38 بیشتر زندانیان در Escambia County Jail تست مثبت برای COVID-19

از کارکنان گزارش منتشر شده 11:16 AM EDT Jul 5, 2020فقط چهار روز پس از اعلام آن موارد COVID-19 در میان Escambia

توسط NEWSSALAM در 15 تیر 1399

فقط چهار روز پس از اعلام آن موارد COVID-19 در میان Escambia County, زندان, زندانیان, شهرستان, مقامات روز یکشنبه تایید کرد که یکی دیگر از 38 زندانیان دارای آزمایش مثبت برای ویروس.

از 44 زندانیان آزمایش 38 آزمایش مثبت چهار آزمایش منفی و دو در انتظار نتایج. همه زندانیان که آزمایش مثبت هستند ارائه نگرانی های پزشکی با توجه به انتشار اخبار از شهرستان.

دو واحد در زندان تبدیل شده است که به جداسازی مناطق به خانه زندانیان که آزمایش مثبت سعی کنید برای جلوگیری از گسترش بیشتر COVID-19.

پنج شنبه اطلاعیه: اولین موارد COVID-19 موجود در Escambia County زندان سه تن از زندانیان ویروس

از صبح روز یکشنبه 12 اصلاحات کارکنان تا به حال تست مثبت و در خانه هستند تا زمانی که تست منفی است. اصلاحات بخش 575 کارکنان.

این شهرستان در روز پنج شنبه اعلام کرد سه زندانی در زندان تا به حال آزمایش مثبت برای این ویروس اولین مورد از coronavirus به گزارش در مرکز.

این سه زندانی شدند و با انتقال به یک واحد پزشکی دور از بقیه امکانات کلی جمعیت و نیز "ارائه نمی نگرانی های پزشکی" با توجه به این شهرستان است.

این شهرستان گفت: زندانیان بودند که زندگی در کنار سه بود که این ویروس ارائه شد و تست شد و انتظار می رود در واحدهای خود را تا زمانی که آنها خود را دریافت نتایج آزمون.

"ما در حال انجام همه چیز را در قدرت ما برای نگه داشتن زندانیان و کارکنان به عنوان امن که ممکن است در طول این جهانی و همه گیر" Escambia County اصلاحات رئیس غنی پاول گفت: در بیانیه ای در روز یکشنبه ، "ما کادر پزشکی به من اطمینان داد که هیچ یک از این زندانیان در حال ارائه به نگرانی های پزشکی در این زمان. اولویت ما باقی می ماند ایمنی و سلامت زندانیان و کارکنان به عنوان ما به دنبال ما بیماری های عفونی فرآیندها و دستورالعمل CDC. ما در ادامه به کار با فلوریدا وزارت بهداشت برای راهنمایی و ماسک در دسترس هستند برای تمام زندانیان است که ما به شدت آنها را تشویق به پوشیدن دارم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن