یک COVID-19 زندانی معضل

با شواهد اخیر امریکا مسطح COVID منحنی چشم انداز بازگشایی اقتصاد است که به طور ناگهانی در دسترس است. ما در حال

توسط NEWSSALAM در 2 تیر 1399

با شواهد اخیر امریکا مسطح COVID منحنی چشم انداز بازگشایی اقتصاد است که به طور ناگهانی در دسترس است. ما در حال حاضر با یک تصمیم مهم بین کاهش پناهگاه در محل بخشنامه ها و گسترش آنها را به تابستان است. در نیوجرسی داخل سالن ناهار خوری همچنان ممنوع است. در فلوریدا — که یک رکورد بالا در روزانه موارد گزارش شده به مدت سه روز در یک ردیف آخر این هفته — رستوران ها می توانید در حال حاضر در 50 درصد ظرفیت و بیشترین سواحل و پارک های باز هستند. تناقضات در مقام ارشاد برای این بیماری همه گیر را ترک کرده اند ملت ما مطمئن نیستید که چگونه برای ادامه. اما با کم بها دادن به نیاز به همکاری ما در پاسخ به COVID-19 ما به دام افتاده در یک زندگی واقعی زندانی معضل است. آنچه معضل زندانی می تواند ما را در مورد کوروناویروس اهمیت واقعی همکاری در طول این زمان هر دو در صدور دستورالعمل در سراسر دولت و مرزهای ملی و شخصی خود ما اقدامات است.

معضل زندانی است که یک مفهوم در تئوری بازی است که نشان می دهد چگونه دو عوامل اقدام خود و منافع خود هر دو را تا پایان با یک نتیجه بدتر از اگر آنها تا به حال هماهنگ رفتار خود را.

فرض کنید ما ساده این وضعیت به یک بازی دو بازیکن بین فرمانداران که با توجه به عدم فدرال جهت اصلی تصمیم گیرندگان. ایالات کالیفرنیا و آریزونا را متحمل می شوند بسیار زیاد ضرر و زیان کسب و کار اگر هر دو ادامه اجتماعی فاصله و پناهگاه در محل احكام است. اگر هر دو فرمانداران گاوین Newsom (کالیفرنیا) و mlb (آریزونا) تصمیم به بازگشایی آنها اقتصاد آمریکا متحمل می شوند و حتی بیشتر از دست دادن گسترش بیماری به صورت تصاعدی و مرگ و میر را افزایش دهد.

مجازات متفاوت است اما اگر تنها کالیفرنیا همچنان یک پناهگاه در محل سفارش. اثرات یک دولت سیاست هرگز محدود به فقط که دولت به دلیل حرکت سیال در سراسر مرز. مجازات برای کالیفرنیا است که در حال حاضر بالاتر از قبلی دو سناریو چرا که نه تنها کالیفرنیا تحت مستند از دست دادن کسب و کار, اما آن را نیز از دست می دهد و یک مقدار اضافی در افزایش انتقال بيماري به علت آریزونا انحراف. آریزونا از سوی دیگر دهکدهای از دست دادن کوچک به دلیل آن از مزایای هر دو یک اقتصاد باز و کاهش انتقال از کالیفرنیا.

با توجه به این مجازات نه فرماندار است انگیزه ای برای ادامه این مستند. هر یک باید انتخاب کنید نه به گسترش پناهگاه در محل چرا که نه هر چیزی برای به دست آوردن با تغییر استراتژی خود در پاسخ به دیگر بازیکن استراتژی است. این است که به نام تعادل نش نتیجه معضل زندانی است. تا به حال به فرمانداران ابلاغ استراتژی خود را می تواند آنها را هماهنگ پاسخ متوسط بازگشایی با هدف به حداقل رساندن COVID موارد و به حداکثر رساندن کسب و کار و بقا است.

معضل زندانی مدل گسترش به دولت های محلی پاسخ و حتی پاسخ های فردی. اگر صاحب کسب و کار کوچک باقی می ماند بسته آنها از دست دادن پول و در صورت خطر از بیرون رفتن از کسب و کار. اگر صاحب بازگشایی نه تنها آنها را به پول اما می تواند به طور دائم و گرفتن سهم بازار از رقبا که بسته شده است. اما اگر هر کس بازگشایی وجود دارد یک نقطه ضعف از هر دو بیماری انتقال و یک بازار رقابتی است.

به طور مشابه با توجه به ما آزادی انتخاب در مورد اینکه آیا به پوشیدن ماسک ، هر زمان که ما خارج از گام ما تصمیم سازان در این بازی است. پوشیدن ماسک محافظت از دیگران از خود ما گسترش بیش از آن محافظت ما از دیگران است. یک ماسک را کاهش می دهد میزان ذرات معلق در هوا و قطرات در هوا که به طور مستقیم به یک فرد یا سطوح آلوده. اگر ما فراموش نمی پوشیدن ماسک در حالی که دیگران را به احتیاط ما تاثیر منفی خود را در نتیجه.

ما می توانیم می دانم که ارزش دقیق این جریمه از این تصمیمات به دلیل کمی متکی بر چند ناشناخته متغیر: ارزش ما در محل زندگی انسان های پایین دست اثر کار امروز ضرر و زیان چند سال از هم اکنون و زمان مورد انتظار برای یک واکسن یا درمان, به نام چند. اما مهم نیست که چه مجازات بالاتر است و اگر ما حداقل همکاری با یکدیگر در پاسخ ما, ما می توانیم به حداقل رساندن تلفات گسترده است که بوجود می آیند به سادگی با توجه به عدم هماهنگی است. به عنوان استاد دانشگاه استنفورد متی جکسون توصیف آن "درست مثل شما نمی توانید درمان هجوم موریانه توسط fumigating تنها یک اتاق در یک خانه, شما نمی توانید کنترل این بیماری همه گیر کوروناویروس با هدف قرار دادن مداخلات به یک منطقه خاص و یا کشور است."

معضل زندانی نشان می دهد که هنگامی که افراد خود را دنبال کنند و منافع خود نتیجه بدتر از اگر آنها به حال همکاری صرف نظر از آنچه که سیاست آنها در مجموع انتخاب کنید. در یک زمان که در آن زندگی می کند در معرض خطر هستند و ما هم وابسته در هر یک از دیگر نظریه بازی ما را به یاد اهمیت همکاری و مشارکت در تصمیم گیری ما را از فردی به مقیاس بین المللی.

تماس با Annika Mulaney در annika.mulaney 'در' alumni.stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به eic 'در' stanforddaily.com و op-ed ارسالی به نظرات 'در' stanforddaily.com.

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب