2 میلیون دلار تعهد از W. M. کک بنیاد ایجاد COVID-19 صندوق تحقیقات در UCLA

UCLA دریافت کرده 2 میلیون دلار تعهد از W. M. کک پایه و اساس برای ایجاد UCLA W. M. کک بنیاد COVID-19 صندوق تحقی

توسط NEWSSALAM در 18 اردیبهشت 1399

UCLA دریافت کرده 2 میلیون دلار تعهد از W. M. کک پایه و اساس برای ایجاد UCLA W. M. کک بنیاد COVID-19 صندوق تحقیقات.

صندوق را حمایت از علوم پایه پژوهش با هدف درک سارس-CoV2 ویروس ها و مکانیسم هایی که باعث بیماری و همچنین چرا برخی افراد بیشتر مستعد ابتلا به بیماری تهدید کننده زندگی از دیگران; و در حال توسعه روش های جدید برای تشخیص عفونت و روش های درمانی جدید برای درمان COVID-19 عفونت است.

"زمانی که خطر COVID-19 شناخته شد, دانشمندان, در , دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA ramped تا تحقیقات به منظور توسعه یک راه موثر برای آزمون برای آن تعیین coronavirus توسعه یافته و کشف مسیر برای غلبه بر آن," دکتر گفت: Kelsey مارتین رئیس دانشکده پزشکی و دارنده جرالد S. Levey, M. D., وقف صندلی. "ما عمیقا سپاسگزار به کک بنیاد برای این هدیه ای که به ما اختصاص داده شده محققان با منابع حیاتی و کلیدی در تلاش های ما برای تسریع موثر در درمان و یا درمان است."

► جزئیات بیشتر در مورد COVID-19 پژوهش در UCLA

کک بنیاد صندلی رابرت بعد نیز اعلام اضافی $8 میلیون دلار کمک مالی به دیگر لس آنجلس موسسات به پشتیبانی COVID-19 تحقیقات و تلاش های امدادی اورژانس.

"ما مفتخر به همکاری با این مشهور موسسات تحقیقاتی که استثنایی علمی رهبران نظارت بر خود COVID-19 تحقیقات گفت:" جو روز co-رئیس بنیاد.

کک بنیاد نیز ارائه کمک های مالی به دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و از طریق کالیفرنیا جامعه بنیاد به شهر لس آنجلس L. A. اضطراری COVID-19 بحران صندوق و لس آنجلس اداره آموزش و پرورش COVID-19 آموزش و پرورش پاسخ. و در مجموع 3 میلیون دلار رفت و به سازمان های خیریه در جنوب کالیفرنیا برای کمک فوری و برای افزایش اورژانس در تلاش است که خود را به آدرس پذیر مشتریان فشار دادن نیاز دارد.

"W. M. کک بنیاد منحصر به فرد قرار به عنوان یک شریک منظم از هر دو جهان-کلاس موسسات تحقیقاتی ملی و امنیت شبکه سازمان های محلی برای کمک به مبارزه با اثرات این ویروس در چند جبهه" گفت: Steve کک, co-رئیس جمهور از کک پایه و اساس است. "ما از هر یک از شرکای خود را برای تلاش های قهرمانانه."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب