پس از گرم بحث علمی سنا رای در برابر دور زمین با وضوح

مانند بسیاری از شما را ترک مارس 28 جلسه 52 ارومیه در مجلس سنا در مدت کوتاهی پس از آن رای در برابر تعطیل از سوخ

توسط NEWSSALAM در 13 خرداد 1399

مانند بسیاری از شما را ترک مارس 28 جلسه 52 ارومیه در مجلس سنا در مدت کوتاهی پس از آن رای در برابر تعطیل از سوخت های فسیلی? خوب در صورتی که مورد, شما احتمالا از دست رفته آن تصمیم تاریخی در "دور زمین با وضوح."

"ما دانشکده سنا از Leland Stanford Junior University رسمی بر این باورند که سیاره ما را مساحی گرد است و نه , تخت," جزئیات پیشنهاد حل. "ما همچنین می دانیم که این رای غیر الزام آور نمادین و به منظور ایجاد یک بیانیه در مورد چه چیزی اعتقاد داریم."

این قطعنامه آورده بود قبل از دانشکده سنا توسط ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) و اعلام کرد که "به عنوان یک موسسه پیشرو آن زمان برای ما به نبرد اطلاعات غلط و جلوگیری از توانمند سازی تخت earthers و علوم دیگر منکران و تکذیب کنندگان." پس از بحث شدید و شور و مشورت, اما, دانشکده سنا را رد کرد "دور زمین قطعنامه" توسط رای 49-1.

"که ما بگویید استنفورد به چه چیز اعتقاد پرسید:" یک استاد که ممکن است یا ممکن است یک جایزه نوبل. "اگر هیئت مدیره معتقد است که زمین مسطح است و سپس روی زمین مسطح است. این نیست جای ما."

چند تن دیگر از اساتید معتقد بودند که فقط و گفت زمین دور رفتن نیست به اندازه کافی دور; بنابراین منطقی تصویب این قطعنامه خواهد بود ریاکارانه.

"زمانی که ما برای اجرا می شود آیا ما را به حساب انحنای زمین پرسید:" مهندسی مکانیک استاد. "من فکر نمی کنم. ما نمی توانیم موعظه که زمین گرد است که ما عمل نمی کند مانند آن است."

تعجب آور ترین گروه دانشکده تحت فشار قرار دادند که در برابر این قطعنامه بودند استنفورد زمین محققان که نگران بودند که منابع مالی خواهد بود به خطر افتاده است.

"به من اعتماد کن من بسیار پرشور در مورد گرد زمین" ادعا کرد که یکی استنفورد زمین استاد. "اما وجود دارد مقدار زیادی از تحقیقات خوبی در بودجه خوبی به این معنی علم منکران که توجیه به خطر انداختن اصول ما."

شاید آنها یک نقطه. من شده اند به فضا — آیا شما ؟

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با پاتریک Monreal در pmonreal 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب