3 coronavirus مرگ و میر ثبت شده در Escambia County شنبه; SR جهش 28 موارد مثبت

از کارکنان گزارش منتشر شده 12:46 PM EDT مه 27 سال 2020سه COVID-19-مربوط به مرگ و میر گزارش شده در Escambia Cou

توسط NEWSSALAM در 7 خرداد 1399

سه COVID-19-مربوط به مرگ و میر گزارش شده در Escambia County روز چهارشنبه به عنوان مجموع موارد افزایش هفت تا 776.

اطلاعات در مورد مرحوم از جمله سن و شهر مبدا نشده است منتشر شده توسط فلوریدا وزارت بهداشت.

سانتا رزا شهرستان نیز شاهد یک افزایش بزرگ در مثبت coronavirus موارد در یکشنبه گزارش ضبط 28 موارد اضافی به صورت تجمعی در مجموع 237 در شهرستان

به تاریخ Escambia County تا به حال 29 و میر به علت COVID-19 از جمله 19 که ساکنان و یا کارکنان از تسهیلات مراقبت دراز مدت.

مرگ و میر گزارش شده در بیسید بهداشت و مرکز توانبخشی (هفت نفر) از جنوب اوکس مرکز مراقبت های پرستاری (پنج ساکنان و یک عضو ستاد), بروکدل Pensacola تسهیلات زندگی کمک (چهار نفر) و در Arcadia بهداشت و مرکز توانبخشی (یک شهروند). آن را هنوز رتبهدهی نشده است گزارش شده است که تسهیلات به جدید ترین, مرگ, گزارش روز شنبه.

آن را غیر ممکن است برای محاسبه دقیقا چگونه بسیاری از شهرستان مجموع موارد شده اند در دراز مدت مراقبت از مراکز چرا که دولت نمی لیست تجمعی موارد در دراز مدت, مراقبت, اما تنها در حال حاضر فعال هستند. آخرین گزارش شناسایی 119 فعال موارد این ویروس در میان ساکنان و یا کارکنان 14 طولانی مدت مراکز مراقبت در Escambia County است. وجود دارد دو فعال موارد هر دو کارکنان در دو مرکز در شهرستان سانتا رزا.

سانتا رزا شهرستان گزارش شده است نه مرگ و میر پس از شروع شیوع. هفت نفر از زندانیان در بلککوتر رودخانه Correctional Facility در میلتون. همانطور که از شنبه, زندان تا به حال 72 زندانیان و 14 کارکنان که تست مثبت برای COVID-19 با توجه به فلوریدا وزارت اصلاحات است.

ایالت دیگری 464 COVID-19 موارد تایید شد یکشنبه به رشد کل به 52,634. در مجموع 2,319 مردم فوت کرده اند پس از آغاز شیوع. شصت و بیشتر مرگ و میر گزارش شده در حالت سه شنبه.

به تاریخ 9,639 موارد در دولت منجر به بستری شدن در بیمارستان از جمله 64 در Escambia County و 24 در سانتا رزا. که منعکس نمی کند زمان تعداد COVID-19 بیماران در بیمارستان; دولت است نه گزارش که تعداد. دولت نیز گزارش چگونه بسیاری از مردم مبتلا به COVID-19 بهبود یافته اند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب