شورای علمی مورد بحث divestment, انتقال به شبکه-صفر تولید گازهای گلخانه ای

در یک جلسه ویژه روز پنج شنبه در شورای علمی مورد بحث قطعنامه به تماس در دانشگاه برای سرعت بخشیدن به "خود را در

توسط NEWSSALAM در 6 تیر 1399

در یک جلسه ویژه روز پنج شنبه در شورای علمی مورد بحث قطعنامه به تماس در دانشگاه برای سرعت بخشیدن به "خود را در حال حاضر روند تعطیل از سوخت های فسیلی شرکت" و انتقال آن به net-zero انتشار گازهای گلخانه ای. این نشست را برآورده نمی کنند به حد نصاب لازم برای رای دادن در این قطعنامه است.

جلسه شورای علمی — که شامل تمام تصدی خط دانشکده — می آید پس از این دانشگاه اعلام کرد که این امر نه محروم از سوخت های فسیلی اما در عوض متعهد به رسیدن به net-zero انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2050. در مه 28, دانشکده سنا — که فقط شامل یک زیر مجموعه از ارومیه — رای دادند را غیر الزام آور قطعنامه که به نام در این دانشگاه به ارتکاب به سرمایه گذاری.

در حالی که دانشکده در این جلسه توافق کردند که چشمگیر عمل مورد نیاز است به منظور پرداختن به تغییرات آب و هوایی آنها بحث که آیا سرمایه گذاری از صنعت سوخت فسیلی است که دانشگاه بهترین گزینه است.

"من صرف برخی از زمان خواندن نظرات و سخنرانی های ساخته شده در دانشکده سنا در 28 مه" گفت: Jeff Koseff های مهندسی عمران و محیط زیست استاد که شرکت تاسیس دانشگاه استنفورد جنگل موسسه برای محیط زیست است. "نتیجه گیری من از خواندن نظرات است که چند اگر هر گونه به حداقل رساندن نیاز حیاتی برای پرداختن به تغییرات آب و هوایی و آن را در فوری."

Koseff صحبت در حمایت از این قطعنامه با این استدلال که دانشگاه را از اقدامات "به مراتب گسترده تر و عمیق تر از فقط استنفورد سرمایه گذاری نمونه کارها."

منابع انرژی مهندسی استاد Hamdi Tchelepi ابراز مخالفت خود را به سرمایه گذاری گفت: دانشگاه نباید توقف به اشتراک گذاری ایده ها و منابع با سوخت فسیلی شرکت.

"ما متعهد به تبدیل انرژی جهانی سیستم و آن را معکوس در نظر من به این رویکرد با divestment, چرا که آن را بر اساس محرومیت, به عنوان مخالف به باز کردن همه چیز به فراگیر و کامل ارز از گفت و گو و منابع," او گفت:.

آرون Majumdar, یک شرکت مدیر Precourt موسسه انرژی موافقت کرده است که سوخت های فسیلی شرکت نیاز به پیدا کردن راه حل برای پرداختن به تغییرات آب و هوا. Majmudar توصیه شورا "نیست که فقط aspirational اهداف است که ما می توانیم ملاقات در یک راه مقرون به صرفه."

"فقط به فقط به یاد مردم این gigaton-مقیاس مشکل است که ما در حال برخورد با" او گفت:. "و فکر می کنم که ما وجود دارد می توانید به سرعت و بدون gigaton مقیاس صنایع غیر واقعی است."

لری دایموند, یک عضو ارشد در فریمن Spogli موسسه گفت که سرمایه گذاری نمی کند لزوما باید در هزینه از دانشگاه ارتباط به سوخت های فسیلی شرکت.

"ما مجبور به توقف تعامل مثبت با شرکت های نفتی فقط به خاطر اینکه ما در اجرای این قطعنامه" الماس گفت.

الماس نیز گفت: این مهم است که به در نظر بگیرید که تغییر آب و هوا را بیشتر اثرات شدید بر مردم در کشورهای در حال توسعه.

"افرادی که در حال رفتن به رنج می برند بیشتر اگر ما نمی کند کربن تولید گازهای گلخانه ای هستند که مردم در کشورهای فقیر گرمسیری, مناطق در حال توسعه جهان است که سخت ترین ضربه توسط تغییر آب و هوا" او گفت:.

تاریخ هنر استاد Srdan Keca توافق کردند که گفتگو در مورد سرمایه گذاری نیاز به تمرکز بر تاثیر تغییرات آب و هوایی در جهان جنوب است.

"به عنوان یک فیلمساز مستند من صرف بیشتر وقت خود را با برخی از فقیرترین مردم در این سیاره" Keca گفت. "من باید شناسایی هیچ مکانیسم در زندگی خود را که توسط آنها بهره مند از دانشگاه استنفورد است ادامه داد: سرمایه گذاری در سوخت های فسیلی شرکت است."

دانشکده در این جلسه همچنین در مورد دانشگاه تعهد به دستیابی به شبکه-صفر تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2050 در راستای 2015 پاریس پیمان. هیئت امنا اعلام کرد تعهد در اوایل این ماه همراه با تصمیم به محروم از سوخت های فسیلی است.

علم سیستم زمین استاد نوح Diffenbaugh تاکید کرد استنفورد برای سرعت بخشیدن به کاهش تولید گازهای گلخانه ای برای رسیدن به هدف.

"واقعیت این است که آینده ای که در آن موسسات مانند استنفورد رسیدن به خالص صفر تا سال 2050 نیز یک آینده که در آن جهان می رسد خالص صفر مقدار بعد از سال 2050," Diffenbaugh گفت. "برای رسیدن به اهداف 2015 پاریس توافق استنفورد خود نیاز به رسیدن به خالص صفر در سرمایه گذاری و عملیات قبل از سال 2050."

تماس با ravenswood در mesp2021 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن