6 مسابقه خانگی که احتمالاً تیم فعلی با دارنده دیگری روبرو خواهد شد

[ad_1] توزیع مجدد می تواند زمینه رقابت انتخاباتی رئیس جمهور فعلی اتاق بازرگانی ایالات متحده را به طرق

توسط NEWSSALAM در 5 بهمن 1400
[ad_1]

توزیع مجدد می تواند زمینه رقابت انتخاباتی رئیس جمهور فعلی اتاق بازرگانی ایالات متحده را به طرق مختلف تغییر دهد - یک مکان می تواند بسیار امن تر، آسیب پذیرتر شود یا حتی وجود نداشته باشد. اما در موارد نادر، تغییرات ایجاد شده توسط تغییر جهت نیز می تواند دو بازیگر را در مقابل یکدیگر در انتخابات بعدی قرار دهد. در برخی موارد، دارندگان همان حزب در یک مسابقه مقدماتی ملاقات می کنند. در موارد دیگر، اعضای احزاب مخالف در انتخابات عمومی با یکدیگر روبرو می شوند.

اکثر دوره‌های انتخاباتی که به دنبال تغییر جهت‌گیری می‌شوند، حداقل چند درگیری با بازیگران دارند و سال 2022 نیز تفاوتی ندارد. تاکنون، شش حوزه انتخابیه در مجلس نمایندگان در چهار ایالت، به نظر می‌رسد که آماده میزبانی انتخابات اولیه بین اعضا در مقابل اعضایی هستند که در حال حاضر به طور مساوی بین دو حزب تقسیم شده‌اند (هنوز هیچ مسابقه انتخاباتی مشترکی وجود ندارد). سهم ساکنان منطقه ای که مالک قبلاً نماینده آن است می تواند در این مسابقات کلیدی باشد - همانطور که جدول زیر نشان می دهد، "دوستان و همسایگان" یک دارنده می تواند به طور قابل توجهی از دارنده دیگر بیشتر باشد.

هر حزب تا کنون دارای سه تکرار فعال است

مناطق جدید کنگره، که در آن دو رئیس جمهور فعلی در انتخابات مقدماتی حزب با یکدیگر می جنگند، با درصد ناحیه جدید از ناحیه قدیمی هر رئیس فعلی.

سه ماهه جدید کوپن بازیگری ٪ ترکیدن محله قدیمی بازیگری ٪ ترکیدن محله قدیمی
GA-07 ه کارولین بوردین 57.0٪ لوسی مکبث 12.1%
MI-11 ه هیلی استیونز 45.1 اندی لوین 24.8
IL-06 ه ماری نیومن 41.3 شان چستنات 23.4
WV-02 آر دیوید مک کینلی 66.2 الکس مونی 33.8
MI-04 آر فرد آپتون 64.1 بیل هایزنگا 24.6
15 آر مری میلر 31.3 رادنی دیویس 28.4

رقابت بیشتر از این است که رئیس جمهور فعلی طرفداران بیشتری داشته باشد، زیرا هر شش نفر نیز درجاتی از تضاد ایدئولوژیک و/یا درون حزبی دارند. بنابراین، نتیجه هر انتخابات مقدماتی می تواند چیزی در مورد جهت گیری احزاب به ما بگوید، خواه درگیری بر سر اینکه چگونه طرفدار ترامپ یکی از اعضای جمهوری خواه است، یا همه پرسی در مورد حسن نیت میانه رو (یا مترقی) یک دموکرات فعلی. . ممکن است شرایط در برخی از این رقابت‌ها هنوز تغییر کند - مثلاً یک شروع کننده ممکن است ترک کند - اما در حال حاضر، در اینجا نگاهی به نحوه شکل گیری این شش مسابقه داریم:

دموکرات ها

در نگاه اول، کارولین بوردین، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا، به نظر می‌رسد که در مقابل جمهوری لوسی مکبث در انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها در سال 2018، یک مورد علاقه بزرگ به نظر می‌رسد. گرجستان هفتم است شهرستان: اکنون 57 درصد از جمعیت منطقه را تشکیل می دهد، در حالی که مکبث تنها 12 درصد را تشکیل می دهد. اما بوردین ممکن است محبوب‌ترین مرد در انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها در حال حاضر نباشد: او یکی از 9 دموکرات میانه‌روی بود که سال گذشته تهدید کرد که طرح هزینه 3.5 تریلیون دلاری دموکرات‌ها را رد خواهد کرد، مگر اینکه ابتدا لایحه زیرساخت‌های دو حزبی تصویب شود. دشمنان از جناح مترقی حزب. از قضا، بوردین در واقع رأی لیبرال تری نسبت به مکبث دارد، اما مکبث به عنوان یک مدافع سابق کنترل تسلیحات که پس از تیراندازی و کشته شدن پسرش درگیر سیاست شد، پیوندهای قوی تری با جناح مترقی حزب دارد - کمک به جلب تاییدیه های Everytown Weapons و گروه کنترل سلاح های پیشرو آیاانا پریسلی نماینده. مهمتر از همه، مکبث همچنین دارای حمایت هایی از سوی تشکیلات است، مانند شلاق اکثریت در خانه جیم کلیبرن.

در انتخابات مقدماتی حزب دمکرات، خطوط مبارزه پیشرو در مقابل میانه رو نیز در حال ظهور است. مقام ششم در ایلینوی شهرستان. نماینده مجلس ماری نیومن با انتخاب موفقیت آمیز دن لیپینسکی دموکرات محافظه کار در سال 2020 به یک قهرمان مترقی تبدیل شد و امسال او قبلاً تأییدیه دموکرات های عدالت، انقلاب ما ایلینویز و نماینده پرامیلا جایپال. در همین حال، رقیب او، شان کاستن، نماینده مجلس، نیز رأی بسیار لیبرالی دارد، اما او در حال کاهش وجهه معتدل‌تر یک تاجر سابق و عضو ائتلاف حامی کسب‌وکار دموکرات‌های جدید است.

نیومن اکنون 41 درصد از منطقه را در مقابل 23 درصد از Kasten نمایندگی می کند، اما این همه داستان را نشان نمی دهد. بین فقط دموکرات ها - که برای راحتی کار، آن را به عنوان افرادی که در سال 2020 به رئیس جمهور بایدن رای دادند تعریف می کنیم - حوزه انتخابیه جدید 36 درصد از رای دهندگان نیومن، 28 درصد از رای دهندگان Kasten است، که به این معنی است که برتری نیومن در انتخابات دموکرات ناچیز است. علاوه بر این، بسیاری از دموکرات ها در محله جدید به لیپینسکی رای داد در انتخابات مقدماتی 2020، بنابراین آنها ممکن است تمایلی به رای دادن به نیومن نداشته باشند، حتی اگر در منطقه قدیمی او زندگی کنند. اضافه شدن به فهرست دارایی‌های کاستن، بیش از 1 میلیون دلار پول نقد در دسترس است (نیومن فقط 438000 دلار دارد) تا 30 سپتامبر 2021، و تحقیقات کمیته اخلاق مجلس در مورد اینکه آیا نیومن به یک حریف سابق رشوه داده است برای رقابت لغو خواهد شد. 2020. (دفتر اخلاق کنگره همچنین در این هفته دریافت که "دلایل قابل توجهی" برای باور این ادعا وجود دارد.)

در نهایت، اندی لوین و هیلی استیونز نمایندگان به مصاف هم خواهند رفت مقام یازدهم در میشیگان شهرستان پس از اینکه وارث ناحیه فعلی لوین به یک صندلی نسبتاً قرمز تبدیل شد. در نتیجه، استیونز بیش از حوزه انتخابیه جدید (45٪ تا 25٪) را نمایندگی می کند، اما وقتی فقط به رای دهندگان دموکرات نگاه کنید، دوباره نزدیک تر است: 38٪ از یازدهمین رای دهندگان بایدن در حال حاضر توسط استیونز نمایندگی می شوند، در حالی که 29٪ توسط استیونز نمایندگی می شوند. لوین. علاوه بر این، در حالی که هر دو در ابتدا در سال 2018 انتخاب شدند، لوین به یکی از مشهورترین سلسله های سیاسی میشیگان تعلق دارد: پدرش 36 سال قبل از او در کنگره کرسی داشت و عمویش در همان زمان سناتور ایالات متحده بود. جای تعجب نیست که لوین کسی است که از حمایت بسیاری از کارگزاران قدرتمند در میشیگان، از جمله اتحادیه قدرتمند برخوردار شده است. SEIU. با این حال، استیونز تأیید ارزشمند لیست EMILY را دارد و تاکنون بیش از دو برابر بیشتر پول جمع آوری کرده است (1.9 میلیون دلار در مقابل 911000 دلار لوین).

جمهوری خواهان

در همین حال، در هر رقابت جمهوری‌خواه، رئیس‌جمهوری محافظه‌کارتر، ترامپ، حضور دارد که با رئیس‌جمهور نسبتاً معتدل‌تری مواجه است. در نتیجه، هر سه رقابت فرصتی را برای رأی دهندگان اولیه حزب جمهوری خواه فراهم می کند تا مسیری را که می خواهند حزبشان در پیش بگیرد، انتخاب کنند.

که در ناحیه 2 ویرجینیای غربی، نماینده دیوید مک کینلی با نماینده الکس مونی ملاقات خواهد کرد. مک کینلی ممکن است دست برتر را داشته باشد، زیرا او در حال حاضر حدود دو سوم منطقه جدید را نمایندگی می کند. با این حال، مونی تایید ترامپ را دارد که می تواند بلیط طلایی برای شاید "ترامپ ترین" ایالت کشور باشد. از این نظر، کمپین مونی برای مقابله با تجربه دوستانه او با ترامپ با مک کینلی، از جمله آزار و شکنجه مک کینلی به دلیل اینکه یکی از تنها 13 جمهوری خواه مجلس نمایندگان بود که از بسته زیرساختی دو حزب حمایت کرده و به آن حمله می کرد. که به تشکیل یک کمیسیون دو حزبی رأی داد، کار می کند. برای بررسی حمله به ساختمان کنگره ایالات متحده در 6 ژانویه 2021 (که بعداً در سنا شکست خورد). علاوه بر این، مونی ممکن است حمایت حامیان ترامپ را به خود جلب کند، زیرا او با تأیید پیروزی بایدن در انتخابات مخالفت کرد در حالی که مک کینلی رای مثبت داد. به نوبه خود، مک کینلی با تبلیغات تحقیقات در حال انجام علیه مونی توسط کمیته اخلاقی مجلس در مورد نقض احتمالی بودجه کمپین، که در آن مک کینلی هزاران دلار هزینه شده برای سفر با خانواده مونی و غذا خوردن در Chick-fil-A را برجسته کرد.

دشوار است که بگوییم این روند تا قبل از انتخابات مقدماتی در 10 مه چگونه توسعه خواهد یافت، زیرا جدیدترین نظرسنجی این رقابت به شکل نظرسنجی های دوئل با حمایت کمپین برگزار می شود (با کمی نمک انجام می شود): در اوایل ژانویه، آ نظرسنجی از طرف مونی آن را با 45 درصد به 32 درصد جلو انداخت، اما کمپین مک کینلی آنها به سرعت با نظرسنجی خود مخالفت کردند نشان می دهد که مک کینلی 40٪ تا 34٪ افزایش یافته است. البته لازم به ذکر است که نظرسنجی مک کینلی زمانی که کمپین او آن را منتشر کرد حدود یک ماه پیش بود که ممکن است تیزر کوچکی باشد که نشان می دهد مونی در موقعیت بهتری قرار دارد. با این وجود، به نظر می رسد که مونی در این مسابقه یک مزیت مالی خواهد داشت: تا 30 سپتامبر، او 2.6 میلیون دلار در بانک داشت، در حالی که مک کینلی تقریباً 630000 دلار داشت.

دینامیک مشابهی در کار است منطقه 15 ایلینویجایی که رادنی دیویس و مری میلر نمایندگان GOP ایستاده اند. در اینجا نیز، دیویس به تأیید انتخابات 2020 رأی داد و یک کمیسیون دو حزبی برای بررسی 6 ژانویه تشکیل داد، اگرچه او به بسته زیرساختی دو حزبی - یا استیضاح ترامپ پس از حمله به کنگره رأی نداد. (میلر به تایید نتایج 2020 و تشکیل یک کمیسیون دو حزبی در 6 ژانویه رای منفی داد.) با این حال، دیویس یکی از معتدل ترین نتایج را در رای مجلس نمایندگان جمهوری خواه به دست آورد، در حالی که میلر یکی از محافظه کارانه ترین نتایج را دارد. پس جای تعجب نیست که ترامپ از میلر حمایت کرد، مانند باشگاه رشد محافظه کار، که اغلب مبالغ زیادی را برای حمایت از نامزدهای اولیه جمهوری خواه خرج می کند.

این عوامل می‌توانند به میلر مزیتی بدهند، اما یک کارت شگفت‌انگیز این است که هر دو دارنده تا چه حد برای بسیاری از منطقه پانزدهم تازه ایجاد شده ناشناخته هستند. به لطف روشی که دموکرات های ایلینوی نقشه کنگره ایالت را ترسیم کردند، اکثریت رأی دهندگان فعلی دیویس خود را در حوزه انتخابیه سیزدهم با تمایلات دموکراتیک یافتند، در حالی که تقریباً نیمی از میلر خود را در حوزه دوازدهم یافتند. اما دیویس ممکن است قبلاً حمایت بیشتری را در ناحیه 15 ایجاد کرده باشد: او از حمایت بیشتر روسای جمهور جمهوری خواه منطقه برخوردار است و همچنین در آنجا زندگی می کند در حالی که خانه میلر درست در مقابل او است. دیویس ممکن است یک مزیت مالی نیز داشته باشد - تا 30 سپتامبر، او 1.1 میلیون دلار پول نقد داشت، در حالی که میلر تقریباً 427000 دلار داشت. اگرچه هزینه‌های خارجی می‌تواند میلر را تحریک کند، اما دیویس می‌تواند از این پول برای کمپین برای نشان دادن روابط خود با ترامپ، از جمله کارش به عنوان رئیس مشترک کمپین ترامپ در سال 2020 در ایلینوی و حمایتش از سوی همکارانش، نمایندگانش در ایلینوی، استفاده کند. مایک بست و دارین لاهود.

بالاخره یک جمهوری خواه نمایندگان فرد آپتون و بیل هایزنگا در موقعیت مبارزه هستند مقام چهارم در میشیگان شهرستان. با این حال، این هنوز یک معامله نیست: آپتون نگفت آیا او می خواهد دوباره انتخاب شود، علیرغم گزارش های دیترویت نیوز که نشان می دهد او دوباره نامزد می شود، اگرچه هویزنگا تصمیم گرفت در اینجا نامزد شود، پس از اینکه کمیسیون انتخابات مستقل میشیگان منطقه قدیمی خود را به سه مکان مختلف تقسیم کرد.

به نظر می رسد که آپتون در رابطه با روابط خود با ناحیه 4 جدید مزیتی خواهد داشت، زیرا او در حال حاضر حدود دو سوم اعضای آن را تشکیل می دهد، در حالی که این رقم برای Huizenga تنها یک چهارم است. با این حال، آپتون دارای آسیب پذیری های جدی است که Huizenga می تواند از آنها سوء استفاده کند. اول، آپتون یکی از تنها 10 جمهوری خواه مجلس نمایندگان بود که در ژانویه گذشته به استیضاح ترامپ رای دادند و خشم بسیاری از جمهوری خواهان در غرب میشیگان را برانگیخت. اما آپتون امتیازات محافظه کارانه دیگری از جمله حمایت از بسته زیرساختی دو حزبی و کمیسیون دو حزبی در 6 ژانویه داده است. هویسنگا علیه این عناصر رای داد، اگرچه مانند آپتون به تایید پیروزی بایدن در انتخابات 2020 رأی داد.

برخلاف سایر انتخابات مقدماتی که در اینجا مورد بحث قرار گرفت، این رقابت می‌تواند توسط یک چرخ سوم پرمخاطب نیز پیچیده شود: استیو کارا از ایالت، که پس از اعلام یک چالش بزرگ علیه آپتون، تأیید ترامپ را به دست آورد. با این حال، خانه کارا در منطقه 5 جدید همسایه است، و اگرچه کارا ادعا می کند که او هنوز در حال اجراست، او هنوز دقیقا مکان را فاش نکرده است. آخرین مهلت ارسال نامزدها به میشیگان 19 آوریل نیست، بنابراین ممکن است باید مدتی صبر کنیم تا بفهمیم برنامه های کارا چیست - یا در این مورد آپتون.

آرون بایکاف به این تحقیق کمک کرد.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب