'بیدارباش': خانواده Pensacola با COVID-19 دنبال نقاهت پلاسما کمک های مالی

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 22, 2020دیوید فلین زندگی زندگی سالم و

توسط NEWSSALAM در 2 مرداد 1399

دیوید فلین زندگی زندگی سالم و فعال در 51 سال قبل از او شروع به توسعه COVID-19 علائم در اوایل ماه جولای.

در حال حاضر Pensacola پدر چهار و پدربزرگ از شش مبارزه برای زندگی خود را در غرب فلوریدا بیمارستان پس از آزمایش مثبت برای coronavirus هفته گذشته است.

او با تکیه بر نقاهت پلاسما برای درمان و خانواده او امیدوار است که با به اشتراک گذاشتن داستان خود را, آنها می تواند به افزایش آگاهی در هر دو مورد اهمیت coronavirus بازماندگان اهدای پلاسما و در مورد جدی بودن این بیماری است.

ثانیهجریان کار می کند: قلب مقدس با استفاده از بهبود COVID-19 بیمار پلاسما به کمک به دیگران مبارزه با ویروس

هل دادن کمک های مالی: دولت ایالت داگ Broxson, Escambia County رهبران را تشویق خون و پلاسما کمک های مالی

فلین چهار پسر بزرگسال خود را به نام پدر خود در بیمارستان در سراسر ساعت به ماندن بگیرید به روز شده در وضعیت خود را. آنها گفتند: آنها بوده است blindsided توسط ناگهان کاهش سلامت پدر خود را که آنها به عنوان مراجعه خانواده "راک."

"او بسیار فعال و نوع چرا آن را یک شوک واقعی به همه ما گفت:" تیلور فلین دوم قدیمی ترین داود را چهار پسر. "او می خورد راست و سپس او نوع از یمن با این کار از هیچ جا. و من صادقانه با شما در همه این COVID مسائل من یک شکاک از آن را از ابتدا — تا زمانی که آن را صفحه اصلی. من فکر کردم آن بود که overplayed من فکر کردم آن را دراماتیزه اما این جدی است. این یک بیدارباش برای اطمینان حاصل کنید."

این وضعیت نگران کننده برای فلین خانواده است که با این واقعیت است که آنها نمی توانند به دیدار پدر خود که در بیمارستان بستری شده است از روز پنج شنبه.

"چند روز ما در حال گرفتن گزارش های خوب چند روز آنها را بسیار خوب" تیلور فلین گفت. "پس از آن نوع است که یک غلتک coaster نمی دانستند چه خبر است 100%."

OneBlood گزارش افزایش نیاز به نقاهت پلاسما

آنتی بادی های موجود در نقاهت پلاسما هستند پروتئین است که پزشکان در سراسر کشور تجربی با استفاده از برای درمان COVID-19 بيمار. OneBlood دیده می شود فوق العاده ای افزایش نیاز به نقاهت پلاسما با افزایش اخیر بیش از 500 درصد در بیمارستان سفارشات.

افرادی که بهبود از ویروس هستند واجد شرایط برای اهدای پلاسمای هر 28 روز. OneBlood, غیر انتفاعی, مرکز اهدای خون مستقر در جنوب شرقی ایالات متحده با مکان در سراسر ایالت فلوریدا است که ترغیب مردم به عنوان بسیاری که ممکن است برای کمک به عنوان بسیاری که ممکن است.

"ما به آنها نیاز دارید آن را به یک عادت به آینده را هر 28 روز" گفت: سوزان فوربس OneBlood معاون ارشد بازاریابی و ارتباطات. "آن را حیاتی است که آنها بازگشت چون هیچ پایانی در چشم از برای این نیاز است. این مستلزم بسیار خاص اهدا کنندگان برای بیماران خاص."

دیوید فلین است که نیاز به یک مثبت نقاهت پلاسما با توجه به خانواده خود را. آنها گفتند او در حال حاضر بدست چهار پلاسما کمک های مالی به این نقطه است. او موفق به دریافت یک دور از نقاهت پلاسما درمان در آخر هفته گذشته و فرزندان خود مطمئن نیستند که دور بعدی اتفاق خواهد افتاد.

"ما امیدوار پلاسما به او کمک خواهد کرد به نظر می رسد به کار شگفتی در مردم گفت:" بلین فلین دیوید قدیمی ترین پسر و صاحب فلین ساخته شده است خانه های سفارشی سازنده خانه در پنساکولا. "همه پزشکان که شما را به صحبت و پرستاران هر کس است که هنوز نوع اشتباه در صحیح پروتکل درمان با این حال چنین یک ویروس جدید است."

نوجوان محلی در شکوفایی: میلتون, نوجوانان بستری با COVID-19 در حال حاضر صحبت کردن و از ICU

آخرین COVID-19 و تاثیر آن بر Pensacola: Escambia County COVID-19 بستری شدن در بیمارستان سنبله 19 درصد بیش از آخر هفته برای رسیدن به بالا از 246

بلین فلین است که رئیس جمهور از سازنده اصلی انجمن از غرب فلوریدا روز سه شنبه گفت او مطمئن است چگونه پدر خود را منقبض ویروس. اما مانند برادر خود تیلور ارشد فلین پسر دیگر شک و تردید COVID-19 شدت.

"این بسیار دشوار است," او گفت:. "من می خواهم بگویم من بسیار بزرگ نقش رهبری در این شهرستان بسیاری از مخاطبین و من فکر می کنم مردم نیاز به شروع به در نظر گرفتن این نکته بسیار جدی اگر آنها در حال حاضر نیست. اوایل من فکر می کردم با شمال غربی فلوریدا در حال روستایی بیشتر از مثلا یک Miami-Dade County, که ما نوع عایق از آن است. اما نه در مورد همه. ... هر کس نیاز به متوقف کردن بازی در اطراف."

ضروری است فوربس گفت که متخصصان مراقبت های بهداشتی اعمال نقاهت پلاسما درمانی به عنوان اوایل در روند درمان که ممکن است به تولید نتایج موثر.

"آنچه ما گفته است که هر چه زودتر آنها ارائه می کنند این آنتی بادی به یک بیمار بهتر کردن آن است" فوربس گفت. "آنها نمی خواهید به صبر کنید تا زمانی که یک فرد به پایان می رسد تا در یک ونتیلاتور به نیاز نقاهت پلاسما."

دیوید فلین شده است به اندازه کافی خوش شانس به نیاز به ونتیلاتور پسرانش گفت. در حالی که آنها گیج شده است در هفته گذشته در چگونه بیمار پدر خود بدست با وجود داشتن هیچ زمینه مسائل مربوط به سلامت آنها گفت: آنها همچنین ممنون برای پاک کردن سلامت از لایحه قبل از ابتلا به این بیماری به دلیل تشخیص آنها وضع خود می تواند بدتر.

بلین فلین گفت: پدر خود را به او گفت این هفته که او توقیف به فکر می کنم چگونه بیمار او خواهد بود اگر او 10 یا 20 سال مسن تر است.

"او نمی ببینید که چگونه افراد مسن و حتی آن را از طریق این در همه," او گفت:. "اگر پدر من تا به حال به خطر بیافتد سیستم ایمنی یا بیماری زمینه ای من نمی دانم که چه چیز خواهد بود. برای دیدن کاملا سالم فرد مبارزه با این ؟ من فقط می خواهم به آن را دریافت کند وجود دارد, مرد, لطفا اجازه ندهید که آن را به یکی از اعضای خانواده خود را از گرفتن این ویروس به شما از خواب بیدار."

OneBlood توزیع هزاران واحد نقاهت پلاسما از آوریل ادامه خواهد داد و به توزیع آن را برای آینده قابل پیش بینی فوربس روز دوشنبه گفت:.

OneBlood خواستار کسانی که بهبود یافته اند از این ویروس برای بازدید Oneblood.org برای پیدا کردن اگر آنها واجد شرایط برای اهدای. روند شروع می شود با ارائه اسناد و مدارک تایید مثبت یا تست آنتی بادی از طریق دو بخش قبل از ثبت نام فرم. اهدا کنندگان بالقوه باید علامت رایگان برای 14 روز قبل از اهدا.

"ما در حال جمع آوری هفت روز هفته از صبح تا شب" فوربس گفت. "تیم ما در پشت صحنه در حال پردازش تست و توزیع نقاهت پلاسما در سراسر ساعت. آن را 24 ساعته روند. آن را متوقف کند."

سازگاری نمودار پلاسما می کند متفاوت از سلول های قرمز خون سازگاری نمودار. کمک های مالی را می توان در یک قرار ملاقات-اساس تنها. تماس 888-936-6283 و یا بازدید از OneBlood وب سایت به برنامه قرار ملاقات.

برای دیوید فلین به طور خاص خانواده گفت: COVID پلاسما گسترش Access Protocol (EAP) بیمار کد 139858. بیمار شماره کد باید با توجه به OneBlood پس از تماس فوق با شماره تلفن.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب