طرفداران ناراحت پس از 'حمله' در Escambia County بی خانمان اردوگاه جابجا 10 نفر

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT 22 مه سال 2020طرفداران Escambia County بی خانمان مر

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

طرفداران Escambia County بی خانمان مردم ناراحت هستند پس از "حمله" در یک بی خانمان در کمپ پنج شنبه صبح آواره 10 نفر در یک زمان هنگامی که بسیاری از پناهگاه را کاهش ظرفیت با توجه به COVID-19.

مایکل Kimberl مدیر آلفرد-Washburn مرکز و از بنیانگذاران شان پاسگاه گفت: او می دانست که چیزی غیر معمول بود در زمانی که او سوار گذشته اردوگاه در راه خود را به کار و اره ده Escambia County Sheriff دفتر موبایل و چندین Escambia County محیط زیست کد اجرای خودروهای پارک شده در نزدیکی.

"به طور معمول آن را فقط مانند یک یا دو افسر که نشان می دهد تا. این چیزی است که من در نظر واقعی حمله گفت:" Kimberl یک زمان طولانی برای حمایت از بی خانمان ها. "من احساس می کنم که در این جو گیر که پناهگاه در حال محدود کردن ظرفیت های خود را, آن است که واقعا یک ایده خوب برای شهرستان به rousting تا بی خانمان اردوگاه."

Escambia County سخنگوی لورا Chicago گفت: اخبار مجله که اجرای کد پرسنل همراه با کمک ECSO نمایندگان اجرا یک خاطی منظور صبح روز پنجشنبه که مجبور 10 افراد بی خانمان به ترک اردوگاه.

این اردوگاه در نزدیکی تقاطع بورلی پارک وی و شمال عرض خیابان بود در یک پچ از جنگل بر روی یک قطعه از اموال متعلق به Escambia County است.

"اجرای کد را شماره یک اخطار برای تخلیه است که این زمین در نزدیکی W خیابان. آن است که زمین های عمومی وجود دارد 'هیچ خاطی' نشانه روی زمین به عنوان" Chicago گفت. "ما تا به حال صادر و مقررات به تخلیه پیش از آن در هفته و زمانی که که تا به حال اتفاق افتاده است, Escambia County Sheriff دفتر نامیده می شد به کمک در اجرای بدون خاطی."

اردوگاه واقع شده بود در یک قطعه زمین در پشت یک حصار-در بیس بال الماس. ملک از لحاظ تاریخی یک مکان محبوب برای افراد بی خانمان به جمع آوری.

"پوشیده شده از درخت زیادی پشت زمینه های بیس بال در واقع یک غول احتباس آب برکه است که فقط بدست بیش از حد رشد است و این شهرستان نگهداری می شود به درستی و به دلیل آن است که بسیار بیش از حد رشد آن است که سر چشمه برای افرادی که جایی برای رفتن" Kimberl گفت.

"حرکت مردم خارج وجود دارد حذف کردن اموال. حرکت مردم خارج وجود دارد حذف کردن اموال. اما آن است که همیشه افراد مختلف" او ادامه داد. "این است که یک نوسان اردوگاه. اما افرادی که تا به حال شده است وجود دارد تا به حال شده است وجود دارد برای چهار تا شش ماه است."

جان جانسون مدیر اجرایی باز کردن درب غربی فلوریدا گفت: بسیاری از منابع به طور معمول در دسترس به افراد بی خانمان در Escambia County شده اند کاهش می یابد و در میان همه گیر.

قبل از coronavirus اسکله ماموریت نجات تا به حال از این ظرفیت برای ارائه سرپناه به حدود 100 تا 115 مردم, او گفت:.

بی خانمان مقابله با پاندمی: افراد بی خانمان flocked به پنساکولا را در مرکز شهر در طول اپیدمی شهرستان به دنبال راه حل

دست شویی ایستگاه: Pensacola به روز رسانی نقشه دست شویی ایستگاه برای بی خانمان ها

"اما اسکله کاهش می یابد ظرفیت آن به نصف برای ترویج اجتماعی فاصله و ما باید پناهگاه های دیگر که در حال بدست گرفتن نه در مشتریان جدید," او گفت:.

برخی از پناهگاه های خود را بسته اند عملیات در دسترس نباشد, او گفت:.

"به عنوان یک نتیجه از که شما در حال دیدن یک هجوم بی خانمانی" جانسون گفت. "CDC ارشاد و همچنین به عنوان راهنمایی است که ما دریافت کرده اند از اتحاد ملی برای پایان دادن به بی خانمانی, بحث در مورد و به شدت نشان می دهد نگهداری بی خانمان ها در محل."

Chicago گفت که در حالی که اجرای کد را ارائه نمی دهد 10 نفر مجبور به تخلیه ملک پنج شنبه با اطلاعات در مورد منابع موجود در این شهرستان می کند برنامه ریزی برای انجام این کار در آینده.

او گفت: این شهرستان برنامه به موسسه یک سیاست جدید است که ارائه یک "منبع بسته" به افراد وقتی که یک بی خانمان اردوگاه پراکنده است. این بسته شامل یک "راهنمای بقا" ایجاد شده توسط باز کردن درب غربی فلوریدا لیست اماکن به دنبال محلی کمک کند.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن