2020 امضای کلاس به ارمغان می آورد امید زیادی برای بسکتبال مردان

پس از موفقیت 2019-20 فصل کوتاه قطع شد و قبل از بالقوه NCAA tournament پیشنهاد سر مربی Jerod هاسه و استنفورد مر

توسط NEWSSALAM در 23 اردیبهشت 1399

پس از موفقیت 2019-20 فصل کوتاه قطع شد و قبل از بالقوه NCAA tournament پیشنهاد سر مربی Jerod هاسه و استنفورد مردان بسکتبال برنامه اشاره در یک آینده امیدوار کننده. در حال حاضر با داشتن امن یکی از بالا استخدام در کلاس های Pac-12 کاردینال قرار داده اند این کنفرانس در اطلاع.

استنفورد به استقبال چهار شدت تبلیغ چشم انداز — برندن فرشته حداکثر Murrell نوح Taitz و Ziaire ویلیامز — به مزرعه در سال آینده. هر ورودی بازیکن حداقل یک اجماع سه ستاره و جذب.

"ما واقعا سخت کار کرده ما ساخته شده است روابط و فروش یک دیدگاه در مورد آنچه ما انجام می دهیم" هاسه گفت: وقتی پرسید که چگونه این برنامه قادر به زمین شماره 15 کلاس در کشور است. "من فکر می کنم در این سال کمک کرد که چون ما در زمان یک گام به جلو به عنوان یک برنامه است."

ذکر شده در شماره 7 در ESPN بالا 100 فهرست چشم انداز برای کلاس 2020 کوچک به جلو ویلیامز استنفورد تنها پنج ستاره جذب و بالاترین امتیاز امضای پس قبل از ESPN شروع به انتشار رتبه بندی خود را. خود را همه در اطراف بازی و ورزشی او را به یک پتانسیل 2021 قرعه کشی انتخاب کنید.

Taitz یک 6-پا-3 دسته کوچک موسیقی جاز گارد از لاس وگاس چک به عنوان شماره 99 چشم انداز در ESPN بالا-100. او تنها ورودی گارد اما یک بازیکن همه کاره است قادر به سلتنج در تیراندازی گارد و یا در حال اجرا نقطه قابل معاوضه.

"[Taitz است] سخت فکر و او را درک بازی. او واقعا می تواند ساقه آن را دوست دارد و لحظات بزرگ و بزرگ نقش" هاسه گفت.

Murrell های شماره 14 و قدرت رو به جلو در کشور چک در در 6-پا-9 و می افزاید: پویا frontcourt حضور کاردینال فهرست. او ورزشکاری باعث می شود او قادر شات بلاکر و گلزن خوبی لمس در اطراف دادگاه.

سرانجام فرشته می افزاید: تنوع و بازیسازی به دور از جذب کلاس. او شماره 25 قدرت رو به جلو با توجه به 247Sports. 6-پا-7 رو به جلو می تواند گارد موقعیت های متعدد و می تواند کشش طبقه با نخبگان سه نقطه ضربه.

در حالی که هر بازیکن خود را standout کیفیت هاسه می بیند شباهت میان خود جذب کلاس. در دادگاه دانش از بازی و در سراسر-هیئت مدیره تیراندازی شد کلید خود را استخدام.

"کسانی هستند که از هر دو چیزهایی که ما می خواستیم را در این کلاس" او گفت:.

علاوه بر این آنها در دادگاه توانایی های هاسه ذکر شده یکی دیگر از مشخصه همه بازیکنان به اشتراک بگذارید.

"همه آنها نیاز به قرار دادن برخی از وزن و قوی تر در اتاق وزن," او گفت:. "است که می تواند گام بعدی در این فرآیند است."

کوارتت از بازیکنان ملحق خواهد شد و در آینده کاردینال تیم بسکتبال کامل از بازگشت قطعات. تنها درست علامت سوال است دانشجوی سال اول phenom گارد نقطه Tyrell تری که اعلام شده به صورت پیش نویس در ماه گذشته اما هنوز هم می توانید انتخاب کردن به باقی می ماند در دانشگاه استنفورد.

فقط یک بازیکن ارشد گارد رادنی Herenton خواهد فارغ التحصیل معنی مقدار از هسته بازگشت است برای 2020-2021 مبارزات انتخاباتی. این هسته شامل تاریخ و رو به جلو اسکار دا سیلوا, که به طور متوسط یک تیم بالا 15.7 امتیاز و 6.4 ریباند در هر بازی بود و به نام همه-Pac-12 تیم اول و نگهبانان junior Daejon دیویس و دوم برایس بخواهد.

"ما خوش بینانه است. ما هیجان زده هستیم" هاسه گفت. "ما فکر می کنیم جرات این تیم بازگشته است. ما ورودی اول که در حال رفتن برای کمک به ما را با عمق و استعداد. ما فکر می کنم ما می توانیم ادامه به یکی دیگر از گام رو به جلو در سال آینده."

این تیم شده است در ارتباط با یکدیگر و کادر مربیگری در سراسر COVID-19 بیماری همه گیر. با وجود اینکه دور از محوطه دانشگاه با محدود بسکتبال و تجهیزات ورزشی در خانه های مربوطه خود را, بازیکنان هنوز در حال کار "برای دریافت سریعتر و قوی تر—آنها در حال تلاش برای کار بر روی بازی خود را" هاسه گفت.

در یک فصل عادی بازیکنان اغلب باقی می ماند در محوطه دانشگاه برای تابستان به ادامه کار و آموزش. این تیم پس از آن رسما گزارش برای تیم آموزش و تمرین در سپتامبر. 15. در حالی که آن باقی مانده است دیده می شود که هر دانش آموزان اجازه داده می شود در این سال به عقب و به چه شکل ممکن است که این تیم همچنان به حفظ مهارت های خود را از خانه های خود در سراسر جهان است.

پس چشمگیر فصل را با یک فهرست کامل از استعداد جوان بسکتبال مردان بود و در حال حاضر ثابت به عنوان یک تیم در حال افزایش است. در حال حاضر با رشد داخلی از فهرست فعلی و چهار اضافی کالیبر بالا استخدام در برابر این تیم به نظر می رسد به گرفتن گام بعدی این فصل است.

"امیدوارم که ما می تواند همچنان به رشد جمعیت در افرای و مزیت خانه دادگاه و به برخی از هیجان را به دانشگاه و یک فرصت برای دانش آموزان به بیرون می آیند و برخی از سرگرم کننده" هاسه گفت.

تماس با جرمی روبین در jjmrubin 'در' stanford.edu



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب