جلبک Beer Co. باز مدتها در انتظار Pensacola آبجوسازی در شرق تپه

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 9:42 AM EDT Jul 3, 2020برای سال جلبک آبجو شرکت شده است نشان داده شده

توسط NEWSSALAM در 13 تیر 1399

برای سال جلبک آبجو شرکت شده است نشان داده شده در تقریبا هر آبجو مربوط به رویداد و جشنواره در شمال غربی فلوریدا.

آرم شرکت چاپ شده است در یادبود مادر در کنار دیگر Pensacola کارخانه های لبنی و مردان پشت که آرم به دست آورده اند جوایز برای کیفیت آبجو خود را.

اما جلبک شده است بدون فیزیکی home در پنساکولا — تا به حال.

سه تیم در جلبک جمعه اعلام کرد که در شرق تپه خواهد بود که به عنوان آبجوسازی رسما منتقل شده به ساختمان در 2435 N. 12th Ave. محل سابق خانه از دم Ha Ha رستوران که تلاش برای باز بماند یک سال به زمان تصدی خود باقی ماند و پس از بسته دولت موظف رستوران بسته بود برداشته است.

جلبک صاحبان گفت: هدف آنها این است که برای باز کردن در ماه نوامبر. هنگامی که آنها قصد در آوردن آبجو بزرگ و در خور جو به جیب Pensacola که jives کاملا با آبجوسازی شخصیت.

"ما در شمال Palafox ما نگاه مرکز شهر ما در جنوب Palafox و هیچ چیز کار می کرد واقعا برای ما" مالک جان Hodgdon دوم گفت: پنج شنبه. "این یک سفر برای پیدا کردن مناسب مناسب و این آن است."

حدود پنج سال پیش جلبک صاحبان شرکت برت رید و توماس Grier پیوند بیش از عشق خود را از دم خانه در حالی که تجربه کار با این هنر و صنعت از راه دور. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه آلاباما با هم دوستان نزدیک راه جداگانه خود را رفت و با یک حرکت به بیرمنگام آلاباما و دیگر رفتن به آتلانتا.

هنگامی که خانه خود را دم سرگرمی شروع به آشکار به چیزی بزرگتر آنها را با نام "Alga," مخفف mash-up از دو کشور این پروژه به دست آمده از.

"آنها سعی کنید به تکرار آبجو شبیه به انواع آبجو آنها را دوست داشت" توضیح Hodgdon که ملاقات Grier و رید چند سال بعد. "بدون نشان دادن قوطی به مردم آنها را کور آزمون طعم با مردمی و مردم به طور منظم دوست جلبک آبجو بیشتر. پس آن را تبدیل به یک شرکت."

► به زودی:Fin & چنگال آوردن آن غذاهای دریایی و استیک و یکشنبه صبحانه به پنساکولا از نارنجی ساحل

► نمایش هوایی لغو شد: فرشتگان آبی لغو 2020 Pensacola, ساحل, نمایش هوایی

سبک نگارش جلبک به خود می بالد در گر چه هنر کلاسیک به سبک آمریکایی اله و lagers. ذکر شده در وب سایت این شرکت هستند و طی آن سنگ بنای آبجو: "Palahops" هند Pale Ale یک "کامارو مو" hoppy لاگر و یک "Hwy آب" طلایی ترش. رفتن به algabeerco.com به بررسی و توصیف هر یک از.

"جلبک های باور نکردنی محصول ما آبجو خوب است آن را دریافت کند مقدار زیادی از اعتبار" Hodgdon گفت. "ما در خانه تنها دم عمل وجود دارد که در پنساکولا یا Escambia County یا تکدی از شمال غربی فلوریدا به طور کلی که درمان شد مانند یک آبجوسازی قبل از ما یک فضا است."

Hodgdon که متخصص در جنبه های کسب و کار این شرکت گفت: تجزیه و تحلیل جمعیت شناختی نشان داد که شرق تپه برخوردار کیفیت کرافت آبجو. بچه ها در جلبک نگاه به جلو به ارائه دقیقا همان است که به جامعه که خود را آبجوسازی باعث می شود آن بسیار پیش بینی Pensacola اولین.

"ما احساس می کنیم در حال رفتن به مانند همسایه جدید, و ما در حال حاضر می توانید ببینید که (در رسانه های اجتماعی)" گفت: Hodgdon که در واقع رشد در شرق تپه منطقه است. "ما در حال حاضر با استقبال آرم, حرکت, شرق تپه آرایشگاه شرق تپه پیتزا. هدف ما این است که به عنوان یک همسایه خوب و به خوبی مباشر محله. ... برای من که محله بسیار خاص است و من فکر می کنم این چیزی است که آنها می خواهند."

برای کسانی که کنجکاو محبوب Pensacola, نقاشی دیواری, نقاشی شده در کنار 12th Avenue ساختمان دست نخورده باقی خواهد ماند.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن