فعالان در اعتراض به نگه داشتن شمع افروزی در نورر در پاسخ به جورج فلوید مرگ

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 10:01 PM EDT Jun 3, 2020شعار "دست ها بالا نمی شلیک" و "پایان خشونت پلی

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

شعار "دست ها بالا نمی شلیک" و "پایان خشونت پلیس در حال حاضر" حدود صد نفر از فعالان جمع آوری شده در آمریکا 98 نزدیکی پای نابارا پل در شب چهارشنبه برای اعتراض در واکنش به مرگ جورج فلوید و در همبستگی با دیگر اعتراضات در سراسر کشور است.

این اعتراض بود که صلح آمیز به طول انجامید و چندین نسل از سانتا رزا ساکنان شهرستان. معترضان گفت آنها وجود دارد به یاد داشته باشید فلوید و دیگران که فوت کرده اند در دست پلیس در سراسر کشور است.

"من قصد دارم برای حفظ آمدن به اینجا هر روز تا زمانی که من دیدن تغییر دهید. بیش از حد بسیاری از مردم در حال کشته شدن هستند" گفت: 16 ساله Andre خار افزایش ارشد در نورر دبیرستان. او سازماندهی اعتراض همراه با دختر 17 ساله افزایش ارشد جرمی رابرتسون.

"برخی از مردم بدبختانه ما برخی از honked خود شاخ او گفت:" از پاسخ به اعتراض. "اما ما تا به حال راه های حمایت بیشتر از من انتظار می رود."

Pensacola: Pensacola تظاهرات بیش از جورج فلوید مرگ ماندن صلح آمیز پلیس ستایش سازمان

یک لحظه تند و تلخ آمد و در شروع اعتراض در هنگامی که سانتا رزا شهرستان کلانتر, تیم ملی, ماشین با نزدیک شدن این گروه است. بوش و رابرتسون رفت و به صحبت با معاون Sgt. جرمی برف که به گفته آنها را تکان داد دست خود را و خود را متعهد به پشتیبانی از ایمنی خود را.

"(معاون) گفت که ما باید در ماه مارس در سراسر (ناوار) پل و اگر وجود دارد هر کسی که اذیت و آزار ما تماس بگیرید تا او را شخصا" بوش گفت.

Kiahra باکستر و مادر Raishell باکستر همچنین نشان داد تا همراه با Kiahra چهار فرزند 11 ساله Jalen, 9 سال Jovon, 6 سال Julian و 1 سال Jaliyah. باکستر گفت که او می خواست برای شرکت در این تظاهرات را تحت تاثیر قرار تغییر برای فرزندان خود که ایمنی او ترس برای آنها به عنوان مسن تر.

"من نمی خواهم این واقعیت است که به جای داشتن به آنها آموزش قوانین از جاده ها, من باید به آموزش آنها را به نگه داشتن دستان خود را که در آن آنها دیده می شود و لازم نیست سوال بپرسید," او گفت:. "به عنوان به زودی به عنوان آنها متولد شدند آنها متولد شدند با یک هدف در پشت خود است و نباید در آن راه."

پس از ایستاده بزرگراه و مناجات با علائم حدود یک ساعت این گروه از نقل مکان به یک غرفه در نورر پارک که در آن آنها برگزار شد و شمع افروزی به یاد داشته باشید فلوید و همه قربانیان خشونت پلیس.

بوش و رابرتسون متعهد به مارس در سراسر نابارا پل بعد از ظهر روز شنبه به ادامه دفاع را تغییر دهید.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب