'یک پرچم قرمز': پس از جورج فلوید مرگ برخی از تماس به صورت گسترده تر تحقیقات فدرال

کریستین فیلیپس ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 7:05 PM EDT 29 مه سال 2020واشنگتن – مرگ جورج فلوید یک مرد سی

توسط NEWSSALAM در 10 خرداد 1399

واشنگتن – مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که دستگیر شد در یک ویدئو ویروسی دروغ گفتن رو به پایین بر روی زمین در حالی که یک افسر پرس زانو چپ خود را به گردن او بود و نه پلیس به قتل rile مینیاپولیس.

دو سال پیش تورمن Blevins به ضرب گلوله کشته شد و کشته شدن او به عنوان فرار از ماموران با آنچه در ظاهر به یک تفنگ را در دست خود را. شش ماه پیش Chiasher Fong Vue کشته شد در ضربات پنالتی. مقامات گفتند او بعد از ضربه اول باعث نه افسران به آتش.

فلوید مرگ نیز بود کسی که اولین بار مطرح شده سوال در مورد مینیاپولیس اداره پلیس شیوه های.

وزارت دادگستری را در سال 2015 و پس از آن رئیس پلیس خواست برای بررسی این سازمان سیاست در جلوگیری از سوء.

گزارش خود را در بر داشت سیستمیک ضعف در بخش توانایی شناسایی و اصلاح نگران کننده رفتار است. آن را یافت که جامعه معتقد افسران درمان مردم رنگ ناعادلانه. اکثریت شکایت شهروند اخراج شدند.

در حال حاضر پنج سال بعد فلوید مرگ – در حال حاضر به یاد گذشته خود عبارت "من نمی توانم نفس بکشم" – نه تنها تجدید انتقاد از اداره پلیس است که هنوز برای به دست آوردن اعتماد جامعه آن کشوراست اما همچنین بازیگران ویژه بر آنچه پلیس پاسخگویی به نظر می رسد تحت مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

در حالی که وزارت دادگستری هنوز هم بررسی فردی افسران پلیس آن را به طور قابل توجهی کوچک پشت آن تحقیقات پلیس سازمان.

یکی از آخرین اقدامات دادستان کل سابق جف جلسات بود برای محدود کردن استفاده از رضایت احکام که در حال اجرای ابزار این گروه تا به حال طولانی متکی به اصلاحات سازمان های پلیس. دادستان کل ویلیام Barr نگه داشته است همان سیاست های خروج از حقوق مدنی طرفداران به نگرانی که سوء استفاده سیستمیک است را بردارید.

پس از فلوید مرگ – و به عنوان اعتراض فوران در مینیاپولیس و سایر شهرستانها – وزارت دادگستری راه اندازی کرده است یک فدرال حقوق مدنی بررسی درک چوین افسر دیده می شود با زانو خود را در Floyd گردن و سه نفر دیگر از افسران که درگیر شدند. یکی از افسران دیده می شود در این ویدئو ایستاده در این نزدیکی هست به عنوان چوین قرار زانو در Floyd گردن در حدود هشت دقیقه است.

فلوید مرگ: افسر سابق پلیس درک چوین بازداشت متهم به قتل

Barr که به نام فیلم "دلخراش" و "عمیقا نگران کننده" گفت: تحقیقات فدرال است "اقدام به سرعت."

"من مطمئن هستم عدالت خواهد بود در خدمت" Barr گفت.

اما طرفداران و نمایندگان مجلس خواسته اند که این گروه به راه اندازی گسترده تر بررسی این که آیا این حادثه بخشی از یک الگوی خلاف قانون اساسی پلیس شیوه های غیر قانونی و استفاده از زور توسط آژانس.

"این واقعیت است که شما باید یک افسر درگیر این واقعا وحشتناک انجام, اما دیگر افسران ایستاده بودند در اطراف ... در معرض واقعی نقاط ضعف در نظارت و فرهنگ گروه" جاناتان اسمیت سابق وزارت دادگستری وکیل که تحت نظارت تحقیقات از سازمان های پلیس در دولت اوباما.

"حتی اگر شما لازم نیست که یک تاریخچه از مشکلات در این اداره پلیس هنگامی که شما ببینید یک افسر این که شما می بینید دیگر افسران ایستاده در اطراف و نه مداخله برای جلوگیری از آن که یک پرچم قرمز است که این یک مشکل سیستمیک."

در نامه ای به بر و دستیار دادستان کل اریک Dreiband که سر حقوق مدنی تقسیم دموکرات به قانونگذاران گفت فلوید مرگ و سایر اخیر افسر-درگیر قتل باید نیروی وزارت دادگستری به تجدید نظر در سیاست است.

"پلیس به قتل جورج Floyd – و شماری دیگر پلیس ناشی از مرگ و میر در سراسر کشور – حکم وزارت دادگستری معکوس البته در الگوی-یا-تمرین تحقیقات گفت:" Kanya بنت ارشد قانونی مشاور برای اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا. "مینیاپولیس اداره پلیس قبلا انتقاد به صورت غیر قانونی و پلیس موفق و شیوه های این وزارت دادگستری باید مداخله وجود دارد و قبل از قتل جورج فلوید."

برخی اصرار احتیاط

هنوز هم برخی از احتیاط در برابر گسترده تر بررسی و می گویند که آنچه که وزارت دادگستری در حال انجام است به اندازه کافی حداقل در حال حاضر.

"من فکر می کنم این تحقیقات از ماموران درگیر موجه است. من فکر می کنم شما باید انجام دهید که برای اولین بار ... نگاهی به اقدامات ماموران برای اولین بار دیدن اگر خود اقدامات مجرمانه و نقض حقوق مدنی" چاک Wexler اجرایی, مدیر اجرایی پلیس تحقیقات فروم. "اگر شما یک وضعیت که در آن نگاه مانند اداره پلیس شد در انکار من فکر می کنم شما می خواهم که به صورت های مختلف."

مینیاپولیس رئیس پلیس Medaria Arradondo بلافاصله اخراج چوین و سه نفر دیگر از افسران: توماس لین Tou Thao و J. Alexander Kueng. چوین دستگیر شده و متهم در شهرستان Hennepin, مینه سوتا با سوم-قتل عمد و قتل نفس.

جورج Floyd: کارشناسان می گویند زانو به گردن داری خطرناک است. مینیاپولیس اجازه می دهد تا آن را

اقدام سریع از سوی مقامات محلی نشان می دهد وجود دارد ممکن است نیاز به گسترده تر تحقیقات فدرال از اداره پلیس گفت: آرتور Rizer سابق وزارت دادگستری وکیل و عضو ارشد در سیاست عمومی شرکت تحقیقاتی R خیابان موسسه.

او گفت: چنین اقدامی موجه است "اگر ما می بینیم که مقامات محلی کاهش یافته است توپ یا ما احساس می کنیم وجود دارد ناعادلانه حملات تحقیق و تفحص است."

کریستی لوپز سابق وزارت دادگستری وکیل که بررسی فرگوسن پلیس تحت دولت اوباما گفت: آن را دشوار است می گویند که آیا مینیاپولیس پلیس باید این موضوع رضایت فرمان وجود ندارد و اطلاعات بیشتر.

تنش نژادی: جورج فلوید مرگ یکی دیگر زخم برای مینیاپولیس " سیاه و سفید جامعه: 'چرا نمی توانم فقط در ایالت مینه سوتا?'

"در یک دست شده اند وجود دارد بسیاری از حوادث مربوط به این اداره پلیس برای سال های بسیاری," او گفت:. "از سوی دیگر شما باید شهردار و رئیس در پاسخ به سرعت بسیار به شدت در خود را دارند."

جان شین استاد John Jay College of Criminal Justice, هشدار نسبت به داشتن یک "ذهنیت اوباش." او هشدار می دهد که اقدامات سریع از مینیاپولیس مقامات شاید شتابزده.

"به نظر می رسد بسیار بعید است که اداره پلیس انجام کامل امور داخلی بررسی قبل از شلیک ماموران و" شین گفت. "من هیچ مشکلی فسخ هر کسی که شده است با توجه به علت روند ... عدالت است که حاصل بیش از حد سریع کارآمد است اما آن موثر است."

دادستان نمی خواهد 'جلوگیری بعدی تراژدی'

حتی اگر وزارت دادگستری در نهایت متهم ماموران تامین امنیت فدرال اعتقاد دشوار است کارشناسان می گویند. دادستان باید نشان دهد که افسران در نظر گرفته شده محروم فلوید از حقوق اساسی.

"این یک استاندارد بسیار بالا. آن را دشوار است به در مقابل یک هیئت منصفه برای اثبات آن مرد قصد" گفت: اسمیت سابق وزارت دادگستری وکیل که همچنین مدیر اجرایی واشنگتن وکلای کمیته حقوق مدنی و امور شهری است.

و حتی اگر دادستان است که موفق نخواهد شد مگر آن که رسیدگی به مسائل سیستمیک است که اجازه چنین سوء اتفاق می افتد در وهله اول اسمیت گفت. "که جلوگیری از آینده فاجعه است."

در گذشته وزارت دادگستری مداخله کرده که مجادلات و رسوایی را لرزاند محلی سازمان های اجرای قانون.

تحت ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش در این بخش به بررسی استفاده از نیروی سیاست های سازمان های مختلف از جمله میامی و دیترویت و آستین ادارات پلیس.

تحت ریاست جمهوری باراک اوباما و وزارت دادگستری راه اندازی شد پروب از ادارات پلیس فرو رفته در تنش های نژادی با جوامع آنها در ای اداره.

آن را بررسی ماریکوپا شهرستان کلانتر دفتر به صورت غیرقانونی بازداشت اسپانیایی در حملات از کسب و کارهای محلی. این بررسی به اداره پلیس شیکاگو پس از مرگ LaQuan مک دونالد, نوجوان سیاه بود که به ضرب گلوله توسط افسر سفید پوستی به عنوان او به نظر می رسد تبدیل به دور از پلیس. آن را یافت که نیواورلئان اداره پلیس تا به حال یک الگوی تعصب در برابر جامعه همجنسگرایان.

مغلوب ساختن پیشی جستن را محکوم معترضان: رئیس جمهور می گوید خشونت بی احترامی جورج فلوید حافظه

اوباما واکنش نشان می دهد: رئیس جمهور سابق می گوید جورج فلوید مرگ نباید 'معمولی'

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نه راه اندازی هر گونه تحقیق از سازمان های پلیس. در سال 2018 جلسات به کارگردانی وزارت دادگستری به "ورزش احتیاط خاص" قبل از توسل به رضایت احکام و گفت آنها می توانند یک بار در بودجه های ایالتی و محلی و می توانید محروم مقامات محلی از کنترل خود سازمان.

در سال گذشته وزارت دادگستری تصمیم را به اتهام فدرال بیش از مرگ اریک گارنر که شش سال پیش gasped: "من نمی توانم نفس بکشم" – همان سه کلمه است که تبدیل به نمادی از خشم و نا امیدی در جامعه به عنوان یک افسر پلیس شهر نیویورک برگزار شد و او در اطراف سر و گردن.

'پلیس می دانم که بهتر از آن'

افسران درگیر در Floyd مرگ بودند افراد از ترکیب 13 شکایت از سال 2012. آنها بارها و بارها متهم به درمان قربانیان جنایات با سنگدلی و یا بی تفاوتی و عدم گزارش یک فایل زمانی که یک جرم و جنایت شد و ادعا و حداقل در یک مورد با استفاده از یک مقدار غیر ضروری از زور.

وزارت دادگستری 2015 گزارش مینیاپولیس پلیس نشان می دهد گسترده تر مشکلات درون سازمان است. شایع ترین نوع شکایت شهروند در برابر ماموران درگیر نیست درمان ساکنان با احترام و با استفاده از رفتار غیر حرفه ای و عدم حساسیت نسبت به فرهنگ های مختلف با توجه به گزارش.

کارشناسان می گویند که وزارت دادگستری باید نگاه عمیق تر به این تاریخ است.

فلوید مرگ نیز بر نیاز به آموزش افسران در مورد چگونه برای جلوگیری از یک همکار با استفاده از نیروی بیش از حد گفت: لوپز سابق وزارت دادگستری وکیل که در حال حاضر یک استاد در دانشگاه جورج تاون. ادارات پلیس در نیواورلئان و واشنگتن شده اند تحت این آموزش.

در Floyd مورد تا به حال یکی از افسران مداخله فلوید را بدست درمان دیر و حادثه ممکن است درک متفاوت لوپز گفت.

نگران تاریخ: مینیاپولیس پلیس در مرکز جورج فلوید مرگ تا به حال سابقه شکایت

در سراسر کشور فلوید مرگ باعث شده است تا یک گروه کر از محکومیت از اجرای قانون مقامات و کارشناسان.

"این سخت است برای تماشای این فیلم و نه احساس فوق العاده ای ناامیدی و خشم از آنجا که ما آمده ایم تا کنون. پلیس آمده است که تا کنون. و در عین حال شما این را ببینید و شما فقط بگو چطور این اتفاق افتاده است؟'" گفت: Wexler از پلیس اجرایی تحقیقات فروم. "در سال 2020 پلیس می دانم بهتر از آن است. ... این چیزی نیست که حرفه ای پلیس به نظر می رسد در سال 2020 است."

استیون Casstevens رئیس انجمن بین المللی روسای پلیس گفت: هیچ "علم دقیق" در تعیین اینکه آیا یک سازمان باید این موضوع رضایت فرمان.

"من فکر می کنم آنچه در آن پایین می آید به این است که: در جهان کسب و کار همه می گوید مشتری همیشه حق است. در اجرای قانون های دنیا که نه واقعیت. مردم ما در مقابله با معمولا اشتباه" گفت: Casstevens رئیس پلیس در Buffalo Grove, Illinois. "با این حال مشتری مجاز است به اشتباه با عزت. اگر من افسران توقف شما انتظار دارم که آنها را به شما با احترام رفتار بدون در نظر گرفتن این واقعیت که شما انجام کاری اشتباه است."

تجزیه و تحلیل: trump's جیر تزریق دوران حقوق مدنی به ریاست جمهوری تظاهرات جورج فلوید مرگ

کمک: Kelley Benham, فرانسوی, Kevin کرو و کتی Wedell



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن