1st عملیات ویژه بال در kayle jo dyer زمینه می شود اولین زن فرمانده

جیم تامپسون Northwest Florida Daily Newsمنتشر شده 11:27 AM EDT Jun 9, 2020Kayle jo dyer زمینه — سرهنگ Jocelyn

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

Kayle jo dyer زمینه — سرهنگ Jocelyn J. Schermerhorn 25 سال نیروی هوایی مامور شد اولین زن به فرماندهی عملیات های ویژه 1 بال در دوشنبه مراسم در kayle jo dyer زمینه ستاد نیروی هوایی عملیات ویژه فرماندهی.

عملیات های ویژه 1 بال است-مستقر بال در نیروی هوایی و به عنوان فرمانده بال Schermerhorn نیز به عنوان نصب و راه اندازی فرمانده در kayle jo dyer زمینه است.

Schermerhorn انتخاب به عنوان عملیات های ویژه 1 Wing commander علائم نقطه عطف دیگری برای زنان در نیروی هوایی عملیات ویژه فرماندهی. در سال گذشته Brig. ژنرال برندا کارتیه شد اولین زن در AFSOC به به طور کلی ترویج. او به عنوان AFSOC مدیر عملیات تا زمانی که در ماه گذشته زمانی که او معاون فرمانده 19th نیروی هوایی در پایگاه مشترک سن آنتونیو-راندولف در تگزاس است.

در حالی که عملیات ویژه کار در سراسر خدمات نظامی اغلب دیده می شود به عنوان یک مرد سالاری در فرهنگ زنان مانند Schermerhorn و کارتیه باید به طور فزاینده ای به عنوان فرماندهان مشاوران خلبانان و دیگر نقش عمده ای.

همچنین در چند سال گذشته تعدادی از نیروی هوایی دستورات از جمله AFSOC جهانی فرماندهی اعتصاب و مواد دستور, برگزار شد, همایش طراحی شده به طور خاص به پرورش و تشویق رهبری در میان زنان در این سرویس است.

Schermerhorn استاد navigator با بیش از 3500 ساعت پرواز و جانباز عملیات آزادی پایدار آزادی عراق مشترک سپاه پاسداران و نیروی متفقین.

ممتاز فارغ التحصیل از دانشگاه ایالتی کلرادو با مدرک لیسانس در مهندسی عمران Schermerhorn همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت کسب و کار و مطالعات استراتژیک.

او نیروی هوایی حرفه ای شامل کار به عنوان یک سیستم مبارزه با افسر پرواز فرمانده اجرایی AFSOC طرح ها و برنامه های رئیس پروژه های ویژه فرماندهی عملیات ویژه در جنوب رئیس هوایی عملیات اسکادران عملیات افسر فرمانده اسکادران و مشترک عملیات ویژه هوایی جزء فرمانده با توجه به زندگینامه طرح مشترک از پایگاه اندروز که در آن او اخیرا اختصاص داده است.

► آبی فرشتگان و Thunderbirds به رفتن در چند شهر 'عملیات امریکا قوی' روگذر تور

► Coronavirus: 7 گروه چتر نجات riggers به نوبه خود مهارت های لازم برای مبارزه با COVID-19

Schermerhorn موفق Brig. ژنرال (انتخاب) مایکل کانلی تبدیل خواهد شد که معاون فرمانده فضا فرماندهی عملیات در Vandenberg پایگاه نیروی هوایی در کالیفرنیا است. کانلی به حال در خدمت به عنوان فرمانده 1st افشانده و به عنوان kayle jo dyer زمینه نصب فرمانده از ماه ژوئن سال 2018 است.

"آن بزرگ به عقب" گفت: Schermerhorn که حرفه ای شامل تعدادی از موارد در kayle jo dyer زمینه "و من مشتاقانه منتظر به کار با شما."

اخیرا در kayle jo dyer زمینه Schermerhorn خدمت به عنوان فرمانده 19th عملیات ویژه اسکادران از ژوئن 2012 تا ژوئن 2014. بلافاصله قبل از آن او در خدمت به مدت دو سال به عنوان اسکادران مدیر عملیات.

او برای اولین بار آمد به kayle jo dyer زمینه در سال 2003 و در آنجا ماند تا دسامبر سال 2006 در خدمت به عنوان یک هدایتگر مربی و ممتحن با 15 عملیات ویژه اسکادران سپس به عنوان مدیر اجرایی از 16 عملیات ویژه بال و در نهایت به عنوان رئیس پروژه های خاص با نیروی هوایی عملیات ویژه فرماندهی طرح و برنامه.

Schermerhorn در حال حاضر می آید به kayle jo dyer میدان مشترک از پایگاه اندروز-Naval Air Facility در پرنس جورج ایالت مریلند که در آن او به عنوان معاون فرمانده نیروی هوایی 11th بال میزبان بال در نصب و راه اندازی.

"من از دست رفته شما ... (و) خود را هرگز ترک, make-it-اتفاق می افتد دریافت-به-بله نگرش" او گفت: نمایندگان 5,400-airman 1st, ایجاد, خانواده و دیگران جمع آوری شده برای مراسم تغییر فرماندهی.

با توجه به نگرانی مداوم با COVID-19 جدی تنفسی بیماری همه گیر هنوز هم تهدید جهان, جمعیت برای روز دوشنبه مراسم به حداقل نگه داشته و سخنان بودند نگه داشته شود.

به عنوان نیروی هوایی را مستقر بال آن را دشوار است به دانستن زمانی که و یا که در آن 1st ایجاد خواهد شد و فرستاده شده به انجام آن کار Schermerhorn اشاره کرد قبل از بسته شدن اظهارات او گفت: "من به شما. ما رو این. بنابراین اجازه دهید پس از آن."

در تبدیل بیش از 1 افشانده به Schermerhorn, Conley به او گفت که او "در حال حاضر در دستور 5,400 ملت بهترین دارایی است."

سپس تبدیل به بال سربازان جمع آوری شده در یک kayle jo dyer زمینه آشیانه کانلی گفت: "من با همه شما ... در هر زمان و هر جا" با استناد به نیروی هوایی عملیات ویژه فرماندهی شعار.

به عنوان بخشی از روز دوشنبه مراسم کانلی ارائه شد با لژیون شایستگی که افتخارات فوق العاده شایسته انجام و خدمات برجسته.

همچنین در سخنرانی خود در روز دوشنبه تغییر فرماندهی مراسم سرهنگ ژنرال جیم Slife فرمانده نیروی هوایی عملیات ویژه فرماندهی. Slife مشترک یک خاطره شخصی از Schermerhorn و ستایش او را به صورت ایستاده به برخی انتقاد شدید از او در اوایل در حرفه خود.

Slife نیز ستایش کانلی رهبری از 1 افشانده خواستار آن "هیچ چیز با شکوه است."

Schermerhorn در زمان یک لحظه کوتاه دوشنبه به آرزو کانلی خوبی در ماموريت جديد خود با فضا فرماندهی عملیات قرض گرفتن یک خط از وزوز سال نوری شخصیت در "داستان اسباب بازی" ،

"بهترین شانس خود را در ماجراجویی جدید" Schermerhorn گفت Conley. "به بی نهایت و فراتر از آن."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن