نیروی هوایی عملیات ویژه رزومه چتر نجات غواصی و کوهنوردی و آموزش نیروی هوایی پس از مرگ

جیم تامپسون Northwest Florida Daily Newsمنتشر شده 7:00 PM EDT آوریل 8 سال 2020Kayle jo dyer زمینه — شش ماه پس

توسط NEWSSALAM در 19 اردیبهشت 1399

Kayle jo dyer زمینه — شش ماه پس از airman درگذشت در چه نیروی هوایی است که خواستار یک "ناخواسته چتر نجات خروج" از یک C-130 هواپیمای جنگی بیش از خلیج مکزیک و نیروی هوایی عملیات ویژه فرماندهی recertified تمامی واحدهای آسیب دیده را توسط یک عملیاتی ایستاده-که متوقف چتر نجات کوهنوردی و غواصی آموزش.

این حرکت در می آید و هفت ماه پس از دیگری airman درگذشت, کوهنوردی, آموزش, تصادف در آیداهو. هر دو در نیروی هوایی خدمت در واحدهای درون kayle jo dyer زمینه-دفتر مرکزی 24th, عملیات ویژه بال تنها تاکتیک های خاص بال در نیروی هوایی.

گروهبان دوم ، کول Condiff, 29, مبارزه با کنترلر موضوع گسترده جستجو و در امتداد سواحل خلیج مکزیک پس از نوامبر. 5 حادثه سرنشین C-130. با وجود تلاش های جستجو هیچ اثری از Condiff یافت شده است.

که حادثه در آمد کمتر از یک ماه پس از Tech. گروهبان. پیتر Kraines, 33, ویژه تاکتیک های pararescueman درگذشت در اکتبر. 8 آموزش کوهنوردی حادثه در نزدیکی بویزی آیداهو که در آن او کاهش یافت و حدود 40 فوت.

نزدیک به یک ماه پس از Condiff مرگ در دسامبر. 3, AFSOC همراه با نیروی هوایی و فرماندهی عملیات ویژه ایالات متحده به حالت تعلیق در کوهنوردی, چتربازی و غواصی آموزش به بررسی "تمام تجهیزات ایمنی و مقررات مربوط به این مهارت های تخصصی," مسلح ، آماندا ریوز یک AFSOC سخنگوی گفت: در آن زمان.

"پس از یک ارزیابی جامع و کامل است و هر گونه تغییرات لازم در حال شناسایی و اجرا عملیات در حال انتظار به سر" ریوز اضافه شده در دسامبر بیانیه.

نیروی هوایی عملیات ویژه تعلیق چتربازی, غواصی کوهنوردی آموزش و عملیات

'این است که غم از دست دادن: از دست رفته kayle jo dyer airman عنوان بهبود تلاش ها ادامه

در یک ایمیل ریوز روز پنجشنبه گفت که به عنوان از آوریل 1 "نیروی هوایی عملیات ویژه فرماندهی recertified تمام واحدهای تحت تاثیر دسامبر 2019 عملیاتی ایستادگی کردن برای انجام چتر نجات غواصی و کوهنوردی فعالیت دوباره است."

این recertification روند انجام شده در یک واحد توسط واحد اساس با توجه به ریوز به عنوان "موضوع کارشناسان از سراسر نیروی هوایی و فرماندهی عملیات ویژه ایالات متحده به کمک این برنامه بازرسی در هر واحد."

از آنجا با توجه به ریوز AFSOC فرمانده ستوان ژنرال جیم Slife "تایید هر recertification بر توصیه های از رهبری واحد و AFSOC مدیر عملیات."

در طول recertification روند ریوز گفت: AFSOC حفظ توانایی خود را برای حمایت از فرمان انواع عملیات.

"تعهد ما به ما شعله ور شده است به اطمینان حاصل شود ما قوانین و مقررات, آموزش روش ها و تجهیزات به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است" ریوز اشاره در ایمیل. "ما با اعتماد به نفس از سرگیری عملیات در ما recertified واحد دانستن است که ما در حال کاهش به عنوان بسیاری از خطرات که ممکن است هنگام انجام این ماموریت حیاتی را تنظیم می کند."

در پیوند با ریوز میگوید که رسیدگی به این حادثه مربوط به Condiff "است که هنوز هم ادامه دارد."

"ما انتشار جزئیات هنگامی که تبدیل شدن آنها در دسترس" ریوز اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن