ورزشی ساخته شده برای اجتماعی فاصله? Pensacola گلف می بیند افزایش گلف بازان

لایحه Vilona ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 7:43 AM EDT مه 6 2020در اخیر روز شنبه با زرق و برق دار, آب و هوا, نوع

توسط NEWSSALAM در 18 اردیبهشت 1399

در اخیر روز شنبه با زرق و برق دار, آب و هوا, نوع هدیه روز پیچیده برای لذت بردن Adrian عکسهای نگاه سراسر اوسکلوا شهرداری گلف برای دیدن کامل تاثیر این بار.

اما همه در یک راه خوب.

"ما با شدت بهم زدن-بسته بندی شده" گفت: عکسهای, 61 های دیرین مدیر کل و گلف حرفه ای در این شهر متعلق به شهرداری گلف در پنساکولا که در آن او بزرگ شده آموزش excel در ورزش.

بیش از 170 دور از گلف بازی شد که بعد در ماه آوریل است. آن را در طول زمان هنگامی که اوسکلوا یکی از چند فرصت تفریح در شهر مجاز در اوج دوره از coronavirus بیماری همه گیر.

Pensacola دوچرخه مغازه ها دیدن رکورد فروش بیشتر به عنوان دوچرخه سواران جاده در طول همه گیر

Pensacola ورزش و خارج از منزل: آنچه ما می خواهیم دست از quarantining

پنج پرچم سریع السیر طرفداران chomping در بیت': اپراتور امیدوار است برای راه اندازی مجدد برای مسابقه

با این که بسیاری از بازیکنان آن برابر کشش گروه از گلف بازان از صبح زود به خوبی گذشته و اواسط بعد از ظهر به منظور تکمیل 18 سوراخ.

"که آخر هفته تمام شد و تقریبا مانند یک رکورد برای ما" گفت: عکسهای یک Pensacola کاتولیک بالا فارغ التحصیل که از دبستان گلف باز به گلف باز حرفه ای و برنده مسابقات متعدد در طول زندگی حرفه ای او. "ما تا به حال آن نوع از اعداد از آنجایی که من بچه بودم و اوسکلوا یکی از تنها سه گلف در پنساکولا منطقه است.

"کسانی که باور نکردنی اعداد. ما احتمالا تا 20 درصد از بازی در سراسر هیئت مدیره. از آن خوب بوده است. این یکی از امن ترین ورزش شما می توانید بازی در حال حاضر."

نگه داشتن گلف باز کمک می کند تا خط پایین

آنچه اتفاق می افتد در اوسکلوا با تجدید حیات در گلف است که اتفاق می افتد در سراسر دیگر-بازی بازی های گلف در شمال غرب فلوریدا همراه با کل دولت است.

فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis مجاز دوره های گلف را باز باقی می ماند به عنوان یک معافیت در هنگام صدور اقامت در خانه سفارش برای ماه آوریل است.

در اوسکلوا آن بوده است تا افزایش بسیار مورد نیاز برای شهرستان از پنساکولا پارک ها و تفریح و سرگرمی گروه که بسیاری از مکانهای دیگر بسته شد.

"این یک مبارزه برای همه ما پارک ها و rec مکان" عکسهای گفت. "همه سالن مانند rec مراکز مانند ساندرز ساحل (مرکز) است که می توانست با بسته بندی مراسم عروسی و پذیرایی ... تمام شده است که تعطیل.

"ما مواد غذایی و آشامیدنی خدمات در اینجا در اوسکلوا در گذشته انجام داده است بسیاری از مراسم عروسی و پذیرایی. و آنها باید آمار گرفته به این دلیل است که اولیه خود درآمد."

چگونه اوسکلوا نگه می دارد کارکنان و بازیکنان امن

محل باشگاه وانجمن در اوسکلوا باز مانده است اما ناهار خوری منطقه از جمله یک نوار که در آن گلف بازان جمع آوری شده زیر خود دور شد و در دسترس نیست.

مواد غذایی می تواند در خریداری و مصرف, در, در بیرون ایوان از محل باشگاه وانجمن و همچنین مشروبات الکلی که عکسهای گفت: باقی مانده است بسیار محبوب است با گلف بازان.

در زمین گلف موتوری گلف چرخ دستی هستند و محدود به یک فرد مگر اینکه به صورت ویژه مورد استثنا مانند شوهر-همسر یا پدر و مادر-کودک و بازی با هم. که بدان معنی است اوسکلوا ناوگان 60 چرخ دستی گلف نیاز فوری تمیز کردن بهداشتی پس از یک دور به منظور استفاده مجدد و دوباره در طول روز.

در ضمن عکسهای حذف کرده است با چنگک جمع کردن برای پناهگاه شن و ماسه. بازیکنان خواسته برای صاف کردن شن و ماسه را با خود زیر یک شات و مجاز به بهبود موقعیت توپ در شن و ماسه به طور معمول یک قانون شکنی حرکت می کند. شن و ماسه پناهگاه هستند و سپس redressed قبل از هر روز.

دایره ای شناور قرار داده شده در داخل فنجان ظرف را در سوراخ در هر یک از سبز تا گلف بازان می تواند حذف putts آنها تبدیل بدون دست زدن به flagstick.

در داخل محل باشگاه وانجمن 10 اضافی دست-ضد عفونی کننده اسپری اضافه شده اند.

"من دست شستن مداوم" گفت: عکسهای. "من احتمالا باید شسته دست من چند بار در هفته گذشته از من همیشه می تواند تصور کنید."

اما عکسهای گفت: تمام این تغییرات برای حفاظت رخ داده است به لذت از گلف بازان را شکر برای یک شانس به خارج از بازی گلف است. اوسکلوا طرح طراحی شده در طول زمان هنگامی که موتور چرخ دستی وجود نداشت اجازه می دهد تا برای بازیکنان به راحتی راه رفتن ،

"مردم واقعا لذت بردم بیرون آمدن و داشتن یک فعالیت آنها انجام می دهد" عکسهای گفت. "این است که بسیار ساده تر به اجتماعی فاصله در گلف بیش از هر ورزش دیگر. که در واقع یک چیز خوب برای ما است.

"آن را به ما داده است یک فرصت به سطح شیب دار بالا امکانات تا آنجا که پاک کردن همه چیز کردن و تمیز کردن همه چیز. محل نگاه هرگز بهتر است. از این دیدگاه کسب و کار خوب بوده خوشبختانه و این به ما این فرصت را برای دریافت تسهیلات در شکل خوب است."

گلف pro می بیند طرف مثبت از وضعیت

در اوسکلوا البته که باز در سال 1926 وجود سابقه بسیار. این بود که در یک زمین گلف Pensacola را جری Pate بازی دوران جوانی خود را در دهه 1960 منجر به تبدیل شدن به یکی از تنها 11 بازیکن در تاریخ گلف به نفع آمریکا و ایالات متحده باز همراه با سر دیگر PGA Tour پیروزی.

دو زمان کارشناسی ارشد قهرمان Bubba Watson, یک میلتون بالا فارغ التحصیل و در حال حاضر به رسمیت شناخته شده در میان بهترین بازیکنان جهان نیز برگزار متعدد دور در اوسکلوا دوران جوانی خود را روز.

الهام گرفته شده توسط Pate, عکسهای دنبال به دست آورده و راه خود را بر روی PGA Tour. برای 25 سال او تنها آفریقایی-آمریکایی بازیکن به پیشرفت در تور PGA با درآمد راه خود را از طریق خسته کننده PGA Tour مقدماتی مسابقات مرحله است.

عکسهای برنده بیش از 30 ماهواره ای تور و "mini-تور" وقایع طول زندگی حرفه ای او و در دو ایالات متحده باز شد. او القاء شد در سال 2012 به ملی, سیاه, گلف باز سالن از شهرت.

موفقیت او کمک کرد تا الهام بخش Pensacola جو دورانت یک Escambia بالا فارغ التحصیل به بازی دور روزانه در اوسکلوا به عنوان یک بچه قبل از افزایش در عظمت خود را به عنوان یک چند برنده در تور PGA و در حال حاضر چند برنده در PGA قهرمانان اروپا تور.

برای عکسهای بودن سرمایه گذاری در اوسکلوا و تاریخچه آن, دیدن زمین گلف تبدیل شدن به یک خروجی یک منبع تفریح و تسکین بسیاری از گلف بازان در جامعه وجود دارد افزود غرور و افتخار است.

"چه ما در حال تلاش برای انجام در حال حاضر است به مطمئن شوید که همه بهترین تجربه ممکن در اوسکلوا به طوری که آنها خواهد آمد" او گفت:. "من شده اند با یک خوش بین تمام زندگی من است. شما همیشه باید دو راه برای نگاه کردن به همه چیز.

"من همیشه در انتخاب طرف که شما را به کارت شما و بهترین از آن. من امیدوارم که ما از این (coronavirus همه گیر) با مردم سالم تر و فعال تر."

لایحه Vilona بازنشسته است Pensacola اخبار, مجله ورزشی نویس و زمان نویسنده ارشد Pensacola آبی Wahoos/Studer55. او را می توان در رسید bvilona@bluewahoos.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب