فیلم چسب نوبت smartwatch به بیوشیمیایی نظارت بر سلامت سیستم

UCLA مهندسین دارای طراحی نازک چسب های فیلم است که می تواند در ارتقاء یک مصرف کننده ساعت هوشمند به بهداشت و قدر

توسط NEWSSALAM در 29 خرداد 1399

UCLA مهندسین دارای طراحی نازک چسب های فیلم است که می تواند در ارتقاء یک مصرف کننده ساعت هوشمند به بهداشت و قدرتمند-سیستم مانیتورینگ. این سیستم به نظر می رسد شاخص های شیمیایی موجود در عرق را به یک عکس فوری از آنچه اتفاق می افتد در داخل بدن است. یک مطالعه جزئیات این فناوری منتشر شده در مجله علم پیشرفت.

ساعت های هوشمند در حال حاضر می تواند کمک به پیگیری تا چه حد شما راه می رفت چقدر شما خواب و ضربان قلب خود را. مدل های جدیدتر حتی وعده برای نظارت بر فشار خون. کار با یک افسار گوشی های هوشمند و یا دستگاه های دیگر که می توانید با استفاده از یک ساعت هوشمند برای حفظ مسیر از کسانی که شاخص های سلامت بیش از یک دوره طولانی از زمان.

آنچه در این ساعت نمی تواند انجام دهد و در عین حال که نظارت بر شیمی بدن شما. برای این که آنها نیاز به پیگیری بیومارکرهای مولکول های موجود در مایعات بدن است که بسیار خاص و شاخص های بهداشتی ما, مانند گلوکز و لاکتات که بگویید که چگونه به خوبی yما سوخت و ساز بدن در حال کار است.

به آدرس که نیاز محققان مهندسی یک یکبار مصرف دو طرفه فیلم که متصل به قسمت زیرین یک ساعت هوشمند است. این فیلم می تواند تشخیص مولکول مانند متابولیت ها و برخی از مواد مغذی است که در حال حاضر در عرق بدن در مقادیر بسیار کوچک. آنها نیز ساخته شده سفارشی ساعت هوشمند و همراه برنامه برای ضبط داده ها.

"الهام بخش برای این کار از به رسمیت شناختن است که ما در حال حاضر بیش از 100 میلیون ساعت های هوشمند و دیگر فناوری پوشیدنی در سراسر جهان فروخته شده است که داده های قدرتمند-مجموعه محاسبات و انتقال قابلیت" گفت: مطالعه رهبر سام Emaminejad استادیار مهندسی برق و کامپیوتر در UCLA Samueli دانشکده فنی و مهندسی. "در حال حاضر ما باید آمد تا با یک راه حل برای ارتقاء این wearables به سلامت-نظارت بر سیستم عامل را قادر می سازد آنها را برای اندازه گیری مولکولی-سطح اطلاعات به طوری که آنها به ما درک بسیار عمیق تر از آنچه اتفاق می افتد در داخل بدن ما در زمان واقعی است."

پوست-دست زدن به سمت فیلم چسب جمع آوری و تجزیه و تحلیل شیمیایی از قطرات عرق. دیده بان رو به سمت تبدیل آن سیگنال های شیمیایی را به الکتریکی آنهایی است که می تواند خواندن و پردازش شده و سپس نمایش داده شده بر روی ساعت هوشمند.

شرکت سرب نویسندگان در مقاله دانشجوی کارشناسی ارشد Yichao ژائو و فوق دکتری محقق Bo Wang. هر دو از اعضای Emaminejad را به هم پیوسته و یکپارچه Bioelectronics آزمایشگاه در UCLA.

"با ساخت سنسورهای ما دو طرفه چسب و عمودی فیلم رسانا ما حذف نیاز به خارجی اتصالات" ژائو گفت. "در این راه نه تنها باید ما ساخته شده آن را آسان تر به ادغام سنسور با مصرف کننده, الکترونیک, اما ما همچنین حذف اثر یک کاربر حرکت است که می تواند تداخل با مواد شیمیایی جمع آوری داده ها."

"با ترکیب مناسب آنزیمی-سنجش از لایه ها در, the فیلم های ما به طور خاص هدف قرار گلوکز و لاکتات است که نشان می دهد سوخت و ساز بدن سطوح و مواد مغذی مانند کولین" وانگ گفت.

در حالی که تیم طراحی سفارشی ساعت هوشمند و برنامه برای کار با سیستم وانگ گفت که این مفهوم می تواند روزی توان به مدل های محبوب از smartwatches.

Small adhesive on circuit board

Yichao ژائو/UCLA

پوست-دست زدن به سمت این فیلم جمع آوری و تجزیه و تحلیل شیمیایی از قطرات عرق.

محققان آزمایش این فیلم کسی بود که بیحرکت کسی انجام دفتر کار و افراد درگیر در فعالیت های شدید مانند بوکس و پیدا بود که این سیستم موثر در طیف گسترده ای از حالات. آنها همچنین اشاره کرد که چسبندگی این فیلم کافی بود آن را به ماندن در پوست و در ساعت بدون نیاز به یک مچ بند برای تمام روز.

بیش از چند سال گذشته Emaminejad باعث شده است تا تحقیقات بر روی استفاده از تکنولوژی پوشیدنی برای تشخیص شاخص مولکول از طریق عرق. این مطالعه تازه نشان می دهد یک راه جدید که به چنین فن آوری می تواند به طور گسترده ای به تصویب رسید.

"ما به خصوص در مورد فن آوری ما به دلیل جایگاه ما ساعت های هوشمند و تکنولوژی پوشیدنی به biomonitoring سیستم عامل ما می تواند تصرف چند بعدیطولی و physiologically relevant مجموعه در یک مقیاس بی سابقه ای در واقع در سراسر صدها نفر از میلیون ها نفر از مردم" Emaminejad گفت. "این نازک سنجش از فیلم است که با این نسخهها کار با یک سازمان دیده بان را نشان می دهد مانند یک مسیر رو به جلو است."

نویسندگان دیگر همه از Emaminejad آزمایشگاه هستند حنانه Hojaiji Zhaoqing وانگ Shuyu Lin, کریستوفر یونگ Haisong Lin, پترسون Nguyen, Kaili چیو کامیار Salahi, Xuanbing چنگ Jiawei قهوهای مایل به زرد و Betto Alcitlali کرریللس.

در UCLA کارکنان در مرکز جراحی های کم تهاجمی درمان های نانو مرکز تحقیقات و UCLA کتابخانه لوکس آزمایشگاه کمک به ساخت دستگاه های.

اجزای این مطالعه با حمایت بنیاد ملی علوم; هنری M. Jackson بنیاد; یک استنفورد ژنوم مرکز فناوری برجسته جایزه محقق جوان (با Intermountain Healthcare); مغز و رفتار بنیاد, طریق آن NARSAD جوان محقق اعطای; و این Iea پایه و اساس است.

UCLA اعمال می شود برای ثبت اختراع در فن آوری است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن