پس از سه هفته از افزایش تعداد مورد فلوریدا می بیند اندکی کاهش در تلفات ویروس

جان کندی ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 3:53 PM EDT Jul 27, 2020تالاهاسی — با مو

توسط NEWSSALAM در 7 مرداد 1399

تالاهاسی — با موجی از coronavirus عفونت بیمارستان ها و زور زدن باعث افزایش انتقاد از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' دست زدن به ویروس فلوریدا روز دوشنبه گزارش داد پایین ترین آن روزانه تعداد موارد جدید در سه هفته.

این 8,892 موارد اضافی بودند بدترین از جولای 9. 77 فلوریدا کشته و یک شبه از COVID-19 نیز این است که دولت کمترین روزانه تلفات در دو هفته.

فلوریدا تا کنون گزارش شده 432,747 مورد از این بیماری و 5,931 ساکن مرگ و میر.

فلوریدا قانونگذاران دموکرات پیوست و با معلمان دوشنبه در محکومیت رویکرد های گرفته شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و DeSantis پیش از دیدار با معاون رئیس جمهور مایک پنس به دانشگاه میامی است.

پنس آمد به جنوب فلوریدا به مشتری جلب کردن دانشگاه میلر دانشکده پزشکی است که در یک آزمایش یک واکسن تهیه شده توسط شرکت زیست فناوری مدرن. تلاش های این هفته پیشبرد به سطح که در آن است به دنبال 1,000 جنوب فلوریدا داوطلبان به تزریق واکسن.

"روزی ما قرار داده خواهد شد این کروناویروس در گذشته" پنس گفت.

پنس وارد در همان روز 11 بازیکن با لیگ اصلی بیس بال میامی مارلینز و مربیان دو آزمایش مثبت برای coronavirus پس از بازی سه بازی آخر هفته در فیلادلفیا در برابر فیلیز. در هفته های اخیر میامی شده است یک مرکز برای این ویروس با بیمارستان فضای تنگ و شهرستان به تازگی با شکوه 100,000 موارد است.

این اتحادیه به نمایندگی از 5000 کارکنان مراقبت های بهداشتی در میامی جکسون نظام سلامت هم جمعه شد که آخرین سازمان به تماس برای DeSantis به تصویب یک ایالت ماسک قیمومیت یک گام خواه فرماندار است را رد کرد.

"ما باید مردم را به ايمان و علم استراتژی است که کمک خواهد کرد که تعدیل این افزایش گفت:" مارتا بیکر رئیس جمهور SEIU محلی 1991.

در کنگره ایالات متحده دانا Shalala میامی دموکرات گفت که برگ برنده دولت شکست خورده است و در رهبری آن در مبارزه با ویروس ها و با موفقیت تحت فشار DeSantis یک سرسخت متحد از رئیس جمهور به بازگشایی فلوریدا خیلی زود — که او گفت: کمک به دولت را گسترده شیوع.

"همه ما این باور در تقویت اقتصاد" Shalala گفت. "اما اقتصاد تقویت خواهد که ما با کاهش میزان COVID-19 عفونت در جامعه ما و هنگامی که مردم در جلوگیری از مرگ بی ارزش است."

Karla هرناندز-تشک رئیس جمهور ایالات معلمان Dade اتحادیه و یک مدرسه راهنمایی استاد گفت: DeSantis اشتباه است دوباره به دنبال برگ برنده دولت منجر شود و فشار برای فلوریدا مدارس اجازه می دهد تا فرد در تدریس زمانی که کلاس های رزومه کاری در ماه آینده.

"هنوز هم وجود دارد هیچ استراتژی ملی," او گفت:. "ما شاهد طولانی صبر کنید تا خطوط برای آزمایش وجود ندارد و تماس با ردیابی و در عین حال وجود این پوچ فشار برای بازگشایی مدارس ما تحت شرایط نا امن."

DeSantis منصوب Halsey r mata, وزیر امور خارجه بخش از کسب و کار و حرفه ای قوانین و مقررات گفت: او قصد دارد برای دیدار روز جمعه با نمایندگان بارها و کارخانه های لبنی به بحث در مورد چگونه آنها تلاش دوم در بازگشایی می گیرد.

میله بود بازگشایی شد و در 50 درصد ظرفیت به مدت سه هفته در ماه ژوئن اما r mata توقیف آنها را دوباره در نوار نوشیدن خدمات در میان گزارش های بسیاری از نقض دستورالعمل ها.

با دولت مثبت رای برای coronavirus ایستاده دوشنبه در 11.3% — دو برابر آنچه در آن بود در ماه ژوئن به نظر می رسد یکی دیگر از تلاش برای بازگشایی جریان توسط نوار صاحبان و DeSantis دولت.

بیش از دو هفته گذشته دولت به طور متوسط است 12.6% مثبت در حالی که میامی-Dade با اکثر موارد از coronavirus پیدا کرده است بیش از 20 ٪ از آن آمده تست مثبت برای این بیماری نشان دادن عمق جامعه گسترش ویروس.

وجود دارد 9,036 مردم در بیمارستان بستری دوشنبه به دلیل COVID-19 در فلوریدا ترک بیمارستان در سراسر کشور با 24.3% ظرفیت تخت و بخش های مراقبت ويژه در 18.6% در دسترس با توجه به فلوریدا آژانس برای مدیریت بهداشت و درمان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب