ایرباس چالش به نیروی دریایی جایزه را تکذیب کرد; لئوناردو حرکت رو به جلو در Whiting حمل و نقل هوایی پارک, پروژه

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 18 سال 2020لئوناردو است و تجدید آن تعهد به ساخت یک Wh

توسط NEWSSALAM در 29 اردیبهشت 1399

لئوناردو است و تجدید آن تعهد به ساخت یک Whiting حمل و نقل هوایی پارک مرکز پشتیبانی بعدی به ایستگاه هوایی نیروی دریایی Whiting زمینه پس از دولت دفتر پاسخگویی رد اعتراض از ایرباس به چالش کشیدن نیروی دریایی ایالات متحده را در اعطای این هلیکوپتر جدید پیشنهاد به لئوناردو.

در بیانیه روز شنبه یک سخنگوی Leonardo گفت: این شرکت شد و شروع به کار بلافاصله در ساختمان جدید TH-73A هلیکوپتر که جایگزین نیروی دریایی را آموزش هلیکوپتر که همه پرواز در Whiting زمینه است.

"در روز سه شنبه گائو را رد اعتراض نیروی دریایی قرارداد اعطای پیشرفته سیستم آموزش هلیکوپتر (AHTS) برنامه به لئوناردو" یک سخنگوی لئوناردو در بیانیه ای گفت. "به عنوان یک نتیجه, لئوناردو است بلافاصله از سر کار بر AHTS در فیلادلفیا آماده نسل بعدی نیروی دریایی ایالات متحده هوانوردان."

زیرساخت: سانتا رزا شهرستان به حرکت به جلو با 9 میلیون دلار طرح زیرساخت در Whiting حمل و نقل هوایی پارک

تحت قرارداد جایزه لئوناردو در ابتدا پرداخت خواهد شد $176.4 میلیون به ارائه نیروی دریایی با 32 TH-73A هلیکوپتر. بیش از چهار سال آینده این قرارداد شامل مقررات برای تهیه مجموع 130 جدید هلیکوپتر آوردن ممکن است مجموع ارزش قرارداد برای لئوناردو به $648.1 میلیون, با توجه به نیروی دریایی است.

ایرباس ثبت آن چالش با دولت ایالات متحده دفتر پاسخگویی در فوریه. 3, فقط چند روز پس از این شرکت پرداخت می شود نزدیک به 4 میلیارد دلار جریمه در ارتباط به فساد و رشوه خواری تحقیقات در آن بومی و فرانسه و بریتانیا و ایالات متحده بین سال های 2004 و سال 2016 با توجه به گزارش های رسانه ها.

بیشتر: سانتا رزا شهرستان انتخاب پیمانکار برای $10 میلیون Whiting حمل و نقل هوایی پارک زیرساخت های پروژه

بیشتر: میلتون مشاغل در معرض خطر با ایرباس چالش Whiting زمینه هلیکوپتر

سانتا رزا شهرستان مشغول به کار بوده است با لئوناردو را به یک مرکز پشتیبانی برای این منطقه است. مرکز پشتیبانی خواهد استخدام 40 تا 50 نفر شرکت گفت: ارائه خدمات مستقیم به ویژگی های نگهداری و پشتیبانی از لئوناردو هلیکوپتر در Whiting زمینه است.

"ما بسیار هیجان زده در مورد این خبر که نیروی دریایی یک بار دیگر تصمیم درست در انتخاب لئوناردو هلیکوپتر شرکت گفت:" سانتا رزا شهرستان کمیسیون رئیس همین سالتر که مشغول به کار با نیروی دریایی برای بیش از یک دهه به ترتیب Whiting حمل و نقل هوایی پارک پروژه. "ما نمی توانیم صبر کنید برای آنها شروع به ساخت یک هلیکوپتر جدید و همچنین شروع به ساخت و ساز جدید مرکز آموزش در NAS Whiting زمینه و سفیداب حمل و نقل هوایی پارک.

"شهرستان نیز با لئوناردو به جلو حرکت کند با آنها ساختمان 10000 فوت مربع آشیانه در پیتر شاهزاده فرودگاه (در ایست میلتون) به آنها برخی از اولیه فضا در حالی که دائمی تسهیلات است که ساخته شده است," او گفت:.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن