صرفه جویی در زندگی پیوند ریه در UCLA برای بیمار که تبدیل شده بود به دور بیش از 20 بیمارستان

میریام Merianos بود سالم مامان سه در تگزاس زندگی می کنند زمانی که او آنفولانزا در نوامبر سال 2018 است. قبل از

توسط NEWSSALAM در 2 تیر 1399

میریام Merianos بود سالم مامان سه در تگزاس زندگی می کنند زمانی که او آنفولانزا در نوامبر سال 2018 است.

قبل از اینکه طولانی, ویروس بدتر مایع ساخته شده است تا در ریه ها و Merianos شد تلاش برای نفس کشیدن. او گرفته شده بود به یک بیمارستان محلی قرار داده و در یک ECMO دستگاه در یک دستگاه قرار می دهد که اکسیژن به خون دور زدن قلب و ریه ها.

Merianos باقی مانده در ECMO ماشین برای 10 ماه — به طور قابل توجهی طولانی تر از معمول درمان — و او به او گفت که تنها شانس برای زنده ماندن بود و یک پیوند ریه. اما پزشکان او همچنین گفت Merianos که عمل جراحی خواهد بود بیش از حد خطرناک برای او. تمام آنتی بادی های سیستم ایمنی بدن خود را تولید کرده و به مبارزه با آنفولانزا خواهد بود بیش از حد به احتمال زیاد برای حمله به یک عضو پيوندي و باعث می شود بدن خود را به جدید رد ریه ها.

خانواده او بود حاضر به هیچ یک پاسخ.

"ما می دانستیم که ما تا به حال برای پیدا کردن یک بیمارستان که مایل بود به من مامان پیچیده, مورد, چرا که او می خواست به زندگی می کنند و وجود سه فرزند او گفت:" ایلین کرامر یکی از میریام دختر. "دانستن ساخته شده است که صدای ما قوی تر برای او."

در اوایل 2019, Merianos رد شده بود برای عمل جراحی پیوند بیش از 20 بیمارستان در سراسر ایالات متحده در ماه آوریل 2019 خانواده او تبدیل به رونالد ریگان مرکز پزشکی UCLA که در آن دکتر عباس Ardehali, فولاد, مدیر UCLA قلب و پیوند ریه برنامه بررسی میریام مورد و پذیرش او به عنوان یک بیمار است.

"آن را تسکین بود" Merianos گفت. "همه ما قبل از شنیده بود 'متاسفانه ما نمی توانیم به شما کمک کند که دلخراش بود. این یک برکت و رحمت به قادر به گرفتن یک شانس دوم در زندگی است."

Ardehali و تیم او می دانست که چه چالش هایی خواهد بود اما آنها مصمم بودند به آنها را روشن و کمک به Merianos. "او یک زن جوان با یک شرایط غیر منتظره است که می تواند اتفاق می افتد به هر کسی و ما احساس می کنیم باید به او شانس" گفت: Ardehali, "او تا به حال شده است در ECMO حمایت از زندگی بیش از هر بیمار من می دانم. او مبارزه را از آن به عمل جراحی و ما نیاز به او بهترین شانس برای زنده ماندن."

Merianos هنوز یک راه طولانی برای رفتن به ضرب و شتم شانس. قبل از اینکه او می تواند تحت عمل جراحی یک تیم از متخصصان در UCLA مشغول به کار به منظور کاهش سطح بالایی از آنتی بادی در سیستم به حد احتمال است که بدن او را رد پیوند ریه ها.

در ماه جولای سال 2019 یک اهدا کننده مطابقت داشت و فولاد تیم به رهبری Ardehali انجام شده موفق دو پیوند ریه.

"عمل جراحی نیاز به یک رویکرد چند رشته ای شامل اعضای تیم از ریه و بیماری های عفونی متخصصان به افرادی که تخصص در immunogenetics," Ardehali گفت.

کمتر از یک روز پس از عمل جراحی Merianos بیدار می شد و تنفس در خود. در حال حاضر 11 ماه بعد او در ادامه نسبت به بهبودی کامل — و او است که با در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی اضافی برای سالم ماندن در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

Merianos' خانواده اعتبار UCLA Health team با صرفه جویی در زندگی خود و به او فرصتی برای ایجاد خاطرات جدید با آنها.

"آنها زندگی دوباره به من و مادر گفت:" دخترش الیزا Merianos. "او به تازگی به استقبال او اولین نوه و بازگشت به خود قدیمی خود را. که جایی است که ما مطمئن بودیم ما همیشه می خواهم به دوباره."

Ardehali گفت: انجام جراحی های پیچیده مانند میریام ثابت می کند که بیماران در معرض خطر می تواند نتایج موفقیت آمیز. آن را نیز اجازه می دهد تا تیم خود را برای به اشتراک گذاشتن آنچه که آنها یاد گرفته ایم با دیگر پیوند برنامه های خیلی بیشتر موسسات در حال آماده شده برای درمان بیماران در معرض خطر در آینده است.

"میریام کرده است مورد ضرب و شتم شانس" Ardehali گفت. "مقدار زیادی از اعتبار برای رفتن به او و خانواده اش برای خود و شجاعت خود و تعهد و عزم خود را برای استقامت."

آخرین مطالب