قانون جدید قرار بود به فلوریدا عدالت کیفری اطلاعات کاملا شفاف است. آن شکست خورده است.

اندرو Pantazi فلوریدا تایمز اتحادیهمنتشر شده 3:28 PM EDT Jul 2, 2020در سال 2018 یک قانون تصویب شده به فلوریدا

توسط NEWSSALAM در 15 تیر 1399

در سال 2018 یک قانون تصویب شده به فلوریدا سیستم عدالت کیفری شفاف ترین در کشور است. اما FDLE شکست به دیدار با ضرب العجل به معنای قانون شکست خورده است را به زندگی می کنند تا وعده خود را.

بازگشت در سال 2018 نا امید که آنها نمی تواند به پاسخ آنها گفت که آنها مورد نیاز قبل از آنها می تواند تغییرات گسترده به فلوریدا جنایی-سیستم عدالت, گروهی از قانون گذاران قول داد قانون جدید را "رادیکال شفافیت" و یک دوره جدید از عدالت کیفری داده است.

پایگاه داده جدید ساخته شده توسط وزارت فلوریدا اجرای قانون را در مکان مورد فردی اطلاعات گزارش متهمان مقدار اوراق قرضه و هزینه های خود را. این امر به ما بگویید که چگونه بسیاری از مردم در زندان ها و زندان ها. این امر به ما بگویید که دولت وکلای انداختن اتهامات و آنهایی که بودند افزایش آنها.

کانون وکلای آمریکا به نام قانون یک طرح برای ملت است.

مجله Wired گفت: آن را به شفافیت بی سابقه ای را به عدالت کیفری.

یک op-ed در نیویورک تایمز گفت: فلوریدا سیستم عدالت کیفری را تبدیل به "شفاف ترین در کشور است."

در عین حال به عنوان تظاهرات قرعه کشی تجدید تمرکز بر چگونه دولت دستگیره مجازات عمومی است نه بیشتر توانایی دسترسی به داده ها که از آن به بعد این قانون به تصویب رسید.

2018 قانون که موظف وزارت فلوریدا اجرای قانون ارائه گرانول اطلاعات در مورد هر بزه و جنایت مورد در دولت به نام برای همکاری میان سازمان های پلیس در, کارمند دفاتر دادستان عمومی و مدافعان بی شمار از سازمان های دیگر. قانون طراحی شده بود به افشای سیستمیک تعصبات. اما آن را به حال یک ضعف: این اعتماد یک سازمان که مسئولیت رسیدگی به داده ها و آژانس, FDLE, آماده نیست.

FDLE از دست رفته خود را برای اولین بار مهلت برای انتشار یک پایگاه داده توسط Jan. 1, 2019 و سپس قانونگذاران تصویب اصلاحات که به آنها تا 1 مارس 2019 شروع به انتشار اطلاعات آن را به عنوان آن را کردم. اصلاحات به نام FDLE به انتشار یک پایگاه داده کامل توسط Jan. 1 در سال 2020 است.

"آنها محزون می خوانی در جدول زمانی خود را" گفت: سناتور. جف Brandes یکی از قانون اسپانسرهای دو سال پیش. "این یک منطقه که قابل نگرانی است. ما در تلاش هستیم به این آدرس. ما می خواهیم بهتر داده است. ما می خواهیم برای تصمیم گیری بهتر."

به عنوان عمومی مانیتور COVID-19 شیوع بیماری در زندان ها و زندان های بسیاری از دولت شهرستان در حال انتشار چگونه بسیاری از مردم در زندان و یا چه هزینه مردم برگزار می شود.

به عنوان برخی از دادستان مانند جکسون می گویند آنها به دنبال آزادی بیشتر مردم در انتظار محاکمه از آنها استفاده می شود با توجه به همه گیر وجود دارد هیچ راهی برای مقایسه مقدار اوراق قرضه به آنچه که آنها ماه پیش.

به عنوان شهروندان بیرون رفتن به خیابان برای اعتراض و گاهی چهره اتهامات غیر قانونی مانند مجلس و یا مقاومت در برابر دستگیری برخی دادستان ها در حال انداختن اتهامات در حالی که دیگران نمی. وجود دارد هیچ جایی برای مقایسه دولت وکیل سیاست و یا چگونه موثر آن سیاست کاهش جمعیت زندان.

و به عنوان قضات عمومی مدافعان کلانترها و دولت وکلای صورت انتخابات ماه نوامبر هنوز هم وجود دارد کمی اطلاعات برای رای دهندگان را در نظر بگیرید.

مربوط به تحقیقات

  • تعصب روی نیمکت: فلوریدا شکسته صدور حکم سیستم
  • یک جنگ. دو نژاد. تعصب حاکم در فلوریدا جنگ با مواد مخدر
  • تاثیر & Injustice: بررسی قدرت دادستان

چرا FDLE شکست خورده

FDLE موفق به می گویند چرا آن ملاقات مارس 2019 مهلت اما یک سخنگوی آژانس گفت آن بیشتر شده است به علت اخیر همه گیر و تظاهرات اخیر.

دولت به $1.75 میلیون به FDLE در سال 2018 قوانین برای ساخت پایگاه داده از جمله تکراری $666,000 به پرداخت نه تمام وقت کارکنان مشغول به کار در این پروژه است. در سال 2019 دولت به 250.000 دلار بیشتر به FDLE.

FDLE سخنگوی Gretl Plessinger نوشت: "FDLE اعضای مشغول به کار شده است برای ماه ها به استانداردسازی تعاریف در سراسر عدالت کیفری سازمان در سراسر فلوریدا و توسعه مشخصات فنی پس داده می شود را مشاهده کنید اما سازمان آغاز شده است ارسال اضافی داده نشده است. این بیماری همه گیر در سراسر کشور و تظاهرات را با تاخیر برخی از تحویل هر دو در دولت و در سطوح محلی. FDLE است به طور معمول در جریان رهبری مجلس نمایندگان و سنا در مورد وضعیت این پروژه است. امید ما این است که ما آماده خواهد شد برای دریافت اطلاعات در ماه اوت است. داده ها در دسترس نخواهد بود در سایت که در آن نقطه. هنگامی که ما می توانید دریافت اطلاعات ما نیاز به آن را آماده و تست تمام اطلاعات قبل از آن قرار داده شده است در وب سایت."

تنها چند ماه پس از 2018 قانون تصویب شده زمانی که این مهلت هنوز به انتشار یک پایگاه داده با ژانویه 2019 آژانس ارائه درخواست بودجه به مجلس مشخص شده که یک جدول زمانی که در آن آن را نمی خواهد به طور کامل راه اندازی یک پایگاه داده تا سه ماهه آخر سال 2020 است.

عدم قرار دادن سازمان های در معرض خطر

FDLE شکست به انتشار 2019 یا 2020 پایگاه داده ها نه تنها تاثیر می گذارد آژانس دولتی. آن را نیز به طور بالقوه قرار داده و هر مجری قانون در دولت در معرض خطر از دست دادن کمک های مالی دولت برای حداقل پنج سال آینده.

این قانون گفت: هر سازمان از جمله کلانتر دفاتر کارمندان دولت, وکیل مدافع, عمومی مدافعان و زندان ایالتی سیستم باید از ارائه اطلاعات به FDLE به صورت ماهانه. اگر آنها موفق به انجام این کار و سپس آنها را مجازات خواهد بود با تبدیل شدن به "فاقد شرایط لازم برای دریافت کمک های مالی از بودجه عمومی تخصیص قانون هر گونه کمک مالی دولت برنامه اداره این وزارت از اجرای قانون و یا هر دولت دیگر و آژانس برای 5 سال پس از تاریخ عدم."

این قانون همچنین مورد نیاز هر اداره پلیس هر کلانتر, هر دفتر دادستان ایالتی و هر منشی شهرستان برای شروع با استفاده از لباس جدید دستگیری و شارژ اسناد ایجاد شده توسط FDLE برای انتقال داده ها در روز پنج شنبه.

مشکل است که با مهلت است که FDLE هرگز راه اندازی یک راه برای کسانی که در دفاتر به انتقال هر گونه اطلاعات.

'وجود دارد حتی با روشنایی ضعیف تابیدن از امید؟'

گینسویل دولت وکیل لایحه Cervone به طور معمول شناخته شده برای خفیف ادب رفتار در پاسخ به یک درخواست برای نظر در مورد FDLE دست زدن به قانون توسط لعن دو بار.

"من هیچ ایده که آنها در حال رفتن به در یک موقعیت برای ما شروع به ارائه اطلاعات و یا سازمان های اجرای قانون به شروع به استفاده از یک [مدرسه] گزارش," او گفت:.

او افزود: "ما هیچ ارتباطی از آنها برای ماه ها و ماه ها و ماه ها. سپس آنها را در این افسانه, ارائه, با این داشبورد چیزی. آن را به وضوح به گویا و تنها قابل اعتماد نیست."

Cervone با اشاره به یک صفحه در FDLE سایت به نام عدالت کیفری داده شفافیت داشبورد. صفحه ای می گوید از آن ساخته شد که مطابق با این قانون به جز آن نمی کند چیزی شبیه قانون گفت: نیاز به ساخته شده است.

فلوریدا تایمز اتحادیه درخواست داده های اساسی پشت داشبورد در Jan. 20. بار-اتحادیه فرستاده پنج ایمیل های پیگیری. سرانجام در ژوئن 12, FDLE گفت: آن را نمی خواهد به داده ها از آنجا که هیچ داده ای وجود داشته است. به جای اتصال به یک پایگاه داده در این بخش موظف به ساخت داشبورد متصل شد به دولت جنایی تاریخچه پایگاه داده که نیست و قرار نیست به قدرت داشبورد.

برای خرید سابقه کیفری در آن پایگاه داده ها, FDLE گفت: بار-اتحادیه را مجبور به پرداخت $24 برای هر یک از 2.8 میلیون اعتقادات یا $68 میلیون.

"وجود دارد حتی با روشنایی ضعیف تابیدن از امید که هر چیزی که در این لایحه در حال تدوین است ؟" خواسته گرگ نوبورن یک لابی با خانواده ها در برابر اجباری حداقل است. "قطعا آن را صدا نمی خواهم آن را پس از FDLE است گفت: آنها حتی نمی باید داده ها. چه برنامه آنها با استفاده از به سابقه کیفری? این مسخره است. این یک کار بیهوده. ای بابا."

منادی که گذشت

قانون اولویت برای تشکر. کریس Sprowls که در سال آینده خواهد بود سخنران از فلوریدا خانه اگر خواهان حفظ اکثریت خود را.

در زمان او حمایت 2018 لایحه گفت: این اطلاعات است که می آید از این لایحه "راهنمای ما در آینده تصمیم گیری."

در عین حال زمانی که Sprowls منجر امور خارجه مجلس نمایندگان او ممکن است هر گونه اطلاعات در دسترس برای تغییرات بالقوه به دولت جنایی مجازات سیستم.

هنوز Brandes گفت: حتی بدون گرانول داده ها از داشبورد او گفت: قانونگذاران باید اطلاعات کافی به می دانم که دولت نیاز به تعمیرات اساسی آن سیستم. او گفت: دولت در حال حاضر می داند که سرطان دارد و می داند که چه نوع از سرطان است. قانونگذاران گفت نمی نیاز به MRI به حرکت به جلو با درمان.

جایگزین هایی برای FDLE

در جکسون ویل دادستانی قبلا گفت: آن را انتشار داده های خود را از داشبورد پیگیری آنچه در آن تماس دادستانی شاخص های عملکرد. داشبورد است که با ایجاد یک $1.7 میلیون تحقیقات کمک مالی از بنیاد مک آرتور.

دانشگاه بین المللی فلوریدا استاد Besiki Kutateladze گفت: به تازگی داشبورد باید اولین بازی در پاییز و این اولین باری خواهد بود که یک دفتر دادستان ارائه شده است که سطح اطلاعات.

نلسون دفتر حتی استخدام یک استاد دانشگاه به عنوان یک مدیر پژوهش از طریق کمک هزینه فدرال برای بهتر جمع آوری و مطالعه را داده است.

تمپا ایالت وکیل اندرو وارن است که انتظار می رود به دنبال کت و شلوار با خود داشبورد.

در عین حال این داشبورد کار در سوله و آن را دشوار است به مقایسه یک قضایی مدار را به دیگری.

عواقب مالی

در حالی که هیچ کس گفت: آنها گفته شده است که آنها می خواهم در صورت عواقب مالی برای ارائه داده ها به عنوان مورد نیاز Cervone گفت که او نگران عواقب از دست رفته این قانون را در تاریخ 1 ژوئیه مهلت اما او گفت FDLE داد: سازمان های که در آن توضیح داده شده به قانونی رهبران که شکست برای دیدار با مهلت و نباید مورد استفاده قرار گیرد به خودداری بودجه از سازمان.

Duval County Clerk دفتر سخنگوی برایان Corrigan گفت: این شهرستان مانند دیگر کارمندان سراسر کشور تنظیم شده بود که چگونه از آن اطلاعات جمع آوری شده اما FDLE نبود آماده پذیرش داده. "همانطور که در حال حاضر کارمندان هنوز مطلع شده است که FDLE آماده است برای شروع به دریافت تجدید نظر در زمینه های داده اما Duval آماده است تا به عنوان به زودی به عنوان FDLE نشان می دهد آنها آماده برای دریافت."

جکسون کلانتر, دستیار ارشد Chris Brown گفت: این دفتر به همین ترتیب تنظیم شده بود اطلاعات آن-شیوه های جمع آوری اما "وجود دارد یک سیستم من حدس می زنم که ما در حال انتظار در آنها را به راه اندازی. که در FDLE."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن