یک نگاه انتقادی در " تظاهر به...' Facebook گروه

از Facebook گروه روند "یک گروه که در آن همه ما تظاهر به..." آغاز شده در حالی که پیش اما همراه با افزایش stay-د

توسط NEWSSALAM در 6 خرداد 1399

از Facebook گروه روند "یک گروه که در آن همه ما تظاهر به..." آغاز شده در حالی که پیش اما همراه با افزایش stay-در-خانه جمعیت ساکن در اینترنت بیشتر از این گروه ها شروع به ظاهر و به دست آوردن محبوبیت است. بنابراین من تصمیم به پیوستن به برخی از آنها به بررسی انواع جوامع آنها را که به نظر می رسد برای جذب یک زیر بزرگ. بسیاری از گروه من تصمیم به پیوستن به تلاش برای استفاده از طنز و یا تو رفتگی در دیوار مورد علاقه برای متحد کردن مردم و ارائه یک فرار از واقعیت است.

"یک گروه که در آن ما صحبت می کنند عجیب و تظاهر به درک هر یک از دیگر."

با 128,000 اعضای گروه ارائه می دهد طنز است که می آید در شکل مسخره انتخاب کلمه جمله سازه ها و املای. این نوع خنده دار است که طول می کشد حداقل به درک به طور کامل درک. در اینجا یک مثال از این نوع محتوا در گروه: اگر باب طول می کشد یک قطار شمال در حالی که خوردن یک کاسه ماکارونی در 53 کیلومتر/ساعت در حالی که راه رفتن سگ خود را که بارکس 3.6 بار در دقیقه, چگونه سریع می کند جنی هندوانه وزن ؟ این بازی با کلمات در یک پوچ روش ایجاد یک عنصر غافلگیری برای اعضای. من واقعا پیدا کردن این گروه سرگرم کننده برای آن مزخرف طنز با مدتی خطوط پانچ. اگر چه هنوز هم وجود دارد برخی که خود سوء استفاده عجیب را نامناسب جوک من این است که هنوز هم بهتر از بسیاری از صفحات رسانه های اجتماعی با هدف به دست آوردن یک زیر با طنز.

"یک گروه که در آن همه ما تظاهر به زندگی در هاگوارتز مدرسه سحر و جادو."

این است که یک گروه کوچک با تنها 800 نفر است. آن است که یکی از این گروه با یک تو رفتگی در دیوار مورد علاقه در یک موضوع که در آن نور دل بچه غالب تعاملات. بسیاری از محتوای آن حول محور بازی ها, جادوها, مرتب سازی, کلاه بحث و اشیاء روزمره که به یاد شرکت کنندگان در سری هری پاتر. من فکر کردم آن یک گروه که بحث فعالیت های احتمالا شامل عمدتا از میانه بالا و دانش آموزان که پرشور در مورد سری.

یکی دیگر از نوع مشابه از تو رفتگی در دیوار-گروه علاقه "یک گروه که در آن همه ما تظاهر به دزدان" که من گمان می کنم ممکن است ایجاد شده از دزدان دریایی و تمایل به استفاده از دزدان دریایی گفتار. اگر چه من ترجیح می دهم نه خشونت از سخنرانی در ارتباط با رسانه ها-الهام دزدان دریایی بحث در گروه من می توانم درک چرا مردم کشیده شده به این تو رفتگی در دیوار جامعه است.

"یک گروه که در آن همه ما تظاهر به مورچه ها در کلونی مورچه."

توضیحات خیلی خلاصه آنچه ما در این گروه: "در این گروه ما مورچه ها. ما عبادت ملکه و انجام مورچه مسائل است. خوش آمدید به مستعمره." در راه, حتی اگر ما شناخته شده است به یک دیگر به عنوان مورچه [درج نام] این نوع سکس است relatable در یک سطح منحصر به فرد. 1.8 میلیون عضو باند بیش از مواد غذایی در مکان های عجیب و غریب و تصاویر, الگوهای رفتاری و جوک مورچه ها پاسخ با نظرات مانند "اسم" یا "آسانسور [مواد غذایی برجسته در تصویر] به ملکه." NBC News تلقی این گروه درمانی یک فضای به دور از همه گیر و "انسان مسائل است." مدیران و مدیران به طور خاص را انتخاب کنید برای پست هایی که مورچه خاص و تشویق اتصال از کلونی مورچه.

وجود دارد بسیاری از دیگر گروه های مشابه با چنین شایان ستایش محتوا از جمله "یک گروه که در آن همه ما تظاهر به قورباغه ها در همان برکه." بسیاری از این lovelier گروه در اطراف محور تظاهر به یک نوع خاص از حشرات و یا حیوانات. این گروه ها' خوراک نیز با relatable حیوانات و حشرات memes. این تعاملات از اعضای این گروه ها شبیه به کودکان وانمود بازی.

شما ممکن است تعجب که چه گروه هایی مانند "یک گروه که در آن هر کس می شود مورد تایید در کمتر از 10 ثانیه" پست در مورد. Admin در واقع مورد تایید من عضویت در گروه درخواست در عرض 10 ثانیه (و اگر شما تعجب کنید که این مدیر از "یک گروه که در آن هر کس می شود مورد تایید در کمتر از 5 ثانیه" نیز تایید درخواست من در کمتر از پنج ثانیه). کیفیت محتوا این است که بسیار سخت تر برای مدیران تضمین کند. با 28,000 اعضای این گروه ذکر شده روزانه تم برای پست ها به عنوان زیر نشان داده شده است:

"جمعه: اجازه دهید این گروه بپرسید شما هر چیزی!

شنبه: باید یک تصمیم کوچک شما نیاز به? اجازه دهید این گروه تصمیم می گیرید برای شما

چهار شنبه: یک روز برای ناپاک shenanigans مانند "کباب من" "من شرم" و منفور نظرات. باید 18+ برای کباب!

پنج شنبه: پست selfies, اما نگه داشتن آن PG! باید 18+ به شرکت!

جمعه: به ما بگویید که چگونه شما احساس می کنید! بیهوده گویی قلب خود را

شنبه: ترویج خودتان و یا دوستان خود را کسب و کار!"

این غیر تو رفتگی در دیوار متمرکز گروه طرح دستورالعمل های عمومی برای محتوا اما کیفیت پست نوسان بین تشویق و مهربان. پس از خواندن بسیاری از "کباب من" دیدگاه من به این نتیجه رسیدم که این ایده ممکن است در برخی از جنبه های, اما بسیاری از این پست ها تا پایان در استدلال با عزت نفس و اعتماد به نفس بدن در خطر ایجاد یک سخت فضای مجازی است.

در طول جستجو در گروه ها متوجه شدم که در حالی که بسیاری از آنها با تمرکز بر سالم و جامعه پیوند افراد مانند تظاهر به پروانه ها و یا زنبور عسل, بخش بزرگی از این "یک گروه که در آن همه ما تظاهر به..." در واقع مرکز در اطراف مشکل ساز موضوعاتی که در واقع ممکن است ایجاد سمی محیط سایبر. این شامل آنهایی که چنین به عنوان "یک گروه که در آن همه ما تظاهر به زندانیان و نگهبانان" که شامل فعل و انفعالات که شبیه است که از زندان استنفورد آزمایش و یا "یک گروه که در آن همه ما تظاهر به متوسط سن پدران" که شامل در درجه اول از سالم و بی خطر, پدر, جوک, اما هنوز هم شامل حساس مکالمات که من شخصا نمی خواهم به ارتباط با.

یکی دیگر از شباهت من متوجه شده بود که بسیاری از این گروه ها ممنوعیت استفاده از "گزارش" تابع از آنجا که تعداد قریب به اتفاق از گزارش در یک گروه ممکن است منجر به حذف گروه توسط Facebook. بنابراین مدیران نیاز به کاربران برای برچسب مدیران/مدیران یا پیام آنها را به جای غیررسمی گزارش توهین آمیز نوشته ها و نظرات.

من شک و تردید در مورد دوستی از این گروه مورد تایید قرار گرفت که من پیوست "یک گروه که در آن همه ما وانمود می کنیم که ما زندگی می کنند در همان خانه" را در بر داشت و تهاجمی مبدل گفتار به عنوان همخانه/رقابت خواهر و برادر مخلوط با یک تعداد انگشت شماری از همخانه قدردانی پست. به نظر می رسد این گروه ها را بیش از حد گسترده ای از یک طرح کلی از آنچه قابل قبول است بنابراین راه گریز آنقدر بزرگ است که محتوای نامناسب حاکم مقدار از خوراک خود را.

همه در همه, این قطعه بیشتر از یک کنجکاو مزخرف معاینه به Facebook جهان "یک گروه که در آن همه ما تظاهر به..." در حالی که بسیاری از این گروه ها ممکن است به ارائه محتوای ارزشمند برای رفاه افزایش در طول این زمان من توصیه مردم به مراقب باشید در هنگام پیوستن و شرکت در این گروه و به نگاه کردن به پرچم قرمز برای جلوگیری از منفی groupthink. من توصیه می کنم تلاش گروه هایی مانند "یک گروه که در آن همه ما تظاهر به مورچه ها در کلونی مورچه" برای پر جنب و جوش و در عین حال مضحک جامعه سالم مورچه ها اگر شما به فکر پیوستن به این جوامع است.

تماس با کریستال چن در chen1130 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن