در میان تظاهرات ضد سیاه نژادپرستی و جسمی دانش آموزان دور سازماندهی عملا

دانش آموزان قرار داده شده بیش از 1000 تماس به مینه سوتا مقامات دولتی به عنوان بخشی از گروههای فعال فشار تقاضا

توسط NEWSSALAM در 16 خرداد 1399

دانش آموزان قرار داده شده بیش از 1000 تماس به مینه سوتا مقامات دولتی به عنوان بخشی از گروههای فعال فشار تقاضا به زندان لغو defunding از ادارات پلیس و پایان دادن به خشونت های پلیس در میان مداوم خشونت و ضد سیاه نژادپرستی برجسته های اخیر مرگ و میر ناشی از جورج فلوید و دیگران.

در حالی که دانش آموزان در حال حاضر پراکنده در سراسر کشور به خیابان ها ریختند تا اعتراض ضد سیاه, نژادپرستی, گروه های دانشجویی فاقد یک در دانشگاه حضور دارند منتقل سازماندهی و برنامه نویسی و تلاش به عرصه مجازی.

فلوید درگذشت روز دوشنبه پس از افسر پلیس درک چوین از مینیاپولیس, مینه سوتا, فشرده زانو خود را در Floyd گردن برای تقریبا ده دقیقه طول بازداشت به عنوان فلوید دوخته بود توسط دو تن دیگر از افسران و یک سوم ایستاده در این نزدیکی هست. پس از چوین گرفته شده بود را بازداشت و به اتهام سوم-قتل درجه در جمعه استنفورد دانشجویان برای حقوق کارگران (SWR) راه اندازی تلفن-برنامه بانکداری پیوستن به دیگر تلاش ها برای فشار مینه سوتا در مجلس نمایندگان و مینیاپولیس اعضای شورای شهر به بازداشت و اتهام این سه نفر دیگر از ماموران درگیر است. روز چهارشنبه سه افسر متهم شدند با کمک و معاونت در جرم چوین که اتهام مطرح شد به قتل درجه دوم که در همان روز.

با این دو خواسته های اولیه راضی گوشی-بانکداران در ادامه به بپرسید که مقامات "برش, مینه سوتا, اداره پلیس, بودجه, re-مسیریابی بودجه به مراقبت های بهداشتی و دیگر خدمات اجتماعی با تمرکز ویژه بر کمک جوامع سیاه" با توجه به SWR تماس اسکریپت.

SWR قبل از فعالیت محور اتحاد در شرایط کار و پرداخت غرامت از دانشگاه استنفورد را کارگران خدمات مانند فشار به دانشگاه به ارائه پرداخت ادامه به آن subcontracted کارگران گذاشته با توجه به COVID-19.

SWR امید خود گوشی برنامه های بانکی را "بسیج اعضای جامعه دانشگاه که در حال حاضر درگیر در مبارزات ما برای قرارداد کارکنان به منعکس کننده به طور گسترده تر در مختلف مردم بیشترین آسیب نژادی سرمایه داری" نوشت: SWR عضو اتان Chua '20 در بیانیه ای به روزانه.

Chua نوشت که این گروه امیدوار است تا تمرکز خود گوشی بانکی تلاش "بیشتر به صورت محلی" در سان فرانسیسکو و سن خوزه در آینده و همچنین به ادغام آن نژادی عدالت ابتکارات به آن در دانشگاه سازماندهی.

"SWR امید به ریشه دوباره تصور استنفورد از طریق حرکت آن کار" Chua نوشت. "بخش بزرگی از آن است که کار برجسته سازي مرکزیت سیاه بومی و نیروی کار مهاجر به دانشگاه استنفورد به عنوان یک نهاد در گذشته و حال."

"طرفدار الغای برده داری تمرین مداوم است منبع الهام بخش برای ما در SWR," Chua ادامه داد. "استنفورد به عنوان آن در حال حاضر وجود دارد این است که ساختاری ناتوان از تجلیل سیاه و سفید زندگی می کند. SWR امیدوار به بازی های کوچک در این کار به تغییر آن است."

بحث از زندان لغو عود در این هفته های مجازی برنامه نویسی.

این مرکز اعلام کرد که خود را "چای چت" تمرکز بر نقش ایمان در اصلاحات نسبت به لغو, با این رویداد میزبانی با همکاری pretrial عدالت سازمان مؤمنان قید وثیقه آزاد است.

بحث به نام "در راه زندان لغو: به چالش کشیدن وثیقه سیستم با ایمان" برنامه ریزی شده بود قبل از کشتن جورج فلوید و در ابتدا محدود به دانشگاه استنفورد وابسته است. آن سازمان اعلام کرد روز دوشنبه این خواهد بود که به روی عموم باز "در پرتو حوادث اخیر" با توجه به یک ایمیل انتشار را تغییر دهید.

مرکز رهبر دانشجویی آرمان Kassam '22 که نوشته شده به صورت روزانه گفت که ساخت این رویداد به طور گسترده تر در دسترس منعکس تمایل به "حمایت از فعالان دانشجویی و دیگر علاقه مند به اعضای جامعه در آینده با بتن راه است که آنها می توانند disestablish پلیس دولت به ویژه از طریق چارچوب زندان لغو شده است."

در روز یکشنبه, آموزش تیم برای روان 103: "ارتباطات درون گروهی" تسهیل همبستگی در آموزش و پرسش و پاسخ به صورت غیر سیاه و دانش آموزان است. تبلیغاتی ایمیل توضیح داده شده در این جلسه به عنوان یک فرصت برای غیر سیاه و دانش آموزان برای یادگیری "نظریه مهارت ها و اقدامات" بسیار مهم "همبستگی با خط مقدم جوامع است."

الی نیل '20 یک روان 103 آموزش دستیار درگیر در برگزاری این کارگاه به تشریح اهداف دوگانه از این رویداد به عنوان "تجهیز غیر سیاه و دانش آموزان با منابع برای درک بهتر و تشویق مردم به کار لغو و جنبش برای زندگی" و همچنین "پاسخگو بودن به نیازهای ما سیاه و سفید جامعه دانشجویی در این لحظه و در حال حرکت رو به جلو است."

نیمه اول این آموزش در پوشش "سفید برتری و سوء استفاده از چرخه ضد سیاه, خشونت, مراحل امپراتوری و نسل ما استبدادی سیاسی لحظه ای و لغو," نیل گفت. در حالت دوم نیمی از این رویداد دانش آموزان آموخته و مورد بحث و استراتژی برای پیاده سازی این درس را در زندگی خود.

این عمل با تمرکز بر بخشی از این رویداد طراحی شده بود در پاسخ به ورودی از شرکت کنندگان سیاه, دانشجو, چک در دیدار رهبری Mea اندرسون '21 و سلین فاستر '21, Neal گفت. این بخش از این رویداد که در برخورد با برنامه های عملی از تئوریهای allyship تحت پوشش "حرکت از غیر فعال به فعال allyship, multipartiality, اطرافیان مداخله مستمر فراموش شده, حمایت از مقدم, احترام, سیاه, بهداشت روان, اضطراری, آمادگی توزیع مجدد ثروت و جامعه مراقبت است."

اندرسون و پرورش ریگان Dunham '20 و رهبران در یازدهم بتا فصل Alpha Kappa Alpha خواهری, Inc., پیشگام یک اینتر-خواهری کمپین به نام "عدالت 4 سیاه زندگی" که مطرح شده بیش از $24,000 در سه روز.

"اعضای یازدهم بتا فصل اختصاص داده شده به ارائه خدمات لازم به دانشگاه استنفورد, سیاه, جامعه و جامعه در سراسر کشور" آنها نوشت: در بیانیه ای به روزانه.

"پس از گذراندن روز عزاداری قتل Ahmaud Arbery, Breonna تیلور تونی McDade و جورج فلوید, ما تصمیم به استفاده از پلت فرم ما به عنوان استنفورد دانش آموزان به بسیج جامعه ما در حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند و نژادی و عدالت" به آنها اضافه شده است.

با مشارکت بیش از 60 تیمی از هر چهار از دانشگاه استنفورد یونانی شوراهای اعضای یازدهم بتا فصل بعد مطرح شده $20,600 با تطبیق برای 12 وثیقه بودجه در سراسر کشور. در مرحله دوم مبارزات انتخاباتی آغاز شد که در روز پنج شنبه این تیم جمع آوری و منطبق بر بودجه برای منطقه خلیج جامعه قانون بنیاد وثیقه پروژه مردم صبحانه اوکلند و الا بیکر مرکز حقوق بشر است.

این تیم امیدوار است به اهرم منابع مالی از دانش آموزان در یونان زندگی و شبکه های خود را برای حمایت از علل مرکزی به ماموریت یازدهم بتا فصل.

"ما در حال کار در بسیج یونانی بیشتر سازمان ها برای رسیدن به جوامع خود را به عنوان به خوبی به عنوان خود را فارغ التحصیلان و پدر و مادر شبکه" آنها نوشت.

به همکاری با کمپین یونانی سازمان های مورد نیاز برای اجرای برنامه های آموزشی با تمرکز بر نژادی عدالت است. برای مثال "آلفا فی led دو ساعت تدریس در Kappa [Kappa Gamma] و [Kappa Alpha] تتا داشتن یک باشگاه کتاب برای کتاب "فقط رحمت" توسط مارکوس استیونسون و بیشتر برنامه ها آمده است:" رهبران عدالت 4 سیاه زندگی نوشت.

"این کار ما برای کمک به [زنان یازدهم Beta] از طریق این فرایند و به حداقل رساندن بار که ما سیاه و خواهران باید در حالی که حمایت از جوامع خود در این زمان" نوشت: نمایندگان از دانشگاه استنفورد را کاپا آلفا و تتا و دلتا Delta Delta فصل در بیانیه ای به روزانه. "ما دعوت دیگر غیر سیاه کلاس-ممتاز مردم — یونانی یا نه — به درگیر شدن با جمع آوری کمک های مردمی برای Alpha Kappa Alpha خواهری, Inc., یازدهم بتا فصل تلاش."

به طور جداگانه از عدالت 4 سیاه زندگی مبارزات انتخاباتی یازدهم بتا فصل پیوست نیروهای با کلارا Spars '21 که نوشته شده به صورت روزانه و صاحب کیتا محصولات به فروش "سکوت خشونت" برچسب از طریق Instagram, با درآمد حاصل از بهره ما عاشق دریاچه خیابان. برچسب فروش مشبک بیش از $14,350 برای سازمان Spars گفت.

دانش آموزان و جمعی سازماندهی سیاست و تغییر ساختاری در سراسر کشور, یک گروه دانشجویی به تمرکز انرژی خود را در دانشگاه استنفورد-خواسته های خاص در پاسخ به رویدادهای جاری.

که ما آموزش (WTU) در یک سازمان اختصاص داده شده به پیشرفت مطالعات قومی و استادان رهبری و تنوع در دانشگاه استنفورد سازماندهی یک کمپین ایمیل به تشویق اساتید به ارائه اقامت تحصیلی به دانش آموزان نهفته اخیر سیاه مرگ و میر.

WTU فعلی سازماندهی است حاصل از دانشجو کار سرمایه گذاری در این سازمان ماموریت برای دهه با توجه به WTU عضو اوا ریس '20.

"مبارزه برای مطالعات قومی در دانشگاه استنفورد و در سراسر کشور منجر شده است توسط دانش آموزان سیاه پوست," ریس نوشت: در بیانیه ای به روزانه.

ریس امتیاز به سال 1968 "گرفتن میکروفن" اعتراض صحنه توسط اعضای استنفورد سیاه اتحادیه دانشجویی به عنوان تسریع پردیس جنبش به "تقویت سیاه, پذیرش دانشجوی برنامه درسی, استخدام و گسترده نمایندگی در دانشگاه استنفورد."

در پاسخ به دانش آموز سیاه اتحادیه خواسته های مدیریت دانشگاه متعهد به "تعداد اقلیت-گروه دانش آموزان ثبت نام شده در دانشگاه استنفورد" و "دین اقلیت-گروه اشتغال" روزانه گزارش در سال 1968.

که "بیش از 50 سال بعد ما هنوز در حال مبارزه برای مدیران و اساتید برای حمایت از دانش آموزان سیاه پوست است قابل سرزنش," ریس نوشت.

"درخواست دانش آموزان به خصوص دانش آموزان سیاه پوست, به ادامه, به عنوان اگر آن است که به سادگی کسب و کار به طور معمول" در حالی که بسیاری از آنها در خیابان ها اعتراض خود را برای زندگی است در تن-ناشنوا ناعادلانه و ضد سیاه و سفید," او اضافه شده است.

در علاوه بر این به انتشار قالب ایمیل برای درخواست اعضای هیات علمی و مدیران به پشتیبانی تحصیلی اقامت WTU وارد یک صفحه گسترده ردیابی هر مخاطب را در پاسخ به دانشجویی, توسعه سطح حمایت برای WTU پیشنهادات و امکانات رفاهی برای دانش آموزان خود را.

ریس گفت که WTU در نهایت امیدوار است که اعضای هیات علمی و کارکنان را تصویب تسهیلات در طول امتحان نهایی دوره و آن بخش از سران و رؤسای گام خواهد به حکم اقامت در صورت لزوم.

"کلمات در حال انجام هیچ چیز برای دانش آموزانی که عزادار در خیابان و یا تجربه خشونت پلیس در حال حاضر و هنوز هم به نوعی انتظار برای تکمیل مدرسه" می خواند عمومی WTU بیانیه ثبت به روزانه نظرات قطعه. "اگر دانشگاه استنفورد ادعا می کند به راستی یک دانشگاه است که به دنبال تغییر و پیشرفت آن است که زمان به آن را اثبات کند."

تماس نظر, دانشگاه مراجعه روزانه به کشيش Persis Drell نظرات در روز دوشنبه تاون هال که در آن او گفت که این دانشگاه "تشویق آن مربیان به عنوان انعطاف پذیر به عنوان امکان پذیر است و گسترش همدلی و درک برای دانش آموزان که در حال پیدا کردن این لحظه دشوار است" و همچنین به دانشگاه نامه اخیر ارائه پشتیبانی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی.

"چالش هر یک از شما چهره به حمل خود را با دوره های پژوهش و مسئولیت آموزش در طول این هیجانی و ترسناک در میان یک بیماری همه گیر است دلهره آور" نوشت: معاون شهردار برای آموزش و پرورش فارغ التحصیل, Stacey خم و صندلی کمیته تحصیلات تکمیلی گری شاو. آنها همچنین تشکر دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت "مراقبت از شما در حال ارائه به دیگران" از طریق آموزش استادیاری در مقطع آزمایشگاه رهبری و مرکز جامعه دخالت.

تماس با جکی o'neil در jroneil 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب