یک پیام برای فارغ التحصیلان رو به جهان نامشخص | پنجم Studer

پنجم Studer ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 6, 2020اگر ما یاد گرفته ایم هر چیزی را

توسط NEWSSALAM در 18 خرداد 1399

اگر ما یاد گرفته ایم هر چیزی را در سال 2020 آن است که سنت ما تعداد می تواند دور پاره پاره. هر فارغ التحصیلی دبیرستان و کالج می داند آنچه منظور من است. شما را تجربه کرده اند لغو حافظه های فوق. مجازی فارغ التحصیلی است. از دست رفته ورزش فصل است. تمام نقاط عطف که علامت روند رو به رشد و در حال حرکت بوده است مختل شود. بسیاری از شما حتی مجبور به ترک کلاس درس و خوابگاه با سختی فرصتی برای خداحافظی به معلمان و دوستان است.

لطفا متوجه باشید که می دانیم بسیاری از ناامیدی خود را. هیچ یک از این چیزی است که شما و یا هر کسی که برنامه ریزی شده بود. شما همچنین نبود برنامه ریزی در جستجو برای کار در یک زمان بحران اقتصادی و یا ادامه تحصیل خود را به آماده شدن برای آینده است که یک علامت سوال بزرگ. در عین حال در اینجا شما هستند. مانند 330 میلیون دیگر آمریکایی شما برخورد شده است دست شما انتظار نیست. همه ما داشته باشد.

مراسم: تاریخ جدید اعلام کرد برای Escambia County high school مراسم فارغ التحصیلی

جشن های منحصر به فرد: Pensacola سالمندان رسیدن به پایان خط در مسیر مسابقه منحصر به فرد فارغ التحصیلی

تجربه من این است که موفق ترین افراد هستند سازگار است. آنها به نظر می رسد قادر به نوبه خود موانع را به فرصت. استفاده از این زمان به عنوان یک فرصت به منظور توسعه یک مجموعه ای از مهارت های است که بهترین متناسب با زمان ما کار و زندگی در. آن است که به سرعت در حال تغییر جهان است. کسانی که قبول و تنظیم سرعت خواهد بود که بهترین ناوبری در دریا را تغییر دهید. بحران ما در حال حاضر احساس می کند ، چرا ؟ به دلیل آن است. و ما هرگز بازگشت به راه آن بود. در برخی از راه های که غمگین است و در برخی از راه های است که خوب است. ما می توانیم ایجاد یک مکانی بهتر برای همه. شما نشستن در یک نقطه مناسب. شما لازم نیست که در دراز مدت عادت یا باورهایی که سخت هستند را تغییر دهید. شما در موقعیت مناسب به خودتان و جهان بهتر است.

بدون سوال, نرخ تغییر ما شتاب گرفته است. عواملی مانند پیشرفت تکنولوژی بیشتر اتصال و بی امان تمرکز بر افزایش مشتری مداری ایجاد کرده اند که فوق العاده پیچیده و حرکت سریع کسب و کار جهان است. این چیز جدیدی نیست البته: این اتفاق می افتد شده است بیش از یک دوره از چند دهه.

چرا پیام مهم — و چگونه به نگه داشتن آن سازگار در شرکت شما

چرا ما باید بگوییم: "من نمی دانم" بیشتر

اما زمانی که COVID-19 به نظر می رسد که نرخ تغییر زمان جهش کوانتومی به جلو است. کسب و کار تا به حال به طور ناگهانی خود را دوباره اختراع. کارکنان مجبور به انطباق با یک راه جدید برای کار. رهبران مجبور به تغییر همه چیز را در مورد چگونه آنها منجر شود. و نیازی به گفتن نیست, دانش آموزان مجبور به حرکت به یک مجازی آموزش مجازی مدل — به معنای واقعی کلمه یک شبه.

هیچ یک از این شده است اما به اطراف نگاه کنید: شما آن را انجام داده ایم. در کمتر از سه ماه ما reimagined همه چیز در مورد چگونه ما یاد بگیرند و کار و زندگی می کنند. آن را سخت و ترسناک و قطعا در زمان بسیار غم انگیز است. اما آن را نیز به خاطر آن به ما نشان می دهد دقیقا چقدر قوی هستیم و آنچه ما قادر به انجام زمانی که ما راحت زندگی مختل می شود.

یکی از نقل قول های مورد علاقه (و من نقل قول شده در آن مقدار زیادی در طول سال) است از رالف والدو امرسون: "مردم مایل به حل و فصل شود; تنها تا آنجا که به آنها بی قراری وجود دارد هر گونه امید برای آنها است." این طبیعی است که دوست ندارم تغییر دهید. در عین حال تغییر ثابت است و یک ویژگی از جهان ما. این نه خوب است و نه بد; این درست است.

نکاتی برای چگونه به سرب در زمان نامشخص

تمرکز در انجام بعدی درست

چه عادات شما تشکیل در این زمان به چالش کشیدن?

افرادی که قادر به آغوش ناراحتی احساس بی قراری و احساس عدم اطمینان ایجاد شده توسط بنیادی و تغییر ثابت — آنهایی که موفق ترین خواهد بود. بدون شب دمای هوا خواهد بود وجود دارد هیچ رشد شخصی است. کسب و کار هرگز بهبود و تکامل است. محصولات و خدمات جدید را نمی توان اختراع و به بازار آورده.

آینده همواره نامشخص است. هر باور است که آن را قابل پیش بینی بود و امن نشان داده شده است به یک توهم است. و در حالی که آن انسان را به ترس از عدم قطعیت این همه بد نیست. بدون تردید ما را دچار رکود. ما نمی خواهد که برای حفظ یادگیری و رشد. نمی شود ما را مجبور به خارج شدن از منطقه راحتی ما و خطرات.

عدم اطمینان به ما اجازه می دهد خود را دوباره اختراع. مطمئن شوید که گاهی اوقات ما را شکست و ما را به pivot — اما آن محور می تواند ما را به هیجان انگیز سرزمین است که ما انرا کشف کرده اند در غیر این صورت.

تنها با رشد در این زمان شما در حال ساخت با دوستان ناشناخته است. توانایی زندگی با عدم قطعیت خواهد بود بخشی از DNA خود را به شما به عنوان حرکت به جلو. شما مطمئنا بیشتر سازگار و قابل انعطاف تر و به مراتب انعطاف پذیر تر از شما می شده اند تا به حال شما را از طریق زندگی می کردند این بار. همه این به این معنی شما بهتر مجهز به رشد در محل کار آینده است.

در حال حاضر یک نسل کامل از سخت چالاک و نوآورانه مردم است که ایجاد شده است. حل و فصل به یکی از آنها. فکر می کنم از آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر نه به عنوان از دست دادن اما به عنوان یک دوره آموزش برای شغل آینده.

تکیه به ناقص شرایط. تنظیم مناظر خود را بالا و مثبت بمانید. اجازه ندهید به خودتان بود حکومت با ترس. تمرکز بر حل مشکل. نگه داشتن یک مبتدی طرز فکر و باز بماند به یادگیری است. نترس به محوری. اگر چه شما سعی می کنید برای اولین بار کار نمی کند, سعی کنید چیز دیگری است. زندگی را بد گویی کردن از ما را در زمان. آنچه مهم است این است که ما در حال حاضر به نگه داشتن گرفتن back up.

یک سوال ساده است که رفع مجازی خود را مدیریت مشکلات

استرس است به طوریکه بر توانایی خود را به منجر شود ؟

چگونه به یک کارمند در زمان های سخت

در نهایت یک کلمه به پدر و مادر: من هم هستم و پدر و مادر و من می دانم آنچه در آن مانند به نگرانی در مورد فرزندان و نوه ها. همه ما تجربه مقایسه ما مجموعه ای از مهارت های با مهارت مجموعه ای از بچه های ما. آنچه که ما همیشه نمی دانند این است که آنها در حال رفتن به یک دنیای کاملا متفاوت از یکی که منتظر ما زمانی که ما فارغ التحصیل شد. زندگی خود تا به حال شده است که آماده سازی آنها برای آن — و این بحران در حال انجام چیزی مشابه به همین.

تبریک به کلاس 2020. ما شما را تحسین. همه ما را در آینده به عنوان ما به همراه, و من به شما اعتماد خود را به استفاده از شور و شوق خود را از خلاقیت و مهارت های خود را و انعطاف پذیری خود را به نگه داشتن در ایجاد یک دنیای بهتر.

پنجم Studer بنیانگذار Studer, جامعه, موسسه و کسب و کار موفق, رهبر, نویسنده و سخنران. او همچنین کارآفرین-در-اقامت در دانشگاه وست فلوریدا اجرایی-در-اقامت در دانشگاه جورج واشنگتن و مدرس در دانشگاه کرنل. کتاب جدید خود "مشغول رهبر کتاب: چگونه خود را برای رهبری افراد و مکان ها که رشد" است در حال حاضر.

یک سوال ؟

شما رو به یک کسب و کار کوچک و یا محل کار چالش ؟ پنجم Studer کمک می کند. سوالات خود را به ایمیل quint@quintstuder.com و آن می تواند این موضوع برای یکی از Studer آینده TEPFER ستون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب