2 FHP وسایل نقلیه تصادف در نزدیکی I-10 coronavirus پاسگاه پس از پیگیری از ماشین به سرقت رفته

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 1:08 PM EDT مارس 12 سال 2020دو فلوریدا گشت بزرگراه وسایل نقلیه

توسط NEWSSALAM در 23 اردیبهشت 1399

دو فلوریدا گشت بزرگراه وسایل نقلیه درگیر در تعقیب یک ماشین به سرقت رفته سقوط کرد صبح روز سه شنبه در نزدیکی I-10 coronavirus پاسگاه که در آن مقامات متوقف شده است مسافران در طول بیماری همه گیر.

FHP سخنگوی سرهنگ رابرت کانن, گفت اخبار, مجله که جزئیات این حادثه هنوز در حال ظهور. او تایید کرد دو سربازان دولت در دو جداگانه FHP وسایل نقلیه سقوط کرد و به هر یک از دیگر در نزدیکی ایست بازرسی در طول تعقیب و گریز.

همه رو به مشرق خطوط I-10 باقی مانده بسته به ترافیک در ظهر. مقامات گفتند آنها انتظار می رود به بازگشایی تمام خطوط 12:30 p. m.

هر دو گارد منتقل شدند به معراج مقدس قلب بیمارستان با غیر تهدید کننده زندگی زخمی, توپ, گفت:. یکی از سربازان در ابتدا نو و تا به حال به extricated از یک رزمناو.

"تروما هشدار در ابتدا صادر شده برای سپاهی که entrapped اما هر دو سربازان در حال حاضر به عنوان ذکر شده در شرایط با ثبات," توپ گفت.

سربازان کمک شد در تعقیب یک کامیون که به سرقت رفته بود در Baldwin County Alabama. راننده عبور به فلوریدا در روز سه شنبه صبح, عنوان, شرق در I-10 قبل از خود را توفنده به پشت یک نیمه کامیون در نزدیکی پاسگاه.

"راننده خودرو به سرقت رفته فرار کرد اما به سرعت گرفته شده و به بازداشت" توپ گفت.

مظنون هویت و شرایط خود بودند شناخته شده به عنوان از ظهر شنبه.

این داستان به روز خواهد شد به عنوان اطلاعات جدید پدیدار می شود.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن