آلتنبورگ, لویی برداشت پاکسازی مسیر برای Alimire Vo به ASSU Exec

تخته سنگ متشکل از مارتین آلتنبورگ '21 و Jennalei لویی '21 خارج از مسابقه برای ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنف

توسط NEWSSALAM در 25 اردیبهشت 1399

تخته سنگ متشکل از مارتین آلتنبورگ '21 و Jennalei لویی '21 خارج از مسابقه برای ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) اجرایی خروج از آن همه اما برخی که منیر Alimire '22 و Vianna Vo '21 تنها دیگر تخته سنگ خواهد پرچ نقطه بالا در دانشگاه استنفورد دانشجویی دولت است.

آلتنبورگ و لویی هر دو از اعضای مقطع کارشناسی سنا رسما انصراف از مسابقه در دوشنبه ASSU انتخابات کمیسر مسیحی Giadolor '21 گفت: روزانه است.

در این سال ASSU انتخابات به تعویق افتاد بیش از یک ماه با توجه به COVID-19 در حال حاضر در مبارزات انتخاباتی خود را دوره آغاز شد که در تاریخ 11 مه به پایان می رسد و در مارس 17, قبل از, دانش آموزان رای در مارس 18 و 19.

آلتنبورگ و لویی نیست پاسخ به درخواست های متعدد برای نظر توسط در روز قبل از انتشار آخرین مهلت. در اجرا تا انتخابات آلتنبورگ و لویی منتشر دقیق پلت فرم متمرکز بر "فراگیر, دسترسی و شفافیت است." پلت فرم ساخته شده در دسترس در وب سایت کمپین, که باقی می ماند آنلاین همانطور که از پنج شنبه شب.

با لویی و آلتنبورگ دیگر در مسابقه Alimire و Vo هستند اما برخی به آینده ASSU مدیران. Alimire است که زمان صندلی کارشناسی سنا و Vo همکاری مدیر بهداشت روانی و سلامتی در ASSU اجرایی کابینه.

"ما در حال غم انگیز برای دیدن مارتین و Jennalei ترک نژاد" Vo و Almire نوشت: در بیانیه ای به روزانه. "آنها قدرتمند طرفداران که تحسین ما تا حد زیادی. ما به دنبال به جلو به کار با آنها را به دانشگاه استنفورد برای همه بهتر است. ما هیجان زده به مدافع کنار بسیاری از مردم فوق العاده را به عنوان ورودی ASSU مدیران."

با توجه به ASSU archives هیچ ASSU اجرایی تخته سنگ بوده است unopposed در پای صندوقهای رای از سال 1999 زمانی که ASSU قانون اساسی تغییر داده شد به آن زمان فرمت.

تماس با راوی اسمیت در ravi22 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب