همه مشاهیر ایم که اخراج خود را نژادپرستانه نظرات به Hollywood طول می کشد حساب

جینا ریو ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 1:33 PM EDT Jun 20, 2020به عنوان در سراسر کشور تظاهرات خواستار عدا

توسط NEWSSALAM در 1 تیر 1399

به عنوان در سراسر کشور تظاهرات خواستار عدالت نژادی ادامه صنعت سرگرمی اقدام به انتشار آن عدم تحمل نژادپرستی. لغو نشان می دهد و شلیک ستاره ها از سری پس از حساس دیدگاه در میان اقدامات گرفته شده برای حمایت از مبارزه برای برابری.

چهره های عمومی هستند که پاسخگوی اقدامات توهین آمیز و کلمات است. اواخر شب نشان می دهد بحث میزبان Jimmy Fallon عذرخواهی کرد و پس از یک blackface طرح از اوایل "شنبه شب زنده" حرفه ای مطرح در حالی که بالا ABC News اجرایی شده و در مرخصی اداری برای نژادپرستانه نظرات.

مشاهیر ایمنی نیست به عواقب ناشی از تعصب و تبعیض است. حرکت از طریق لیست ما است که برای دیدن ستاره ها را از کار اخراج شده برای خود نژاد پرستی پس از مرگ جورج فلوید.

بنابراین شما می خواهید برای یادگیری در مورد نژاد پرستی?: جریان این 20 فوتی و فوری فیلم و تلویزیون را نشان می دهد

الکس Kompothecras ("خواب نیمروز کلیدی")

MTV رسما قطع روابط با واقعیت تلویزیون ستاره تاریخ 16 ژوئن به اتهام نژادپرستانه رسانه های اجتماعی پست. با توجه به US Weekly, Kompothecras استفاده نژادی لقب در یک مطرح Instagram پست از سال 2013 همراه با تایید نظرات در مورد دیگر نژادپرستانه پست.

"ما تصمیم به قطع روابط با الکس و ویرایش فصل جاری به حداقل رساندن حضور او" رسمی "خواب نیمروز کلیدی" حساب " در توییتر.

جسیکا Mulroney ("I Do, ازنو," "GMA")

یک دوست نزدیک از Meghan Markle, جسیکا Mulroney او را دیدم کانادا واقعیت تلویزیون نشان می دهد "من ازنو" کشیده کردن هوا ژوئن 11 پس از اتهام تهدید به پایان دادن به زندگی حرفه ای از سیاه و سفید, وبلاگ نویس, ساشا اکستر. و ABC "صبح بخیر آمریکا" در توئیتر خود نوشت که او دیگر نمی خواهد به نظر می رسد در این نمایش به عنوان یک مد مشارکت کننده.

در یک Instagram live ویدئو اکستر گفت: Mulroney "در زمان ارتکاب جرم به یک generic تماس به عمل است که من به اشتراک گذاشته شده در IG داستان" و در نتیجه یک نوشته تهدید به پایان دادن به زندگی حرفه ای خود را.

"'من نیز صحبت به شرکت ها و مردم در مورد راه شما با من برخورد ناعادلانه'" اکستر می گوید Mulroney به او نوشت.

CTV شبکه اعلام کرد که "من" لغو شده است.

پیتر Hunziker ("در زیر عرشه مدیترانه")

پیتر Hunziker یک ستاره براوو "در زیر عرشه مدیترانه" از کار اخراج شد شنبه برای ترجمه یک نژادپرست و misogynistic Instagram post. با توجه به تنوع و ایمیل های روزانه, واقعیت ستاره که منجر کارگر عرشه در فصل 5 ارسال شده در یک الگوی رفتاری از یک سیاه و سفید برهنه در زنجیر در رسانه های اجتماعی.

در چهارشنبه براوو اعلام کرد در Instagram که Hunziker "فسخ شده است برای نژادپرستانه پست."

پیتر Hunziker: براوو آتش سوزی 'در زیر عرشه مدیترانه ستاره بیش از 'نژادپرستانه پست'

کریگ گور ("قانون و نظم: جرم و جنایت سازمان یافته")

"Law & Order: جرم و جنایت سازمان یافته" نویسنده کریگ گور اخراج شد 2 ژوئن برای تهدید به "نور تا غارتگران" در یک پس-حذف Facebook post.

گور که مشغول به کار در NBC آینده spinoff, ارسال شده یک عکس از خود را با یک تفنگ در جبهه با عنوان "حکومت نظامی" پس از تهدید به "نور motherf***ers تا که سعی کنید به f*** w/ملک من." این پست پس از شورش های زیر جورج فلوید مرگ است.

"من نمی خواهد تحمل این رفتار به خصوص در طول ساعت ما از اندوه ملی" نوشت: "Law & Order" تولید کننده آلت گرگ در بیانیه ای در توییتر. "من فسخ کریگ گور بلافاصله."

Stassi شرودر کریستن Doute حداکثر Boyens و برت Caprioni ("Vanderpump قوانین")

براوو نیز قطع چهار عضو از سری تلویزیون "Vanderpump قوانین" برای نژادپرستانه عمل می کند.

Stassi شرودر و کریستن Doute از کار اخراج شدند ژوئن 9 بعد از co-star ایمان Stowers نشان داد این دو تا به حال ساخته شده نادرست گزارش پلیس در مورد او در سال 2018 است.

"آنها به نام پلیس و گفت: از آن من بود" Stowers گفت: در Instagram Live با اشاره به یک مظنون متهم به رشوه دادن و drugging دیگران است.

در یک حادثه جداگانه حداکثر Boyens و برت Caprioni هر دو بوت از سری پس از نژادپرستانه توییتهایی از سال 2012 مطرح است که در آن هر دو استفاده کرده بودند یک نژادی لقب در موارد متعدد.

براوو و تولید کننده تکامل رسانه ها در توییتر تایید کرد که تمام چهار ستاره واقعیت شده اند از کار اخراج شدند.

Vanderpump قوانین: Stassi شرودر کریستن Doute امیدواریم که به 'بخشی از راه حل' پس از 'Vanderpump قوانین" شلیک

هارتلی Sawyer ("The Flash")

"فلش" ستاره بود از کار اخراج شده از CW ابرقهرمان درام پس از یک سری از گذشته خود توییتهایی مطرح است. در حالی که سایر توییتر حساب کاربری غیر فعال شده است که 35 ساله بازیگر درو واکنش برای پست ها از 2012 تا 2014, مرجع, حمله, زن ستیزی ضد همجنس تهمت و نژاد پرستی.

در یک بیانیه CW تولید برادران وارنر تلویزیون Berlanti Productions و اریک والاس تایید کرد که ساویر می "نمی شود از بازگشت برای فصل 7 از روی فلش.'"

آدم Rapoport (Bon Appetit)

Bon Appétit سردبیر آدم Rapoport مجبور به استعفا شد و پس از یک سال 2013 عکس از او با استفاده از "قهوه ای صورت" برای یک صحنه و لباس هالووین مطرح است. او نشان داده شد با پوشیدن برانکس کلاه یانکی ها پیراهن و پلاتین های زنجیره ای با عنوان "#TBT من و papi @rapo4 #boricua."

در یک پس-حذف پست سردبیر سابق اعلام کرد استعفای خود را در Instagram, نوشته,, "من پله را به عنوان سردبیر Bon Appétit به تأمل در کار است که من نیاز به انجام به عنوان یک انسان و اجازه می دهد تا Bon Appétit برای رسیدن به یک جای بهتر."

Rapoport شده است جایگزین موقت ویرایشگر آماندا Shapiro.

تیلور Selfridge ("مامان")

MTV به تازگی قطع روابط با "مامان" ستاره تیلور Selfridge پس از نژادپرستانه توییتهایی از سال 2012 مطرح است. این شبکه در توییتر نوشت که آن را کشیده بود "نوجوانان و مادر OG در خانه: Cory & تیلور کودک ویژه" از آن روز شنبه برنامه.

در حالی که Selfridge حساب توییتر در حال حاضر به حالت تعلیق یک سری از تصاویر نشان داد که واقعیت star نوشته شده بود چند نژادپرستانه توییتهایی.

"ما باید به خوش آمد می گوید هر کس در محل کار, اما گاهی اوقات من نمی استقبال مردم سیاه و سفید باعث ترساندن آنها من," او نوشت: در سال 2012.

بیشتر: ', مادر OG' ستاره تیلور Selfridge اخراج توسط MTV بیش از گذشته اظهارات نژادپرستانه'

ابی لی میلر ("رقص سکس")

"رقص سکس" مربی ابی لی میلر به حال در طول عمر خود نشان می دهد "ابی مجازی رقص کردن" لغو میان اتهامات نژادپرستی در طول فصل 8. سابق شرکت کننده آدریانا اسمیت متهم میلر ساخت متعدد متعصب نظرات در طول نشان می دهد.

"بیانیه ای از او که چوب در ذهن من به این روز در طول زمان در DMS8 است 'من می دانم که شما در رشد هود تنها با یک جعبه 8 مداد رنگی اما من در باشگاه کشور با یک جعبه 64 - آیا نمی شود احمق است.'" اسمیت نوشت: در Instagram. "این به من نشان می دهد که شما فکر می کنم شما بهتر از من و در رتبه بالاتر و همه با هم نسبت به من!"

Kannie یو LaPack سخنگوی عمر گفت: امروز ایالات متحده آمریکا است که "ما در حال حاضر لازم نیست که برنامه به هوا نشان می دهد."

بیشتر: اول سیاه و سفید مدل جلد وگ بورلی جانسون: صنعت مد باید خود را ثابت نژاد پرستی

بیشتر: مت جیمز خواهد بود که برای اولین بار Black 'لیسانس' در ABC سری تاریخچه; Rachel لیندسی واکنش نشان می دهد

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن