Alimire Vo انتخاب بعدی ASSU مدیران

اعلام نتايج مدیران کارشناسی سنا دانشجوی کارشناسی ارشد شورای

توسط NEWSSALAM در 3 خرداد 1399
Results announced

اعلام نتايج

Executives

مدیران

Undergraduate Senate

کارشناسی سنا

Graduate Student Council

دانشجوی کارشناسی ارشد شورای

Class presidents

کلاس جمهور

Golden Hour on Main Quad, as captured by the author en route to class in the fall of 2017.

سالانه کمک های مالی

منیر Alimire '22 و Vianna Vo '21 انتخاب شدند به بعد ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) مدیران در اعلام نتايج در روز جمعه.

Alimire خدمت خواهد کرد به عنوان رئیس جمهور و Vo به عنوان معاون رئیس جمهور. آنها زد unopposed پس از سناتور مارتین آلتنبورگ '21 و Jennalei لویی '21 انصراف از مسابقه و در اولین روز از مبارزات انتخاباتی. دیگر هیچ ASSU اجرایی مسابقه از سال 1999 برجسته تنها یک تخته سنگ در انتخابات.

"ما واقعا سپاسگزار است که مردم احساس ما خوب خواهد بود exec چرا که اگر آنها را باور نمی کند ما در آنها می توانید شروع به نوشتن در کمپین" Alimire گفت. "من به دنبال به جلو به آنچه که ما می توانید انجام داده و من واقعا به دنبال به جلو به کار کردن با هر کس دیگری در سراسر ASSU و همچنین افرادی که نیست در ASSU این سال است."

"من بسیار هیجان زده هستم چرا که این یک سفر طولانی برای رسیدن به این موقعیت و من هیجان زده است که من قادر خواهید بود برای ایجاد یک بزرگتر تفاوت" Vo گفت: "اما [از طرف دیگر] همان سکه است ... آن را نیز یک موقعیت با بسیاری از مسئولیت است. من قطعا رفتن به کار سخت می شود قادر به مطمئن شوید که من را ندارد راه اشتباه و رشد نمی سهل انگار. من هنوز هم می خواهید را به مطمئن شوید که من در حفظ و چشم انداز همان است که من سر در با است."

این ASSU مدیران رهبری یک تیم از اعضای کابینه در پروژه های مربوط به عامل ASSU و ترویج رفاه دانشجویی. Alimire و Vo مشورت با پردیس رهبران هنگامی که گر چه هنر خود را به پلت فرم است که بر محور حمایت از سلامت روانی اصلاح ساختار ASSU و دفاع از جوامع به حاشیه رانده شده.

Alimire و Vo در روند انتخاب کابینه خود را و به زودی آغاز خواهد شد onboarding اعضای جدید در مقطع کارشناسی سنا. Vo گفت که یکی از اولویت های اول این است که برای حمایت واضح تر ارتباطات از دانشگاه دولت در مورد COVID-19. آنها همچنین گفت: روزانه است که آنها امید به ادامه کار گذشته ASSU مدیران مرتبط با خشونت جنسی, قیمت و بهداشت روانی.

"ما همچنین به دنبال به جلو به کار با همه" Alimire گفت. "ایمیل های ما همیشه باز است. این ASSU DMs همیشه باز به طوری که آنها قطعا می تواند به ما در این راه برای به اشتراک گذاشتن نگرانی های خود را."

تماس با راوی اسمیت در ravi22 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن