2019-2020 Edward A. Dickson بازنشسته استادی دریافت کنندگان این جایزه به نام

سه UCLA emeriti اساتید انتخاب شده اند برای دریافت 2019-2020 Edward A. Dickson بازنشسته استادی جایزه: استاد باز

توسط NEWSSALAM در 6 مرداد 1399

سه UCLA emeriti اساتید انتخاب شده اند برای دریافت 2019-2020 Edward A. Dickson بازنشسته استادی جایزه: استاد بازنشسته کریستوفر کوپر برجسته تحقیقات پروفسور پاملا مونرو و Saul Winstein برجسته استاد پژوهش کندال Houk.

این Dickson بازنشسته استادی جایزه است که بودجه از یک هدیه وقف ایجاد شده توسط اواخر Edward A. Dickson السلطنه از دانشگاه کالیفرنیا افتخارات برجسته تحقیقات علمی کار آموزش و خدمات انجام شده توسط یک بازنشسته یا emerita استاد پس از بازنشستگی.

کوپر استاد بازنشسته پزشکی و فیزیولوژی است که یکی از برجسته تنفسی فیزیولوژیست ها متمرکز بر بیماری انسدادی مزمن ریوی. او تاسیس دانشگاه UCLA ورزش فیزیولوژی آزمایشگاه تحقیقاتی در سال 1993 و در ادامه به عنوان مدیر آن تا 2019. پس از بازنشستگی او ادامه داد: مشارکتهای برجسته خود را به طب و فیزیولوژی از جمله کارگردانی ریوی آزمایشگاه تحقیقاتی ایجاد تست عملکرد ریوی خواندن مرکز در UCLA و پیشرو SPIROMICS چند مركزی کوهورت.

Munro برجسته استاد تحقیقات زبانشناسی است که یک متخصص در اسناد و مدارک و تحلیل حفظ و تجدید حیات زبان بومی آمریکا. بیش از این دوره از زندگی حرفه ای اش او تقریبا در 40 زبان و در هشت و نیم سال بعد از بازنشستگی Munro ادامه به انتشار تدریس و شرکت در خدمات اجتماعی. او منتشر شده 18 پژوهشی مقالات دو محبوب مقاله و یک کتاب محبوب و او همچنان به کار در زبان لغت نامه و در توسعه سیستم های نوشتن.

Houk, Saul Winstein برجسته استاد تحقیقات در شیمی آلی را فراهم می کند حدود 60 دعوت سخنرانی در بسیاری از کشورها و همچنان فعال وزارت و دانشگاه خدمات در کمیته. در میان تحقیقات خود را در گروه عمده اکتشافات پس از بازنشستگی خود را توسعه روش به دنبال واکنش های مولکولی دینامیک آشکار چگونه واکنش رخ می دهد. Houk در ادامه به آموزش مدرن شیمی فیزیک آلی و اخلاق شیمیایی تحقیقاتی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن