500 جدید خانه های مقرون به صرفه در 5 سال ؟ در اینجا چگونه Pensacola قصد دارد به انجام آن

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 22, 2020چگونه شهر Pensacola خواهد

توسط NEWSSALAM در 1 مرداد 1399

چگونه شهر Pensacola خواهد رسیدن به هدف خود را از 500 خانه های مقرون به صرفه در پنج سال کمی واضح تر در این هفته پس از مسکن مقرون به صرفه نیروی کار را انتخاب شش استراتژی های آن را می خواهد به اکتشاف.

نیروی کار مورد بحث و بررسی لیستی از استراتژی های ارائه شده توسط فلوریدا مسکن ائتلاف در جلسه دوشنبه. اعضای آن را تنگ پایین به شش مورد عمل مانند اعمال نفوذ فعلی شهرستان مالکیت برای خانه های مقرون به صرفه و همکاری با بخش خصوصی برای شناسایی انگیزه برای ساخت خانه های مقرون به صرفه.

فلوریدا مسکن ائتلاف توسعه بیشتر خواهد شش استراتژی و شامل آنها را در یک پیش نویس گزارش آن ارائه خواهد شد به نیروی کار Aug. 27. قبل از آن ائتلاف خواهد شد و همچنین برگزاری یک در یکی از جلسات با نیروی کار اعضای بیشتری جمع آوری بازخورد در استراتژی.

► اهداف بزرگ: Pensacola می خواهد برای اضافه کردن 500 جدید مسکن مقرون به صرفه واحد در 5 سال

شش توصیه های انتخاب شده عبارتند از:

  • شرکت در همکاری های استراتژیک (کسب و کار محلی و سازمان های خیریه و امکانات آموزشی مذهبی و نهادهای دیگر جامعه رانندگان)
  • همکاری با بخش خصوصی برای شناسایی انگیزه که خار مقرون به صرفه توسعه مسکن و افزایش قیمت مسکن
  • اهرم موجود املاک شهرستان برای تولید مقرون به صرفه واحد
  • حمایت از اعتبار مالیاتی پیشرفتهای (تحولات که واجد شرایط به عنوان دولت های محلی مناطق فرصت)
  • شناسایی سایت های مناسب برای پر کوچک واحد توسعه
  • شناسایی تطبیقی استفاده مجدد از امکانات

کاربران همچنین گذشت یک حرکت برای حمایت از 500 خانه های ایجاد شده با اصول قیمت سهام و در دسترس است.

"من فقط احساس می کنم مثل ما به نقطه اوج رسیده و در حال حاضر من فکر می کنم که آن را به گرفتن برخی از درد و دراماتیک تلاش است که ممکن است در عرصه ... همتراز برای دوره" گفت: جان Rickmon و کارگزار املاک و مستغلات و عضو نیروی کار. "من گفت: من احساس می کنم مشکل خیلی بد در حال حاضر که ما نیاز به برخی از احتمالا مشکل به فرو کردن راه حل است."

یکی از کسانی که تصمیم گیری های دشوار می تواند به استفاده از برخی از شهر پارک اراضی زیر یا "اهرم موجود املاک شهرستان" و "شناسایی سایت های مناسب برای پر و واحد توسعه" استراتژی.

شهر Pensacola در مجموع 93 پارک ها و فضاهای باز با توجه به وب سایت خود را. Rickmon گفت که او احساس این شهرستان می تواند به repurpose برخی از زیر استفاده پارک زمین برای مسکن مقرون به صرفه.

وظیفه نیروی عضو کارولین Grawi مدیر اجرایی مرکز زندگی مستقل از شمال غرب فلوریدا گفت: این شهرستان نباید خلاص شدن از پارک اما شاید برخی می تواند کوچکتر به بررسی کوچک در خانه یا آپارتمان.

"شاید آن را نمی باید در اندازه و مقیاس است که آن را در حال حاضر در" Grawi گفت. "شاید یک مایل پیاده روی دایره است که تنها نیم مایل پیاده روی دایره. یا شاید بخشی از دایره که مایل شامل مسکن در اطراف فضاهای بنابراین وجود دارد می تواند به طور بالقوه بیشتر تعامل میان مردمی زندگی می کنند که در آن جامعه است."

Pensacola اطلاعات: تنها 1 از پنساکولا بالا 10 شغل پشتیبانی می کند 2-خوابه می گوید: مسکن ائتلاف

شهرستان تلاش: Escambia County اعلام کرد نیروی کار جدید مسکن, برنامه, برنامه ای برای ساخت چهار خانه

Shirley Henderson, معاون اجرایی مدیر منطقه مسکن کمیسیون و عضو نیروی کار گفت: او می خواست برای اطمینان از نیروی کار توصیه می کند پروژه هایی که ساکنان را پشتیبانی نمی آنهایی که تولید مقاومت مواجه.

"ما باید واقعا فکر زمانی که ما شروع به بحث در مورد آن. حتی اگر برخی از این پارک ها می تواند به, من فقط فکر نمی کنم جامعه حاضر است تا پارک جای مسکن" هندرسون گفت.

اد قهوه ای, وظیفه نیروی عضو و معاون رئیس جمهور از ایالات بانک درخواست شهرستان ارائه یک نقشه از تمام پارک ها.

"من درک می کنم که حساسیت مردم در پارک دسترسی به, اما من رانده اطراف مرکز شهر و گاهی اوقات آن را مانند شما به یکی از بلوک وجود دارد و یک پارک و حتی دو بلوک بعد وجود دارد یکی دیگر از پارک. و با حق بیمه (در) زمین, من فکر می کنم این امر می تواند چیزی برای نگاه به عنوان بخشی از ابتکار عمل نشان دهد و یا حداقل می دانیم که این پارک ها در" براون گفت.

در میان توصیه هایی که دریافت نمی حمایت از نیروی کار عبارتند از پیشنهاد این شهرستان اتخاذ inclusionary ى فرمان که نیاز به توسعه دهندگان که شامل یک تعداد معینی از مقرون به صرفه واحد در توسعه است. که به احتمال زیاد نیاز به یک دولت محلی برای جبران هزینه های توسعه مرتبط با inclusionary منطقه بندی.

یکی دیگر از استراتژی است که مورد حمایت قرار نگرفت به "کمک به صاحب خانه (به) ساخت لوازم جانبی واحد مسکونی یا ADUs برای استفاده به عنوان مقرون به صرفه اجاره." در میان نگرانی های سطح تاثیر و چگونه در قیمت مقرون به صرفه برای اجاره خواهد اجرا شود.

"خواهد بود که تابع گسترش ADUs خواهد بود که انجام رساندن هدف از 500 خانه در 500 سال ؟ (که) از نوع فقط نگه می دارد در آینده به ذهن من" براون گفت. "اما مالیات-اعتباری تحولات اگر یک توسعه دهنده در می آید و 250, 300 خانه های مقرون به صرفه و یا آپارتمان های مقرون به صرفه و یا چیزی وجود دارد که واحد اجاره آن هم از نوع ما را به این هدف من حدس می زنم به دنبال آن از این دیدگاه."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن