920s. در حال حاضر UWF تاریخی اعتماد به نظر می رسد به تغییر نام موزه

اد کارسون یک عضو از 200 غرب باغ Inc., گفت: توسعه گروه در حال صرف بیش از یک سال مالی به دنبال راه هایی عملی برای ترکیب ساختمان به طراحی خود را.

"ما من فکر می کنم اجرای این دوره از علت سعی و کوشش در آن" کارسون گفت: پنج شنبه. "ما سعی کردیم به دنبال ساخت آن را به مسکن. ما در واقع با استخدام یک مشاور از نیویورک که آمد پایین و به من نگاه کرد و رک و پوست کنده ما نمی تواند آمد تا با یک دلیل خوب برای آن را نگه دارید. آن را فقط ساختمان است راه اندازی برای مسکن خواهد بود که بالاترین و بهترین استفاده را در نظر ما."

در سال 2018 توسعه استخدام گروه مستقر در نیویورک ویتزمن همکاران به انجام یک مطالعه بازار در ساختمان است. این شرکت گزارش داد که آن را فاقد پنجره بزرگ با دهانه های سقف بالا, بزرگ فضاهای داخلی و یا دیگر ویژگی های است که آن را مطلوب برای نوسازی.

کارسون گفت: در حالی که هنوز هم وجود دارد هیچ جدول زمانی قطعی در پروژه توسعه گروه تغییر نمی کند, برنامه ای برای حرکت رو به جلو با استفاده از مخلوط توسعه است.

"ما صرف کمی وقت و قطعا مقدار زیادی از پول در تلاش برای کشف کردن راه برای آن را به کار, و ما قادر به" کارسون گفت. "ما اولین کسانی که به می گویند که. بنابراین ما تلاش کرده ایم و ما رو به جلو حرکت کند."

ساختمان نشسته بر روی لبه Tanyard یکی از پنساکولا قدیمی ترین محله ها و در طول تاریخ یکی از ترین آن قومی متنوع: یک محل که در آن سیاه Creole یونانی و اسکاندیناوی خانواده زندگی می کردند جانبی توسط سمت. به عنوان مرکز شهر رشد کرده و توسعه دادند و غرب و برخی می ترسند منطقه تاریخ غنی و تنوع از دست خواهد رفت.

این Pensacola حرفه ای است که Pensacola اولین ورود در 11 برای صرفه جویی در لیست. در سال گذشته فلوریدا اعتماد برای حفظ تاریخی میزبان کنفرانس سالانه خود در پنساکولا و نام Fidelis مرکز جامعه در جی به لیست.

2020 لیست نشان دهنده در معرض خطر تاریخی منابع در Escambia, Duval, دریاچه, گاو دریایی, Miami-Dade, نارنجی, اوسکلوا و ساراسوتا شهرستان پوشش صدها سال از تاریخچه و انواع منابع فرهنگی.

خواص و ساختار نامزد به لیست تبدیل شدن به تمرکز فلوریدا اعتماد را توسعه و حمایت از توسعه برای سال. شهروندان می توانند معرفی ملک به لیست در هر زمان با مراجعه به floridatrust.org/11tosavenomination.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن