Aldi خواهد ساخت 564,000 فوت مربع مرکز توزیع در نزدیکی Baldwin County

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:03 PM EDT Jul 21, 2020جدید Aldi مرکز توزیع در Loxley آلاباما — که م

توسط NEWSSALAM در 1 مرداد 1399

جدید Aldi مرکز توزیع در Loxley آلاباما — که می تواند به خوبی در خدمت سه آینده Aldi مکان برنامه ریزی شده برای شمال غربی فلوریدا ساخته خواهد شد در سال 2021 آلمان تخفیف ویژه فروشگاه زنجیره ای اعلام کرد.

این 564,000 فوت مربع Baldwin County انبار باید نخست دسترسی به ایالتی 10 و Alabama State Route 59. پیش بینی این است برای خدمت به بیش از 8 میلیون مشتری و بیش از 80 فروشگاه Aldi در جنوب آلاباما, لوئیزیانا و فلوریدا تکدی با توجه به شرکت.

سایت برنامه نشان می دهد Aldi در نظر دارد برای ساخت فروشگاه های مواد غذایی در 10290 فرشته آبی پارک وی در Pensacola, 4830 موبایل بزرگراه در پنساکولا و ایالات متحده 98 و ارتگا و خیابان در نابارا.

این شرکت تایید کرد آینده تکدی مکان یک ایمیل به بیانیه روز شنبه خود را به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد مکان و زمانی که آنها ممکن است باز است.

"آلدی را باز کردن فروشگاه جدید در جنوب آلاباما و فلوریدا تکدی در آینده کردند." "در این مرحله ما باید زمان خاص یا مکان برای به اشتراک گذاشتن اما ما به اشتراک گذاری به روز رسانی در تاریخ بعد."

►جدید خاورمیانه, رستوران را به را امتحان کنید: محبوب Pensacola نانوایی محورهای دوباره باز می شود که در آشپزخانه و مدیترانه

Aldi کاهش یافته است و برای تایید این مکان به مجله اخبار از مارس 2019.

در سپتامبر سال 2018 یک 2.15 هکتار بسیاری از موبایل بزرگراه خریداری شده توسط املاک و مستغلات شرکت برگزاری ترا Pensacola, LLC برای $1.35 میلیون قبل از انتقال به Aldi در ژانویه 2019 با توجه به Escambia County, املاک ثبت شده.

اسناد و مدارک موجود در این شهرستان را در سایت نشان می دهد توسعه دهندگان در حال برنامه ریزی برای ساخت یک 20,500 فوت مربع فروشگاه مواد غذایی در سایت.

در ژانویه 2019 در شهرستان سانتا رزا ى هیئت مدیره به اتفاق آرا تصویب دو ى واريانس درخواست اجازه می دهد تا یک Aldi فروشگاه مواد غذایی ساخته شده در نابارا.

ساخت و ساز در 19,000 فوت مربع نابارا Aldi شروع این ماه ژانویه است.

اسناد ثبت شده با Escambia County توسعه بررسی کمیته در اوایل این سال در ماه ژانویه نشان داد Aldi برنامه برای فرشته آبی پارک وی فروشگاه. که مکانی است در تقاطع کاج جنگل جاده و Longleaf درایو.

بیشتر در فرشته آبی پارک وی Aldi: یکی دیگر از Aldi در آثار برای Pensacola در فرشته آبی پارک وی و جنگل های کاج جاده

با توجه به اسناد شهرستان که Aldi خواهد بود 20,244 فوت مربع ساختمان با پارکینگ اما اسناد و مدارک به هیچ نشانه ای در زمانی که فروشگاه ساخته خواهد شد.

Aldi سرمایه گذاری حدود 100 میلیون دلار در Loxley تسهیلات و تولید بیش از 200 شغل های محلی با توجه به انتشار آن از روز سه شنبه.

مواد غذایی و زنجیره ای عمل 180 فروشگاه در فلوریدا و آلاباما و بیش از 2000 مجموع در سراسر 36 متحده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرصت اشتغال با Aldi بازدید مشاغل.آلدی.ما/aldi-رشد.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن