Alcaniz شیر مالک پاسخ تماس از ذخیره ارتش برای کمک به کروناویروس بیماران

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 1:54 PM EDT آوریل 4 سال 2020یک Pensacola رستوران و بار, صاحب امیدوار

توسط NEWSSALAM در 16 اردیبهشت 1399

یک Pensacola رستوران و بار, صاحب امیدوار است او یک کسب و کار برای بازگشت به هنگامی که او به پایان رسید روی لئامت دادن خود را مبارزه با کروناویروس با ارتش ایالات متحده.

ارتش Reservist اد رایلی که صاحب Alcaniz آشپزخانه و شیر در 200 S. Alcaniz St. کردم تماس در مارس برای پیوستن به یک coronavirus فیوژن همراه است. او در آتلانتا برای یک زمان کوتاه و در حال حاضر رایلی در حال کار در واشنگتن ،

یک عضو ارتش را فردی آماده رزرو رایلی است که در این میان از یک ماه-طولانی روی لئامت دادن در آن او را به جمع آوری داده ها در سراسر کشور برای کمک به شناسایی پتانسیل متناوب مراقبت COVID-19 تست و درمان است.

او با این ایده تبدیل Alcaniz به یک منظقه رستوران مانند بسیاری دیگر را در اوایل بیماری همه گیر اما رایلی قرار دادن یک پین در این ایده زمانی که ارتش با او تماس.

"من می توانم با استفاده از این رستوران به عنوان بهانه ای برای آمدن آنها احتمالا می خواهم که اجازه دهید من به عقب ماندن اما من یک کار پس از آن یک فرصت برای نگه داشتن کار در طول این و به کمک" رایلی در روز جمعه گفت.

به عنوان یک عضو از 368th به جلو مهندس پشتیبانی از تیم اصلی رایلی ضربه زدن به مهندسی زمينه به پانچ داده ها به صفحات گسترده به عنوان بخشی از یک تیم کوچک از سربازان به کمک لشکر مهندسان ارتش ایالات متحده (USACE) در هدف قرار دادن امکانات است که می تواند به طور بالقوه انتقال موقت به بيمارستان.

"پس همجوشی سلولی در داخل و اطراف سی که جایی که آنها در حال کار در کنسرت با USACE, ارزیابی یک مرکز کف الکتریکی و لوله کشی برای دیدن اگر آنها می تواند تبدیل به یک مرکز طراحی شده برای یک هدف به متناوب مرکز مراقبت" گفت: مسلح ، آلن ماس معاون امور عمومی افسر ارتش 412th تئاتر مهندس فرمان که نشان دهنده رایلی واحد. "این ذخیره سربازان خود ارائه مهندسی تخصص در کمک به این جوامع است."

Alcaniz شیر باز در اوایل سال 2019 و فقط آغاز شده بود به نوبه خود گوشه ای از لحاظ مالی رایلی گفت: قبل از همه گیر جاروب آمریکا

اطلاعات پس زمینه در Alcaniz شیر: Alcaniz آشپزخانه و شیر باز در مرکز شهر Pensacola در حدود سال جدید

"در یک رستوران خود را در سال اول دشوار است به عنوان" رایلی گفت. "وجود دارد یک منحنی یادگیری وجود دارد گرفتن نام خود در خارج وجود دارد نگه داشتن کارکنان است. ما فقط شروع به واقعا برخی از کشش و سپس این اتفاق افتاده است."

رستوران هم یک روز از منظقه سرویس مارس 2, اما باز نبود در هر ظرفیت قبل یا بعد از آن روز. رایلی گفت: آن عمدتا آزمایشی اجرا شود.

"ما در واقع انجام این کار واقعا خوبی است که بعد اما می تواند ما پایدار است که هر روز آن را ساخته اند که ارزشمند است؟" رایلی گفت. "به عنوان کسب و کار ما انجام دادیم این بود که نمی تواند به اندازه کافی برای پرداخت صورتحساب حتی اگر ما آن را هر روز است."

در شیار: Pensacola رستوران ها به دنبال فاز یک به منظور سرعت خود را

عکس: Pensacola Beach sunrise بازگشایی خیره کننده بود

خبر خوب برای رایلی و خود را کسب و کار کوچک است که Alcaniz شیر را تایید چک برنامه حفاظت از وام و رستوران برنامه را دوباره باز روز سه شنبه در 25 درصد ظرفیت است.

"ما دو patios بنابراین ما باید صندلی در فضای باز" رایلی گفت: با اشاره به 20 یا بیشتر مشتریان که می تواند در خارج از نشستن در یک بار.

در داخل خانه یک چهارم از حداکثر ظرفیت برابر است با حدود 40 نفر اما او خود را یک بیت از یک بافر و محدودیت های داخلی صندلی به 30 نفر در یک زمان.

رایلی امیدوار است اما او به دور از اعتماد به نفس است که فرماندار جدید بخشنامه خواهد منجنیق محله خود نوار به پایداری بلند مدت.

"من نمی دانم اگر ما آن را یا نه این فقط در هوا در حال حاضر" او گفت:. "عامل 25 درصد ظرفیت در حال رفتن دشوار می شود. در صنعت رستوران دشوار است زمانی که شما عامل در 100% ظرفیت."

بسته به مسیر ویروس رایلی گفت: او می تواند در دو هفته یا چهار ماه است که بخشی از این معادله است همچنین عمده علامت سوال.

در ضمن Alcaniz شیر آشپز و مدیر کل کهربا Halverson است بر خود او به عنوان رایلی دور است. او گفت: او همچنین نمی دانم چه به انتظار اما امیدوار است کسانی که در سویل منطقه تاریخی و اطراف آن محله خواهد شد بازگشت به تشویق به کسب و کار مانند آنها قبل از شیوع کروناویروس.

"هنگامی که ما باز برای منظقه که یک روز بسیاری از مردم نشان داد و بسیاری از مردم فقط راه می رفت و کاهش پول در نکته ما را جار حتی بدون سفارش" Halverson گفت. "بسیاری در این محله گفت: ما شده ایم موفق ترین از هر کسی که بوده است که در ساختمان آنها نگاه به جلو به داشتن ما را به عقب. که به معنای زیادی به ما."

اتمام Alcaniz شیر منو در رستوران و بار در وب سایت.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن