در میان یک بحران بهداشت عمومی آمریکایی ها' views بهداشت و درمان سیاست تغییر نکرده اند بررسی می گوید:

ربکا مورن ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 2:41 PM EDT مارس 15 سال 2020واشنگتن – بیش از چند هفته گذشته اکثر

توسط NEWSSALAM در 27 اردیبهشت 1399

واشنگتن – بیش از چند هفته گذشته اکثر آمریکایی ها مجبور به تغییر زندگی خود را به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

ماسک صورت را تبدیل به بخشی از روزانه اکثر مردم کمد لباس. اجتماعی فاصله محدودیت هنوز در حال دستور داد در بسیاری از کشورهای. و میلیون ها نفر را از دست داده اند شغل خود را به عنوان به خوبی به عنوان بیمه خود را.

با وجود این تغییرات اکثریت آمریکایی ها طولانی-برگزار اعتقادات اطراف آن مراقبت های بهداشتی نیست و تغییر بر اساس یک نظرسنجی جدید.

حدود نیمی از آمریکایی ها – 51 ٪ -- گفت: آنها معتقدند که دولت با اجرای بیمه سلامت باید برای تمام آمریکایی بر اساس یک نظرسنجی از دموکراسی صندوق + UCLA Nationscape پروژه. که فقط 1 درصد کمتر از در ماه فوریه است.

"حوادث خود را نمی رانده, مردم را به برخی از رادیکال های جدید نتیجه گیری در مورد اینکه آیا دولت باید در ارائه انواع خاصی از خدمات گفت:" رابرت گریفین مدیر تحقیق و پژوهش برای دموکراسی صندوق رای دهندگان مطالعه ، "این نگرش است که باید به طور ناگهانی تغییر یک شبه در پاسخ به رویدادهای سیاسی که رخ داده است."

نظرسنجی جدید می آید در میان یک بحران بهداشت عمومی که در آن بسیاری از ایالات متحده تعطیل شد برای بیش از یک ماه برای کمک به محدود کردن گسترش coronavirus. بیش از چند ماه گذشته بیش از 36 میلیون نفر از مردم به دنبال مزایای بیکاری.وزارت کار ایالات متحده روز پنجشنبه گفت که حدود 3 میلیون آمریکایی ظ اولیه بیکاری ادعای هفته گذشته است.

در حال مستندات آرام بودن در دولت؟: در اینجا این است که چگونه امریکا بازگشایی میان coronavirus بیماری همه گیر.

نیمی از استانها در سراسر کشور نیز آغاز کرده است شل شدن اجتماعی فاصله گرفتن محدودیت های بیش از چند هفته گذشته. کارشناسان نشان می دهد که منحنی نشان دادن میزان موارد جدید ممکن است تراز وسط قرار دارد اما آنها برآورد حداقل 60,000 بیشتر مردم خواهد مرد از coronavirus در ماه اوت.

دموکراسی صندوق + UCLA Nationscape پروژه یک مطالعه با مقیاس بزرگ رای دهندگان آمریکایی. در طول سال 2020 چرخه انتخابات هدف محققان برای انجام 500,000 مصاحبه در مورد سیاست ها و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری. این بررسی انجام شد بین آوریل 29 مارس 6, با 6,366 آمریکایی مورد بررسی. وجود یک حاشیه خطا از به اضافه یا منهای 2.1 درصد است.

یکی دیگر از سیاست که دیده نشده و بسیاری از تغییر ؟ پرداخت یارانه برای بیمه بهداشت و درمان برای کاهش درآمد افرادی که از دریافت مدیکر یا پزشکی.

شصت و سه درصد از آمریکایی ها گفت که آنها با آن موافق – یک 2 درصد افت نقطه از فوریه.

اما اکثر آمریکایی ها معتقدند باید وجود داشته باشد بیشتر در کوتاه مدت برای کمک به کسانی که نیاز دارند در طول بیماری همه گیر کوروناویروس با توجه به تجزیه و تحلیل در Nationscape بینش یک پروژه دموکراسی صندوق UCLA و ایالات متحده آمریکا امروز.

همه گیر پروتکل: اقدامات ایمنی متفاوت از کاخ سفید به دیوان عالی کشور

گریفین به ذکر است که در طول همه گیر آمریکایی "خیلی بیشتر انعطاف پذیر در شرایط فکر کردن در مورد چه نوع از سیاست های آنها ممکن است در نظر" حتی اگر نگرش خود را در مورد اساسی سیاست نیست منتقل زیاد است.

هفتاد و نه درصد از آمریکایی ها به شدت و یا تا حدودی حمایت از افزایش هزینه های بیمه درمانی و کمک های غذایی برای فقرا در طول coronavirus بیماری همه گیر. که شکسته بین دموکرات ها و جمهوری خواهان اکثریت هر دو نیز پشتیبانی به افزایش هزینه های.

Coronavirus همه گیر هم نیست تحت تاثیر طولانی هنجارهای سیاسی برای جمهوری خواهان و دموکرات ها با توجه به بررسی.

شصت و نه درصد از دموکرات ها گفت: آنها معتقدند با ارائه دولت-اجرای بیمه سلامت برای همه آمریکایی ها است. در ماه فوریه این تعداد در 68%. در شرایط توافق درباره پرداخت یارانه بیمه سلامت برای کاهش درآمد افرادی که از دریافت مدیکر یا پزشکی دموکرات در 78 درصد 2 درصد افت از ماه فوریه است.

برای جمهوری خواهان اعداد را تغییر ندهید یا به شدت. سی درصد از جمهوری خواهان موافق به ارائه دولت-اجرای بیمه سلامت برای همه آمریکایی ها در مقایسه با 33% در ماه فوریه است. نیز وجود دارد یک سه نقطه قطره از فوریه تا آوریل در میان جمهوری خواهان زمانی که پرسید: اگر آنها توافق در پرداخت یارانه برای بیمه بهداشت و درمان برای کاهش درآمد افرادی که از دریافت مدیکر یا پزشکی از 53 درصد به 50 درصد است.

می خواهید به صحبت بیشتر در مورد سیاست؟: Join our Facebook group: 'در سراسر راهرو در سراسر کشور.'



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن