70،000 فوت مربع مرکز خرید مجموعه ای برای آوردن فروشگاه مواد غذایی ، فضای خرده فروشی به میلتون

Annie BlanksPensacola News Journal منتشر شده 1:49 PM EDT سپتامبر 4, 2020جدید، 70،000 فوت مربع مرکز خرید رفتن د

توسط NEWSSALAM در 16 شهریور 1399

جدید، 70،000 فوت مربع مرکز خرید رفتن در میلتون هیجان انگیز است برخی در جامعه با چشم انداز خود را به یک فروشگاه مواد غذایی با نام بزرگ و دیگر فضای خرده فروشی به محدودیت های شهرستان، در حالی که دیگران که در نزدیکی زندگی می کنند در مورد ترافیک و مسائل سر و صدا توسعه بزرگ می تواند به ارمغان بیاورد نگران هستند.

این مرکز خرید که به آن Merganser Commons در Dogwood Estates لقب داده می شود، قرار است در دوگوود درایو و خیابان ماگنولیا، در نزدیکی مرکز جامعه میلتون قرار گیرد. این فروشگاه مواد غذایی و فضاهای خرده فروشی متعدد برای رستوران ها، فروشگاه ها و مغازه های مادر و پاپ شامل. توسعه دهندگان به طور عمومی نام چه فروشگاه مواد غذایی در حال آمدن به اموال.

این توسعه با آغوش باز توسط شورای شهر دریافت می شود که در چند سال گذشته بر رشد درون جامعه متمرکز شده اند. این شورا همچنین وظیفه دارد درخواست منطقه بندی چهار بسته زمین را که ملک را تشکیل خواهد داد، تصویب کند.

شارون هالی، عضو شورا در جلسه شورای شهر اوت گفت: «من مطمئنم که هر فرد شورای شهر، هر کارمند، شهردار و بیشتر مردم، ما با این موضوع نشئه هستیم.»

مرکز شهر توسعه میلتون: مدرسه قدیمی Berryhill در مرکز شهر میلتون می تواند به آپارتمان برای دانش آموزان نظامی احیا

به جای نقاشی دیواری: راه حل میلتون برای بلک جانز ماده جنجال نقاشی دیواری خیابانی: یک مکعب هنری ضد نژادپرستی

جلسه علنی و اولین خواندن فرمان تصویب rezoning و همراه با اصلاحات نقشه استفاده از زمین در آینده در تاریخ 11 اوت صورت گرفت، و خواندن و فرزندخواندگی دوم هفته آینده برگزار خواهد شد.

با این حال همه با توسعه جدید در کشتی نیستند. یاس فرانکلین که در محله ماگنولیا خم مجاور زندگی می کند، گفت او و همسایگانش نگران چهره های متعدد این پروژه هستند که می تواند ارزش های محله و اموال خود را تغییر دهد.

همسایگان در مورد "ترافیک آینده در اطراف نگران هستند، بچه ها بازی در ترافیک سریع، راه رفتن بیشتر را از طریق محله ما، جرم و جنایت بالقوه و احتمالی، سر و صدا مداوم، آشغال، سیل، تاثیر به ارزش های خانه، حشرات، جوندگان، و مارها،" فرانکلین در نشست اوت 11 گفت. "و کي ميخواد حوضچه ي حفظ و نگهداری رو حفظ کنه؟"

اسکات اشنایدر که در همان نزدیکی نیز زندگی می کند موافقت کرد و گفت نگرانی های ترافیکی بزرگترین مسئله برای اوست.

وی گفت: مهم نیست چه اتفاقی بیفتد، این کار ترافیک را افزایش خواهد داد. "ما در حال حاضر مردم با استفاده از این به عنوان قطع به نور در Dogwood و Magnolia بروید."

توسعه دهندگان سعی کرده اند ترس ساکنان ماگنولیا خم را فرونشانند و گفته اند که تلاش می کنند همسایگان خوبی باشند.

با این وجود، این شورا برای تصویب اصلاحیه در ۸ سپتامبر ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر در جلسه شورای شهر آماده می شود.

آنی بلانکز را می توان در ablanks@pnj.com 850-435-8632 رسیده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن